Přípomínky k případu Anade/Zacho

Prohřešky hráčů a jiných subjektů.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1069
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Jon píše:O tomhle pochybuju. Vždyť se Anade v podstatě přiznal, teď jen hraje na ublíženou notu. Unavující.
Teď to zrovna nevztahuji na tento případ, ale i přesto si myslím, že kdyby se hráč Anade a DM sešli a pokecali o tom v reálu, probíhalo by to všechno jinak.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Malenka
Příspěvky: 6
Registrován: 1. 8. 2006 0.20

METAGAME

Příspěvek od Malenka »

ahojte lidičky :smile:
neznám nikoho z vás ve hře, a osobně jsem se viděla jen s Labirem ještě před spuštěním Equilibrie - kdysi jsem hrála na Alhambrii, žádnou důležitou postavu.

Tady máte nezaujatý názor POTENCIÁLNÍHO hráče na Equilibrii:

JAK DEFINOVAT METAGAME?
aneb "důležitost prohřešku"

Pro každého je důležité něco jiného, chceme-li ale hrát, neobejdeme se bez HERNÍHO SVĚTA.
Pojďme tedy tu důležitost vztáhnout NE na míru/kvantitu (jak VELKÝ je to prohřešek/jak dalekosáhlé důsledky by mohl přinést - to je při přistižení dost diskutabilní), ale na KVALITU: JAKÉ důsledky přináší pro herní svět?

Vysvětlení:

Cílem hry je ZÁBAVA.
Cíl nelze uskutečňovat bez HRY = SVĚT & ostatní hráči.

OOC informace mezi hráči proudí neustále a je to nutnost (jinak by nebylo ani fórum).
- to proto, že herní svět je prostě závislý na tom našem (IR)
(a je takový, jaký si ho uděláme (to víme :bigwink: ).

Metagame je nutným důsledkem tohoto mimoherního kontaktu hráčů a zcela objektivně existuje.

Pravidla se snaží zabránit "škodlivému" metagamu.
To je takový, jehož důsledky NEPROSPÍVAJÍ světu a ostatním hráčům (či jsou se světem přímo v rozporu).

Pozitivní metagame je naopak (snad i) vítaný; rozhodně je přirozený (jde v něm o zábavu) a není důvod ho trestat.
"Pozitivní" se dá nazvat tehdy, pokud je PŘÍNOSEM pro svět a ostatní hráče.

Jak se to projeví ve hře?

Dozvím-li se OOC o události, která je pro svět "PŘÍNOSNÁ", nemusím si tuto informaci ověřovat IC ve hře a prostě tam zamířím / zapojím se do ní.
Příklad: oslava (IR) Vánoc v Mithalliru.

Dozvím-li se OOC o "OŠEMETNÉ" záležitosti, dám od ní ruce pryč (dokud se s ní neseznámím IC) a to AČKOLIV se tím dopouštím POZITIVNÍHO METAGAMU.
- souhlasíte?
Příklad: Anade dostal od Lomylitha OOC informaci, že jeho postava umřela u banditů & přátelské varování ať na to kašle a nepřidělává si starosti.
Pro Anadeho to podle mě fakt mělo být varování, ať se vyhne banditům.
Myslím si, že se měl otočit o 180 stupňů a dopustit se tím POZITIVNÍHO metagamu, protože sám uznává, že nalezení těla by PŘINESLO důsledky pro hru. Jaké? Nastala by dost OŠEMETNÁ situace, protože hledané tělo patřilo postavě, která pro svět (už) nebyla přínosná - jinak by nedostala permku.


Dodatky k tomuto případu:

Anade není sám, kdo narazil na problém "co je větší metagame - jít dál jako bych to nevěděl anebo udělat pro postavu nelogickou akci?"
Je ale první, kdo je trestán.
Proto pokud se vám líbí mnou popsaná klasifikace metagamu (novinka :bigwink: ), nestálo by za zvážení snížit jeho trest?

Na druhou stranu, ještě tu zbývá objasnit proč (a v jakém duchu) probíhala další OOC komunikace mezi hráči Anade a Zacha, a PROČ se probůh pak Lomylith zpětně obracel na Pavla s otázkou jaktože tělo nebylo nalezeno?
- to naopak svědčí o spolupráci, ne o "běžné" procházce...

Závěr: Škoda, že nikdo nemůže vědět, jak by se to odehrálo, kdyby Lomylith Anadeho vůbec neinformoval...
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

Jon píše:O tomhle pochybuju. Vždyť se Anade v podstatě přiznal, teď jen hraje na ublíženou notu. Unavující.
A k čemu, Jone? K metagame rozhodně ne. Naopak jsem se mu snažil vyhnout.

