Nuda na ostrově

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nuda na ostrově

Příspěvek od Woxa »

Uvědomte si, že jste poster_offtopic … (nehledě na vynášení IC infa). A když už se to tu tak rozjelo, tak se vyjádřím ačkoliv to většinou nedělám.

W - Chápu, že na ostrově nemůžete lootit jak jste zvyklí na pevnině, ale pokud vás to tam nebaví, tak si prostě počkejte, až to někdo vyřeší, když vy nemáte chuť a nebaví vás to... Věřím, že je tam plno jiných hráčů, kteří se toho jistě rádi ujmou.

Co se týče vašich výstupů a stěžování si, tak mě akorát ujištujete v tom, že vy nedokážete reagovat na živý svět, ale chcete aby svět reagoval na vás! No nevím nevím jestli tohle má budoucnost...
Looteni? Ano, obvykle si projdeme nejakou tu jeskyni ci si zajdeme k potoku, muj prumerny zisk byva tak 1zl denne, za celou dobu co Cyra mam mohl vydelat tak 20zlatych celkem, z cehoz tak polovina padla na veci, bez kterych bych se jako spravny looter obesel, nicmene z RP hlediska to byly veci klicove. Holt jsme s Ulrikou parecek, ktery ma nejaky ten pud sebezachovy a radeji nez by si prisel na platinku pri nejake "sebevrazdne" vyprave a pak se mesic flakal, si radeji kazdy den zajdeme k potoku ci na lov. Je to spatne?

Navic o tom looteni to vubec neni, pokud ctes nasi "soukromou" sekci zde na foru, tak bys mohl vedet, ze mame rozplanovanych docela dost questu. Jeden z nich stal na tom, ze nemohl CM a ted jsem skoncil na ostrove, takze bude stat dal. Dalsi, ten co nam chysta Naylun, se zase zasekl na tom, ze na ostrove zustala Serena a tak jsme s ni nemohli probrat detaily a pustit se do prace. Na zaver ja pred par dny vznesl nekolik dotazu, z kterych by se nejaky ten mensi questik take mohl vyvrbit, nicmene odpoved jsem zatim nedostal.

Muze se ti zdat, ze na pevnine jsme jen lootili, ale neni to tak... jen se proste navenek tolik neprojevujeme a nehrneme se zbesile nehrneme do kazdeho questu. Vybirame si jen ty, ktere sednou k povaham nasich postav.
____________________________________

No, ale vic k tematu:

Vazne mi nevadi, ze na ostrove nemuzu lootit, vadi mi, ze tam nemuzu skoro nic. Vetsinu tohoto tydne jsem se do hry dostal v casech, kdy se na ostrove skoro nic nedelo a nebo tam dokonce ani nikdo nebyl. Mozna jsem blby, mozna mam malo fantasie, ale vazne me nenapada jak se z ostrova dostat a nebo co tam mam delat. Zkusil jsem vzkazy na ceduli, ale zustali bez odpovedi. Zkusil jsem pokecat s NPCckem, ale shorel jsem na tom, ze nemam glejt. V ramci Cyrovi povahy komunikuji s ostatnimi PC, ale to take nikam moc nevede.

Ano, stale jeste muzu zkusit stavet vor, jit otravovat kapitana, nacpat vzkaz do flasky a hodit to do more a nebo zpachat ritualni sebevrazdu a doufat, ze me to z druhe strany vyflusne do Tirianskeho chramu, nicmene to jsou moznosti, ktere se mi zdaji natolik hloupe, ze jsem je zavrhl. Pak jeste mohu zacit ohybat Cyrovu povahu, coz by me nejake moznosti take dat mohlo, ale to take neni uplne to prave.

Jako jedinou moznost jak z ostrova teda vidim v tom probihajicim questu, ale ten bohuzel sam nedokoncim at se budu snazit sebevic (byl by zazrak kdybych se vubec zivy dostal na ono klicove misto) a sejit se s ostatnimi hraci je take docela problem (a jak se zda, i kdyz se nas par sejde, tak na to porad nestacime).

