Third Age Total War - Hotseat Campaign

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Third Age Total War - Hotseat Campaign

Příspěvek od Dron »

Toto téma je určeno pouze pro společnou hru Third Age total War - Hotseat Campaign.

Nepoužívejte toto téma prosím k povídání, které se netýká přímo hry.


Hráči:

1) Gondor - darmian - EQDarmian(a)email.cz - (The_Balrog)
2) Rohan - The_Balrog - thebalrog(a)seznam.cz - (darmian)
3) Dwarves - Fryn - hudsben(a)gmail.com - (Nalk)
4) Silvan Elves - Nalk - nalkanar(a)gmail.com - (Fryn)

5) Mordor - sircervic - sircervic(a)seznam.cz - (Naylun)
6) Isengard - Naylun - nayluno(a)gmail.com - (Dron)
7) Orcs of the Misty Mountains - Dron - Dron(a)volny.cz - (Naylun)
8) Harad - Vugi - webgamer(a)seznam.cz - (…)
9) Rhûn - LindacpAG - lindacp(a)seznam.cz - (Vugi)


AI (proběhne po odehrání hráče za Rhûn):

10) Dale
11) Free Peoples of Eriador
12) High Elves

13) Orcs of Gundabad
Naposledy upravil(a) Dron dne 18. 12. 2011 13.13, celkem upraveno 38 x.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Historické pozadí
wiki

Znovupovstání Saurona
V roce 1944 dochází k uzavření příměří mezi východními národy z Haradu a Umbaru, vozatajů z okolí jezera Rhûn a Varjagy z Chandu. Za touto smlouvou stála zjevně povstávající vůle Sauronova. Barbaři napadli Gondor z východu i z jihu. Král Ondoher padne. S vypětím všech sil jsou nakonec jižané i vozatajové odraženi a zahnáni do Mrtvých močálů. V roce 1974 dobývá čarodějný král Angmaru poslední pevnost Arnoru Forochel a severní království je zničeno. Gondorský princ Eärnur přispěchá na pomoc, přichází však pozdě. Podaří se mu alespoň porazit a zahnat Pána nazgûlů a severní země jsou zbaveny stínu. Pán prstenových přízraků však utíká do Mordoru, kde kolem sebe shromáždí ostatní nazgûly. V roce 1980 probouzejí trpaslíci v Morii balroga, který je donutí z města uprchnout. V roce 2002 nazgûlové dobudou Minas Ithil, která je přejmenována na Minas Morgul a zmocňují se zdejšího palantíru. V roce 2043 se stává králem Gondoru Eärnur II. Je vyzván k souboji Pánem nazgûlů. Výzva je v roce 2050 zopakována. Gondorský král ji přijímá a odjíždí k Minas Morgul. Je však zrazen, zajat a umučen. Tak vymírá větev Gondorských králů a na trůn nastupuje první z linie správců Mardil. Roku 2063 se Mithrandir rozhodne prozkoumat Dol Guldur. Zjistí, že Sauron opět povstal a že na sebe opět vzal viditelnou podobu. Stěží se mu z Dol Gulduru podaří uprchnout. Temný pán jehož plány byly prozrazeny se stahuje do Mordoru. V roce 2951 se posílený Sauron znovu prohlašuje za Pána světa, opravuje Barad-dûr a sbírá další síly na ovládnutí celé Středozemě.

O nalezení Prstenu
Někdy kolem roku 2463 nachází půlčík Deagól při lovení ryb v bahně řeky Anduiny zlatý prsten. Je zabit svým přítelem Sméagolem, který mu prsten ukradne a ponechá si ho. Postupně se do prstenu zamiluje a uteče od svého lidu do jeskyní v Mlžných horách, kde se s prstenem schovává. V roce 2463 je vytvořena tzv. Bílá rada, která si dá za cíl objevení prstenu. V radě zasedají Mithrandir, Curunír, Elrond, Círdan, Galadriel a další významní Eldar. V roce 2850, poté co Gandalf znovu prozkoumává Dol Guldur a zjišťuje, že se Sauron vrátil, nabádá radu, aby byl Dol Guldur napaden, dřív než bude pozdě. Saruman, který již mezitím propadnul zlu a chtěl prsten využít pro své záměry na ovládnutí světa, zamítnul Gandalfův návrh na útok a radil vyčkávat. Tajně však vyslal ke Kosatcovým polím své špehy, kteří po prstenu pátrali. V roce 2941 dochází k výpravě Thorina Pavézy, jeho společníků, Gandalfa a hobita Bilba Pytlíka k Osamělé hoře. Při průchodu Mlžných hor se Bilbo setkává se Sméagolem, který se již tenkrát nazýval Glum a získává od něj Jeden Prsten. Po zabití draka Šmaka a bitvě pěti armád se Bilbo spolu s prstenem vrací zpět do Kraje. V roce 2944 Glum vylézá ze svého doupěte v horách a začíná pátrat po ,,zloději" prstenu. V roce 2953 se schází poslední schůzka Bílé rady. Saruman lže na radě o tom, že zjistil, že Jeden prsten byl Anduinou odnesen do moře. Žárlí na Gandalfa, dává ho sledovat a opevňuje se v Železném pasu. Začíná rok 2980...

