Dragon Age 2
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Já jsem s DA2 spokojený. Nelíbí se mi všechno (chybí mi staré, pěkné finishing moves; "rozpadání" a opravdu trapný spawn nepřátel; absence pořádných ikon itemů v inventáři), ale převažují věci, které mi vyhovují (pěkný soubojový systém; dabing hlavní postavy i těch ostatních, noví qunari a nakonec jsem si zvykl i na ty elfy, systém vybavení mi taky vyhovuje více - včetně omezení u společníků).
Arto: však už od začátku říkali, že to nebdue příběh "o záchraně světa" jako v prvním díle, ale mnohem osobnější příběh o tom, jak se Hawke stal šampionem (zatím nejsem příliš daleko, takže to pořádně zhodnotím až po dohrání).
Arto: však už od začátku říkali, že to nebdue příběh "o záchraně světa" jako v prvním díle, ale mnohem osobnější příběh o tom, jak se Hawke stal šampionem (zatím nejsem příliš daleko, takže to pořádně zhodnotím až po dohrání).
Bratrstvo zabanovaných!
No.. mě se líbil (jo hrála jsem zatím demíčko na hru čekáme) styl vyprávění.. Jak to vypráví a my podle toho hrajem. Tzn.. nejprve tam Hawk vběhl a všechno v pohodě kosil.. a jak ta ženská řekla.. To je blbost tak to bejt nemohlo chci slyšet pravdu!" a tak začal vyprávět pravdu a ta hra byla najednou naprosto jiná:)
(Trochu mi to přimnělo Prince a písky.. kde on taky vypráví.. i když když člověk slyšel stále "nene já nespadl, řeknu to raději znova" tak ..:))
(Trochu mi to přimnělo Prince a písky.. kde on taky vypráví.. i když když člověk slyšel stále "nene já nespadl, řeknu to raději znova" tak ..:))
[quote="Lassair"]No.. mě se líbil (jo hrála jsem zatím demíčko na hru čekáme) styl vyprávění.. Jak to vypráví a my podle toho hrajem. Tzn.. nejprve tam Hawk vběhl a všechno v pohodě kosil.. a jak ta ženská řekla.. To je blbost tak to bejt nemohlo chci slyšet pravdu!" a tak začal vyprávět pravdu a ta hra byla najednou naprosto jiná:)
Drobný spoiler: Vtipné je, že zrovna ta část je prakticky stejná (krom toho, že si je nepodáváš levou zadní :D)
Braenn: vědět ti dám, neboj :D Zahraj si to tak jako tak a případnému provinilci se vyhni obloukem :P
Drobný spoiler: Vtipné je, že zrovna ta část je prakticky stejná (krom toho, že si je nepodáváš levou zadní :D)
Braenn: vědět ti dám, neboj :D Zahraj si to tak jako tak a případnému provinilci se vyhni obloukem :P
Bratrstvo zabanovaných!
No, ještě nedohráno, ale jsem zase o kus dál. Jak jsem psal, celkově jsem spokojený, Bioware, klasicky, krásně zvládlo příběh a charaktery, kde mě ovšem zklamali jsou souboje - dříve zmíněný spawn nepřátel (naspawnují se přímo před očima, často všude kolem party (často i značně nesmyslně, například v jednosměrném dungu přímo za vámi, tedy tam, kde jste to již dávno pročistili od všeho živého i neživého) a jejich neuvěřitelná repetitivnost a další věcí, co mi vadí (ač jsem původně myslel, že to není tak hrozné) je recyklace lokací. Nevadí mi, že se hra odehrává v menší oblasti, než první DA a tak zcela logicky některá místa navštívíme vícekrát, ale když každá jeskyně a dungeon vypadá stejně, jen je zablokovaná tuhle vedlejší cesta vpravo a tuhle vedlejší cesta vlevo? To už je pro mě trochu problém.
Bratrstvo zabanovaných!
A na to se těš, protože všude všichni píšou, že se po celou dobu opakují cca 4 dungy.. :D
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Od mého posledního příspěvku postřehy:
Dosti se to opakuje s tím, že se otvírají dveře, co byly v minulé návštěvě zavřené.
Věcí přibylo, ale i tak si myslím, že na Bioware je to dosti ubohé...
Příběh je plný zajímavých situací a potkáte plno starých známých.
Spawn je otřesnej, jak již bylo zmíněno.
Boje jsou taky otřesné, hraju za rogue a dosti mě štvou ty pitomý skoky k nepříteli, či kotouly. V případě skoků i přes to, že skočíte na nepřítele z cca 4 metrů a letíte ve vzduchu cca 2 - 2,5 metrů, tak i v tom vzduchu můžete spustit past. To vytočí. Nehledě na to, že kotouly a jiný tyhle kraviny akorát znemožňují manévrování za rogue kolem nepřítele.
Např: Backstab (teleporty již zmíněné Pavlem), kdy použijete tuto schopnost a nepřítel vás již zmizlého popadne, nebo odhodí/omráčí působí dosti trapně.
Po odehrání něco přes 36 hodin, říkám, že mě hra baví. Ale v boji, spawnu, lokacích a itemech dosti silně pokulhává. A to nemluvím o vybavování společníků atd.
To co Bioware těžce zesvinilo na lokacích, se snaží dohnat na příběhu, který je opravdu zajímavý a potěšilo mě setkání se starými známými.
BTW: Chybí Stan a jeho suché hlášky, stejně tak jako Oghren a jeho hlody... :)
Dosti se to opakuje s tím, že se otvírají dveře, co byly v minulé návštěvě zavřené.
Věcí přibylo, ale i tak si myslím, že na Bioware je to dosti ubohé...
