Komponentová kouzla a mágové na EQ

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Dle zkušenosti:
EDIT Nalk: smazáno pro "nechutnost" - výpis různých druhů zdrojů a jejich výdělek z jednoho takového zdroje, jeho rizika apod.

Existuje ješta řada dalších systémových neplatových možností, ale většina se přechyluje buď k první variantě nebo k druhé. Pak je ještě obchod mezi NPC, což vyžaduje určité know-how, ale ve výsledku na tom někteří žili a měli své čtyři platinky v bance i více jen díky tomuto.

Platy - sám jsem plat nikdy neměl, ale většinou, co jsem se dozvěděl, je prý výdělek celkem nízký (třeba u stráže prý sotva pokryje náklady na opravu za dobu strávenou ve zbroji, na stravování a zbyde prý velmi málo, je možné, že mezitím došlo k úpravám)

Ve výsledku "bojovnické" (neboť je potřeba síla a nosnost) charaktery s dostatečnou znalostí a ochotné riskovat, vydělávají obvykle řádově výše, nežli nebojové postavy, neochotné riskovat i třeba průchod jedinou nebezpečnou lokací v nedivitelnosti. Nutno dodat, že bojovnické postavy podstupují při tomto značná rizika a ve většině případů nenavštěvují takové zdroje každý den a tyto finance investují ve velkém do výbavy, nebo rozprostřou zisk do více dnů.


Loot je kapitola sama pro sebe, vzhledem k jeho nestabilnosti a malému počtu classu zlodějů.
Naposledy upravil(a) Nalk dne 29. 4. 2011 13.35, celkem upraveno 2 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Myrpa
Příspěvky: 208
Registrován: 25. 2. 2010 15.34

Příspěvek od Myrpa »

Už tady chybí jen jídelní lístek s cenama výtěžků a polohy, kde se co těží a jak se tam co nejsnáz dostat. Kazíte hru *zvracík*
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Myrpa píše:Už tady chybí jen jídelní lístek s cenama výtěžků a polohy, kde se co těží a jak se tam co nejsnáz dostat. Kazíte hru *zvracík*
Taky nesouhlasím s tím, aby se to zvrhlo k návodu a konkretizacím, jak přijít k penězům. Jen bych rád rozptýlil beznaděj a falešnou představu o tom, že to nejde, když jsem viděl tolik důkazů, že to jde. Respektive, snažil jsem se vyvrátit důvod, že peníze nejsou na EQ výrazně omezujícím faktorem pro sesílání kouzel casterů - nakonec mě napadlo, kdyby měly být, tak by si celá EQ vystačila se svitky a kouzla bychom mohli vypnout.
Naposledy upravil(a) Aefar dne 29. 4. 2011 13.35, celkem upraveno 1 x.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

EDIT: tak sem to dopsal a rovnou promaz, kdyz sem videl ty edity nedemnou :) takze ve zkratce, rejzovani hodi taky slusny prachy, ale placos se vetsinou muze zblaznit :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Abych zdůraznil svůj záměr před EDITem. Chtěl jsem skrz svou zkušenost poukázat na to, co psal Olymar. Jednak jsou postavy, které nedosahují takových možností výdělku čistě systémově. A jsou prostě postavy, které jsou nějak RP nastavené vůči světu (tím myslím pozici, plat, vztah k okolí), takže nebudou provádět určité činnosti. A pak samotné charaktery postav, kdy třeba taková Mithirwen sama nepůjde schovaná skrz několik nebezpečných lokací k "bezpečnému" zdroji, vydělá si a zase projde skrz nebezpečné lokace a jde prodat věci.

Nikdo tu asi netvrdí, že ty možnosti nejsou, ale spíše to, že nejsou vhodné k daným charakterům (charakterům! ne postavám!).