Mozna jsou jine moznosti jak z ostrova pryc, ale bud na to nemam mozek, fantasii a nebo mam naopak prilis mnoho soudnosti, ze nad nimi ani neuvazuji. Pokud ma nekdo jiny nejaky napad, vubec se nebudu zlobit, kdyz do me kopne a nekam me popostrci.
____________________________________

Na EQ jsem prisel s tim, ze se spolecne s partou kamaradu budeme bavit a momentalne jsem uviznul na tom, ze trcim odtrzeny na ostrove, ktery z meho pohledu zrovna mnoho te zabavy a moznosti nenabizi.

V neposledni rade me desi predstava, ze sam DM nad eventem premysli ve stylu "kdyz to hrace nebude bavit, tak preci vzdy muze na chvili prestat hrat a nebo si zalozit nejaky alt".

No, trochu jsem se rozepsal, ale snad to dostatecne jasne vyjadruje co me stve a co se mi honi hlavou.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

( pro pořádek, předcházející posty jsou zde: viewtopic.php?t=4855 )
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 2091
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nuda na ostrově

Příspěvek od Niko »

Woxa píše: Na EQ jsem prisel s tim, ze se spolecne s partou kamaradu budeme bavit a momentalne jsem uviznul na tom, ze trcim odtrzeny na ostrove, ktery z meho pohledu zrovna mnoho te zabavy a moznosti nenabizi.

V neposledni rade me desi predstava, ze sam DM nad eventem premysli ve stylu "kdyz to hrace nebude bavit, tak preci vzdy muze na chvili prestat hrat a nebo si zalozit nejaky alt".
Já když jsem na EQ začínal, zhruba po měsíci hraní jsem se s jednou mojí postavou dostal na ostrov (ne vlastní vinou). Ze začátku jsem myslel že to vzdám, nevzdal jsem, byly to hodiny velmi kvalitní hry která mě dost naučila a dost jsem si jí užil :bigwink:
Uživatelský avatar
Skurkaa
Příspěvky: 600
Registrován: 21. 2. 2009 8.14

Příspěvek od Skurkaa »

Sic budu označenej za špatného, ale děje se to. Většina lidí co je na ostrově a jsou nízký lvl, spáchají sebevraždu a dostanou se přes avatary do bezpečí, pak si vylévají zlost na DM. Ty větší lvly požádají někoho ať si udělá postavu na ostrov aby jí koupil glejt (menší lvl, stojí méně) a pak se smějou DM že nad nimi vyzrálo. Nedoporučuji ti ani jednu možnost, ale myslím si, že Arto, což jsem říkal už dřív se stará hlavně o ostrov a tím si myslím že tma ani není taková nuda. A já nevím, chceš-li se dostat z ostrova, třeba by postava mohla popřemýšlet nad tím že uhnout charakter, kuli nějakému zisku, co je pro něj cený, je způsob jak se odtamtud dostat. Ale samozřejmě že se mi odsud dobře radí, když jsem to nikdy nezažil a většinu času (dřív) jsem měl DM pouze jako někoho kdo mi kazí hru. Názor se časem změnil, ale to už plácám mimo téma.
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

třeba postavit vor vás nenapadlo?
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Vůbec to, že si vás Arto na Q posbíral a vůbec to, že má snahu s vámi něco hrát, už za to byste měli být rádi. To, že na to nemá až tolik času, z toho ho vinit nemůžete. Připadáte mi, jakobyste kolem sebe kopali i když se vám stane prkotina. Nejsem zainteresovaný do děje na ostrově, vím o tom kulový, ale i tak snad pokud se něco ve hře děje (to že se vám to nelíbí), tak přece neznamená že, kolem sebe budete nebezpečně kopat? Jak tu někde řekl Nalk, pokud si nedokážete přebrat věci, která se vám dějí (vaší postavě), asi budete dost trpět, protože na to si musíte zvyknout. Nikdy nic ve světě nevychází přesně dle plánu. Být vámi, jsem za to rád, protože pak na to mohou postavy dobře vzpomínat, jaké prožili nebezpečné dobrodružství. (pokud přežijí a dostanou se pryč)
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Lukas: no ja nepopiram, ze se tam da uhrat kvalitni hra, ale to zalezi i na povaze postavy a okolnostech. Ja se tam prvnich par dnu taky bavil, ale ted sem se tam dostal hlavne v casech, kdy se nebylo s kym bavit :)

