Šílenství. Já tyhle hry hraju většinou nárazově, že si na to vyhradim víkend a hraju skoro nonstop. Kdybych to měl dohrát 20x, asi bych od té doby už vždycky hrál jen za nemrtvé :)
Šílenství. Já tyhle hry hraju většinou nárazově, že si na to vyhradim víkend a hraju skoro nonstop. Kdybych to měl dohrát 20x, asi bych od té doby už vždycky hrál jen za nemrtvé :)
DAO je pro mě absolutní kult Jakmile jsem to dohrál prvně a zjistil jsem, že to má XY počet konců, hned jsem začal hrát znovu a znovu a znovu a je to jediná hra, kterou jsem hrál tolikrát … jinak class rogůna 4ever
Jasně jsou tam jiné konce ale ty lokace a vůbec musíš jet znova, já potřebuji vždycky chvilku pauzu, abych zapomněla část hry, pak to projedu si znova a jsem ráda. DAO jsem projela za magiče, tuším že to byl nějakej Arcane special? Nevím jistě, každopádně vypadalo dobře mág ve zbroji s mečem:D Možná mě ta I. bavila víc kvůli tomu příběhu kterej byl jasný od začátku někam směřoval a skončil, ve II je to takové ..hm.. rozprsklé? nevím jak to jinak říct
Ve II prostě není jasný protivník, je to o tom, jak se Šampión dostal k moci. A nejspíš tomu přidává i to, že se děj odehrává v průběhu několika let, namísto měsíů, jako DAO.
Ja jsem DAO dohral jen jednou za maga, ale trvalo mi to celkem nejakych cca 70 hodin Pak jsem si jeste zkusil podehrat vsechny ruzne zacatky, pak vsechny rozsireni a pak jsem to odinstaloval
cybermisa píše:Ja jsem DAO dohral jen jednou za maga, ale trvalo mi to celkem nejakych cca 70 hodin Pak jsem si jeste zkusil podehrat vsechny ruzne zacatky, pak vsechny rozsireni a pak jsem to odinstaloval
To jde, průměrná hrací doba je údajně 100h, ale k tomu jsem se nikdy nedostal, i když jsem to hrál prvně a domrtě udělal každý Q a prošel každou lokaci, tak jsem zůstal na 80ti ..
Ghost píše:Co konkrétně ti na něm vadí? Mě přišlo totiž téměř stejné, jen reakce postav jsou (víceméně) okamžité.
Já jsem se zatím nějak moc v nasavení ovládání nehrabal, ale například ta družina mi dost vadí, že je v liště dole a není v pravo vertikálně jako to bylo v DAO … dál myslím v DAO bylo, že když se podrželo kolečko myši, tak šlo obhlížet postavu z různých úhlů, to tady nejde
Tak po prozkoumání DA2 shrnu celkově co se mi na hře líbí (aby to nevypadalo, že jsem jen nespokojen ) a co nelíbí:
Like: - relativita dobra a zla
- vzhledové předělání ras (qunari, elfové - i když neodpovídají klasice)
- některá NPC ať už kvůli charismě, způsobu vyjadřování nebo povaze (s Arishokem v čele)
- provedení a vzhled Kirkwallu
- odklon od tématu "darkspawn" a vůbec netradiční příběh hry (tj. život ve městě)
- variabilní stromy schopností
- oproti DAO minimum rušivých teleportů díky prokládaným filmečkům
- konflikt tepmláři vs mágové a nejednoznačnost postojů v něm
- zábavnost a variabilita některých Q
Dislike: - boj (provedení bojů + spawn nových nepřátel a jejich masy + bojové efekty + s tím spojená likvidace atmosféry hry)
- bossové (vůbec koncept hyper NPC se mi zajídá)
- voice-acting a dialogy (až na výjimky - tón hlasu nezřídka nesedí s tím co se říká nebo s tím co se odříkalo a na co se reaguje, dialogy jsou místy docela kostrbaté a nepřirozené... navíc občas si postavy nevidí do pusy)
- výbava (omezení na postavy, omezení vlastnostmi, statistiky (velká rozpětí + to, že obouručný meč má stejné zranění jako dýka apod.)
- změny názorů postav o 180° jako nic
- lineárnost příběhu (ať děláte co děláte, vždy to dopadne stejně)… nejspíš snaha o umělé navození autory avizované větší temnosti hry oproti DAO
- hrubé chyby v příběhu v návaznosti na DAO
- nerespektování počtu postav ve skupině, někdy dokonce nesedí ani pohlaví ("get them," když je jedna postava a nikdo kolem nebo "get him," když je tam žena) a to jak v psaném textu, tak v mluveném
- blood magic (příli snadno se k ní NPC dostaly) a démoni obecně (jak a jak snadno se NPC stávaly abominations + počty démonů v bojích)
- zjednodušení dialogů
- opakování map tam, kde by mohly být jiné
- posun u tranquilů (cejch se mi líbí, ale změna povahy/názoru a třeba zrada v jednom z Q mi nesedí)
Celkově je to u mne zhruba průměr, což je od DAO pohoršení. Škoda toho vývoje RPG tímto směrem a upřímně doufám, že ME3 dopadne lépe.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.