EDIT dodatek: A co se komponent týče, tak tu málokterá nyní hrající postava má k dispozici Knihu vyvolání předmětů, která je dle mého názoru nemajitele sledovatele (tedy nemám, ale viděl jsem ty, kteří mají) neškodná. Židli sem, stůl tam (je tam stůl?). Takže pokud by se snad někdy chtělo zavánět komponenty na běžnější kouzla apod., tak s rozumem a získatelné pro každého a nejen pro ty, kteří chtějí být členy nějaké organizace atd.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Roma
Příspěvky: 426
Registrován: 21. 5. 2008 17.39

Příspěvek od Roma »

Pro Aefara,
Shodneme se na tom, že EQ je poměrně slušně zaplněna více či méně dostupným majetkem. Ale neshodneme se na tom, že díky tomu je majetek pro všechny povolání - možné lépe řečeno chraktery postav stejně dostupné. A ano... Lenost jako charakterová vlastnost s tím také může mít hodně co dočinění.

Ještě bych upřesnil, že já si se svou postavou na finance nestěžuju, hraju si to jak chci a ano, uměl bych ze své postavy udělat boháče ale co by to bylo za hru? - Ještě se k tomu později vrátím, až se budu věnovat tvému výpočtu jak být na 17. lvl bohat.

Pro mě je archetyp napříkald elfiho mága, který tráví čas ohýbáním hřbětu v lomu nebo rýžováním asi tak typický, jako archetyp trpasličího kněze, který se zabývá obchodem se zámořím, nebo postava s přísahou chudoby co se také živí obchodem (tedy značně netypický).

Tvůj příklad s vyjednaným mírem se mi příliš nezamlouvá, protože se rozhodně nejedná o běžnou věc, která by potkala každou postavu - protože DM invence byla nutná.
Že tvé nabídky k obchodu nikdo nevyslyšel bylo (opět jen podle mého názoru) především tím, že ne každý se chce paktovat s trpaslíkem - a teď myslím zejména elfy a imho by to mělo být i naopak. Výše výdělku i kdyby byla zveřejněná by na tom mnoho nezměnila. (To je stejné, jako když jsi ve svých počátcích oslovil skupinku mágů a alefů a pak jsi se na ooc divil, proč nemají čest ke svému městu a neprovedou tě... Protože přivandorvaný trpaslík.)
Aefar píše:
Roma píše:
Aefar píše:Zamezilo by to pak extrémním situacím, kdy například patnáctiletý kluk čaruje kouzla IX. kruhu, které se naučil vysedáváním u svačinky
To už je o chrarakteru hráče, popřípadě postavy. Tenhle nešvar se totiž netýká jen mágů, ale všech povolání, takže když takto omezit mágy, tak samozřejmě i ostatní.
To máš pravdu... je fakt, že se tímto způsobem dá hrát kdokoli, akorát ten rozdíl moci je u castera a ostatních povolání úplně jinde. Patnáctiletý caster (ať nediskriminuji pouze mágy) s IX. okruhem a patnáctiletý kluk navlečený do plné plátovky s pavézou, který toho ale vcelku stejně sám o sobě moc neporazí a ve všem ostatním bude looser - to je rozdíl. Bavíme se o omezení všech casterů, nejen mágů.
Tady bych ten věk úplně vynechal... Pokdu má někdo postavu který bude ve věku 15. let schopna ovládat nejvyšší okruh kouzel a nebo máchat kordem v plné plátovce a ještě u toho bude držet pavézu je otázka vyspělosti hráče a charakteru postavy.
Teď když se zaměříš jen na lvl, tak je jedno jak je získá - jestli studiem, trénováním boje, nebo vysedáváním. Je to taky jen o charakteru a vyspělosti. Navíc když to rozšíříš na všechny castery, tak třeba sorcka se kouzla studiem učit nemusí z principu a knězi taky může jen stačit vyznávat boha, který proůjčuje svoji moc za vysedávání. Vzpoměń si na Ovipa. A máme-li tedy kouzlíví postavu a bojovou postavu oba na třeba 15 lvl, tak vyjma vzájemného souboje, bych při běžném procházení a využívání EQ volil spíše pro bojovou postavu jako mocnější - tedy schopnější toho více zabít. Poznámku že ve všem ostatní bude looser nechápu... Všechno ostatní co postava bude umět je na ** a hráči u obou stejně.


