útočná pavéza
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
K tématu:
Za nahlášení chyby díky - pavéza je dělaná jako primárně obranná věc, a tak na ní bonus k útoku nefunguje a nikdy fungovat nebude (NWN mechanika nepobere, že některé předměty můžou zvýšit určité ability - například botám nelze přiřadit "bonus k útoku" etc.). Kdyby bylo aktivní WB, jistě už byse to dávno vyřešilo (pravděpodobně zrušením téhle pavézy nebo přidáním jiného, funkčního bonusu) spolu s větší změnou výbavy a balancováním bonusů a postihů u jednotlivých itemů. WB ale není.
_____________________
Mimo téma (Jonův osobní pohled jako hráče a DM, nikoli nějaká stanoviska týmu):
Ohledně "nutnosti" mít co nelepší vybavení: já vás chápu, ale vy, kdo tu dokola omíláte řeči o kvalitě a "funkčnosti" vybavení spolu s agumenty typu "počkej až budeš utíkat před skřety" nebo "kdyby jsi tehdy v bitvě něco dělal/a..." byste si mohli konečně uvědomit, že některým lidem nejde o to, aby byla postava schopná sama vybít skřetí sídliště nebo (opět sama) pokosit dva zlobří mágy. Některým jde prostě o to, že jejich chudá postava na žoldáckou zbroj nemá a nikdy mít nebude, a tak bude radši chodit v rozthané a rezivé kožené zbroji sem tam pobité zašlými cvočky. která jednak podtrhuje její charakter, jednak mnohdy vypadá lépe... Některým jde o to se bitvy zúčastnit čistě pro charakter postavy, nejen kvůli tomu, že můžou na něco kliknout a nechat systém, aby vyřešil zbytek. Samozřejmě je to věc individuálního přístupu a žádný není zvlášť podporovaný nebo nějak "stíhaný": co je císařovo, nechte císaři. Osobně je mi ale milejší přístup "jednou si možná žoldáckou zbroj koupím" než "nutně potřebuju žoldáckou zbroj a musím jí mít co nejdřív, abych.…".
Obecně bych řekl že to závisí na typu hry. Kdo klade důraz na boj a chce mít postavu "vymastřenou", bude si vždycky kupovat systémově nejsilnější věci. Pro koho ale systém hry jako takové neznamená první a poslední, klidně bude v souladu s charakterem postavy a jejím image nosit destičkovou zbroj (zdravím třeba Serbitara), i když by dávno a dávno mohla chodit v něčem systémově lepším.
Možná by to chtělo zamyslet se i nad motivací postavy k boji, než do nějakého půjde. Nebo se zamyslet, kde vzal chlapík, který do desátého levelu jen seděl u Svačinky a mlel hubou, a který meč nebo sekeru viděl maximálně u pasu někoho jiného, svoje rázem dokonalé bojové dovednosti (o dokonalé výbavě sehnané a darované mu přehnaně štědrými "kamarády" ani nemluvě). A taky se zamyslet nad tím, co to znamená, když někde nějaká postava (většinou sama) padne. Potřebujete opravdu nejdrsnější vybavení a build z netu, a nebo jen lepší partu / strategii (z mých DM zkušeností vyplývá, že strategie je většině hráčů.… volná)? Potřebujete klikat na červená NPC (i když to už dávno není nutné a třeba se díky DM oživení vzdávají) a nebo potřebujete příběh? Potřebujete mít u postavy expy a levely aby byla "slavným válečníkem" (čti "systémově silným") a nebo chcete, aby vaše postava jako válečník měla něco za sebou (a nemyslím tím opětovné vybíjení dvou, tří dungů, kde jí už nemůže nic překvapit) a opravdu tím slavným válečníkem byla? ("Tvůj vnuk, pane, je nejlepším šermířem v zemi. V té a té bitvě zabil sám dvacet mužů" - "Můj vnuk je dobrý v máchání mečem - to dokáže sebevětší idiot, ale ještě to z něj nedělá válečníka.")
Zajímavé otázky, zajímavé zamyšlení. Odpovězte si sami.