Skurkaa: Jo, to jsou taky moznosti, ktere se mi prilis nezamlouvaji (ale priznam se, ze v zachvatech zlosti a zoufalstvi, jsem nad nimi uz take uvazoval)

OneHeart: Vor jsem zminoval jako zavrhnuty, precijen predstava jak si jednoruky stavi vor a pak se na nem plavi pres more (kdyz o moreplavectvi nema ani tucha) mi prijde silne komicka. Nehlede na to, ze otrok z ostrova nesmi odplout a kdo vi jake by to melo nasledky, kdybych se na ostrov nekdy v budoucnu vratil

Pipi: ono uz to bylo zmineno jinde, co se deje moji postave mi je +- ukradene, jde mi spis o to, ze na ukor tohodle questu prichazim o jine, pro me (i jako hrace) atraktivnejsi questy. Navic tento quest na ostrove se tahne a vetsinu casu zabira cekani na to, abysme se sesli. Cert vem, ze trpi postava, jde o to, ze ja se tim questem vubec nebavim (respektive questem ano, ale cekanim na to, az se quest pohne ne)
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Woxa píše:Pipi: ono uz to bylo zmineno jinde, co se deje moji postave mi je +- ukradene, jde mi spis o to, ze na ukor tohodle questu prichazim o jine, pro me (i jako hrace) atraktivnejsi questy. Navic tento quest na ostrove se tahne a vetsinu casu zabira cekani na to, abysme se sesli. Cert vem, ze trpi postava, jde o to, ze ja se tim questem vubec nebavim (respektive questem ano, ale cekanim na to, az se quest pohne ne)
A teď zopakuju: Takový je život, nikdy nic nevýjde na 100%. Možná to zní krutě, ale je to tak. Neřešil bych to, tak to prostě je a jinak nebude.
Uživatelský avatar
Lomylith
Příspěvky: 1340
Registrován: 13. 8. 2008 12.28
Bydliště: Druhá strana

Příspěvek od Lomylith »

Ja se na Ostrove teda nenudim :shades:
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE



Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Zkrátka se občas stává, že součástí questu (který vnímáte jako PLUS) je i určitá oběť od hráče.… Van byl z jistých důvodů (nebudu řešit, kdo to tenkrát zpackal) za války vězněn - krátce se tam odehrálo, co bylo třeba a jinak se nic moc nedalo dělat. Pak následoval zase blok hry a pak byl Van zase vězněn. Nakonec následoval blok hry a Van, ač nebyl vězněn, tak nic pořádného dělat nemohl. To vše v říši. A co? A nakonec všichni Naylunovi děkovali, že to byl skvělý zážitek (ačkoliv jsme tam ztratili dost expů, měli tam dlouhé prostoje, kdy se nic nedalo dělat...a oproti ostrovu vůbec nic! - ani kecat atd., apod.).

Zkrátka se vždy stane, že ačkoliv bys byl rád někde jinde, tak to prostě nevychází, protože už jsi zapletený v něčem jiném. Možná tohle je jeden z důvodů, proč tvůrci EQ mají v popisu napsáno HCRP server. HC není značka pro hokejový klub, ale pro Hard Core... osobně bych to v tomto kontextu popsal tak, že jak se jednou do něčeho dostaneš, tak si to holt už musíš vyžrat.

Když budu hodně krutý - když se ti to nelíbí, nemusíš tu hrát. Nemusíš se logovat, mimo domluvené akce. Nikdo tě nenutí chodit do hry.

A malý dodatek: na Thalii jste zdá se měli podobný problém, kdy se herní situace nevyvíjela podle vašeho obrazu.. neznám podrobnosti, ale z toho, co jsem četl, to byla prostě neschopnost srovnat se světem. Možná proto jste i tady, možná čistě jen kvůli "lepšímu" RP. Tak jako tak, se s tím budete muset někde srovnat, že nejste středobody celého světa. Není tu žádný ústřední hrdina, je tu mnoho rolí v mnoha příbězích, kde se hrdina příběhu často mění během pár vět a pár hodin.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
dzuvak
Příspěvky: 117
Registrován: 14. 7. 2008 1.07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzuvak »

Lomylith píše:Ja se na Ostrove teda nenudim :shades:
..nic než souhlas a zároveň dík Artovi.
Nalk píše:Zkrátka se vždy stane, že ačkoliv bys byl rád někde jinde.…..
přesné...

