Jestli to místo ztmavlo nemůžu posoudit, protože jsem tam měl zároveň loď, která tu oblast dělala viditelnou, ale bylo to na dost malém, území a po těch jednotkách ani stopaDron píše:Zmizela nebo zběhla? Někdy se stane, že dezertuje, změní se na rebely a na mapě místo, kam viděla pro tebe ztmavne, takže jakoby zmizí. A než tam dojdeš, tak ona někam odejde např.Vugi píše:Začal jsem hrát single hru s new configem a vyskytl se mi problém, že armáda, bez generála o 6ti oddílech, najednou sama zmizela …
Total War
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
re
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configemNalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Re: re
máš si pořídit skřety.. :DVugi píše:Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configemNalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
btw: poslal jsem to naylunovi ještě jednou, tak uvidíme.. jestli to dorazilo.. zkoušel jsem to z seznamu.. a i ze školního..
Re: re
Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolíVugi píše:Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configemNalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
ÁÁ to bude tim, teďka to hraju na nejtěžší a předtím neDron píše:Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolíVugi píše:Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configemNalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
re
*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
Co se dá dělat noDron píše:Já jsem v práci, takže můžu odehrát až odpoledne (cca 17:00), s tím nic nenadělám.Vugi píše:*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Přesunuto abych nespamovalNaylun píše:Jinak ruční odehrávání bitev je vůči AI velmi "RP" nespravedlivé. Při pár testech se mi povedlo hlavně díky střelcům udělat úplně nemožná vítězství proti extrémním přesilám. A to byli skřetí střelci. Třeba ti elfí jsou ještě mnohem lepší a i melee staty mají lepší než většina infantry jednotek jiných frakcí. Hráč by proti tomu udělal vhodnou skladbu jednotek (jízda a horští trolové tu palbu občas proběhnou, katapulty mají delší dostřel než střelci atd..), ale AI to ani na nějtěžší obtížnost nerozdejchá a málokdy vůbec napáchá nějaké škody. Snad jediný případ, kdy se mi autoresult vyplatil víc byly boje více armád najednou, protože se mi dobře ovládala jen jedna a ten zbytek byl takovej divnej a spíš překážel. Aurtoresult ho ale započítá správně a výsledek může někdy být dokonce lepší než při ručním odehrání.
Jo ti elfí jsou strašní kosiči, nemluvě o tom, že když bylo nejhůř a musel generál (jinak střelec) do boje, tak bez větších ztrát naprosto decimoval skřety a donutil je nakonec k útěku.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
komerční vsuvkaThe_Balrog píše:…
Optika Gnoris
Gnoris, v Ohnivých horách, za velkou bránou
Jen se někdy podívej na jejich zbraně
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 836
- Registrován: 25. 10. 2007 14.14
- Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
re
Tak Tak, je to trochu trapas, když proti mnohem silnější AI je to díky střelcům hráče ztráty 0 AI 1500 …
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
A to mě třeba zase víc bavilo řešit bitvy a celkově dobývat, než se pak starat o své Impérium. Ekonomika je celkem nudné čekání v tazích a na prachy atd. Ale ty bitkyThe_Balrog píše:Noo tak třeba já i v singlu dělal všechno autoresultem, protze mne mnohem vic bavilo stavet si domecky a hybat s jednotkama po mapicce, nez hrat sekajici se bitvu :)
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Já bych proti autoresultu nic neměl, kdyby každá frakce měla stejné šance v něm zvítězit. Problém je v tom, že některé jednotky jsou autoresultem zvýhodňovány a frakce, která jimi disponuje, automaticky vítězí. "Slabší" frakce pak vlastně ani nemají možnost s tímhle koloběhem něco udělat, protože nemají přístup k zvýhodněným jednotkám a tak budou stále dokola prohrávat...Fryn píše:Ano, máš pravdu, jsou to v podstatě syrová čísla, bez možnosti taktických přesunů a ústupů, lákání do pastí, spravného rozmístění jednotek na bojišti atd..., ale ve vztahu hráč vs hráč (nebo spíše hráč vs hráč v zastoupení AI) je tento neduh zastoupen rovnocenně.darmian píše: Autoresult pouze porovnává jednotky, ale podceňuje jejich potenciál. Když se v nepřátelské armádě vyskytuje několik jednotek kopiníků, tak tvrdě podhodnotí možnosti jezdectva nicméně nebere v potaz, že jezdectvo se na kopiníky nebude vrhat bezhlavě, ale bude objíždět nepřátele po křídlech, napad je zezadu a tím jim narušit morálku atp. To samé platí o lučištnických oddílech, které dokáží silně zredukovat i ty nejlepší opěšalé rytířské šiky. Dále je tu otázka postavení armád, kdy obránci stačí postavit se někam na kopec a než se k němu útočník dostane, tak se unaví. Je toho víc.
Navíc nesouhlasím ani s tím, že autoresult donutí hráče lepé taktizovat na kampaňové mapě. Právě naopak - hráč se bude spoléhat na jeho nedokonalosti, kdežto při možnosti realtime bitvy si bude sakra dávat pozor, kam leze. Nemluvě o tom, že na nejtěžší obtížnost má v realtime bitvě AI boost do morálky, takže dokáže daleko víc potrápit a v podobně početných armádách je to znát.
Já osobně vždy raději potáhnu s armádou s možností odehrávat bitvu realtime. Samozřejmě v multiplayeru je to přesně naopak, což je právě ta chyba na kterou naražím. Jinak, to že se v kampani s autoresultem musí víc taktizovat na hlavní mapě je míněno i tak, že hráčům se prostě jiných možností spojených se samotným válčením nedostává, nemůžou se spoléhat na "snadno" vyhrané bitvy s malými prostředky a proto je na místě i větší opatrnost.
Asi se shodneme na tom, že realtime bitvy jsou to, co si u této hry nikdo nenechá ujít, ale do multiplayer kampaní preferuji spíš právě ten autoresult (ne že bych si rád nezahrál realtime bitvy třeba jako v naší Third Age kampani smile ).
Ad střelci: Elfí lučištníci, to je kapitola sama pro sebe, proti nim je nevhodnější něco opdavdu moc těžkého (trollové, olifanti …) nebo rychlého jako je jízda.
Ještě bych rád poprosil někoho s pravomocemi, aby veškerou diskuzi týkající se tématu "autoresult x realtime" přesunul z tohoto do hlavního topicu o sérii Total War.
V realtime bitvě se ale i ty znevýhodněné jednotky dají dobře využít a "slabší" frakce se tak díky tomu mají šanci uchytit...