Za nahlášení chyby díky - pavéza je dělaná jako primárně obranná věc, a tak na ní bonus k útoku nefunguje a nikdy fungovat nebude (NWN mechanika nepobere, že některé předměty můžou zvýšit určité ability - například botám nelze přiřadit "bonus k útoku" etc.). Kdyby bylo aktivní WB, jistě už byse to dávno vyřešilo (pravděpodobně zrušením téhle pavézy nebo přidáním jiného, funkčního bonusu) spolu s větší změnou výbavy a balancováním bonusů a postihů u jednotlivých itemů. WB ale není.
_____________________
Mimo téma (Jonův osobní pohled jako hráče a DM, nikoli nějaká stanoviska týmu):
Ohledně "nutnosti" mít co nelepší vybavení: já vás chápu, ale vy, kdo tu dokola omíláte řeči o kvalitě a "funkčnosti" vybavení spolu s agumenty typu "počkej až budeš utíkat před skřety" nebo "kdyby jsi tehdy v bitvě něco dělal/a..." byste si mohli konečně uvědomit, že některým lidem nejde o to, aby byla postava schopná sama vybít skřetí sídliště nebo (opět sama) pokosit dva zlobří mágy. Některým jde prostě o to, že jejich chudá postava na žoldáckou zbroj nemá a nikdy mít nebude, a tak bude radši chodit v rozthané a rezivé kožené zbroji sem tam pobité zašlými cvočky. která jednak podtrhuje její charakter, jednak mnohdy vypadá lépe... Některým jde o to se bitvy zúčastnit čistě pro charakter postavy, nejen kvůli tomu, že můžou na něco kliknout a nechat systém, aby vyřešil zbytek. Samozřejmě je to věc individuálního přístupu a žádný není zvlášť podporovaný nebo nějak "stíhaný": co je císařovo, nechte císaři. Osobně je mi ale milejší přístup "jednou si možná žoldáckou zbroj koupím" než "nutně potřebuju žoldáckou zbroj a musím jí mít co nejdřív, abych.…".
Obecně bych řekl že to závisí na typu hry. Kdo klade důraz na boj a chce mít postavu "vymastřenou", bude si vždycky kupovat systémově nejsilnější věci. Pro koho ale systém hry jako takové neznamená první a poslední, klidně bude v souladu s charakterem postavy a jejím image nosit destičkovou zbroj (zdravím třeba Serbitara), i když by dávno a dávno mohla chodit v něčem systémově lepším.
Možná by to chtělo zamyslet se i nad motivací postavy k boji, než do nějakého půjde. Nebo se zamyslet, kde vzal chlapík, který do desátého levelu jen seděl u Svačinky a mlel hubou, a který meč nebo sekeru viděl maximálně u pasu někoho jiného, svoje rázem dokonalé bojové dovednosti (o dokonalé výbavě sehnané a darované mu přehnaně štědrými "kamarády" ani nemluvě). A taky se zamyslet nad tím, co to znamená, když někde nějaká postava (většinou sama) padne. Potřebujete opravdu nejdrsnější vybavení a build z netu, a nebo jen lepší partu / strategii (z mých DM zkušeností vyplývá, že strategie je většině hráčů.… volná)? Potřebujete klikat na červená NPC (i když to už dávno není nutné a třeba se díky DM oživení vzdávají) a nebo potřebujete příběh? Potřebujete mít u postavy expy a levely aby byla "slavným válečníkem" (čti "systémově silným") a nebo chcete, aby vaše postava jako válečník měla něco za sebou (a nemyslím tím opětovné vybíjení dvou, tří dungů, kde jí už nemůže nic překvapit) a opravdu tím slavným válečníkem byla? ("Tvůj vnuk, pane, je nejlepším šermířem v zemi. V té a té bitvě zabil sám dvacet mužů" - "Můj vnuk je dobrý v máchání mečem - to dokáže sebevětší idiot, ale ještě to z něj nedělá válečníka.")
Zajímavé otázky, zajímavé zamyšlení. Odpovězte si sami.