Válka o prsten
2980 Gondor upevňuje svoje pozice a získává znovu pod kontrolu celý Osgiliath
2981 Lesní elfové a trpaslíci uzavírají po letech vzájemné nevraživosti nečekané spojenectví.
2981 Skřeti z Mlžných hor za pomoci horalů dobyly a vyplenili Roklinku.
2982 Mordor udeřil na Osgiliath, po těžkých ztrátách však byli skřeti vytlačeni a Gondor směřuje na jih.
Gondor vítězí i v bitvě s Haradem v bitvě u Goben Tolfalas a způsobuje haradským značné ztráty na dvou méstech současně.
Naposledy upravil(a) Dron dne 30. 8. 2011 14.00, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Účastníci konfliktu
darmian

Gondor:

Obrázek

Leader:
Steward Denethor II.

Výhody:
- Velice silná pěchota i kavalérie. Už ze začátku lze stavět poměrně dost silné armády složené pouze z milicí, které mají ale obstojný útok i obranu a navíc mají dobrou morálku. V pozdějších fázích jejich jednotky jenom získávají na síle. Gondor se může pyšnit jednou z nejelitnějších armád vůbec.

- Hromada měst hned na začátku - rychle lze rekrutovat nové jednotky a zároveň máte i slušné zisky z daní a případně z obchodu.

- Mají Denethora, Faramira i Boromira.

Nevýhody:
- Hlavní nevýhodou, je pozice. Podle mého názoru se jedná o druhou nejtěžší pozici vůbec. Vojenský potenciál tohoto národu vyrovnávají dva silní soupeři - Harad na jihu a Mordor na východě. Harad navíc nemá ve svém okolí ŽÁDNÉHO JINÉHO NEPŘÍTELE, což znamená, že dřív nebo později na vás zaútočí a bude na vás moci soustředit všechno co má. I Mordor má dobrou pozici a může si také dovolit soustředit se pouze na vás, protože jeho severní hranice chrání Rhun.

- Drahé jednotky, které se dlouho rekrutují (nejedná se o milice, ale o elitnější jednotky v pozdějších fázích).



Rohan:

Obrázek

Leader:
King Thengel

Výhody:
- Poměrně kvalitní pěchota s dobrou morálkou. Excelentní jezdecké jednotky (nejlepší ve hře). Podotýkám, že jezdectvo v Medieval II je velice, velice silná věc. Hodně se vyplatí taktika objet, zezadu do nich najet a zase se stáhnout. Především díky jezdectvu mají velikou výhodu oproti skřetům, kteří obecně postrádají jezdectvo (krom Železného pasu, který ale má pouze vrrky, kteří jsou oproti rohanským slabí).

- Hodně měst na začátku - vysoké zisky z daní a rychlé rekrutování.

- Několik rebelských měst v okolí - možnost rozšiřování území bez nutnosti války s jinou frakcí.

- Dobrá startovní pozice. Mohou se soustředit jenom na válku se Železným pasem severo-západně od nich, jelikož na jihu jsou chránění Gondorem, ze západu jim nic nehrozí, protože se tam rozkládají území elfů. Jenom daleko na východě má Mordor jednu malou državu v lesích (kterou pravděpodobně moc dlouho neudrží proti Silvan Elves) a ještě dál je pak Rhun zaměstnaný Dale.

- Mají Eomera, Theodena, Grimbolda i Theodreda.

Nevýhody:
- Nic moc mě nenapadá.



Dale:

Obrázek

Leader:
King Bard the Bowman

Výhody:
- Velmi dobrý mix jednotek. Nemají sice tak silnou milici, jako má Gondor, ale mají levnější a rychleji se rekrutující jednotky a nepochybně lepší postavení.

- Hned od začátku spojenectví s trpaslíky na severu a z toho plynoucí obchod.

- Několik rebelských měst v okolí - možnost rozšiřování území bez nutnosti války s jinou frakcí. Díky tomu je tu také prostor pro přípravu na válku s Rhunem.

Nevýhody:
- Málo počátečních měst.

- Poměrně silný Rhun na východě.



Dwarves:

Obrázek

Leader:
King Dain

Výhody:
- Nejsilnější pěchota na světě. Už od začátku tak lze stavět silné jednotky.

- Dvě bohatší a rozvinutější města na východě v horách.

- Mají Gimliho.

Nevýhody:
- Podle mého názoru nejtěžší počáteční pozice.

- Roztříštění říše na dvě části (po dvou pevnostech). Jedna část je úplně na západě a ta druhá je úplně na východě. Mezi ně jsou pak jako klín vražený Mlžné hory a k tomu se pojící dvě skřetí frakce - Orcs of the Misty Mountain a Orcs of the Gundabad. Orcs of the Gundabad jsou na tom v podstatě podobně jako Mordor - jsou dost dobře chráněni a mohou se tak soustředit jenom na válku s oslabenými a nepočetnými trpaslíky.

- Žádná jízda (lze rekrutovat žoldnéřskou jízdu Dale, ale jenom, když trpasličí vojsko vstoupí na území Dale).

- Drahé jednotky.

- Málo měst a tak nelze vydržovat moc velké armády a navíc se tím zpomaluje i rekrutování.



Free Peoples of Eriador:

Obrázek

Leader:
King Aragorn Elessar

Výhody:
- Dobrá startovní pozice. Nemají na sobě nalepeného žádného nepřítele hned od začátku a tak se mohou v klidu soustředit na rebely v okolí, diplomacii a přípravu armád (potřebují jich hodně a početné, aby vyvážili jejich slabost).

- Několik rebelských měst v okolí.

- Dobrý mix levných jednotek s dobrou morálkou. Jedná se především o lehkou pěchotu a jezdectvo.

- Mají Gandalfa a Aragorna.

Nevýhody:
- Postrádají těžkou pěchotu a jezdectvo.



High Elves:

Obrázek

Leader:
High-King Elrond

Výhody:
- Opět dobrá startovní pozice. Nemají na sobě nalepeného žádného nepřítele (kromě Orcs of the Misty Mountains, kteří se možná budou snažit dobýt Roklinku, ale není to pravděpodobné, protože na ně budou tlačit trpaslíci a Silvan Elves).

- Hromada rebelských měst v okolí.

- Velice silní lukostřelci a těžká pěchota.

- Mají Elronda.

Nevýhody:
- Drahé jednotky, které se dlouho trénují.

- Nemají jezdectvo.

- Roztříštěná startovní pozice (není to ale takový problém jako u trpaslíků).



Silvan Elves:

Obrázek

Leader:
King Thranduil

Výhody:
- Dobrý startovní pozice. Dokonce bych řekl, že jedna z těch nejlepších - jsou v centru dění a přesto dobře chráněni ostatními národy kolem - Trpaslíky ze severu, Dale z východu a Rohanem z jihu.

- obrovský počet rebelských měst v okolí - umožňuje jim hodně se rozšířit během krátkého času.

- Silné jednotky (i když se jedná o slabší verze High Elves).

- Mají Legolase a Celeborna.

Nevýhody:
- Drahé jednotky, které se dlouho trénují.

- Nemají jezdectvo.

- Roztříštěná startovní pozice (není to ale takový problém jako u trpaslíků).



Mordor:

Obrázek

Leader:
The Witch King of Angmar

Výhody:
- Početné a levné jednotky. Velikost jejich říše jim umožňuje platit poměrně dost vojáků a díky tomu převálcovat sice lepší, ale méně početné nepřátele.

- Velice dobrá startovní pozice - mají v podstatě jenom jednoho nepřítele a tím je Gondor. Ze severu je chrání Rhun a z jihu Harad, který je navíc bude ve válce proti Gondoru podporovat tj. dva na jednoho.

- Elitní Olog-Hai (trollové zakutí v oceli). Jedna z nejsilnějších jednotek ve hře.

- Mají Devítku (ze začátku jsou ve hře tuším jenom 3, ale jakmile jeden z nich zemře, tak se tam objeví další) což jsou generálové s perfektíma statistikama.

Nevýhody:
- Slabé jednotky a mizivá morálka.



Isengard:

Obrázek

Leader:
Saruman

Výhody:
- Málo startovních měst.

- Nejsilnější skřetí jednotky ve hře. Mohou také rekrutovat zlé lidi.

- Mají alespoň náhražku jezdectva v podobě vrrků.

-Mají Sarumana.

Nevýhody:
- Slabší startovní pozice. Hned od začátku jsou ohrožování Rohanem na jihu a navíc se velice brzy mohou dočkat útoků od High Elves a Eriadoru.



Orcs of the Misty Mountains:

Obrázek

Leader:
High Chieftain Uglag

Výhody:
- Průměrná startovní pozice. Postupem času se jejich situace zhorší, protože na ně začnou dorážet elfové (a to možná z obou stran).

- Levné a početné armády.

- Mohou rekrutovat trolly, což je velice silná těžká pěchota.

- Hodně rebelských měst kolem.

- Skřetí spojenec na severu, který je bude podporovat ve válce proti trpaslíkům.

- Hodně startovních měst.

Nevýhody:
- Slabé jednotky s mizivou morálkou.



Orcs of Gundabad:

Obrázek

Leader:
Chieftain Gorduf

Výhody:
- Jedna z nejlepších startovních pozic ve hře. Na východě i na západě mají přístup k oslabeným trpaslíkům a na jihu je kryjí Orcs of the Misty Mountains.

- Hodně rebelských měst kolem.

- Mohou rekrutovat trolly.

- Mají alespoň náhražku jezdectva v podobě vrrků.

Nevýhody:
- Slabé jednotky s mizivou morálkou.



Harad:

Obrázek

Leader:
Chieftain Khuzaymah

Výhody:
- Nejlepší startovní pozice ve hře. Kromě Gondoru na severu nemají kolem sebe nikoho, kdo by pro ně byl hrozbou a tak se mohou plně soustředit pouze na tuto válku.

- Několik rebelských měst v okolí.

- Hodně měst zezačátku - vysoké zisky z daní a možnost vydržovat a stavět velké armády.

- Poměrně dobrý mix jednotek.

- Mají Mumakily - nejsilnější jednotku ve hře.

Nevýhody:
- Postrádají těžkou pěchotu, což může být problém.



Rhun:

Obrázek

Leader:
Chieftain Borthand

Výhody:
- Dobrá startovní pozice. Reálné nebezpečí jim hrozí vlastně jenom od Dale na západě, protože trpaslíci jsou moc slabí na to, aby vedli válku na třech frontách - ti se budou soustředit na spojení svého rozděleného území.

- Mají dobrý výběr jednotek a v pozdější fázi velice elitní vojáky Loke-Rim. Díky svému postavení a armádě mají velice silnou pozici ve vedení války proti Dale.

- Hodně měst na začátku, což jim umožňuje stavět a vydržovat početnější armády.

- Několik rebelských měst v okolí.

- Chránění z jihu Mordorem.

Nevýhody:
- Nic moc mě nenapadá.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Pravidla hry

1) Hra je založena na důvěře, proto nepodvádějte. Tah hrajte pouze jednou a nepoužívejte žádné cheaty ani jiné úpravy hry.

2) Hráč odehraje svůj tah do půlnoci následujícího dne po obdržení pozice. Pokud nebude moci, odehraje za něj zástupce z jeho frakce. Pokud se tak nestane, odehraje hráč nebo zástupce z jeho frakce následující den, ale bez možnosti útočit (prostě jen přesuny, údržba atd.). Pokud se tak nestane, bude třetí den odkliknut jeho tah moderátorem a pozice poslána dalšímu hráči.

3) Je zakázáno útočit na hráče ze stejné frakce. Dobrá frakce: Gondor, Rohan, Silvan Elves, Dwarves + High Elves, Dale a Eriador. Temná frakce: Mordor, Harad, Rhun, Isengard + Orcs of the Misty Mountains, Orcs of Gundabad

4) Všechny bitvy musí být vyhodnoceny v realtime módu, nikoliv autoresultem.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Nastavení hry

Instalace hry:

1) Medieval II Total War (1.0)
2) Patch 1.2
3) Patch 1.3
4) Medieval II Total War: Kingdoms (1.4)
5) Patch 1.5
6) Third Age Total War 2.0 part 1
7) Third Age Total War 2.0 part 2
8) Patch Third Age Total War 2.1

Linky na patche: MTW TATW


Nastavení kampaně:

1) Hra bude nastavena na nejvyšší obtížnost.
2) Mód hry bude krátká kampaň.
3) Budou zrušeny invaze.
4) Bude vypnut Garrison Scrip


Modifikace hry:
darmian

Nejdříve pečlivě vše zazálohujte

1) Stáhněte upravené soubory ZDE
2) Soubor descr_sm_factions.txt nahrajte do mods/Third_Age/data (přepište jím již existující soubor)
3) Soubor campaign_script.txt nahrajte do mods/Third_Age/data/world/maps/campaign/imperial_campaign (přepište jím již existující soubor)
4) Soubor TATW.cfg nahrajte do /mods/Third_Age (přepište jím již existující soubor)
5) Jděte do mods/Third_Age/data/world/maps/base a smažte tam soubor map.rwm


Odehrání tahu:

1) Zkopírování pozice do /mods/Third_Age/saves
2) Nahrání pozice - Start menu->Load game ->Load campaign game->pozice
3) Přihlášení do hry (při první přihlášení vytvoření hesla)
4) Odehrání tahu
5) Ukončení tahu (tlačítkem "End turn", poslednímu hráči v pořadí - Rhun - proběhne odehrání všech AI frakcí)
6) Uložení pozice (po stisku ESC) ve formátu EQTATW_[jméno frakce]_[číslo tahu] (např. "EQTATW_Silvan_002")
7) Odeslání pozice z /mods/Third_Age/saves na e-mail dalšího hráče v pořadí
8) Na fórum se dá info, že byla odeslána pozice
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Hra byla zahájena

Věnujte prosím pozornost tomuto oznámení!

Na tahu je: Gondor - darmian

Pokud kdokoliv během prvního tahu zpozoruje jakýkoliv problém, dejte prosím hned vědět.
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Odehráno a odesláno Balrogovi.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Odehráno, odesláno Frynovi.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Fryn
Příspěvky: 635
Registrován: 31. 7. 2006 21.39

Příspěvek od Fryn »

Tah přijat, odehrán a poslán Nalkovi.
"Asi zase zastřelím televizi, Featherstoneová..." Herr Starr, Preacher
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Přijato, zahráno, odesláno sircervicovi :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
sircervic
Příspěvky: 213
Registrován: 5. 3. 2007 22.45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sircervic »

Done, snad jsem všechno udělal dobře..
posláno modrobílému čaroději k druhé věži.
btw: nediv se že to je z jinýho mailu.. mám zkušenosti že ze seznamu mi moc nejde posílat na gmail... ikdyž se odešle nedojde.. ani do spamu.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Ještě mě tak napadlo, že by nebylo od věci udělat vždy na konci kola nebo roku takovou rekapitulaci, co se ve Středozemi stalo. Nebudu tam psát asi nějaké tajné přesuny armád a dohody apod. ale např. vyhlášení války nebo uzavření spojenectví, možná i narození potomka nebo svatba apod.
Takže buď to budu psát z informací, co dostanu přímo ve hře nebo kdo by měl zájem, tak může napsat třeba nějakou krátkou zprávu při odeslání tahu nebo mě do PM apod.
Myslím, že by taková časová osa mohla být zajímavá
:clover:
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Zatim mi nic neprislo, ale stejne jsem ted mimo Prahu jen se starym notasem. Kdybych to na nem nerozchodil, domluvim se s nekym, aby prvni tah odehral, protoze se asi vratim az v patek.

EDIT: Tak to prislo.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
sircervic
Příspěvky: 213
Registrován: 5. 3. 2007 22.45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sircervic »

Naylun píše:Zatim mi nic neprislo, ale stejne jsem ted mimo Prahu jen se starym notasem. Kdybych to na nem nerozchodil, domluvim se s nekym, aby prvni tah odehral, protoze se asi vratim az v patek.

EDIT: Tak to prislo.
tak co jak to stebou vypadá.. :) já to zatebe klidně odpálkuju a pošlu dál.. stačí když mi pošleš instrukce do PM.. třeba + pwd
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Tak jsem to rozchodil i na notasu. Nekdy rano to odehraju a poslu. V dalsich tazich uz budu hrat rychleji, ted jsem jenom docasne mimo, tak sorry.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Tak Lord Saruman vytáhnul do boje, odesláno Dronovi.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Uživatelský avatar
Dron
Příspěvky: 322
Registrován: 18. 2. 2009 15.41
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Dron »

Odehráno - odesláno.
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Odehráno - posláno LindacpAG :clover:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
LindacpAG
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 2. 2010 17.06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LindacpAG »

Přijato, ale save v příloze chybí. Zkus to prosím odeslat znovu.
Thildon Mellvin
<i>"That's not a test! That's asbestos." </i>
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

LindacpAG píše:Přijato, ale save v příloze chybí. Zkus to prosím odeslat znovu.
Přeposláno
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Odpovědět