Možná hrajeme jinou hru... Pro někoho je přednější charakter, pro někoho oběhnout naleziště a napakovat se. Že to jde i snadněji než jak popisuješ... I přes náklady která nezapočítáváš a omezení Placosem snad víme všichni... Ne každoho hráče to ale baví. Teď možná příliš předjímám, ale vysedět si 17.lvl je u tebe špatné, ale vykolečkovat si 17.lvl a výbavou za nějakých 12 platinek je v pořádku?
Aefar píše: Srovnávat kritičák se sesláním kouzla není stejná. Respektive, ta logika je stejná, kdyby jediné využití mága a jeho kouzel bylo pro zabíjení nepřátel. Kouzla jsou mocná záležitost a v tuto chvíli je velmi snadné k nim přijít a libovolně s nimi zacházet - alespoň tak jsem pochopil Nayluna.
To srovnání jsem ani tak nemyslel.
Ale ty jsi navrhl ještě více finančně zatížit mágy a jejich kouzla poměrně drahými komponentami (pro mě drahými, pro tebe nějakými 2 minutami kolečkování).
A já chtěl jen stejně absurdně zpoplatnit bojové postavy...
Když se ale oprostíš od RP, tak jaké využití má bojová a nebojová postava? … Jen zabíjení. Všechno ostatní dodávají rháči svým živoucím charakterům.
To že u válečníka neumíš jeho nadstardní schopnosti jinak využít a baví tě (pokud ne přímo baví, tak ho bereš za samozřejmost) kolečkování je tvoje věc.

loot != jen zisk ze zabité postavy

Válečníci ani hidaři nemají být ve vzájemné výhodně, mají se doplňovat a proto umí seslat mág invis i na ostatní a bojovník chvíli udržet protivníka dál od mága. To že se hidaři podívají tam co není TS je hezké, ale vyrejžovat si něco v invisu je díky vodě co přivolává nepřátele, truhlám co přivolává nepřátele a placosu hodně mimo.

EDIT: Zkrácená verze by asi byla, že vyrejžovat EQ jde, ale jen proto je imho závěr že bohatství je běžné mylný.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM

Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Roma: těmi možnostmi navíc se asi myslí to, že mág dostane od systému možnost sesílat iluze, ohňostroje apod. S tím se dá skvěle bavit (dodnes vzpomínám na svého iluzionistu) sebe i hráče, je možno si s tím vyhrát po mnoho hodin, hledat různá místa, skládat tam různé obrazce, či scenérie z iluzí atd. Zároveň však můžeš umět systémově i věci pro likvidaci nepřátel a celkově pro to zabíjení. Velká výhoda čaroděje :bigwink: Bard dejme tomu může hrát na nástroje a hmmm.. žádné další takové značné "výhody" u nikoho moc nevidím.

Zaklínači si pak můžou obvykle vybrat, jestli přežití bo hezké RP. Většinou vítězí přežití.

Další povolání pak systémově nemají víceméně žádné takovéto možnosti (druidi mají dejme tomu zvukové iluze, hraničáři můžou trošku stopovat, zakládat tábořiště, pískat na zvěř). To chtěl asi Aefar říci.

PS: nezávidím čarodějům, jsem spokojený s tím, co hraji... ale uznej, že tohle jsou prostě systémové možnosti, kterým se ostatním nedostává. To, že RP snahou lze udělat to a to a to, je na EQ často zmiňovaná věc, ale mnohdy to končí u nedostaku času IRL, organizačními problémy, potřebou DM.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Romo... ve tvých reakcích vnímám několik chybných předpokladů.