EDIT:
Anade píše:… A já jsem dostal informaci, že je mrtvý. Nikoli, že leží tam, kde kam jsem šel. IC jsem Zacha potkal naposled v Říši, takže jsem se v tom okamžiku dokonce domníval, že ho zabili banditi v Mezizemí.
Anade píše:…Při nalezení skvrny jsem ještě nevěděl, že je Zachova. Hráč Zacha mi v té době nenapsal přesné místo smrti.
Anade píše:… Mohl jsem od banditů odejít a metagamovat… Ale neudělal jsem to, abych měl já čisté svědomí, že nemetagamuju…
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Akruo píše:
Nalk píše:Akruo: internetové servery a portály nejsou demokracie... na to už jsi mohl přijít ve svém věku :biggrin:
Však vím... ale i tak mi to příjde smutné, ta komunikace přes internet opravdu vázne. Kdyby se řešila většina problémů z očí do očí dopadly by dost často úplně jinak...
Jop, nektere hrisniky bych z oci do oci docela rad resil :shades:
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: METAGAME

Příspěvek od cybermisa »

Malenka píše:Proto pokud se vám líbí mnou popsaná klasifikace metagamu (novinka :bigwink: ), nestálo by za zvážení snížit jeho trest?

Tebou popsana klasifikace metagamu se mi nelibi, protoze je silne zjednodusena stejne jako cely tvuj text. Definujes si vlastni pojmy a pocatecni podminky a na jejich zaklade pak stavis a vyvozujes zavery …

Trest byl udelen dle Trestniku viewtopic.php?p=98373#98373
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

cybermisa píše:
Akruo píše:
Nalk píše:Akruo: internetové servery a portály nejsou demokracie... na to už jsi mohl přijít ve svém věku :biggrin:
Však vím... ale i tak mi to příjde smutné, ta komunikace přes internet opravdu vázne. Kdyby se řešila většina problémů z očí do očí dopadly by dost často úplně jinak...
Jop, nektere hrisniky bych z oci do oci docela rad resil :shades:
Taky bych si to s tebou vyříkal rád z očí do očí. Nonverbální složka mnohé prozradí.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Anade píše:
cybermisa píše:
Akruo píše: Však vím... ale i tak mi to příjde smutné, ta komunikace přes internet opravdu vázne. Kdyby se řešila většina problémů z očí do očí dopadly by dost často úplně jinak...
Jop, nektere hrisniky bych z oci do oci docela rad resil :shades:
Taky bych si to s tebou vyříkal rád z očí do očí. Nonverbální složka mnohé prozradí.
Proc se mnou? Snad s Pavlem ne?
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

cybermisa píše:
Anade píše:
cybermisa píše: Jop, nektere hrisniky bych z oci do oci docela rad resil :shades:
Taky bych si to s tebou vyříkal rád z očí do očí. Nonverbální složka mnohé prozradí.
Proc se mnou? Snad s Pavlem ne?
Protože ses vyjádřil, že mi nevěříš.

EDIT: A s Pavlem to je ztráta času. Z vlastní zkušenosti – Pavel uznává jen jeden pohled na věci – svůj.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Anade píše:
cybermisa píše:
Anade píše: Taky bych si to s tebou vyříkal rád z očí do očí. Nonverbální složka mnohé prozradí.
Proc se mnou? Snad s Pavlem ne?
Protože ses vyjádřil, že mi nevěříš.

EDIT: A s Pavlem to je ztráta času. Z vlastní zkušenosti – Pavel uznává jen jeden pohled na věci – svůj.
Neverim (viz jak uz jsem tu psal).
Malenka
Příspěvky: 6
Registrován: 1. 8. 2006 0.20

Re: METAGAME

Příspěvek od Malenka »

cybermisa píše:
Malenka píše:Proto pokud se vám líbí mnou popsaná klasifikace metagamu (novinka :bigwink: ), nestálo by za zvážení snížit jeho trest?

Tebou popsana klasifikace metagamu se mi nelibi, protoze je silne zjednodusena stejne jako cely tvuj text. Definujes si vlastni pojmy a pocatecni podminky a na jejich zaklade pak stavis a vyvozujes zavery …

Trest byl udelen dle Trestniku viewtopic.php?p=98373#98373

Hmm, psaná komunikace je fakt složitá...
Řádkou, kterou CM zkopíroval, jsem nechtěla implikovat, že pokud se vám moje klasifikace metagame líbí, MUSÍTE snížit Anademu trest...
(Hned další odstaveček začíná "Na druhou stranu..." a končí pro Anadeho naopak tíživě...)

