Info - Vysvětlení nejasných reálií a pravidel
Topic pro definice reálií nebo jiných věcí na EQ, které nejsou ve hře dostatečně jasně vyvsvětleny, různí lidé je vnímají odlišně nebo jsou jinak sporné. Všechny ujednocující defince v tomto topicu jsou závazné pro všechny hráče i DX na EQ.
Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií
Naposledy upravil(a) Naylun dne 8. 2. 2011 16.31, celkem upraveno 1 x.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Kouzla Proměň svůj vzhled a Proměň vzhled osoby
Kouzlo je oficiálně řazeno do školy proměn, ale ve skutečnosti je to z velké části jen iluze.
Sesilatel fyzicky zůstává ve své podobě, takže pokud např sáhnete na mága proměněného v orla, nahmatáte normální lidskou postavu (přestože stále vidíte orla). A z toho pro proměněnou osobu vyplývají následující body:
Nechává normální stopy.
Má svůj normální hlas.
Ani v podobách létavců nedokáže doopravdy vzlétnout a iluze orla se tedy může pohybovat v maximální výšce hlavy mága.
Může používat své normální zbraně a kouzla (systémově možná něco nepůjde, to se časem opraví).
Kouzlo je oficiálně řazeno do školy proměn, ale ve skutečnosti je to z velké části jen iluze.
Sesilatel fyzicky zůstává ve své podobě, takže pokud např sáhnete na mága proměněného v orla, nahmatáte normální lidskou postavu (přestože stále vidíte orla). A z toho pro proměněnou osobu vyplývají následující body:
Nechává normální stopy.
Má svůj normální hlas.
Ani v podobách létavců nedokáže doopravdy vzlétnout a iluze orla se tedy může pohybovat v maximální výšce hlavy mága.
Může používat své normální zbraně a kouzla (systémově možná něco nepůjde, to se časem opraví).
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Meditace kouzel a modliteb
Pokud je meditace (rest) přerušena, je třeba v ní pokračovat a dokončit po tom, co situace, která ho přerušila pominula.
V případě znovunalogování se do hry po pádu připojení apod. by měla postava meditovat, jak to bude možné a znovu nakouzlit členy své družiny, aby se minimalizovala duplikace meditace.
Pokud je meditace (rest) přerušena, je třeba v ní pokračovat a dokončit po tom, co situace, která ho přerušila pominula.
V případě znovunalogování se do hry po pádu připojení apod. by měla postava meditovat, jak to bude možné a znovu nakouzlit členy své družiny, aby se minimalizovala duplikace meditace.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Sesílání kouzla Sférální brána
Kouzlo Sférální brána nelze seslat za pomoci uměle navýšeného potenciálu. Sem patří například trvající kouzla, iluze nebo úštěpky krystalů. Takový potenciál není brán jako dostatečně ustálený pro seslání Sférální brány.
Pokusy o podobná sesílání kouzla Sférální brána bez konzultace s DX budou považována za pokus o obcházení systému hry.
Kouzlo Sférální brána nelze seslat za pomoci uměle navýšeného potenciálu. Sem patří například trvající kouzla, iluze nebo úštěpky krystalů. Takový potenciál není brán jako dostatečně ustálený pro seslání Sférální brány.
Pokusy o podobná sesílání kouzla Sférální brána bez konzultace s DX budou považována za pokus o obcházení systému hry.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Sesílání kouzel a jiné sporné činnosti ve vězení
Seslat kouzlo ve vězení lze. Stráž však na takové akce reaguje, a to velmi příkře s přiměřenou a větší silou. Pokud se o něco takového chcete s postavou pokoušet, tak pouze za přítomnosti DX.
Je rovněž důležité o svém úmyslu informovat předem, jelikož DX zpravidla ovládá několik NPC, otevírá a zavírá mříže apod., čili nemusí být připraveno adekvátně jednat na vaše snahy.
Obdobný postup platí pro jiné činnosti, které lze očekávat, že jsou ve vězení zapovězené.
Seslat kouzlo ve vězení lze. Stráž však na takové akce reaguje, a to velmi příkře s přiměřenou a větší silou. Pokud se o něco takového chcete s postavou pokoušet, tak pouze za přítomnosti DX.
Je rovněž důležité o svém úmyslu informovat předem, jelikož DX zpravidla ovládá několik NPC, otevírá a zavírá mříže apod., čili nemusí být připraveno adekvátně jednat na vaše snahy.
Obdobný postup platí pro jiné činnosti, které lze očekávat, že jsou ve vězení zapovězené.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Re: Info - Definice a sjednocení sporných/nejasných reálií
Maso na kámen
Kouzlo Maso na kámen či podobná schopnost měnící bytost v kámen ji mění opravdu v kámen. Zrušit efekt kouzla zbitím postavy do bezvědomí není možné, respektive jde o obcházení systému - kámen nejde z bytosti sklepat, protože ten kámen je ona sama.
Kouzlo Maso na kámen či podobná schopnost měnící bytost v kámen ji mění opravdu v kámen. Zrušit efekt kouzla zbitím postavy do bezvědomí není možné, respektive jde o obcházení systému - kámen nejde z bytosti sklepat, protože ten kámen je ona sama.
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919