Zdravím.
Nějakou dobu se potýkám se problémem, který mne dost brzdí a "sejří". Blender jako takový neumí importovat a exportovat .mesh soubory, modely. Existuje na to Phyton script a ještě nějaký Ogre cosi, ale nejsem ani za boha schopný jej zprovoznit. Má s tím někdo zkušenosti? Nebo při nejhorším, znáte jiný editor, který se s meshem popere?
Blender a .mesh soubory
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Pamatuju se, že svého času jsem meshe importoval a exportoval přes ogre3d tooly a ofusion přímo v 3ds max bez větších problémů - jenže to byly věci přímo pro ogre 3d. Z hlavy teď nevím jestli 3ds umí meshe i v základu nebo až potom co jsem dodal pluginy (nezapnul jsem ho už pár let, ani teď nemám instalačku že bych se podíval).
Pokud ale potřebuješ meshe přímo do ogra, šel bych cetou blender>obj>import do max>export mesh.
Maya, c4d, a další programy to možná umí taky ale nedělal jsem s nimi, tedy nevím.
Pokud ale potřebuješ meshe přímo do ogra, šel bych cetou blender>obj>import do max>export mesh.
Maya, c4d, a další programy to možná umí taky ale nedělal jsem s nimi, tedy nevím.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Je jedno, jak dostanu meshe do blenderu, hlavně ať je tam dostanu. Zkusím se ještě podívat na ten 3Ds Max.placidity píše:Pamatuju se, že svého času jsem meshe importoval a exportoval přes ogre3d tooly a ofusion přímo v 3ds max bez větších problémů - jenže to byly věci přímo pro ogre 3d. Z hlavy teď nevím jestli 3ds umí meshe i v základu nebo až potom co jsem dodal pluginy (nezapnul jsem ho už pár let, ani teď nemám instalačku že bych se podíval).
Pokud ale potřebuješ meshe přímo do ogra, šel bych cetou blender>obj>import do max>export mesh.
Maya, c4d, a další programy to možná umí taky ale nedělal jsem s nimi, tedy nevím.