A jinak si myslím, že "počáteční podmínky", z kterých vycházím, jsou snad OK... a zjednodušení náhledu na metagame i tvorba nových pojmů byly cílem.

V Katalogu prohřešků za Trestníkem je metagame definován takto:
"Metagame je využití OOC znalostí (těch které má hráč a nikoliv jeho postava) k ovlivnění IC rozhodnutí postavy. Patří sem tedy herní akce a chování postavy založené na informacích nebo třeba i jen pocitech, kterými postava nemá disponovat, ale zná/má je jen hráč."
(To bohužel podle mě sedí i na onu myslím že IC neopodstatněnou slavnost, co probíhala v Mithalliru na Vánoce (IR), která - jak se snad shodnem - ničemu neublížila, právě naopak.)
a dále:
"Konkrétní příklady metagamu ani nelze všechny vyjmenovat a každý (opodstatněný!!) případ tak vždy musí posoudit DM. Obecně se rozhodně nebudou trestat nevinné hlouposti, toto pravidlo je tu kvůli vážným případům, kdy skutečně o něco jde, vzniká někomu škoda atd."

Podle mě v případě Anade/Lomylith v okamžiku přistižení hráče Anade žádná škoda prokazatelná nebyla, ale určitě hrozila (viz polocitace vlastního příspěvku: Anade "uznává, že nalezení těla by PŘINESLO důsledky pro hru. Jaké? Nastala by dost OŠEMETNÁ situace, protože hledané tělo patřilo postavě, která pro svět (už) nebyla přínosná - jinak by nedostala permku.")

Pozitivní metagame bývá obhajován "citem pro hru". Ten tedy Anademu rozhodně selhal. Ale jak jsem tu vyčetla, není první kdo v podobné situaci zaváhal "co je větší metagame".

O novou definici škodlivého metagame se snažím, aby bylo nejen pro všechny další potenciální nováčky jasně dané, co tedy je povoleno a co ne (ohledně zkoumání krvavých skvrn a podobných "podezřelých" činností).

Když se to pokusím vystihnout znovu, nechci klasifikovat jako TRESTNÝ metagame jakoukoliv OOC úmyslnou činnost, ale jen tu, která směřuje k poškození světa/jiných hráčů.

(Tato definice samozřejmě sedí i na Anadeho důkladné zkoumání okolí skvrny, protože mu mohlo dojít -když ne v první chvíli, tak určitě časem- po kom ta skvrna je. A pokoušet se najít mrtvolu "nežádoucí" postavy JE nejen podezřelá, ale opravdu NEKALÁ činnost.)
Myrpa
Příspěvky: 209
Registrován: 25. 2. 2010 15.34

Příspěvek od Myrpa »

Permku dostala postava z IC důvodů (poprava ve hře = permka, platí pro každého), nikoliv proto, že by nebyla pro svět přínosná. (Naopak pro svět přínosná byla.)
Malenka
Příspěvky: 6
Registrován: 1. 8. 2006 0.20

Příspěvek od Malenka »

Myrpa píše:Permku dostala postava z IC důvodů (poprava ve hře = permka, platí pro každého), nikoliv proto, že by nebyla pro svět přínosná. (Naopak pro svět přínosná byla.)
jj, to jsem tu taky vyčetla, že má permku, protože byl myslím upálen(?)
Věc se má tak, že popravou je postava připravena o možnost být dále pro svět přínosem, protože má prostě permku.
EDIT: A tahat jí zpátky do světa je v rozporu s pravidly světa.
(I když u něj ale vlastně po popravě došlo k nějakému IC korektnímu oživení - že? Jinak by se upálenej nepotuloval u banditů... Tak sorry Zacho :bigwink: )
Naposledy upravil(a) Malenka dne 13. 2. 2011 23.25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Re: METAGAME

Příspěvek od Anade »

Malenka píše:
K většině nemám výhrad.
Malenka píše:(Tato definice samozřejmě sedí i na Anadeho důkladné zkoumání okolí skvrny, protože mu mohlo dojít – když ne v první chvíli, tak určitě časem –, po kom ta skvrna je.
Nepopírám, že mi při zkoumání došlo, že to může být právě i po Zachovi. A později jsem od hráče Zacha i dozvěděl, že jeho tělo bylo hozeno do vody (opět nesdělil, jestli v Mezizemí, u Amfi nebo jinde).
Malenka píše:A pokoušet se najít mrtvolu "nežádoucí" postavy JE nejen podezřelá, ale opravdu NEKALÁ činnost.)
POZOR! Zde
a) zaměňuješ IG (herní) a IR (reálné) hodnocení činu hledání mrtvoly. Zacho je „nežádocí“ z hlediska zákonů a byl odsouzen a popraven. (Herní hledisko.) Zacho ale není nežádoucí jako postava ve hře. (Reálný pohled.)
b) (Postava) Anade NEVĚDĚLA, že hledá tělo jakékoli osoby. Zkoumala skvrnu krve. Mohla najít kance, medvěda, (ale i to tělo). Nenašla nic (kromě kačenek a kosů).
Naposledy upravil(a) Anade dne 13. 2. 2011 23.56, celkem upraveno 1 x.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
Myrpa
Příspěvky: 209
Registrován: 25. 2. 2010 15.34

Příspěvek od Myrpa »

Ještě k Malence: hrdě se hlásím k výše popsaným myšlenkám (takový zdravý náhled na hru, že?)!

Promiňte malé OT.
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: METAGAME

Příspěvek od cybermisa »

Malenka píše:
Nerad bych se poustel do nejake vetsi debaty, protoze tento pripad je jiz z meho pohledu UZAVREN. Je tu ovsem par dulezitych bodu, ktere bych rad pripomnel:

1. Tresty se neudeluji pouze na zaklade skody, jakou hrisnik zpusobi. Tresty se udeluji za poruseni pravidel.

2. Hrac by se mel metagamu pokud mozno UPLNE vyvarovat.

Pokud se dostane do situace, kdy by mel byt pouzit tzv "pozitivni metagame", tak by mel nejprve kontaktovat DM a poradit se s nim. Hrac NIKDY nemuze dohlednout vsech dusledku svych cinu, protoze k tomu je treba pohledu shora a znalosti sirsich okolnosti. Je treba v prvni rade dbat na IC korektnost, protoze ta je jedina spravedliva ke vsem stejne, uveritelnost a konzistenci v charakterech postav a reakcich sveta - tohle vsechno JAKYKOLI metagame narusuje. Ano, jistou miru metagamu je nutne tolerovat, protoze je proste neprokazatelna, ale rozhodne ne podporovat.

3. Anademu z meho pohledu nejvice pritizil to, jak jednal s DM< ktery situaci resil - a to jak forma komunikace, tak predevsim obsah. Kdyz videl, ze se pripad resi, mel vse proste napsat narovinu, tak jak se po nem chtelo. Jeho vypoved by pak pusobila IMHO duveryhodneji.
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: METAGAME

Příspěvek od cybermisa »

Anade píše:
Malenka píše:(Tato definice samozřejmě sedí i na Anadeho důkladné zkoumání okolí skvrny, protože mu mohlo dojít – když ne v první chvíli, tak určitě časem –, po kom ta skvrna je.
Nepopírám, že mi při zkoumání došlo, že to může být právě i po Zachovi. A později jsem od hráče Zacha i dozvěděl, že jeho tělo bylo hozeno do vody (opět nesdělil, jestli v Mezizemí, u Amfi nebo jinde).
:blink:

1. Lomylith ti OOC cestou sdelil, ze jeho postava bylz zabita u banditu (obecne)
2. Tva postava jde chvili na to k banditum (jednem konkretnim) a najde velkou krvavou skvrnu - dojde ti (hraci i postave), ze tam nekdo byl zabit, proto hledas telo
3. Lomylith ti OOC cestou sdeli, ze telo jeho postavy bylo hozeno do vody
4. Tvoje postava hleda u banditu ve vode telo, ale tvrdis, ze to s OOC informacemi nijak nesouvisi

cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Myrpa píše:Ještě k Malence: hrdě se hlásím k výše popsaným myšlenkám (takový zdravý náhled na hru, že?)!
V nekolika zasadnich vecech nevychazi z toho, jak veci na EQ funguji …
Malenka
Příspěvky: 6
Registrován: 1. 8. 2006 0.20

Re: METAGAME

Příspěvek od Malenka »