Příběh je plný zajímavých situací a potkáte plno starých známých.
Spawn je otřesnej, jak již bylo zmíněno.
Boje jsou taky otřesné, hraju za rogue a dosti mě štvou ty pitomý skoky k nepříteli, či kotouly. V případě skoků i přes to, že skočíte na nepřítele z cca 4 metrů a letíte ve vzduchu cca 2 - 2,5 metrů, tak i v tom vzduchu můžete spustit past. To vytočí. Nehledě na to, že kotouly a jiný tyhle kraviny akorát znemožňují manévrování za rogue kolem nepřítele.
Např: Backstab (teleporty již zmíněné Pavlem), kdy použijete tuto schopnost a nepřítel vás již zmizlého popadne, nebo odhodí/omráčí působí dosti trapně.
Po odehrání něco přes 36 hodin, říkám, že mě hra baví. Ale v boji, spawnu, lokacích a itemech dosti silně pokulhává. A to nemluvím o vybavování společníků atd.
To co Bioware těžce zesvinilo na lokacích, se snaží dohnat na příběhu, který je opravdu zajímavý a potěšilo mě setkání se starými známými.
BTW: Chybí Stan a jeho suché hlášky, stejně tak jako Oghren a jeho hlody... :)
Wanting something does not give you the right to have it.
Tak Oghren mě zrovna bavil když jsem to hrál poprvé, pak už mě docela štval :D Qunari v partě určitě chybí, ale vynahrazuje to, že teď mají celkově větší roli v příběhu.
Divné animace roguny jsou důvod, proč ho budu hrát jen s lukem :) Přehnané animace v bojích celkově by se mohly ospravedlnit Varricovým vyprávěním, ale rozhodně bych to nedělal. Podivné mi přijdou i smrti nepřátel - u všech bohů, proč, se někdo rozpadne po tom, co ho švihnu mečem? Chápal bych to u mága a kouzel, případně nějakých granátů či tak, ale kruci... mečem?
Divné animace roguny jsou důvod, proč ho budu hrát jen s lukem :) Přehnané animace v bojích celkově by se mohly ospravedlnit Varricovým vyprávěním, ale rozhodně bych to nedělal. Podivné mi přijdou i smrti nepřátel - u všech bohů, proč, se někdo rozpadne po tom, co ho švihnu mečem? Chápal bych to u mága a kouzel, případně nějakých granátů či tak, ale kruci... mečem?
Bratrstvo zabanovaných!
Co mečem, oni se rozcáknou i když je odstřelí luk. Asi v Kirkwallu prodávají tříštivé šípy ;)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Záleží na importovaném savu z jedničky, anebo podle toho co si vybereš na začátku hry za background (ale jestli se ve hře i objeví, to neřeknu ;) )
A o češtině se zatím neví nic
A o češtině se zatím neví nic
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Taktak, záleží na importu. Ale vypadá trochu... divně. Připomíná mi prasátko :)
http://img121.imageshack.us/i/gack.jpg
čeština se mám pocit neplánuje ("profesionální"), co se týče amatérské, tak bych řekl, že to nebude snad dlouho trvat
EDIT: celkově mám pocit, že "fanoušci" DA nebohou dvojku šikanují více, než si zaslouží. Jo, pár věcí je tam opravdu hrozných, ale to bylo i v tom prvním díle. Patche v následujících měsících snad opraví drobné chyby a pokud vypustí do BW do světa toolset, tak se poměrně rychle opraví i ty větší. No, jsem zvědavý, jak na tom budou DLC.
http://img121.imageshack.us/i/gack.jpg
čeština se mám pocit neplánuje ("profesionální"), co se týče amatérské, tak bych řekl, že to nebude snad dlouho trvat
EDIT: celkově mám pocit, že "fanoušci" DA nebohou dvojku šikanují více, než si zaslouží. Jo, pár věcí je tam opravdu hrozných, ale to bylo i v tom prvním díle. Patche v následujících měsících snad opraví drobné chyby a pokud vypustí do BW do světa toolset, tak se poměrně rychle opraví i ty větší. No, jsem zvědavý, jak na tom budou DLC.
Bratrstvo zabanovaných!
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jde poznat, že je to tu samý fajnšmekr.. na netu vesměs čtu, jak jsou ty pohyby úžasné, drsné atd. Popravdě … už jen videy jsem znechucen víc než jedničkou
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Asi čteme každý jinde nečtu oficiální recenze, ale spíš reakce hráčů.…Ghost píše:Vážně? Protože já na netu čtu samé nadávání, až je mi BW trochu líto :DNalk píše:Jde poznat, že je to tu samý fajnšmekr.. na netu vesměs čtu, jak jsou ty pohyby úžasné, drsné atd. Popravdě … už jen videy jsem znechucen víc než jedničkou
Jinak já o tom uvažuji tak, že už DA není BW projekt ale EA
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Mně jich líto není, spousta věcí šla udělat lépe nebo jinak, a třeba u dungeonů si vyloženě ulehčili práci (nic proti tomu že vypadají krásně, ale čtyři "verze" lišící se pouze texturou je trochu málo - zavřené dveře a pokaždé jiná cesta je pak už jen výsměch).
Aspoň že to celé zachraňují dialogy, za ty má u mě BW 11/10 :)
Aspoň že to celé zachraňují dialogy, za ty má u mě BW 11/10 :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
No, je tam jeden který se mění podle toho jestli jde o jeskyni-důl nebo jeskyni-kryptu, pak Deep Roads, a nakonec tuším dva domy :)
btw: http://social.bioware.com/page/da2-patches lepší textury pro nabušené počítače
btw: http://social.bioware.com/page/da2-patches lepší textury pro nabušené počítače
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai