ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
Dragon Age 2
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Já si vzpoměl spíš na Irenica, to byl charakter.Lassair píše:ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
Tak pod to se podepíšu
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
A co Zaklínač (The Witcher)? Jednička měla krásný příběh i svižné boje (jediné negativa, který mě napadají, jsou stejné ksichty u měšťanů, ale je to prkotina) a dvojka vypadá ještě lepší, co jsem o tom četl.Jon píše:Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
Raistlin-Popis
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
PST je nesezaný král RPG :)
The Witcher je fajn, ale hrál jsem ho krátce poté, co jsem dočetl sérii a... ač se mi hra líbila celkově víc, než knihy (krom povídek, ty vládnou :) ), měl jsem pocit, že vzali děj knihy, trochu ho rozšířili a namontovali na něj herní engine.
Za co má u mě Witcher velké mínus je zatracené vstávání z mrtvých :D
The Witcher je fajn, ale hrál jsem ho krátce poté, co jsem dočetl sérii a... ač se mi hra líbila celkově víc, než knihy (krom povídek, ty vládnou :) ), měl jsem pocit, že vzali děj knihy, trochu ho rozšířili a namontovali na něj herní engine.
Za co má u mě Witcher velké mínus je zatracené vstávání z mrtvých :D
Bratrstvo zabanovaných!
Mě nejvíce štvalo to, že velkej Geralt nepřelezl plot:DGhost píše:PST je nesezaný král RPG :)
The Witcher je fajn, ale hrál jsem ho krátce poté, co jsem dočetl sérii a... ač se mi hra líbila celkově víc, než knihy (krom povídek, ty vládnou :) ), měl jsem pocit, že vzali děj knihy, trochu ho rozšířili a namontovali na něj herní engine.
Za co má u mě Witcher velké mínus je zatracené vstávání z mrtvých :D
Ten mě taky napadl ale ani zaboha jsem si nemohla vzpomenout jak se jmenoval, takže díky:)LindacpAG píše:Já si vzpoměl spíš na Irenica, to byl charakter.Lassair píše:ME jsem zatím nehrála, ale já si vzpomněla na Sarevoka z BG:)Ghost píše:Jak říkám, dám přednost pořádnému charakteru, který bude představovat pro mou postavu hrozbu nějakým způsobem, který se nebude týkat herních mechanik.
EDIT: Pro mě ten prožitek bude právě pramenit z té jeho osobnosti. Vzpomeňte na Sarena z ME - parádní příklad.
Což o to, s tím souhlasím.. ale co si pamatuji, tak žádný záporák tě tam netrápil celou hru - a když jsi po někom šel, vždycky se na ten charakter dalo pohlédnout i z jiného úhlu.Jon píše:Za nejlepší hru "všech dob" co se týká příběhu a charakterů považuju (už léta, beze změny názoru) Planescape Torment. Ta hra je prostě geniální.
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
Ale to jsi zjistil až po dlouhé době! A vůbec.. byl zlý? Byl dobrý? Nerad bych spoileroval, ale kdo hrál.. ví, že to nebylo zrovna jednoduché. (Tím nemyslím boj s tím bossem, ten byl velmi snadný)Ghost píše:Ne? Hlavní boss PST tě doprovázel od prvního momentu hry :)
EDIT: Už je to přes rok, co jsem to hrál.. ale nepamatuji si, že by pan T. představoval čisté zlo. Právě jeho jsem viděl i z onoho jiného úhlu. (Těžké o tom mluvit, když nechci neznalým něco prozradit..)
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
Já pamatuji tři zakončení (přesněji, tři možnosti dosažení stejného konce) z nichž jedno byl boj.Olymar píše:Bojem myslíš ten rozhovor?LindacpAG píše:Ale to jsi zjistil až po dlouhé době! A vůbec.. byl zlý? Byl dobrý? Nerad bych spoileroval, ale kdo hrál.. ví, že to nebylo zrovna jednoduché. (Tím nemyslím boj s tím bossem, ten byl velmi snadný)
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
*bump*
*menší spoiler alert*
Tak schválně, kdo z vás má plnou verzi? Co na ni říkáte?
Já si v zásadě nestěžuji, protože jako celek hra funguje solidně, nic moc nedrhne, a pořád je co dělat.
Nicméně některé věci do očí bijí:
- boje jsou na vyšších obtížnostech o čištění vln nepřátel z různých stran, postupně nebo zároveň. Takže nejlepší taktika kterou jsem našel, je aoe dmg mág se zapnutými party buffy, tank, střelec, a druhé dps podle výběru
- pokud si chcete zabojovat, volte vyšší/nejvyšší obtížnost, jinak s tímhle setupem projede čímkoliv jako horký nůž máslem (odzkoušeno :) )
- dungeony jsou krásné, ale repetitivní. Mám dojem, že je to jedna a ta samá předloha, pouze se mění textury a cesta k cíli. Ne že by to u side questu nějak zvlášť vadilo, ale rozmanitější paleta prostředí by neškodila.
*menší spoiler alert*
Tak schválně, kdo z vás má plnou verzi? Co na ni říkáte?
Já si v zásadě nestěžuji, protože jako celek hra funguje solidně, nic moc nedrhne, a pořád je co dělat.
Nicméně některé věci do očí bijí:
- boje jsou na vyšších obtížnostech o čištění vln nepřátel z různých stran, postupně nebo zároveň. Takže nejlepší taktika kterou jsem našel, je aoe dmg mág se zapnutými party buffy, tank, střelec, a druhé dps podle výběru
- pokud si chcete zabojovat, volte vyšší/nejvyšší obtížnost, jinak s tímhle setupem projede čímkoliv jako horký nůž máslem (odzkoušeno :) )
- dungeony jsou krásné, ale repetitivní. Mám dojem, že je to jedna a ta samá předloha, pouze se mění textury a cesta k cíli. Ne že by to u side questu nějak zvlášť vadilo, ale rozmanitější paleta prostředí by neškodila.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Z toho co si vzpomenu, bych vytknul asi tohle:
Není zde volnost, jen se prostě pohybujete po malých lokacích, kde uděláte co máte a zase mizíte.
Velice ubohá rozmanitost předmětů
Nemožnost měnit brnění u společníků je opravdu trapná.
Mám odehráno necelých 20 hodin a pořád tak nějak nechápu o co v tom příběhu jako jde.
Absence finishing moves!
Není zde volnost, jen se prostě pohybujete po malých lokacích, kde uděláte co máte a zase mizíte.
Velice ubohá rozmanitost předmětů
Nemožnost měnit brnění u společníků je opravdu trapná.
Mám odehráno necelých 20 hodin a pořád tak nějak nechápu o co v tom příběhu jako jde.
Absence finishing moves!
Wanting something does not give you the right to have it.
No.. hrál sem všechny více zmiňované a PTS je opravdu genialní hra a její nejsilnější stránkou je epický příběh který nemá chybu, ale jinak ve spoustě věcí ta hra pokulhává a mám mnohem radši BG ságu... přesněji druhý díl který nemá chybu.
Boendal Biderbo, spoluzakladatel a pokladník Západoříšské obchodní společnosti, hrdý sekernik a mapokreslič Hag Hargol jmenován samotným Vojvodou.
Albus Tuřínobijec. Cože? Tuřín? Tuřín! TO JE MŮJ TUŘÍN!
And now...i'm one with the force.
Albus Tuřínobijec. Cože? Tuřín? Tuřín! TO JE MŮJ TUŘÍN!
And now...i'm one with the force.