Anade píše:
Malenka píše:
K většině nemám výhrad.
Malenka píše:(Tato definice samozřejmě sedí i na Anadeho důkladné zkoumání okolí skvrny, protože mu mohlo dojít – když ne v první chvíli, tak určitě časem –, po kom ta skvrna je.
Nepopírám, že mi při zkoumání došlo, že to může být právě i po Zachovi. A později jsem od hráče Zacha i dozvěděl, že jeho tělo bylo hozeno do vody (opět nesdělil, jestli v Mezizemí, u Amfi nebo jinde).
Malenka píše:A pokoušet se najít mrtvolu "nežádoucí" postavy JE nejen podezřelá, ale opravdu NEKALÁ činnost.)
POZOR! Zde
a) zaměňuješ IG (herní) a IR (reálné) hodnocení činu hledání mrtvoly. Zacho je „nežádocí“ z hlediska zákonů a byl odsouzen a popraven. (Herní hledisko) Zacho ale není nežádoucí jako postava ve hře. (Reálný pohled.)
b) (Postava) Anade NEVĚDĚLA, že hledá tělo jakékoli osoby. Zkoumala skvrnu krve. Mohla najít kance, medvěda, (ale i to tělo). Nenašla nic (kromě kačenek a kosů).
Ad Anade b):
Postava sice nevěděla, že by ta skvrna mohla patřit k Zachově tělu, ale HRÁČ to věděl.
A v tu chvíli by si HRÁČ měl uvědomit: "Sakra, jestli je tenhle flek fakt po něm, tak teď dělám HERNĚ NEŽÁDOUCÍ věc."
A máme vyřešeno i a).
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 989
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Re: METAGAME

Příspěvek od Anade »

cybermisa píše:
Anade píše:
Malenka píše:(Tato definice samozřejmě sedí i na Anadeho důkladné zkoumání okolí skvrny, protože mu mohlo dojít – když ne v první chvíli, tak určitě časem –, po kom ta skvrna je.
Nepopírám, že mi při zkoumání došlo, že to může být právě i po Zachovi. A později jsem od hráče Zacha i dozvěděl, že jeho tělo bylo hozeno do vody (opět nesdělil, jestli v Mezizemí, u Amfi nebo jinde).
:blink:

1. Lomylith ti OOC cestou sdelil, ze jeho postava bylz zabita u banditu (obecne)
2. Tva postava jde chvili na to k banditum (jednem konkretnim) a najde velkou krvavou skvrnu - dojde ti (hraci i postave), ze tam nekdo byl zabit, proto hledas telo
3. Lomylith ti OOC cestou sdeli, ze telo jeho postavy bylo hozeno do vody
4. Tvoje postava hleda u banditu ve vode telo, ale tvrdis, ze to s OOC informacemi nijak nesouvisi

Prohoď si 1. a 2., já šel k banditům a PAK mi bylo sděleno, že ho Pavel zabil někde u banditů.
Anade zkoumá skvrny běžně, viz výše. Žádné „PROTO hledáš tělo“, ale zkoumám skvrnu a hledám stopy.
Jak ti mohu dokázat, že i kdybych nevěděl, že Zacho někde u banditů umřel, Anade by skvrnu zkoumala?
Jak mi dokážeš, že by skvrnu nezkoumala, kdybych o smrti nevěděl?
Opakuji, že mi Lomylith NENAPSAL, kde umřel (u kterých banditů ani přibližně). Dokonce mi napsal, abych ho nehledal.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
cybermisa
Příspěvky: 6118
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: METAGAME

Příspěvek od cybermisa »

Anade píše:
cybermisa píše:
Anade píše: Nepopírám, že mi při zkoumání došlo, že to může být právě i po Zachovi. A později jsem od hráče Zacha i dozvěděl, že jeho tělo bylo hozeno do vody (opět nesdělil, jestli v Mezizemí, u Amfi nebo jinde).
:blink:

1. Lomylith ti OOC cestou sdelil, ze jeho postava bylz zabita u banditu (obecne)
2. Tva postava jde chvili na to k banditum (jednem konkretnim) a najde velkou krvavou skvrnu - dojde ti (hraci i postave), ze tam nekdo byl zabit, proto hledas telo
3. Lomylith ti OOC cestou sdeli, ze telo jeho postavy bylo hozeno do vody
4. Tvoje postava hleda u banditu ve vode telo, ale tvrdis, ze to s OOC informacemi nijak nesouvisi

Prohoď si 1. a 2., já šel k banditům a PAK mi bylo sděleno, že ho Pavel zabil někde u banditů.
Anade zkoumá skvrny běžně, viz výše. Žádné „PROTO hledáš tělo“, ale zkoumám skvrnu a hledám stopy.
Jak ti mohu dokázat, že i kdybych nevěděl, že Zacho někde u banditů umřel, Anade by skvrnu zkoumala?
Jak mi dokážeš, že by skvrnu nezkoumala, kdybych o smrti nevěděl?
Opakuji, že mi Lomylith NENAPSAL, kde umřel (u kterých banditů ani přibližně). Dokonce mi napsal, abych ho nehledal.
Zacinas se cyklit ve sve argumentaci a na to ja nemam cas, promin.
Zamčeno