Stránka 5 z 5

Re: DA

Napsal: 19. 4. 2011 22.24
od Naylun
Vugi píše:DAO jsem dohrál 20x :bigwink:
:helpsmilie: :megalol:

Šílenství. Já tyhle hry hraju většinou nárazově, že si na to vyhradim víkend a hraju skoro nonstop. Kdybych to měl dohrát 20x, asi bych od té doby už vždycky hrál jen za nemrtvé :)

Re: DA

Napsal: 19. 4. 2011 22.46
od Vugi
Naylun píše:
Vugi píše:DAO jsem dohrál 20x :bigwink:
:helpsmilie: :megalol:

Šílenství. Já tyhle hry hraju většinou nárazově, že si na to vyhradim víkend a hraju skoro nonstop. Kdybych to měl dohrát 20x, asi bych od té doby už vždycky hrál jen za nemrtvé :)
DAO je pro mě absolutní kult :smile: Jakmile jsem to dohrál prvně a zjistil jsem, že to má XY počet konců, hned jsem začal hrát znovu a znovu a znovu a je to jediná hra, kterou jsem hrál tolikrát … jinak class rogůna 4ever :yes:

Napsal: 20. 4. 2011 7.06
od Ghost
Tyjo, rád bych měl tolik času jako ty! :D
Zrovna roguna je class, který mě děsně nebaví :) Zatím jsem vždy hrál za warriora nebo magiče.

Napsal: 20. 4. 2011 7.56
od Lassair
Jasně jsou tam jiné konce ale ty lokace a vůbec musíš jet znova, já potřebuji vždycky chvilku pauzu, abych zapomněla část hry, pak to projedu si znova a jsem ráda. DAO jsem projela za magiče, tuším že to byl nějakej Arcane special? Nevím jistě, každopádně vypadalo dobře mág ve zbroji s mečem:D Možná mě ta I. bavila víc kvůli tomu příběhu kterej byl jasný od začátku někam směřoval a skončil, ve II je to takové ..hm.. rozprsklé? nevím jak to jinak říct

Napsal: 20. 4. 2011 8.05
od Ghost
Ve II prostě není jasný protivník, je to o tom, jak se Šampión dostal k moci. A nejspíš tomu přidává i to, že se děj odehrává v průběhu několika let, namísto měsíů, jako DAO.

Napsal: 20. 4. 2011 8.21
od cybermisa
Ja jsem DAO dohral jen jednou za maga, ale trvalo mi to celkem nejakych cca 70 hodin :biggrin: Pak jsem si jeste zkusil podehrat vsechny ruzne zacatky, pak vsechny rozsireni a pak jsem to odinstaloval :smile:

re

Napsal: 20. 4. 2011 13.41
od Vugi
cybermisa píše:Ja jsem DAO dohral jen jednou za maga, ale trvalo mi to celkem nejakych cca 70 hodin :biggrin: Pak jsem si jeste zkusil podehrat vsechny ruzne zacatky, pak vsechny rozsireni a pak jsem to odinstaloval :smile:
To jde, průměrná hrací doba je údajně 100h, ale k tomu jsem se nikdy nedostal, i když jsem to hrál prvně a domrtě udělal každý Q a prošel každou lokaci, tak jsem zůstal na 80ti ..

re

Napsal: 21. 4. 2011 17.33
od Vugi
Tak jsem DA2 nainstaloval, odehrál úvodní sekvenci a nvm. nvm zda budu schopen pokračovat, to ovládání mi o proti DAO přijde nějaké zmatené …

Napsal: 21. 4. 2011 17.40
od Ghost
Co konkrétně ti na něm vadí? Mě přišlo totiž téměř stejné, jen reakce postav jsou (víceméně) okamžité.

re

Napsal: 22. 4. 2011 8.57
od Vugi
Ghost píše:Co konkrétně ti na něm vadí? Mě přišlo totiž téměř stejné, jen reakce postav jsou (víceméně) okamžité.
Já jsem se zatím nějak moc v nasavení ovládání nehrabal, ale například ta družina mi dost vadí, že je v liště dole a není v pravo vertikálně jako to bylo v DAO … dál myslím v DAO bylo, že když se podrželo kolečko myši, tak šlo obhlížet postavu z různých úhlů, to tady nejde

Napsal: 28. 4. 2011 10.11
od Pavel Urban
Tak po prozkoumání DA2 shrnu celkově co se mi na hře líbí (aby to nevypadalo, že jsem jen nespokojen :smile:) a co nelíbí:

Like:
- relativita dobra a zla
- vzhledové předělání ras (qunari, elfové - i když neodpovídají klasice)
- některá NPC ať už kvůli charismě, způsobu vyjadřování nebo povaze (s Arishokem v čele)
- provedení a vzhled Kirkwallu
- odklon od tématu "darkspawn" a vůbec netradiční příběh hry (tj. život ve městě)
- variabilní stromy schopností
- oproti DAO minimum rušivých teleportů díky prokládaným filmečkům
- konflikt tepmláři vs mágové a nejednoznačnost postojů v něm
- zábavnost a variabilita některých Q


Dislike:
- boj (provedení bojů + spawn nových nepřátel a jejich masy + bojové efekty + s tím spojená likvidace atmosféry hry)
- bossové (vůbec koncept hyper NPC se mi zajídá)
- voice-acting a dialogy (až na výjimky - tón hlasu nezřídka nesedí s tím co se říká nebo s tím co se odříkalo a na co se reaguje, dialogy jsou místy docela kostrbaté a nepřirozené... navíc občas si postavy nevidí do pusy)
- výbava (omezení na postavy, omezení vlastnostmi, statistiky (velká rozpětí + to, že obouručný meč má stejné zranění jako dýka apod.)
- změny názorů postav o 180° jako nic
- lineárnost příběhu (ať děláte co děláte, vždy to dopadne stejně)… nejspíš snaha o umělé navození autory avizované větší temnosti hry oproti DAO
- hrubé chyby v příběhu v návaznosti na DAO
- nerespektování počtu postav ve skupině, někdy dokonce nesedí ani pohlaví ("get them," když je jedna postava a nikdo kolem nebo "get him," když je tam žena) a to jak v psaném textu, tak v mluveném
- blood magic (příli snadno se k ní NPC dostaly) a démoni obecně (jak a jak snadno se NPC stávaly abominations + počty démonů v bojích)
- zjednodušení dialogů
- opakování map tam, kde by mohly být jiné
- posun u tranquilů (cejch se mi líbí, ale změna povahy/názoru a třeba zrada v jednom z Q mi nesedí)



Celkově je to u mne zhruba průměr, což je od DAO pohoršení. Škoda toho vývoje RPG tímto směrem a upřímně doufám, že ME3 dopadne lépe.