To Woxa :
Není to náhodou tak, že když tvůj charakter strká čumák tam , kde je možnost, že se mu něco škaredého přihodí a navíc je na to tvůj charakter veřejně IC upozorněn.….může si za to sám? jen kápni božskou odkud byla tvá postava *******? Nebylo to náhodou v noci a za branami města?
Irenej z Arkádie
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Dzuvak:
Ano, bylo to za branami mesta, v noci bych tomu rozhodne nerikal, spise po setmeni (cca 18-20h) a bylo to na ceste, ktera by udajne mela byt v posledni dobe bezpecna :)

Svym zpusobem jsem riskoval, ale jak si me nenapadlo do seznamu moznych rizik zapocitat neco co me *znehybni* a *unese* (kdyz to trochu zkratim). Systemova matematika me rikala, ze by se muselo neco zatracene skarede podelal, aby se te postave nepovedlo ani utyct.

Nalk:
Thalie nam nesedla hlavne z toho duvodu, ze tam vse bylo az prilis o levelu, equipu a craftu, k podtemnu navic temer nebyly realie a hrali jsme tam vicemene sami. Obcas za nami zavital nekdo z povrchu, protoze lowlevel drowik nabizel snadnou korist :) Ja osobne tam tomu chtel dat jeste sanci, ale zbytek party me dotahl sem.
Uživatelský avatar
Ondrasman
Příspěvky: 506
Registrován: 5. 4. 2010 17.21
Bydliště: Ostrov vyvrženů

Příspěvek od Ondrasman »

Na ostrově už hraju delší dobu a vždycky si něco najdu, čím bych se zabavil :)
Chard
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Takže pokud to shrnu, tvoje problémy jsou...

:point: DM se vždy má zeptat hráče, jestli chce vtáhnout do questu, protože DM nemůže vědět, jestli quest bude hráče bavit.
:point: Pokud si hráč o lokaci myslí, že je bezpečná, ale ona není, nemůže hráč za to, že se mu něco stalo.
:point: To, že máš rozjetých několik questů a seš "hrozně vytíženej" je chválihodné.
:point: Průměrný příjem zlatka denně je naprosto odpovídající příjem postavy pro low lvl.
:point: DM může hráče osvobodit od questu jakéhokoliv druhu, pokud hráče nebaví.
:point: Z ostrova by se mělo dat snadno dostat, a to i pro low lvl postavu.

...Takže takhle by to mělo platit?

EDIT: Jakožto hráč jsem neutrálního přesvědčení a stále se snažím být objektivní … když sleduju tento konkrétní případ, napadá mě rozdělení hráčů do několika skupin např. na "HC dobrák, HC evil, plyšák a rádobyevil"
HC dobrák - Postava potírá zlo a hráč tuší, že se to proti němu může otočit, plně si uvědomuje, že svět se nedělí na "všechny a ty zlý", ale když to řeknu zjednodušeně na "dobro, neutrály a zlo" (hodně zjednodušeně, jen Sith vidí černobíle). Hráč si uvědomuje, že aktivní hra je založená na konfliktu.
HC evil - Postava škodí a hráč vesměs počítá s tím, že se to proti němu otočí a proto jedná tak, aby postava přežila a přemýšlí nad tím. Díky jeho konfliktní hře je zvyklej na to, že svět není růžovej a je nejodolnější ke všem zlým věcem, co se jeho postavě stanou a přenese se přes všechno (až na metagame).
Plyšák - Hráč si myslí, že svět je "ti normální VS zlo". Přemýšlí stylem "Pokud budu hodnej, nemůže se mi stát nic zlýho". Svět vidí jen jako hru a ne jako komplexní svět. Díky jeho plyšovosti a této nezkušenosti a neschopnosti oddělit IC od OOC je pro něj jakékoliv zlo a konflikt velmi nepříjemný a nežádoucí. Postava je pro něj "jeho postava" nebo "jeho avatar" místo toho, aby byla jen jakási loutka, hrající nějakou roli ve filmu, který můžeme ovlivnit.
Rádobyevil - Už se mi to nechce rozepisovat, ale hráč je vesměs zvyklej na konflikt a proto pokud se postavě stane něco ne-dobrého, celkem se přes to dokáže přenést.


