Wolfovy obrázky ze hry
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Noo... Líbí se mi výběr barev, kompozice a nápad. A stromy!
Trochu mi tam vadí že ty horoskálové šupiny jsou akorát rozmázlé, ale ne třeba s trochou pespektivní mlhy, možná trochu oddělit věž od skal, opticky... poopravila bych pozici toho elfouna /osy a tak/ a taky mi přijde, že mu vede meč skrz zápěstí.
Kůň a velikost asi ok. Je to elf a někteří koně jsou vážně velcí...
A s tím světlem a stínem by si šlo taky ještě trochu pohrát... :)
Trochu mi tam vadí že ty horoskálové šupiny jsou akorát rozmázlé, ale ne třeba s trochou pespektivní mlhy, možná trochu oddělit věž od skal, opticky... poopravila bych pozici toho elfouna /osy a tak/ a taky mi přijde, že mu vede meč skrz zápěstí.
Kůň a velikost asi ok. Je to elf a někteří koně jsou vážně velcí...
A s tím světlem a stínem by si šlo taky ještě trochu pohrát... :)
Já mám výhradu k sedlu, nemělo by tam být spíš nějaké masivnější s tou "ohrádkou".
Přecijen takhle v něm moc opory mít nebude.
Přecijen takhle v něm moc opory mít nebude.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Ani ne :D to je jako kreslit obrázek znova.MorganaLeFay píše:Nechceš se s tím trochu popatlat /i kdyby ses vykašlal na tu postavu/? Byla by škoda tu možnost nevyužít, má to našlápnuto na fakt dobrý náboj :)
No napadlo mě, že bych mohl vytáhnout nějaký starý obrázek a zkusit ho nakreslit teď :) může to vypadat zajímavě.Mizela píše: (Jinak, koukala jsem na tvoje dřívější obrázky... a pak na pár těch posledních. A je to obrovský pokrok, fakt obrovský. )[/size]
No jo, já jsem na ty anglický sedla holt. Dělalo mi to problém i před tím, když jsem kreslil obrázek pro Braenn a Jona. Mě to anglické sedlo dycky ...sedne :D lípWoxa píše:Já mám výhradu k sedlu, nemělo by tam být spíš nějaké masivnější s tou "ohrádkou".
Přecijen takhle v něm moc opory mít nebude.
Neutral Good Dungeon Master
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Čau - tak mých pár poznámek. Budou sice možná hnusný, ale za to upřímný :)
- Rozmazávat pozadí jsi neměl. Co to je vlastně za nápad? proč jsi to udělal? Celá věž se kvůli tomu rozpila a není skoro poznat. Dokonce teď vypadá jako suchý strom. Na to, jak to je pro příběh obrazu důležitý prvek, je až příliš upozaděný.
- Neexistuje tu skoro žádné světlo. Sice je napravo světlá obloha a skály jsou z jedné strany osvětlené, ale to je všechno. Jinak se světlo a jednotlivé objekty navzájem vůbec neovlivňují. Postavy nevrhají skoro žádné stíny (jen takové rozplizlé cosi), ani kameny napravo v úvozu pod sebou na zem nevrhají stín. Ani kořen na levém svahu úvozu, ani kořeny stromu na břehu za ním. Ani tomu osvětlení Selva zleva moc nerozumím, asi to měl být odraz světla od koně, ale na to mi to světlo selkově přijde příliš rozptýlené.
- Ani odrazy na kalužích mi nepřijdou moc povedené.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Dělal jsem to dycky.The_Balrog píše:Ják "normálka"? :D Nikdy jsi to nedělal a nikdy to už nedělej :) To obvykle nefunguje.
Tady je ale problém, že jsem měl lineart, tak jsem rozmáznul lineart.
Lidské oko vidí ostře taky jediný bod a lehké okolí, ale nikdy né celý obraz. Víš co myslím ne?
EDIT:
Tohle v zadu pusobí rozmázle, aby to bylo v pozadí http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2012/ … 4uhplo.jpg
tady ty hory dole v podstatě taky http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2012/ … 4ku1o0.jpg
atd...
http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 … 520xrd.jpg
Neutral Good Dungeon Master
V tomhle je to složitější, nepleť si lidské oko a foťák, lidské oko vidí ostře opravdu maličkatý bod a neustále "těká" aby obraz doplnilo a mozek si poskládá ostrost celého obrazu. Zatímco foťák má ostrou vždy jen určitou rovinu vzdálenosti.Wolf píše:Dělal jsem to dycky.The_Balrog píše:Ják "normálka"? :D Nikdy jsi to nedělal a nikdy to už nedělej :) To obvykle nefunguje.
Tady je ale problém, že jsem měl lineart, tak jsem rozmáznul lineart.
Lidské oko vidí ostře taky jediný bod a lehké okolí, ale nikdy né celý obraz. Víš co myslím ne?
Nicméně pozadí vidět zamlženě jsou čistě proto, že na takovou dálku oko tak jako tak zaostřit neumí, případně se jedná o mlžný opar (nejčastější u těch hor) nebo horký vzduch, který světlo rozkládá a tak na věc zaostřit ani nelze.
Na obrazech se ale vzdálenost objektu nejčastěji určuje sytostí barev. Přeci jen vnímání barev je trochu "krátkozračejší" a tak věci blízko vidíme sytě barevně, zatímco ty daleko spíš v šedavých odstínech. Zkus použít spíš tohle a uvidíš, že obrázek získá hloubku.
To bylo ale spíš o technice, osobně rozmazávání neodsuzuju a na obrázku mi nevadí. Balrogova nenávist k rozmazávání jako takovému je trochu nemístná, špatné použití sice může obrázek zkazit, nebo zhoršit, ale dobrým rozmazáním nebo zašpiněním zase může získat. A jak se jinak naučí člověk udělat to dobré, než že udělá tisícovku špatných?:)
Tady se musím zastat. Myslím, že žádný profesor Tě v umění nebude učit "rozmazávání". Jemné stínování po tvaru... to ano, ale sáhnout na to palcem a zormáznout do ztracena... to tedy určitě ne. ;-)Tahyere píše:Wolf píše:The_Balrog píše:Balrogova nenávist k rozmazávání jako takovému je trochu nemístná, špatné použití sice může obrázek zkazit, nebo zhoršit, ale dobrým rozmazáním nebo zašpiněním zase může získat. A jak se jinak naučí člověk udělat to dobré, než že udělá tisícovku špatných?:)
Mad Lay
Laura Boo
Rozy
Laura Boo
Rozy
Jo Morgie, líbí se mi to tvé víc.
S těmi vzdálenostmi (tedy že to dál ztrácí sytost) vím, také jsem to chválil u Morgie, jen jsem se s tím vážně nepatlal a když mi to nešlo udělat pár funkcema, vykašlal jsem se na to :D
Nj, lajdák, ukamenujte mě =) alespoň jsem dostal za vyučenou a snad příště se budu snažit víc.
Jinak souhlas. Já prstem nemažu ani náhodou. Nikdo mě k tomu ani nedonutí, ale v digitalu to vnímám nějak jinak, než když jde o Traditional =)
S těmi vzdálenostmi (tedy že to dál ztrácí sytost) vím, také jsem to chválil u Morgie, jen jsem se s tím vážně nepatlal a když mi to nešlo udělat pár funkcema, vykašlal jsem se na to :D
Nj, lajdák, ukamenujte mě =) alespoň jsem dostal za vyučenou a snad příště se budu snažit víc.
Jinak souhlas. Já prstem nemažu ani náhodou. Nikdo mě k tomu ani nedonutí, ale v digitalu to vnímám nějak jinak, než když jde o Traditional =)
Neutral Good Dungeon Master
Já se vůbec nezlobím... a snad se už nezlobí ani Balrog, že jsem nakreslil ten obrázek tak... "nepříjemně"
Naopak moc Morgie díky... i když zrovna vaší kritiku chápu, někdy je k nerozlouskání (nenápadně kouká na Kata) a k ničemu a pak takový upravený obrázek o chyby dost pomůže =)
Naopak moc Morgie díky... i když zrovna vaší kritiku chápu, někdy je k nerozlouskání (nenápadně kouká na Kata) a k ničemu a pak takový upravený obrázek o chyby dost pomůže =)
Neutral Good Dungeon Master
Re: Wolfovy obrázky ze hry
Už dlouho jsem nic neudělal, tak jsem se dneska k něčemu dokopal, ale vubec mi to nešlo, takže jsem si s tím ani nějak víc nepohrával :/
Voxeos a Selvagion.
Voxeos a Selvagion.
Neutral Good Dungeon Master