Kraki Skengdrang
Jon píše:…
...ač mé příspěvky vyzněly jinak, tak prakticky souhlasím se vším co je tu napsáno v Jonově osobním pohledu. Jen je důležité nejen zamyslet se nad věcmi sepsanými výše, ale taktéž pochopit, že někomu to bohužel/naštěstí "stačí" hrát jinak. A jestli to chápu dobře, tak je v tomto na EQ naprostá svoboda, toho jak pojmete svůj RP. Jak budete své postavy ve světě prezentovat.. a jak to budou (s prominutím) moc vypatlané stroje na zabíjení a nebo naopak skvěle propracované charaktery se svou minulostí, problémy, chybami a "lidským" prožíváním všeho kolem.….
EDIT: Jde prostě o cit pro hru a ten máme každý jiný … i představu o fantasy a podobně.…
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Však to je v pořádku. Mne k té poznámce jen vybudilo ono slovo "nevýhodná", i když ho možná Akruo nemyslel tak, jak ho napsal; ostatně proto jsem to taky nejprve nijak moc neřešil.xondik píše:"Od pavézy k pohorkám (přes křídlatý helmy , elfí luky) a zase zpět."
Mno trochu začínam litovat ,že jsem se o tom zmínil
osobně se přikláním k teorii, kterou tu už napsal Jon - že +1 do útoku platí výhradně pro zbraně a nedá se "přenášet" z jiného vybavení.
Nebo se možná dřív dalo, ale něco (patch 1,69?) to pak zrušilo. Divil bych se totiž, kdyby to bylo nefukční už od samého začátku, i když se to samozřejmě v té záplavě předmětů stát mohlo.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Akruo píše: 2)Ano je hrozné, že mají všichni "Stejný set" - ale co s tím, když prostě chcou postavy a hráčí kvalitu a v nabídce je jedna jediná "kvalitní" tak si ji pořídí, když na to mají.
Tomu se rika powergaming, at se to okeca jakymkoli RP … O nicem jinem to neni.Akruo píše: - prostě je to "trošku" vynucené systémem, a tak ti kdo nejsou určitým způsobem "maxovaní" mají vždy proti ostatním nevýhodu…
tipuji si, ze Balrog chtel svoji rypavou poznamkou jemne naznacit, ze by to chtelo prave mene powergamingu, protoze v tomto pripade (equip pro valecniky) je to uz moc okate …
A ona ještě výbava nic neznamená, když vezmeme v potaz PowerBuildingcybermisa píše:Akruo píše: 2)Ano je hrozné, že mají všichni "Stejný set" - ale co s tím, když prostě chcou postavy a hráčí kvalitu a v nabídce je jedna jediná "kvalitní" tak si ji pořídí, když na to mají.Tomu se rika powergaming, at se to okeca jakymkoli RP … O nicem jinem to neni.Akruo píše: - prostě je to "trošku" vynucené systémem, a tak ti kdo nejsou určitým způsobem "maxovaní" mají vždy proti ostatním nevýhodu…
tipuji si, ze Balrog chtel svoji rypavou poznamkou jemne naznacit, ze by to chtelo prave mene powergamingu, protoze v tomto pripade (equip pro valecniky) je to uz moc okate …
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Powerbuilding je soucast powegamingu …Akruo píše:A ona ještě výbava nic neznamená, když vezmeme v potaz PowerBuildingcybermisa píše:Akruo píše: 2)Ano je hrozné, že mají všichni "Stejný set" - ale co s tím, když prostě chcou postavy a hráčí kvalitu a v nabídce je jedna jediná "kvalitní" tak si ji pořídí, když na to mají.Tomu se rika powergaming, at se to okeca jakymkoli RP … O nicem jinem to neni.Akruo píše: - prostě je to "trošku" vynucené systémem, a tak ti kdo nejsou určitým způsobem "maxovaní" mají vždy proti ostatním nevýhodu…
tipuji si, ze Balrog chtel svoji rypavou poznamkou jemne naznacit, ze by to chtelo prave mene powergamingu, protoze v tomto pripade (equip pro valecniky) je to uz moc okate …
