Autoattack vs frakce vs RP

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Autoattack vs frakce vs RP

Příspěvek od Nalk »

Jen mě napadlo, jak se má nahlížet na situace vzniklé systémem NWN a jeho útočení na další dostupný cíl (pro boj zblízka ten další dosažitelný, u střelby asi prostě další viditelný), když jsou změněné frakce u postav nebo NPC (ať už zámerně či omylem) a prostě dojde k tomu, že než stihne hráč zrušit útok, tak trefí postavu/NPC, na kterou útočit nechtěl. Jak se zachovat, co hrát, co nehrát.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3507
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Autoattack vs frakce vs RP

Příspěvek od zuzuPD »

Nalk píše:Jen mě napadlo, jak se má nahlížet na situace vzniklé systémem NWN a jeho útočení na další dostupný cíl (pro boj zblízka ten další dosažitelný, u střelby asi prostě další viditelný), když jsou změněné frakce u postav nebo NPC (ať už zámerně či omylem) a prostě dojde k tomu, že než stihne hráč zrušit útok, tak trefí postavu/NPC, na kterou útočit nechtěl. Jak se zachovat, co hrát, co nehrát.
Útok zblízka bych osobně bral stejně jako když ti někdo omylem v bitevní vřavě naklikne sražení (furt si pamatuju jak se Skeld rozplácl na hromadě hlíny po tom, co ho horlivá Alexandra flákla štítem do hlavy :biggrin: ), prostě v zápalu boje omylem postava flákne mečem "spolu"bojovníka - pokud ta rána není smrtelná, tak to snad neni takovej problém.

S tou střelbou je to horší, když jsem střílel (se změněnou frakcí) na potvoru, v tu dobu modrou, tak po tom, co potvora zemřela, se má postava otočila o dobrých 90° a vystřelila na jiný cíl.
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Autoattack vs frakce vs RP

Příspěvek od Pipi_CZ »

zuzuPD píše:
Nalk píše:Jen mě napadlo, jak se má nahlížet na situace vzniklé systémem NWN a jeho útočení na další dostupný cíl (pro boj zblízka ten další dosažitelný, u střelby asi prostě další viditelný), když jsou změněné frakce u postav nebo NPC (ať už zámerně či omylem) a prostě dojde k tomu, že než stihne hráč zrušit útok, tak trefí postavu/NPC, na kterou útočit nechtěl. Jak se zachovat, co hrát, co nehrát.
Útok zblízka bych osobně bral stejně jako když ti někdo omylem v bitevní vřavě naklikne sražení (furt si pamatuju jak se Skeld rozplácl na hromadě hlíny po tom, co ho horlivá Alexandra flákla štítem do hlavy :biggrin: ), prostě v zápalu boje omylem postava flákne mečem "spolu"bojovníka - pokud ta rána není smrtelná, tak to snad neni takovej problém.

S tou střelbou je to horší, když jsem střílel (se změněnou frakcí) na potvoru, v tu dobu modrou, tak po tom, co potvora zemřela, se má postava otočila o dobrých 90° a vystřelila na jiný cíl.
Mhm …. pššt *tiše*



Ale jo, na toto mám docela špatný vzpomínky :D

Třeba když jsem šel s někým, ským se máme bít za hranicema a měl jsem ho v odporu. Do cesty se nám postavili vlci a jakmile jsem vlky zabil, Aris se zákeřně otočila na půlorka a pufpuf …. a půlork ležel. :whouum:
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

No taková Anade tule na výpravě několikrát skoro zabila vlastního zaměstnavatele a neřešilo se to, protože tam byla prostě chybka s frakcí. Kdysi třeba Govan omylem zasáhl nějakého bojovníka v boji (kritikalem navíc) a no... nějak se to blbě muselo okecávat. Včera jsem někoho trefil za zanedbatelný počet HP a fakt šlo jen o frakci, ale zase se to nějak hrálo (přitom úmysl tam nebyl ani :bleh: ). Nebo jistý hobit zaútočil na vyvolanýho pavouka a pak střelil i jeho majitele, což by neudělal (jednak IG nevěděl čí je, jednak to byl malý kluk).

Z mé strany nejde ani tak o vymýšlení nějaké zákonitosti "od kolika DMG tohle hrát", ale spíš o nějakou snahu naznačit hráčům, že ne vždy se hodí tohle hrát RP. Kdy jo a kdy ne už je otázka toho herního citu no. :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Já bych řekl, že to dost záleží na tom, kdo udělá ten neúmyslný útok a na situaci. Někdy se to dá vysvětlit, jindy nedá a lepší je to stornovat nebo zahrát do outu.

Viděl jsem jak postava při útoku na krysu díky featu sekáček zaútočila na vedle sedící postavu, která měla k té postavě nastavený odpor, jelikož ta krysa byla jeho vyvolané zvíře a byla tam jako dokreslení atmosféry. Byla to psycho situace a tak to dotyčný útočník sehrál tak, že popadl mrtvou krysu a přetáhl jí onoho přísedícího po hlavě. Konec situace.

Kolem Dina mi proběhla nízkolevelová postava (1.-2. lvl) s nastaveným odporem. Din se bavil s někým úplně jiným, ale postava dostala příležitostný útok a zákeřňák k tomu. Ona postava na místě umřela. Sehrál jsem to tak, že se prostě při svém běhání přerazila a rozbila si hlavu o dlažbu ((tu postavu můj Din nikdy před tím neviděl a neměl nejmenší důvod jí praštit).

Při vřavě v boji je snadné se umáchnout a trefit spojence.

Při střelbě z luku jsem viděl vesměs situaci stornovat - hráč prostě odhvězdičkoval, že nezaútočil.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Pavel Urban píše:Já bych řekl, že to dost záleží na tom, kdo udělá ten neúmyslný útok a na situaci. Někdy se to dá vysvětlit, jindy nedá a lepší je to stornovat nebo zahrát do outu.

Viděl jsem jak postava při útoku na krysu díky featu sekáček zaútočila na vedle sedící postavu, která měla k té postavě nastavený odpor, jelikož ta krysa byla jeho vyvolané zvíře a byla tam jako dokreslení atmosféry. Byla to psycho situace a tak to dotyčný útočník sehrál tak, že popadl mrtvou krysu a přetáhl jí onoho přísedícího po hlavě. Konec situace.

Kolem Dina mi proběhla nízkolevelová postava (1.-2. lvl) s nastaveným odporem. Din se bavil s někým úplně jiným, ale postava dostala příležitostný útok a zákeřňák k tomu. Ona postava na místě umřela. Sehrál jsem to tak, že se prostě při svém běhání přerazila a rozbila si hlavu o dlažbu ((tu postavu můj Din nikdy před tím neviděl a neměl nejmenší důvod jí praštit).

Při vřavě v boji je snadné se umáchnout a trefit spojence.

Při střelbě z luku jsem viděl vesměs situaci stornovat - hráč prostě odhvězdičkoval, že nezaútočil.
Na 10 levelu byla Aris s lukem tak šikovná, že dokázala trefit sama sebe tětivou do ruky a ještě spolubojovníka do zad. :D
Odpovědět