1) Zabíjení je podle mě na EQ to nejméně důležité. Nezávisí na něm ani bohatství postavy, ani schopnost dostat se na méně bezpečná místa.
2) Dostat se někam tak, že se tam probojuji, je obvykle ta nejobtížnější a nejdražší varianta, (kterou mi systém dá nejvíce sežrat).
3) Nerozděloval bych postavy na nebojové a bojové z hlediska systému, ale z hlediska charakteru. Co má čaroděj obzvláště a ostatní casteři značně navíc oproti všem ostatním jsou silné a mocné nadpřirozené schopnosti (a tím nemyslím pouze k zabíjení).
4) Já nemluvil o obíhání nalezišť a pakování se... stačí věnovat minumum úsilí a živobytí je v pohodě. Pro 20 stříbrných stačí bez invisu i v bezpečné lokaci strávit 5 minut herního času. Pravda, trvalo mi 21 úrovní takové místo za humny objevit, stejně jako mi trvalo 22 úrovní, než jsem přišel na to, jak bezpečně protáhnout postavu na středním lvl (řekněme 10) přes celé obtočné hory od Amfiberai do hobitína, aniž by musela být zabita jediná bytost. Ale trvalo mi to jen proto, že jsem pro oči neviděl. A celé to bylo výsledkem úsilí nekoukat se na EQ jako na hromadu systémů, ale očima postavy, která v něm žije.
5) Mám pořád pocit, jako bys na mě reagoval, jako že si stěžuji. Přitom se snažím pouze vyvracet zažité omyly ve vnímání světa EQ, které tady čtu.

Nalk: Druidi mají své proměny a tišení zvěře, všichni mají vyvolávání nejprapodivnějších potvor... s klerikem si pravda nevyhraješ tolik, jako s mágem, ale vcelku jsi vystihl, co jsem tím chtěl říct. A tedy, začal s tím Naylun, já se s tím názorem ztotožňuji a hájím jej taky. Proměna v draka se dá brát jako "bojové kouzlo", ale já ho tak neberu.

Mimochodem, mě děsně baví relativně chudý nebojový bojovník, jehož epickost spočívá v dovednostech odehraných v RP. Ale musím říct, že sobecký a náročný trpaslík točící platinky měl taky něco do sebe.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

EDIT: Smazáno, došlo k osvětlení situace. Omlouvám se, všem koho jsem podezříval z vynášení IC infa a podobně, sám jsem udělal mnohem větší botu než vy, že jsem dříve psal než jsem myslel atd. atd.

P.S.: přesto si myslím, že ty Aefarovi výčty financí jsou zavádějící :bigwink: :clover:
Naposledy upravil(a) Akruo dne 29. 4. 2011 22.40, celkem upraveno 1 x.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

No kdyby se ty komponenty někdy náhodou zaváděly, tak bych tedy také doporučoval, aby jejich získání nebylo jen otázkou peněz. To by si jich totiž hráči, kvůli kterým by se vlastně ten systém zavedl, nakoupili kvanta a ti slušnější, kteří své psotavy skutečně jejich chrakterem omezí, by jich měli minimum. Ale ono je to těžké, protože cokoliv zpřístupníte nějak systémově, creepeři si najdou cestičku jak to vytěžit na maximum a převálcují ty ostatní. Nechat to jen na DM ale v podmínkách EQ nejde. V tomhle směru mi přišla dobrá MUNI za dob, kdy tam hráči hráli postavy lektorů, které mohly bez pomoci DM přijmout nové členy. Byla to taková samostatně fungující RP selekce.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

K Akruovu příspěvku: Akruo mi po PM vysvětluje, jaké závažní IC info jsem já ve svých příspěvcích vynesl (dělal jsem všechno možné, aby se tak nestalo, ale je možné, že mi to někde ujelo, nicméně z toho příspěvku jsem nepochopil co a kde).

Edit:
Tak Akruovi vadilo vynesení datlí (a stejně jako Braenn zaměnil můj obchod s obyčejným ovocem za obchod s datlema).
O existenci datlí se píše zde v pasáži Oáza:

https://www.equilibrie.cz/zaklady_sveta_mesta.php

Edit2:
Aha... už jsem pochopil, na jaký způsob výdělku Braenn s Akruem upozornili (tak to mě ani nenapadlo :blush: ), takže to editnu...
Naposledy upravil(a) Aefar dne 29. 4. 2011 16.58, celkem upraveno 1 x.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Ehm, Akruo, my jsme zmínili jen obchod s datlemi, který je veřejný známý ve formě "datle jsou v oáze", viz Aefar. Ovšem ty jsi dodal detaily formy obchodu, který nezahrnuje klasické "natrhám-prodám", o kterém třeba ledaskdo neví. Ještě řekni kde to mají prodávat, ačkoli - vzhledem ke známému systému obchodu formou vzálenosti to není tak těžké domyslet..(a já jsem na to tvé upozornění teď upozornila a tak dále:)) Nádech, výdech, zamyslet se nad tím co lidé píšou a co píšeš ty.