Ano, když vezmeme to, jak je to tu napsáno (mnou), tak to vyznívá jako "obhajoba" powergaminkucybermisa píše:Akruo píše: 2)Ano je hrozné, že mají všichni "Stejný set" - ale co s tím, když prostě chcou postavy a hráčí kvalitu a v nabídce je jedna jediná "kvalitní" tak si ji pořídí, když na to mají.Tomu se rika powergaming, at se to okeca jakymkoli RP … O nicem jinem to neni.Akruo píše: - prostě je to "trošku" vynucené systémem, a tak ti kdo nejsou určitým způsobem "maxovaní" mají vždy proti ostatním nevýhodu…
tipuji si, ze Balrog chtel svoji rypavou poznamkou jemne naznacit, ze by to chtelo prave mene powergamingu, protoze v tomto pripade (equip pro valecniky) je to uz moc okate …
Ale doufám, že některé příspěvky v tomto topicu nechcou označit postavu (a hlavně jejího hráče), která má plnou (a nejlepší výbavu) za někoho kdo hraje špatně/"pavrgejmí". Protože nevidím NIC špatného na tom, když takovou postavu hráč hraje a upřímně je mi jedno, jestli to všechno opravdu krásně hraje nebo si to jenom obkecává z důvodu největší PG a PB a nebo vůbec netuší o tom, že by se něco takového mělo promyslet a hrát. HLAVNÍ je, jestli vás hra s ním ve hře baví. A možná není někdy od věci se zamyslet ne jenom nadtím, kdo nám tu hru nějakým způsobem kazí, ale i nadtím - "NEKAZÍME NĚKDY HRU MY - OSTATNÍM?!"
(to je dle mého jedna z nejtěžších věcí - nejen uznat svou chybu, ale vůbec ji najít či se o to snažit...)
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Je treba si uvedomit, ze powergaming ci tvorba powerbuildu neni spatna, pokud neni na ukor RP (hledani RP okecavek pro oduvodneni PB je na ukor RP), je v souladu s charakterem postavy a nejsou pri nem porusovana pravidla EQ.Akruo píše:Ano, když vezmeme to, jak je to tu napsáno (mnou), tak to vyznívá jako "obhajoba" powergaminkucybermisa píše:Akruo píše: 2)Ano je hrozné, že mají všichni "Stejný set" - ale co s tím, když prostě chcou postavy a hráčí kvalitu a v nabídce je jedna jediná "kvalitní" tak si ji pořídí, když na to mají.Tomu se rika powergaming, at se to okeca jakymkoli RP … O nicem jinem to neni.Akruo píše: - prostě je to "trošku" vynucené systémem, a tak ti kdo nejsou určitým způsobem "maxovaní" mají vždy proti ostatním nevýhodu…
tipuji si, ze Balrog chtel svoji rypavou poznamkou jemne naznacit, ze by to chtelo prave mene powergamingu, protoze v tomto pripade (equip pro valecniky) je to uz moc okate …
Ale doufám, že některé příspěvky v tomto topicu nechcou označit postavu (a hlavně jejího hráče), která má plnou (a nejlepší výbavu) za někoho kdo hraje špatně/"pavrgejmí". Protože nevidím NIC špatného na tom, když takovou postavu hráč hraje a upřímně je mi jedno, jestli to všechno opravdu krásně hraje nebo si to jenom obkecává z důvodu největší PG a PB a nebo vůbec netuší o tom, že by se něco takového mělo promyslet a hrát. HLAVNÍ je, jestli vás hra s ním ve hře baví. A možná není někdy od věci se zamyslet ne jenom nadtím, kdo nám tu hru nějakým způsobem kazí, ale i nadtím - "NEKAZÍME NĚKDY HRU MY - OSTATNÍM?!"
(to je dle mého jedna z nejtěžších věcí - nejen uznat svou chybu, ale vůbec ji najít či se o to snažit...)
Zabanost hry je dulezitym kriteriem, ale rozhodne ne tim hlavnim. Pokud se sejde skupinka powergameru, kteri se v dungu vykaslou na RP a udelaji si z EQ WOW, tak prestoze je vzajemne hra jiste bude bavit, na EQ vitana nebude.Akruo píše: HLAVNÍ je, jestli vás hra s ním ve hře baví.
Dobře, tak tedy ne "zábavnost" … ale "uvěřitelnost" (?!) … ale víš co jsem tím myslel, snad, ne?cybermisa píše:….
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Což to takhle od určité části...utrhnout na samostatný topic?
Každý uvěří v něco jiného. Je rozdíl mezi EQ WoW a EQ chci-tu-přežít-a-něco-třeba-vydělat. A já osobně se nebavím, když něco není uvěřitelné (do jisté míry... teda pak se chlámu ještě víc, ale na konci toho smíchu je takový ten povzdech)… no já jsem označkovaný už do skupiny powerbuilder a kdesi cosi … (díky jisté imho propagandě )
Ale... Jon mluví o příběhu - jenže co když v tom příběhu nechcete být jen uchichotaná figurka na věži, ale chcete být osoba v první lajně, která bojuje bok po boku s nejlepšími válečníky desky a odráží všechny možné nepřátele? Jistě..nemusíte mi kdo ví jak skvělý equip, ani postavu a tak, ale pokud tam chcete něco udělat a nejenom umírat zbytečně, abyste dostáli RP tvrdého válečníka, tak to něco chce.
Každý uvěří v něco jiného. Je rozdíl mezi EQ WoW a EQ chci-tu-přežít-a-něco-třeba-vydělat. A já osobně se nebavím, když něco není uvěřitelné (do jisté míry... teda pak se chlámu ještě víc, ale na konci toho smíchu je takový ten povzdech)… no já jsem označkovaný už do skupiny powerbuilder a kdesi cosi … (díky jisté imho propagandě )
Ale... Jon mluví o příběhu - jenže co když v tom příběhu nechcete být jen uchichotaná figurka na věži, ale chcete být osoba v první lajně, která bojuje bok po boku s nejlepšími válečníky desky a odráží všechny možné nepřátele? Jistě..nemusíte mi kdo ví jak skvělý equip, ani postavu a tak, ale pokud tam chcete něco udělat a nejenom umírat zbytečně, abyste dostáli RP tvrdého válečníka, tak to něco chce.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Já si vybavuju tolik případů, kdy mi právě ta naše zbroj +10 zachránila život, a to jen proto, že jsem pavézu nepoužíval... všichni kolem mě umirali a mně padaly štastná čísla v loterii a s tím 1 hp jsem utekl tolikrát, až to bylo neuvěřitelný jak se mě to proradný štěstí drželo... naštěstí se mě nepustilo dřív, než jsem s tím skončil. A co se týče toho citu pro hru, jde o hafo hafo moc faktorů, se kterými člověk vyrůstá, se kterými pracuje. Já si po tý době hraní v namaxovaných zbrojích, kterýma jsem kompenzoval nízké oč a špatnej build nemohl nezvyknout s dalšíma postavama zase maxovat a mít všechno nejlepší... to prostě nešlo, ten stereotyp tý nejsilnějíš výbavy ve mně byl a musel být u každý postavy, jinak to prostě nefungovalo... taky díky tomu se mi nepodařilo přes x snah se znovu rozjet, ačkoliv sem taky xkrát končil a xkrát se vracel, ale ty stěžejní postavy mi prostě bránily v růstu nových, protože pak člověk dělá furt tu samou a vypadá to furt stejněJon píše:K tématu:
Za nahlášení chyby díky - pavéza je dělaná jako primárně obranná věc, a tak na ní bonus k útoku nefunguje a nikdy fungovat nebude (NWN mechanika nepobere, že některé předměty můžou zvýšit určité ability - například botám nelze přiřadit "bonus k útoku" etc.). Kdyby bylo aktivní WB, jistě už byse to dávno vyřešilo (pravděpodobně zrušením téhle pavézy nebo přidáním jiného, funkčního bonusu) spolu s větší změnou výbavy a balancováním bonusů a postihů u jednotlivých itemů. WB ale není.
