Total War

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od Vugi »

Dron píše:
Vugi píše:Začal jsem hrát single hru s new configem a vyskytl se mi problém, že armáda, bez generála o 6ti oddílech, najednou sama zmizela … :no:
Zmizela nebo zběhla? Někdy se stane, že dezertuje, změní se na rebely a na mapě místo, kam viděla pro tebe ztmavne, takže jakoby zmizí. A než tam dojdeš, tak ona někam odejde např.
Jestli to místo ztmavlo nemůžu posoudit, protože jsem tam měl zároveň loď, která tu oblast dělala viditelnou, ale bylo to na dost malém, území a po těch jednotkách ani stopa
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
sircervic
Příspěvky: 213
Registrován: 5. 3. 2007 22.45
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od sircervic »

Vugi píše:
Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
máš si pořídit skřety.. :D

btw: poslal jsem to naylunovi ještě jednou, tak uvidíme.. jestli to dorazilo.. zkoušel jsem to z seznamu.. a i ze školního..
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Re: re

Příspěvek od Dron »

Vugi píše:
Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolí :smile:
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od Vugi »

Dron píše:
Vugi píše:
Nalk píše:Velký Harad, velká korupce. Nebo hraješ úplně klasický singl?
Hraju normálně krátkou campaň, asi to bude ta dezerce i když jsem to ani jednou nezaregistroval v předchozím hraní s originálním configem
Nezvýšil jsi obtížnost nebo něco? Mě dezertoval i generál takhle, u jednotek bez generála se mi to stalo vícekrát. Taky mi zmizeli beze stopy a pak jsem je našel procházet se v okolí :smile:
ÁÁ to bude tim, teďka to hraju na nejtěžší a předtím ne :smile:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer :no:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Re: re

Příspěvek od Dron »

Vugi píše:*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer :no:
Já jsem v práci, takže můžu odehrát až odpoledne (cca 17:00), s tím nic nenadělám.
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od Vugi »

Dron píše:
Vugi píše:*kouká netrpělivě na hodinky* Droneee, kdepak jsi ? Mám čas do 14:30, pak budu moc hrát až zítra večer :no:
Já jsem v práci, takže můžu odehrát až odpoledne (cca 17:00), s tím nic nenadělám.
Co se dá dělat no
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Tak co Evil frakce, už obléháme Minas Tirith? :megalol: :megalol:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Fryn píše:Jestli se nám povede udržet nastavené tempo, tak Dron nemá ani šanci stíhat měnit podle aktuálnosti status "NA TAHU".
Už to radši smazal. :megalol:
Fryn
Příspěvky: 635
Registrován: 31. 7. 2006 21.39

Příspěvek od Fryn »

darmian píše:Už to radši smazal. :megalol:
Všiml jsem si :smile: . Možná bych jen doplňoval kolikátý tah se právě hraje, jen tak pro zajímavost, když už nic.
"Asi zase zastřelím televizi, Featherstoneová..." Herr Starr, Preacher
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Hodně pobavilo videjko o aktuálním dění v železném pasu :megalol: :megalol:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Fryn píše:
darmian píše:Už to radši smazal. :megalol:
Všiml jsem si :smile: . Možná bych jen doplňoval kolikátý tah se právě hraje, jen tak pro zajímavost, když už nic.
To tam doplním.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Naylun píše:Jinak ruční odehrávání bitev je vůči AI velmi "RP" nespravedlivé. Při pár testech se mi povedlo hlavně díky střelcům udělat úplně nemožná vítězství proti extrémním přesilám. A to byli skřetí střelci. Třeba ti elfí jsou ještě mnohem lepší a i melee staty mají lepší než většina infantry jednotek jiných frakcí. Hráč by proti tomu udělal vhodnou skladbu jednotek (jízda a horští trolové tu palbu občas proběhnou, katapulty mají delší dostřel než střelci atd..), ale AI to ani na nějtěžší obtížnost nerozdejchá a málokdy vůbec napáchá nějaké škody. Snad jediný případ, kdy se mi autoresult vyplatil víc byly boje více armád najednou, protože se mi dobře ovládala jen jedna a ten zbytek byl takovej divnej a spíš překážel. Aurtoresult ho ale započítá správně a výsledek může někdy být dokonce lepší než při ručním odehrání.
Přesunuto abych nespamoval

Jo ti elfí jsou strašní kosiči, nemluvě o tom, že když bylo nejhůř a musel generál (jinak střelec) do boje, tak bez větších ztrát naprosto decimoval skřety a donutil je nakonec k útěku.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

komerční vsuvka:

Měl totiž rapír od Alkaran!

