Několik připomínek a nápadů

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Která EQ vás bavila nejvíc?

EQ1.
6
10%
EQ2.
17
29%
EQ3.
7
12%
To je jedno.
3
5%
Znám jen EQ3, nedokážu zhodnotit.
25
43%
 
Celkem hlasů: 58

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Několik připomínek a nápadů

Příspěvek od George »

Nejdřív bych uvedl, že cokoliv budu podávat jako fakta, nemusí být fakta a pravděpodobně to budou jen mé názory.
Budu se snažit srovnávat hlavně EQ2 s EQ3.

Nevím, co mě vede k tomu, abych tohle sepsal a snad ani nečekám, že se to změní, jen bych to rád podotkl a snad někdo i bude souhlasit. (Kdyby se toho někdo dokonce chytil, bylo by to fajn.)
Znovu připomínám, že cokoliv budu podávat jako fakta, jsou to jen mé názory.
Ještě bych rád řekl, že ačkoliv se budu snažit, svoje myšlenky umím šířit fakt nesrozumitelně, takže ikdyž se budu snažit o jednoduchost, občas se do toho zapletu, abych vůbec vyjádřil, co chci.

PLACOS
Placos jako takovej je sice povedenej, ale jen jakožto kontrolní systém dodržování pravidel.
Pozitivní systémy PLACOSu:
-Kontrola předávání předmětů.
-Kontrola pomoci mrtvým.
-Kontrola makrostylu hry.

Negativní systémy PLACOSu:
-Cokoliv zasahující do hry postavy, zejména omezení lootů apod.
-Hodnocení PGR, které je naprosto nevypovídající a ještě k tomu obejitelné => zneužitelné.
-PGR hodnocení dokonce většinou nic neřekne hráči, protože obecné "Porušování pravidel a obcházení systémů" (Nevím, jak je to přesně) vám neřekne, že ste se pokusili vynést nezakoupený předmět z obchodu (což se mimojiné stane z 95% nehodou a ani ste si toho nevšimli). Jako řešení vidím u takového hodnocení buď vypsat tipy, z čeho by to tak mohlo být, nebo jak sem psal výše.. nejlíp celé PGR hodnocení zrušit.

Ještě bych přidal možnost zasahovat do PLACOSU/PGR DMkama a odebral postih ze zabíjení městských NPC.

OBCHODY
Nový systém obchodů přinesl několik změn. Zejména možnost vyzkoušení všech věcí, co se dají zakoupit. Bohužel právě tento systém naprosto degradoval IC stránku EQ. Jak to myslím...
Vymizely speciální sortimenty obchodů, dialogy, obchody se staly poněkud nepraktičtějšíma.
Dřív měl každý obchod speciální nabídku zboží a i když byli dva vetešníci, většinou neměli nabídku zboží stejnou. Když to řeknu tak jako nadneseně, dnes leží v každém vetešnictví stejná bedna s nápisem "Vetešnictví" se stejnýma věcma uvnitř, ať už jste kdekoliv. A zatímco dřív ste tak nějak hledali v různých obchodech, kde mají nějaký speciality, dnes si otevřete nabídku "Speciality" (Což například působí docela komicky v mamonínský hospodě).
Dialogy se sice trochu liší, ale oproti EQ2 to najednou nejsou ty super živý rozhovory... posunulo se to směrem k Thalii, jestli víte, co tím myslím. Na mě to působí jako kdyby byl vytvořenej jeden univerzální systém a ten se jen dosadí na každé NPC.
A co teprve balíček s drogama, co si můžete prohlídnout kdykoliv chcete, aniž by u něj byl obchodník? (Hlavně se ztrácí to tajemství, protože najednou ho najde každej truhlík).
K praktičnosti obchodů jen řeknu, že je to relativní a bedny, almary a vitríny rozházený po celým obchodě vypadají vskutku hezky, to ano, ale zkuste si nakoupit desetkrát rohlíky. (Jestli si dobře pamatuju, možnost, jak nakoupit víckrát jednu věc tu být měla, ale jak už to tak bejvá, tak z toho sešlo).

Co bych teda změnil u obchodů? Buď bych vrátil systém z EQ2 a možnost vyzkoušení věcí bych dal jen oblečení a zbraním (u ostatních věcí to stejně celkem ztrácí smysl). Nebo bych nějakým způsobem upravil ty nabídky a rozhovory (opět do krásy EQ2).

EXTRAS
Extras je vesměs dobrá věc, jen bych poukázal na konkrétní věc, a sice změnů expů.
Změna expů (zpomalení/zrychlení) stojí 5 bodů, WTF?!
Normálně bych se takovouhle konkrétností nezabíval, protože to bych tu byl do ..dlouho, prostřednictvím tohodle bych jen chtěl poukázat na jakejsi zvrácenej způsob Labirova ošetřování zneužívatelných věcí. Pořád se ptám, proč? Labir viděl, že si to dává hned spousta hráčů a tak naznal, že je to špatně? Sakra EQ nemá být simulací kapitalismu se vším všudy (Poptávka X nabídka)!