A jak tak koukám, tento případ dosáhl vrcholu plyšovosti! :)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Kdybych měl čas (a hlavně chuť), seřvu tě na tři doby... Protože nemám, odkážu tě na články o řečnických figurách - konkrétně třeba tu o strašákovi

Jinak začínám chápat dmka proč jsou občas tak nabroušené - lidi vědí o situaci velké hnědé smradlavé, ale děsně rádi do ní kafrají :)


//EDIT: víc se vyjadřovat nebudu, a ani jsem sem původně nic psát nechtěl... ale na tohle jsem reagovat prostě musel
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Jo, puvodne jsem se chtel taky rozpsat, ale nakonec napisou pouze jedno. Osobne bych se nezaradil ani do jedne z tech tvych kategoriich, ale z kazde bych si vzal neco.

Zkratka vseobecne se snazim hrat tak, abych ostatnim hracum hru nedelal neprijemnou a aby se bavili i pokud jim napriklad zacnu skodit, pochopitelne neco takoveho cekam i od ostatnich hracu a DM. On je sakra rozdil, zda zneprijemnujes zivot postave a nebo hru hraci, ale zaroven neni tak snadne tyto hranice udrzet.

Ale holt muj pristup je asi vazne moc plysovy :)
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Z toho co tu vidím, musím s tímto "A jak tak koukám, tento případ dosáhl vrcholu plyšovosti! :)" souhlasit.

Aspoň to tak vypadá.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

George píše: :point: DM se vždy má zeptat hráče, jestli chce vtáhnout do questu, protože DM nemůže vědět, jestli quest bude hráče bavit.
:point: DM může hráče osvobodit od questu jakéhokoliv druhu, pokud hráče nebaví.
S temito dvema body nelze souhlasit. Hrac se muze DM ozvat, ze nektere citlive sceny (napr. muceni), nema silu odehravat, aby se mohli dohodnout na alternative. Nelze ovsem rozdelovat beh sveta a DMQ. DMQ jsou integralni soucasti sveta a nutno je tak brat. Arto je zkuseny DM a svoje Q do sveta integruje tak, aby pekne zapadaly.
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

cybermisa píše:
George píše: :point: DM se vždy má zeptat hráče, jestli chce vtáhnout do questu, protože DM nemůže vědět, jestli quest bude hráče bavit.
:point: DM může hráče osvobodit od questu jakéhokoliv druhu, pokud hráče nebaví.
S temito dvema body nelze souhlasit. Hrac se muze DM ozvat, ze nektere citlive sceny (napr. muceni), nema silu odehravat, aby se mohli dohodnout na alternative. Nelze ovsem rozdelovat beh sveta a DMQ. DMQ jsou integralni soucasti sveta a nutno je tak brat. Arto je zkuseny DM a svoje Q do sveta integruje tak, aby pekne zapadaly.
Samozřejmě, taky to bylo dáno jako dotaz na to, jak by měl vypadat jejich pohled. (nebo ne?)
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Pipi_CZ píše:
cybermisa píše:
George píše: :point: DM se vždy má zeptat hráče, jestli chce vtáhnout do questu, protože DM nemůže vědět, jestli quest bude hráče bavit.
:point: DM může hráče osvobodit od questu jakéhokoliv druhu, pokud hráče nebaví.
S temito dvema body nelze souhlasit. Hrac se muze DM ozvat, ze nektere citlive sceny (napr. muceni), nema silu odehravat, aby se mohli dohodnout na alternative. Nelze ovsem rozdelovat beh sveta a DMQ. DMQ jsou integralni soucasti sveta a nutno je tak brat. Arto je zkuseny DM a svoje Q do sveta integruje tak, aby pekne zapadaly.
Samozřejmě, taky to bylo dáno jako dotaz na to, jak by měl vypadat jejich pohled. (nebo ne?)
Vskutku, nevím, jak hodně přehledně jsem to napsal, je tam "
...Takže takhle by to mělo platit? " .. jakože jejich ideální fungování serveru, můj pohled je diametrálně odlišný :smile: . :)
EDIT: Aby nedošlo k mýlce, stojím za Artem
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Odpovědět