_____________________
Mimo téma (Jonův osobní pohled jako hráče a DM, nikoli nějaká stanoviska týmu):
Ohledně "nutnosti" mít co nelepší vybavení: já vás chápu, ale vy, kdo tu dokola omíláte řeči o kvalitě a "funkčnosti" vybavení spolu s agumenty typu "počkej až budeš utíkat před skřety" nebo "kdyby jsi tehdy v bitvě něco dělal/a..." byste si mohli konečně uvědomit, že některým lidem nejde o to, aby byla postava schopná sama vybít skřetí sídliště nebo (opět sama) pokosit dva zlobří mágy. Některým jde prostě o to, že jejich chudá postava na žoldáckou zbroj nemá a nikdy mít nebude, a tak bude radši chodit v rozthané a rezivé kožené zbroji sem tam pobité zašlými cvočky. která jednak podtrhuje její charakter, jednak mnohdy vypadá lépe... Některým jde o to se bitvy zúčastnit čistě pro charakter postavy, nejen kvůli tomu, že můžou na něco kliknout a nechat systém, aby vyřešil zbytek. Samozřejmě je to věc individuálního přístupu a žádný není zvlášť podporovaný nebo nějak "stíhaný": co je císařovo, nechte císaři. Osobně je mi ale milejší přístup "jednou si možná žoldáckou zbroj koupím" než "nutně potřebuju žoldáckou zbroj a musím jí mít co nejdřív, abych.…".
Obecně bych řekl že to závisí na typu hry. Kdo klade důraz na boj a chce mít postavu "vymastřenou", bude si vždycky kupovat systémově nejsilnější věci. Pro koho ale systém hry jako takové neznamená první a poslední, klidně bude v souladu s charakterem postavy a jejím image nosit destičkovou zbroj (zdravím třeba Serbitara), i když by dávno a dávno mohla chodit v něčem systémově lepším.
Možná by to chtělo zamyslet se i nad motivací postavy k boji, než do nějakého půjde. Nebo se zamyslet, kde vzal chlapík, který do desátého levelu jen seděl u Svačinky a mlel hubou, a který meč nebo sekeru viděl maximálně u pasu někoho jiného, svoje rázem dokonalé bojové dovednosti (o dokonalé výbavě sehnané a darované mu přehnaně štědrými "kamarády" ani nemluvě). A taky se zamyslet nad tím, co to znamená, když někde nějaká postava (většinou sama) padne. Potřebujete opravdu nejdrsnější vybavení a build z netu, a nebo jen lepší partu / strategii (z mých DM zkušeností vyplývá, že strategie je většině hráčů.… volná)? Potřebujete klikat na červená NPC (i když to už dávno není nutné a třeba se díky DM oživení vzdávají) a nebo potřebujete příběh? Potřebujete mít u postavy expy a levely aby byla "slavným válečníkem" (čti "systémově silným") a nebo chcete, aby vaše postava jako válečník měla něco za sebou (a nemyslím tím opětovné vybíjení dvou, tří dungů, kde jí už nemůže nic překvapit) a opravdu tím slavným válečníkem byla? ("Tvůj vnuk, pane, je nejlepším šermířem v zemi. V té a té bitvě zabil sám dvacet mužů" - "Můj vnuk je dobrý v máchání mečem - to dokáže sebevětší idiot, ale ještě to z něj nedělá válečníka.")
Zajímavé otázky, zajímavé zamyšlení. Odpovězte si sami.
Teď sem se dostal do OT dokonce i OT tématu radši si du hrát s autíčkama
a ještě dodám, že opravdu obdivuju charaktery, který se nechaj raději zabít než aby si přilepšili zbrojí... já na to neměl :) klobouk dolu
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Myslel jsem něco jiného... emulátorecybermisa píše:OT: IMHO nikoli, IMHO naprosto opravnene. Mel jsi PB zaklinace/paladina, nehral jsi paladina, prisel jsi o levely paladina …Nalk píše:(díky jisté imho propagandě )
EDIT: nemá smysl
Naposledy upravil(a) Nalk dne 20. 9. 2010 0.21, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar