Předměty z DS a ztráta paměti po smrti
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Předměty z DS a ztráta paměti po smrti
Mám otázku, co se stane z předměty, které koupím na druhé straně, po mém oživení klerikem?Slyšel jsem odlišné názory tak bych se rád dozvěděl jak to tedy je z hlediska RP..
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Re: Předměty z DS
Záleží jak to zahraješ. Neměli by se z DS vynášet předměty co by řešili nějaký CvC záležitosti nebo tak. Pokud tam koupíš nějaký plášť nebo tak, tak se tvoje postava asi bude divit co to u sebe má ale mít to bude. Aspoň dle mého názoru.Mourisson1 píše:Mám otázku, co se stane z předměty, které koupím na druhé straně, po mém oživení klerikem?Slyšel jsem odlišné názory tak bych se rád dozvěděl jak to tedy je z hlediska RP..
Re: Předměty z DS
Máš je, ale nevíš, kde jsi je vzal. Jiné to je se vzkazy, deníky. Ty si neodneseš.Mourisson1 píše:Mám otázku, co se stane z předměty, které koupím na druhé straně, po mém oživení klerikem?Slyšel jsem odlišné názory tak bych se rád dozvěděl jak to tedy je z hlediska RP..
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Při příchodu na DS smrtí se ztrácí paměť, při odchodu z DS skrze oživení, skrze Avatary a podobně se ztrácí paměť plus veškeré informace vzniklé/získané na DS, včetně záznamů (např. psaní, tetování, vyřezávání do kůže) jsou zničené - kresby a písmo jsou nečitelné apod.
Předměty, které si zakoupíš na DS nejsou nahoře na povrchu Desky nijak omezené. Máš je a můžeš je používat dle libosti.
Předměty, které si zakoupíš na DS nejsou nahoře na povrchu Desky nijak omezené. Máš je a můžeš je používat dle libosti.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Ale jak se vysvětluje, že je máš?
Plus... prý když je postava oživena knězem, svitkem, tak pokud nejde o CvC, tak si prý může nepamatovat jen smrt + pár chvil předtím, ale jinak může znát zbytek z té hodiny, tzn. znát třeba cestu dungem apod., hm?
Plus... prý když je postava oživena knězem, svitkem, tak pokud nejde o CvC, tak si prý může nepamatovat jen smrt + pár chvil předtím, ale jinak může znát zbytek z té hodiny, tzn. znát třeba cestu dungem apod., hm?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Vysvětlení je na postavě, jak píše Pipi, postava si nepamatuje, kde je získala.Nalk píše:Ale jak se vysvětluje, že je máš?
Plus... prý když je postava oživena knězem, svitkem, tak pokud nejde o CvC, tak si prý může nepamatovat jen smrt + pár chvil předtím, ale jinak může znát zbytek z té hodiny, tzn. znát třeba cestu dungem apod., hm?
Pokud jde o oživení, tak nic takového neplatí. Po smrti si postava nepamatuje jednu hodinu (cca 10 minut RL) událostí, které smrti předcházely plus cokoliv, co by jí samotnou mohlo přivést zpět k nějakému tou smrtí ukončenému CvC (respektive k CvC, které vyústilo v onu smrt). To znamená, že např. bude znát svého vraha (tj. vědět kdo ta osoba je, ne že tu postavu zabila), ale už nebude vědět, že je to ta osoba, která znásilnila a zabila ženu té postavy.
DM může např. v Q stanovit to, že smrt postavy nebyla, že byla jen omráčená apod., ale to je jen a pouze na DM, nikoliv na libovůli hráče. V jakýchkoliv ostatních případech se paměť ztrácí.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
V případě smrti platí pravidlo o ztrátě paměti ohledně věcí, které by vedly postavu zpět do daného CvC. Postava si po takové zkušenosti může pamatovat třeba útržky z mučení, ale ne tolik, aby dokázala někoho obvinit. Nebo postava může zapomenout úplně celou věc a mít amnézii apod. Ve výsledku je konkrétní odehrání na hráči, ale musí to splňovat ono pravidlo.Skurkaa píše:Když už se o tomhle bavíme, vyřknu taky jednu otázku. Když je postava dlouho dobu držena jinou postavu, mučena a po sléze zabila. Řekněme že toto trvalo třeba IC měsíc, bude si oběť pamatovat tvář a činy svého vraha? + může následovat nějaká dohra?
Postava může mít z míst, kde se jí stalo něco takového (utrpení, smrt) nebo z osob, které jí ho způsobily neurčitý nepříjemný pocit (něco ala přeběhnutí mrazu po zádech). Dále by ale hráč zajít neměl.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
PÚ: ok .. jen je divný, že to co jsem popsal (oživení knězem bez návštěvy DS) mi tvrdilo víc lidí
OT: "Z vás mě svrbí záda... zatýkám vás!"
OT: "Z vás mě svrbí záda... zatýkám vás!"
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
No pokud postava padne v dungem a má věci v baglu a najde tam něco z druhé strany tak si řekne že je to asi další loot a že si nepamatuje kde ho sebrala ale určitě to bylo v tom dungem.
OT: Nevím jak vaše postavy si pamatují věci z dungem ale já osobně si to nepamatuji a proto na to mám vyčleněný slot v invetáři kam dávam veškeré loot.
OT: Nevím jak vaše postavy si pamatují věci z dungem ale já osobně si to nepamatuji a proto na to mám vyčleněný slot v invetáři kam dávam veškeré loot.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
No mojí postavě řekl robert že se hrabala v zámotku po pavoukovy tak si to taky myslí :-) já jenom chtěl vědět jestli neni nějak RP zabráněný nošení věcí koupených na DS
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Inu tohle je tak trochu nesnadno představitelné, ale pokusím se co nejjasněji podat můj pohled na věc a shrnout to, co se přitom zhruba tak děje.
Duše bytosti se drží u těla zhruba do té doby, dokud má její hráč před sebou takovou tu obrazovčičku "Jsi mrtvý". V ten moment jde oživit knězem, jeho postava stále leží na zemi na místě, kde zemřela a má u sebe všechny věci, takže ji lze i okrást systémovým okrádáním. Když ji kněz oživí, asi v tom nikdo nevidí žádný problém.
Pokud mrtvolka odmáčkne Znovuzrození, duše se (i s věcmi) přemístí na Druhou stranu. Mrtvola nahoře se z postavy změní na předmět "mrtvola" v šedých šatech, pojmenovaná jménem mrtvé postavy. Co přesně se tady IC stalo, je právě to co je těžké si představit a není to nikde přesně popsané. Co ale v reáliích napsané JE, je to, že:
Po oživení knězem se duše postavy přesune z Druhé strany (se všemi věcmi, co má u sebe) do oživeného těla. Tělo ze Druhé strany se spotřebuje na zhmotnění a vyléčení (nebo co já vím co). Předměty postavě zůstávají a může ji napadnout, že byla na Druhé straně a tohle je možná odtamtud.
Tedy snadná odpověď na původní otázku je: Předměty normálně máš.
Pro kontrolu adekvátní pasáž z reálií, ze které jsem vycházel:
Duše bytosti se drží u těla zhruba do té doby, dokud má její hráč před sebou takovou tu obrazovčičku "Jsi mrtvý". V ten moment jde oživit knězem, jeho postava stále leží na zemi na místě, kde zemřela a má u sebe všechny věci, takže ji lze i okrást systémovým okrádáním. Když ji kněz oživí, asi v tom nikdo nevidí žádný problém.
Pokud mrtvolka odmáčkne Znovuzrození, duše se (i s věcmi) přemístí na Druhou stranu. Mrtvola nahoře se z postavy změní na předmět "mrtvola" v šedých šatech, pojmenovaná jménem mrtvé postavy. Co přesně se tady IC stalo, je právě to co je těžké si představit a není to nikde přesně popsané. Co ale v reáliích napsané JE, je to, že:
- postava je i se svými věcmi na Druhé straně
Po oživení knězem se duše postavy přesune z Druhé strany (se všemi věcmi, co má u sebe) do oživeného těla. Tělo ze Druhé strany se spotřebuje na zhmotnění a vyléčení (nebo co já vím co). Předměty postavě zůstávají a může ji napadnout, že byla na Druhé straně a tohle je možná odtamtud.
Tedy snadná odpověď na původní otázku je: Předměty normálně máš.
Pro kontrolu adekvátní pasáž z reálií, ze které jsem vycházel:
Jakmile osoba na Equilibrii zemře, je její duch přesunut skrz Srdce života na Druhou stranu Desky, kde se zjeví v novém ozdraveném těle (a to včetně svých věcí). Toto tělo není v tu chvíli "zcela skutečné", ale může se skutečným stát. Na místě smrti zůstává původní skutečné tělo, které je možné oživit. Poté se mysl mrtvého (a věci) vrací zpět a nové "ne zcela skutečné tělo" je použito na regeneraci ran těla původního.
Na Druhé straně má mrtvý možnost zůstat navěky, nebo předstoupit před Soud avatarů a zaplatit určenou cenu za návrat na povrch Desky. Cena závisí na auře dotyčného. Poté co zaplatí cenu a odevzdá obdrženou minci Vykonavateli je přesunut do chrámu se kterým svázal svou duši. Tím je nové tělo, které získal na Druhé straně převedeno do plnohodnotného stavu. Při znovuzrození je původní tělo mrtvého a všechny jeho části samovolně zpopelněno. Tyto skutečnosti se obecně ví, i když bez detailů.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Díky
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Jak je to s vrahem? Ten si vše pamatuje a pokud se rozhodne, že pro něj CvC nekončí a bude nevědoucího nebožáka zabíjet pořád dokola... smí se to?Pavel Urban píše:V případě smrti platí pravidlo o ztrátě paměti ohledně věcí, které by vedly postavu zpět do daného CvC. Postava si po takové zkušenosti může pamatovat třeba útržky z mučení, ale ne tolik, aby dokázala někoho obvinit. Nebo postava může zapomenout úplně celou věc a mít amnézii apod. Ve výsledku je konkrétní odehrání na hráči, ale musí to splňovat ono pravidlo.Skurkaa píše:Když už se o tomhle bavíme, vyřknu taky jednu otázku. Když je postava dlouho dobu držena jinou postavu, mučena a po sléze zabila. Řekněme že toto trvalo třeba IC měsíc, bude si oběť pamatovat tvář a činy svého vraha? + může následovat nějaká dohra?
Postava může mít z míst, kde se jí stalo něco takového (utrpení, smrt) nebo z osob, které jí ho způsobily neurčitý nepříjemný pocit (něco ala přeběhnutí mrazu po zádech). Dále by ale hráč zajít neměl.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
To se tu myslím snad někde i řešilo (které téma to ale bylo nevím), a vyplynulo že vrah by si měl dát pohov dokud jej oběť znovu něčím "neohrozí" - jinak se jedná o griefing.
edit: přirozeně je rozdíl jestli vrah provede resskill, cíleně někdy za x časových jednotek oběť znovu sejme jen tak, nebo se mu ona "připlete" do cesty v nevhodné situaci a má prostě smůlu (a následně nůž mezi žebry)
edit: přirozeně je rozdíl jestli vrah provede resskill, cíleně někdy za x časových jednotek oběť znovu sejme jen tak, nebo se mu ona "připlete" do cesty v nevhodné situaci a má prostě smůlu (a následně nůž mezi žebry)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Pravidla to nijak neupravují.Aefar píše:Jak je to s vrahem? Ten si vše pamatuje a pokud se rozhodne, že pro něj CvC nekončí a bude nevědoucího nebožáka zabíjet pořád dokola... smí se to?
Nejspíš se počítalo s tím, že po zabití bude CvC ze strany vraha ukončeno též, což je z pravidla ten případ. Ovšem jsou hráči/postavy, které jedno zabití soupeře neuspokojí a pak se zabitý ocitá díky této OOC reguli ve značné nevýhodě.
V současné je na Rádcovském fóru otevřená diskuze ohledně pravidel okolo smrti a CvC. Už dlouho. Pro zatím je stav takový, že vrah (myšleno ten, který je v CvC vítězný, ne nutně záporák) si vše pamatuje a může jednat libovolně.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Vidíte a já to dycky chápala tak, že po smrti jedné postavy z konfliktu ten konflikt končí.. ale to zase neznamená že si nechá "vrah" tento na hlavu, tím chci říct, že pokud "oběť" začne znova proti dotyčnému piklit, pronásledovat ho, štvát ho apod. tak pak není divu že ho sejme znova. Pokud si "ob읨" půjde hezky po svém a "vrahovi" se prostě vyhne, nebude ho štvát, dá si na něj bacha.. tak ho dotyčný nezabije, pač nevznikl důvod k novému CvC
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jn by ale někteří jedinci nesměli být idioti a museli by chápat "jít si po svém a neprovokovat" Pak se tu musí řešit to, že někdo někoho sejme víckrát, nebo ho podobně terrorizuje.Lassair píše:Vidíte a já to dycky chápala tak, že po smrti jedné postavy z konfliktu ten konflikt končí.. ale to zase neznamená že si nechá "vrah" tento na hlavu, tím chci říct, že pokud "oběť" začne znova proti dotyčnému piklit, pronásledovat ho, štvát ho apod. tak pak není divu že ho sejme znova. Pokud si "ob읨" půjde hezky po svém a "vrahovi" se prostě vyhne, nebude ho štvát, dá si na něj bacha.. tak ho dotyčný nezabije, pač nevznikl důvod k novému CvC
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Pozor na to vyjadrování Nalku.Nalk píše:Jn by ale někteří jedinci nesměli být idioti a museli by chápat "jít si po svém a neprovokovat" Pak se tu musí řešit to, že někdo někoho sejme víckrát, nebo ho podobně terrorizuje.
Pokud postava začne opět dělat druhé straně potíže, nesmí se pak divit, že ta druhá strana bude reagovat. Pak jsou tu tací, kteří prostě budou na svého poraženého soka útočit i přes to, že proti nim nic nedělá, jen proto, že žije (čili jakési vynucování permanentní smrti)… nebo se budou domnívat, že proti nim něco spřádá i přes to, že to tak nemusí být. Prostá paranoia - i to se stává.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Co když se domluví nějaké postavy, že pokud budou někoho z party postrádat, zabijou určitou postavu a ten co by byl případně na druhé straně po ní pošle (podstrčí jí bez jejího vědomí) nějaký běžný předmět (např. list ze stromu, knoflík apod.) nebo jí sebere nějaký pro ni specifický předmět (brož, prsten apod.) a nahoře si na ní pak počkají příp. ji nechají oživit a podívají se, jestli u sebe ten předmět má nebo ne?
Ptám se, protože se kdysi něco podobného stalo mojí postavě a bylo mi vysvětleno, že to není proti pravidlům protože se nejedná o žádný záznam ničeho
Ptám se, protože se kdysi něco podobného stalo mojí postavě a bylo mi vysvětleno, že to není proti pravidlům protože se nejedná o žádný záznam ničeho