Stránka 9 z 11

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 25. 9. 2014 13.14
od Van
V popisech kouzel je kosmetických chyb v popisku více.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 25. 9. 2014 14.00
od Braenn
Van píše:1) Útočné spelly seslané v timestopu se dle mé zkušenosti drží u mága a v momentě skončení timestopu se rozlétnou na své cíle. Je to velice efektní podívaná :biggrin:
To slyším na EQ poprvé, nemáš to z Thalky?
Z pohledu mága: sešlu timestop, sešlu útočné kouzlo (nebo kouzla), proběhne efekt, účinek, zranění, pak teprve timestop pomine. Minimálně u cejchu, malého Isaaca, drtící pracky...
Jestli to PC, které je kouzlem ovlivněné, vidí jinak - to bych kecala, ale z her s NPC mágy mám pocit, že to probíhá úplně stejně. Mohu OOC otestovat.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 25. 9. 2014 14.07
od Van
Ze singlu a popř. jiných modulů (nikoliv světů). Na TH nešlo systémově sesílat útočná kouzla v timestopu.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 25. 9. 2014 14.14
od Braenn
Jinak teda souhlasím, že popis kouzla jako "zamrznutí" by bylo mnohem logičtější. Vše v mém okolí ztuhne po dobu trvání kouzla. Z toho důvodu mohu seslat libovolné kouzlo, které milé zmrzlíky zabije, spálí, ovlivní - mohu je v té chvíli podříznout, když na to dojde. Budou ale krvácet rovnou, nebo až potom? Projeví se zranění či smrt hned, nebo ve chvíli pominutí timestopu?

OOC by mne taky zajímalo, zda ztuhne jen vše živé, nebo i neživé. Když na mne poletí šíp, zmrazím ho taky? Mohu se tak vyhnout třeba padající mase kamení? Přílivové vlně? Alespoň na chvíli, než se do mého zmrzlého poloměru dostanou nové, kouzlem neovlivněné věci.

Cal: Například jak se ovlivňujou 2 současně vykouzlené timestopy? - IMHO nijak, nelze seslat něco zcela zaráz. Jeden z mágů ho dokončí dřív. Ten proběhne - a pozastaví seslání toho druhého. Zda ho nezruší je druhá otázka, ale spíše myslím, že dokončení kouzla proběhne přesně v okamžiku skončení prvního.
Co kapající hrnek za běhu? vítr mimo timestop a v něm? Věci které nejsou jen "jeden kus" Taky jsem přemýšlela, jak by vypadal kus potoka v timestopu. Ale vem si, že cokoli nového přijde do poloměru kouzla, projde a funguje - takže kapající hrnek by nekapal, vítr by se na chvíli zastavil, než by tam dofoukl nový zvenku. To samé se světlem, navíc ty v tom okamžiku zastavíš světlo, co tam už je.
Postava v timestopu stárne/nestárne? - Budeme-li to brát jako zamrznutí, pak stárne sesilatel i ovlivněný. Pokud vyjmutím z toku času, pak ovlivněný nestárne, sesilatel ano. Daly by se pak z toho udělat zajímavé metody k dosažení nesmrtelnosti - demisféra, vytvořená opakující se časovou smyčkou. Do půl roku ti hrábne a vrátíš se k zlatému dobrému plánu "lich", comportatio Animae či experimenty ala "elfí krev a orgány v lidském těle. :biggrin:

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 11.41
od Braenn
Tak - já mám spíš prosbu než otázku:

Hostitelé či DM, kdo z vás dává (a perzistentní) atmosféru na sochu Ajris u cesty k Tiru - je to super, je to záslužné, ale zkuste ji umisťovat kousek BOKEM. Tak, abyste atmosférou nezablokovali možnost dostat se k misce a použít sochu k jejímu účelu.

Díky. :clover:

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 11.45
od Woxa
já mám takový pocit, že je to schválně, protože to tam někdo rozbil/znesvětil :)

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 11.48
od Braenn
Je tam napsáno, že socha je popraskaná a chátrá. O znesvěcení a chybějící misce nic.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 12.05
od Woxa
Aha, ono už je to tam dlouho a mám pocit, že mi někdo IC říkal, že to tam zas někdo rozmlátil.
Každopádně bych to jako bug nebral, prostě to zchátralo do nepoužitelna :)

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 12.11
od Wolf
Opravím Atmosféru, byla tam zperzistentněná DX tuším...

