Stránka 1 z 1
Vrhaci sekery
Napsal: 27. 4. 2011 22.10
od LordAladar
Uz jsem tady ais nco cetl, ale nemuzu to najit, pouzivam je casto, ale bohuzel se stalo pravidlem, ze se sekery v zabitem npcac neukazou, nebo i kdyz jich vyhazim treba 10 do jedny potvory tak je tam jen jedna, neslo by se s tim neco udelat, nejsou zas tak levny a vracas ma bohuzel nekde hluboko od trpaslici rasy, i kdyz se jako trpaslik z hagu necejti, pocit ze ho t stoji nekolik zlatek navic. Dekuju za odpoved
Napsal: 27. 4. 2011 22.47
od Akruo
Dobrá poznámka, ale obávám se, že kvůli neaktivnosti WB a jejich vytížení (když už jsou aktivní) to nebude nějaká blízká změna. Ono problém je, že někdy se ta sekerka neobjeví ani jedna a přitom daná potvora na "usekání" vrhacími sekerky lehla...
Napsal: 27. 4. 2011 22.49
od cybermisa
Akruo píše:Dobrá poznámka, ale obávám se, že kvůli neaktivnosti WB a jejich vytížení (když už jsou aktivní) to nebude nějaká blízká změna. Ono problém je, že někdy se ta sekerka neobjeví ani jedna a přitom daná potvora na "usekání" vrhacími sekerky lehla...
Mam pocit, ze je to tak schvalne nastavene.
Napsal: 27. 4. 2011 23.04
od LordAladar
nejak nechapu tu schvalnost :-( jen kvuli trhu?
Napsal: 27. 4. 2011 23.15
od cybermisa
LordAladar píše:nejak nechapu tu schvalnost :-( jen kvuli trhu?
Netusim, jen pisu, jaky mam z toho systemu pocit.
Napsal: 27. 4. 2011 23.29
od Woxa
Jo, taky jsem nad vrhacima sekerkama premyslel, ale pomer cena/vykon me prijde (ve srovnani s nejakou jinou zbrani na dalku) dost nevyhodny.
Napsal: 28. 4. 2011 6.52
od Akruo
Woxa píše:Jo, taky jsem nad vrhacima sekerkama premyslel, ale pomer cena/vykon me prijde (ve srovnani s nejakou jinou zbrani na dalku) dost nevyhodny.
IMHO jde o věc, která se váže spíš k RP stylu hry, prostě trpasličí bojovník/dobrodruh takovou věc použije, protože mu to příjde blízké...
Napsal: 28. 4. 2011 6.53
od Akruo
cybermisa píše:Akruo píše:Dobrá poznámka, ale obávám se, že kvůli neaktivnosti WB a jejich vytížení (když už jsou aktivní) to nebude nějaká blízká změna. Ono problém je, že někdy se ta sekerka neobjeví ani jedna a přitom daná potvora na "usekání" vrhacími sekerky lehla...
Mam pocit, ze je to tak schvalne nastavene.
Ale nejsem si jist, jestli je to tak nastaveno schválně... Tuším, že i podle popisku nebo aspoŇ co se řešilo někde tady na foru by se tam ty sekerky měly objevovat.
Napsal: 28. 4. 2011 8.13
od The_Balrog
V těle nepřítele by se měly najít tolik sekerek, kolik jich zasáhlo cíl.
Bývaly hlášeny problémy, že se našla jen jediná, ale podle informací na fóru ta chyba byla opravena. Jestl ise zase projevuje - nebo to od té doby (pár let) nikdo nezkoušel a nebyla tak potřeba to hlásit - nevím.
Sleduj to, Vracasi, zkus sepsat, co a kdy a v jakých situacích se chová špatně a napíš to do chyb systémů (nebo věcí). Pak je šance, že pokud se budou nějaké chyby opravovat, opraví se i tato.
Napsal: 28. 4. 2011 8.14
od cybermisa
Akruo píše:cybermisa píše:Akruo píše:Dobrá poznámka, ale obávám se, že kvůli neaktivnosti WB a jejich vytížení (když už jsou aktivní) to nebude nějaká blízká změna. Ono problém je, že někdy se ta sekerka neobjeví ani jedna a přitom daná potvora na "usekání" vrhacími sekerky lehla...
Mam pocit, ze je to tak schvalne nastavene.
Ale nejsem si jist, jestli je to tak nastaveno schválně... Tuším, že i podle popisku nebo aspoŇ co se řešilo někde tady na foru by se tam ty sekerky měly objevovat.
V te dobe, kdy se to resilo na foru, se to tusim resilo i na srazu tymu s Labirem a ten tehdy konstatoval, ze se na to podiva. Z toho se domnivam, ze soucasny stav je pravdepodobne nastaveny takto umyslne.
Napsal: 28. 4. 2011 8.55
od LordAladar
ok podivam se na to a sepisu to :-) sobotu si vyhradim na vrhani sekerek :-) je to jen pro rp vec, zabiju tim banditu, bezim k nemu, vytrhnu mu sekeru z hlavy a hazu dal, bohuzel to je vzdycky tak , ze hazu novou :-) a ze tam tech banditu je :-D pode me by se to melo objevovat vzdy, sam priznavam, ze ne pokazdy pri boji, nebo i po, obiram tela od seker, nekdy se to proste nestiha, nebo to bojove silenstvi nedovoluje :-) ale to uz je na postave, ta by si o tom mela rozhodnout sama.
Napsal: 28. 4. 2011 9.00
od Ghost
Možná je to způsobené tím, že cíl zasáhne příliš mnoho projektilů v krátkem časovém úseku a skript se nestihne aktivovat pokaždé?