Mimochodem, když jsi u toho NPC-PC-NPC, kdykoli předtím na to Labir narazil (drehan-šípy, orkové-lektvary) tak to bylo okamžitě vyhlášeno jako bug a zneužívání chyby systému, nikoli "chytrá fičurka jak přijít k penězům." :smile:

Edit: Aefare já mluvila o trhání datlí. Ohledně nákupu/prodeje viz výše
Edit2 Aefar: Jak se opovažuješ bez zeptání se editovat a mazat mé příspěvky, když nebyly jakkoli ani IC ani OOC závadné? Věta o tom, že tvá postava vydělávala na výnosném obchodu na datlích porušuje pravidla jakým způsobem?. (opravena přesná formulace té věty)
Naposledy upravil(a) Braenn dne 29. 4. 2011 17.04, celkem upraveno 5 x.
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Braenn píše: Edit: Aefare já mluvila o trhání datlí. Ohledně nákupu/prodeje viz výše
Uh, koukám, že do toho Akruo zase vnesl zmatek, omlouvám se.
Braenn píše: Edit2 Aefar: Jak se opovažuješ bez zeptání se editovat a mazat mé příspěvky, když nebyly jakkoli ani IC ani OOC závadné? Věta o tom, že tvá postava vydělávala na datlích porušuje pravidla jakým způsobem?
PM

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

Aefar píše:Ten plat je nemalý a do 17. úrovně se s ním v pohodě vydělá na komplet svitkovou výbavu...
Nevydělá ani v ideálním případě, natož v reálném případě.

Bez ohledu na vše, nechceme se zde přece přít, že existují cesty jak si vydělat. Jen, že ne každý chce, může, má čas nebo schopnosti. Existuje cest výdělku tolik různých, abys mohl říct, že každá postava (charakter, hráč) mohla počítat jen zlatky? Nemyslím si.
Aefar píše:Pořád cítím jakési zkreslené představy že "bez zabíjení to nejde".
O tom to vůbec není, třeba někteří nepovažujeme hide nebo neviditelnost jako adekvátní prostředek ochrany, i když to systémově jakž takž funguje, ale hlavně na tom přece nezáleží; když už mám mluvit konkrétně (a schválně nebudu o sobě), hradní dáma se nebude v neviditelnosti plížit nasbírat 4 kytky a vyrýžovat dva diamanty, aby si přilepšila. Stejně to lze aplikovat na mágy, kněze, obchodníky dle charakteru. Jestli něco vytknout, Equilibrii chybí systémová práce "na úrovni", jenže to bude vlastně craft.
Naposledy upravil(a) Olymar dne 29. 4. 2011 20.59, celkem upraveno 4 x.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Já bych byl například pro to, aby materiální komponenty na kouzlo Plamen byly: pazourek, troud, ocílka, chroští a pět liber dřeva.

Um... počkat...
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

The_Balrog: :biggrin: A pro Mage Armor bude komponentou plná plátová zbroj.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Olymar píše:The_Balrog: :biggrin: A pro Mage Armor bude komponentou plná plátová zbroj.
A bude to na jedno použití :biggrin:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

A při fintě se zbraní se bojovníkovi zbraň spotřebuje :bleh:
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Braenn píše:A při fintě se zbraní se bojovníkovi zbraň spotřebuje :bleh:
To mi připomíná jeden žertovný návrh nové finty založené na umění vyhlášených polykačů mečů :-)

Každopádně se pokuste zapojit důvtip při vymýšlení toho, čím by bylo získání takových komponent omezeno (tak, aby je stejně zas neměli hlavně creepeři).
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Naylun - Lákavé téma k zamyšlení, nicméně - myslíš že to má vzhledem ke stavu a vývoji WB stránky EQ cenu?
Odpovědět