EDIT: Opraveno.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 15.50
od Lomylith
Proč se ta socha konečně nezničí? Však je to k smíchu.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.22
od Wolf
Proč by se měla ničit?

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.23
od Mourisson1
Protože se o to kdo ví kolik postav kdo ví kolik let snaží, a socha je zřejmě nezničitelná?
(Ve výsledku je pak demotivující se o cokoliv snažit, když se svět vrátí do svého normálu, který je někde uložený a který nikdo nikdy nezmění, vesnice se opraví je nevypálená vypadá úplně stejně, socha je zase opravená, všechno je stejné)

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.26
od Lomylith
Mourisson1 píše:Protože se o to kdo ví kolik postav kdo ví kolik let snaží, a socha je zřejmě nezničitelná?
(Ve výsledku je pak demotivující se o cokoliv snažit, když se svět vrátí do svého normálu, který je někde uložený a který nikdo nikdy nezmění, vesnice se opraví je nevypálená vypadá úplně stejně, socha je zase opravená, všechno je stejné)
:yes: :yes: :yes:
A to je to, co mi na EQ vadí. Proč na jiných serverech to jde a tady ne?

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.27
od Wolf
Nevím o tom, že by to nešlo.
Osobně jsem zažil jen jeden pokus o zničení sochy a to dost laciný...

(edit: Na zničení Sochy ze serveru ale hlavně potřebuješ WB...)

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.33
od Ungo
Vážně je divné, že socha bohyně, ve světe kde je božská moc všudypřítomná, nejde zničit?

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.43
od Lomylith
Proč pak jde zničit Hargudova svatyně ale socha Ajris ne?

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 16.52
od Ungo
Promin na to nedokáži odpovědět, nevím o zničení Hargudovi svatyně.

Ale byla to samo trochu nadsázka. Socha smaozřejmě zničit půjde, jen to třebas nebude tak uplně snadné. Ono jde stejně především o proveditelnost takových zásahů ze strany WB. Kdyby WB mělo reagovat na každý čin postení/zničení čehokoli co koho zrovna napadne, tak by jich muselo být deset.
Věřím, že zničení sochy Ajris(nebo čehokoli jiného), jako výsledek nějakého dlouhodobějšího questu, je rozhodně možné. Ale očekávat zásah WB, když má postava půjde kolem oltáře a řekne si že ho zničí, to je dle mého nesmysl.

Další věc je reálnost takového chování. DX nejsou schopni (a nemohou být) zajisti maximálně reálné chlvání NPC světa. Jít prázdnou cestou, když je online pouhých třebas 20 hráčů a odskočit si na zničení sochy je strašlivě snadné. Kdyby ale reálně žila NPC, tak by si každý takový ničitel jistě rozmyslel, zda to udělá. Zda nepůjdě někdo kolem, zda sochu vlastně někdo nehlídá, zda není někdo v dálce. Stejnětak je to nyní s opravou poničené sochy. Zničit ji je děsně snadné. Ale co oprava? Když mezi PC toho nikdo schopen není.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 17.16
od Lomylith
Ta socha byla zničena už aspon 5x? Furt tam stojí. Já ji jednou ničil geologickým kladivem.
Zásah WB je jednoduchý. Sám Onyx říkal, že už může nahrávat věci sám, tak nevidím problém. Kdyby neměl čas, tak lidé klidně počkají pár dnů. Jde jen o to chtít něco změnit.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 6. 12. 2014 17.19
od Wolf
ťukat kladívkem do sochy si můžeš třeba 24/7, ale pokud o tom neví tým, je to k prdu.
a btw, ťukat do sochy kladívkem musíš docela dlouho aby se rozpadla...

Já o tom nic nevím, každopádně socha Ajris by neměla být nezničitelná. A už se tu o tom dál nebavme, naprosto zbytečná téma a výkřik do tmy. Jestli něco chceš, tak pro to něco udělej, jestlis pro to něco udělal a furt to nejde, nevím, proč někomu z nás nenapíšeš třeba PM, protože je asi někde chybka. Tečka.

Re: Pár otázek k zodpovězení

Napsal: 1. 5. 2017 11.34
od Liung
zdravim, mam dotaz, ak som pred hodne dlhym casom ulozil mince v banke v hrade, a teraz je v rekonstrukcii uz sa k tym minciam nedostanem? myslel som ze u trpaslikov budem mat k uctu pristup, no vraj tam nic nemam, takze plati kde ulozim tam jedine mozem vybrat ?