Tirian 0014, Šermírna U Labutě
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

The_Balrog píše:
komerční vsuvka

Optika Gnoris

Gnoris, v Ohnivých horách, za velkou bránou

Jen se někdy podívej na jejich zbraně
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Tak Tak, je to trochu trapas, když proti mnohem silnější AI je to díky střelcům hráče ztráty 0 AI 1500 … :dry:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

The_Balrog píše:Noo tak třeba já i v singlu dělal všechno autoresultem, protze mne mnohem vic bavilo stavet si domecky a hybat s jednotkama po mapicce, nez hrat sekajici se bitvu :)
A to mě třeba zase víc bavilo řešit bitvy a celkově dobývat, než se pak starat o své Impérium. :smile: Ekonomika je celkem nudné čekání v tazích a na prachy atd. Ale ty bitky :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Fryn píše:
darmian píše: Autoresult pouze porovnává jednotky, ale podceňuje jejich potenciál. Když se v nepřátelské armádě vyskytuje několik jednotek kopiníků, tak tvrdě podhodnotí možnosti jezdectva nicméně nebere v potaz, že jezdectvo se na kopiníky nebude vrhat bezhlavě, ale bude objíždět nepřátele po křídlech, napad je zezadu a tím jim narušit morálku atp. To samé platí o lučištnických oddílech, které dokáží silně zredukovat i ty nejlepší opěšalé rytířské šiky. Dále je tu otázka postavení armád, kdy obránci stačí postavit se někam na kopec a než se k němu útočník dostane, tak se unaví. Je toho víc.
Navíc nesouhlasím ani s tím, že autoresult donutí hráče lepé taktizovat na kampaňové mapě. Právě naopak - hráč se bude spoléhat na jeho nedokonalosti, kdežto při možnosti realtime bitvy si bude sakra dávat pozor, kam leze. Nemluvě o tom, že na nejtěžší obtížnost má v realtime bitvě AI boost do morálky, takže dokáže daleko víc potrápit a v podobně početných armádách je to znát.
Ano, máš pravdu, jsou to v podstatě syrová čísla, bez možnosti taktických přesunů a ústupů, lákání do pastí, spravného rozmístění jednotek na bojišti atd..., ale ve vztahu hráč vs hráč (nebo spíše hráč vs hráč v zastoupení AI) je tento neduh zastoupen rovnocenně.
Já osobně vždy raději potáhnu s armádou s možností odehrávat bitvu realtime. Samozřejmě v multiplayeru je to přesně naopak, což je právě ta chyba na kterou naražím. Jinak, to že se v kampani s autoresultem musí víc taktizovat na hlavní mapě je míněno i tak, že hráčům se prostě jiných možností spojených se samotným válčením nedostává, nemůžou se spoléhat na "snadno" vyhrané bitvy s malými prostředky a proto je na místě i větší opatrnost.
Asi se shodneme na tom, že realtime bitvy jsou to, co si u této hry nikdo nenechá ujít, ale do multiplayer kampaní preferuji spíš právě ten autoresult (ne že bych si rád nezahrál realtime bitvy třeba jako v naší Third Age kampani smile ).


Ad střelci: Elfí lučištníci, to je kapitola sama pro sebe, proti nim je nevhodnější něco opdavdu moc těžkého (trollové, olifanti …) nebo rychlého jako je jízda.

Ještě bych rád poprosil někoho s pravomocemi, aby veškerou diskuzi týkající se tématu "autoresult x realtime" přesunul z tohoto do hlavního topicu o sérii Total War.
Já bych proti autoresultu nic neměl, kdyby každá frakce měla stejné šance v něm zvítězit. Problém je v tom, že některé jednotky jsou autoresultem zvýhodňovány a frakce, která jimi disponuje, automaticky vítězí. "Slabší" frakce pak vlastně ani nemají možnost s tímhle koloběhem něco udělat, protože nemají přístup k zvýhodněným jednotkám a tak budou stále dokola prohrávat...
V realtime bitvě se ale i ty znevýhodněné jednotky dají dobře využít a "slabší" frakce se tak díky tomu mají šanci uchytit...
Odpovědět