SYSTÉMY TĚŽBY
Nové systémy tak trochu chápu u stromů, protože obrovskej svítící strom nevypadá uplně dobře. Dále pak u rud.. a....stahování zvířat? :crazy: Nevím, největším pozitivem tohoto systému mělo být to, že stromy nebudou svítit, to ale šlo řešit uplně jinak, například neviditelným umístitelným, stejně tak u rud. U ostatních věcí bych to nechal tak, jak to bývalo.
Na co narážím? Jak můžu jít k jednomu stromu a snažit se ho nasekat a ono to nejde, když strom hned vedle, co vypadá uplně stejně, nasekat jde? A proč proboha pak pod tím druhým stromem musím 3 minuty stát? Stejně tak nechápu, jak může postava najít místo, kde můžou růst houby a teprve pak je začít... hledat?
Dále rýžování, kde se nejen změnil způsob jeho provedení (velice nepraktické), ale ještě se ztížily naleziště, rámcově se posunuly o jeden stupeň níž. (Např. to, co se dřív dalo najít v bezpečné lokaci železných vodopádů teď najdete severněji v lokaci s vlkama a dalšíma obludama; naleziště u Tirianu (přesněji u Fagadu) má taky zhoršený kamínky, což je smutný, protože je to nedomyšlený a nyní jsou stejně drahý jako jednu lokaci od Tirianu).
Takovej trojí systém (typický pro EQ3, čím víc něco ošetříš, tím "líp") => Levnější kamínky, horší výtěžnost, PGR …. Což dopadlo tak, že dřív hojně využívaný způsob výdělku naprosto upadl a dnes nerýžuje nikdo. (Mimochodem díky novýmu systému nejde rýžovat v hidu, což znamená, že ve většině lokací se musíte probít. (Krom omezení pro hráče jako takový se jim sníží PGR, což přinese další omezení)).

AURA
Zrušit - systém, kterej nikdy nic nepřinesl, jen rozvrací rovnováhu ve světě.

LOOTY
PGR, omezení přísunu bohatství, omezení pro jednotlivce, dorovnávání spawnu... Zase rovnou několik omezení naráz. Řeknu to takhle, svačinkovat vás bude bavit po několik měsíců.. možná pár let, ale nevydrží to věčně, EQ … jakožto fantasy RP .. je založená na výpravách, je to hra na hrdiny. Proto se potom stává, že staří hráči odchází... ano, pro někoho, kdo se do hry nepodívá a vidí jen jakýsi obecný čísla je to statistický dobrý, hráči hrajou RP a i přesto jich neubývá, pravda je však taková, že staří, zkušení, dobří RP hráči odchází, zatímco přichází pořád noví, ze kterých se velmi rychle stanou zkušenější a hned nato zase odchází, protože svačinkovat se nedá donekonečna.
Dále systém zámků a pastí (čím víc je truhla zapastěná a zamčená, tím lepší loot) je sice docela dobrej v tom, že pak nenajdete truhlu se smrtící pastí a neodstranitelným zámkem ve které je čutora, na druhou stranu díky tomu už neexistuje snad ani možnost normálního lootu, protože pokud je něco nezamčenýho a bez pasti, pak tam nic nenajdete. A to ani nenarážím na to, že se TOčka paušálně zvedly.

PŘÍSTUP TÝMU, HIERARCHIE
Přístup týmu bych vyjádřil jako omezování, omezování, omezování. Na EQ se stále jen omezují možnosti, to je v pořádku, EQ má být dynamická, jenže nepřibývají žádný nový. To ve výsledku znamená, že EQ není dynamická.. jen omezená.
Uvedu konkrétní případ... řekněme, že je nějakej ilegální krámek v nějakým městě, někdo ho napráská strážím (nebo se spíš ten krámek jen stane notoricky známým), stráže ten krámek pochopitelně zavřou, což je sice v pořádku, ale (nejspíš z části kvůli Labirově neaktivitě) neotevřou se žádný nový možnosti.
Tohle sice vypadá jako drobnost, ale aplikujte si to na několik takových věcí a jsme tady, takhle to na EQ funguje.
Dále se můžu zmínit o vymicování eviláků (kteří mimochodem drží děj na EQ v chodu), které taky beru jako špatné.


Hierarchie? Pyramida... Nahoře je Labir a Onyx, ti uvolnili první vlnu.. DMka, DSka, kdo hrál často s DMkama nebo se s nima v lepším případě i bavil po ICQ apod., stal se hostitelem nebo alespoň starším hráčem, kdo hrál s tady těma, opět se stal třeba tím starším hráčem. Hrajete s někým jiným? nemáte nárok. To je sice blbý a nemělo by to tak být, ale nic by se nedělo, kdyby tihle neměli výhody ve hře.
Výhod je spoustu, často dost radikální a hlavně nezasloužený. O těch výhodách konkrétně mluvit nebudu, čistě z korektnosti :). Ale třeba jedno z mála, co není tajemství, jsou EXTRAS runy... díky tomu hned při tvorbě postavy je dramaticky výhodněnej hostitel/starší hráč.


__________
Na závěr bych jen řekl, že věřím, že kdyby se spustila EQ2 a byla by možnost si tam přetáhnout nýnější postavy, EQ2 by z větší části přetáhla hráče z EQ3, natožpak s jiným DM teamem... to byste viděli ten mazec.
A to i přesto, že EQ3 přinesla spoustu nových a dost super možností. (Někdo starší by ještě mohl chtít EQ1, ale to nemůžu říct z vlastní zkušenosti)

A uplně na závěr bych řekl, že sem se do toho zase pěkně zamotal, to krásný formátování mi moc dlouho nevydrželo a nakonec je to zase jen jakási hrozně vypadající změť písmenek. *kouká nahoru* Achjo. *facepalm* :shades:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Tak tě vezmu postupně:

Placos
Looty máš jako samostatnou kapitolu. Když vyignorujeme tohle, tak jediné co je snad špatné, je ta kniha, co se spawnuje do batohu a pak ty problémy s frakcemi a postihy za zabíjení některých NPC (aneb -4 Placos za RP rituál s DM Naylunem). Jinak to plní, co má, řekl bych. EQ low life nemůže jen lootoharvestit, takže se občas musí snažit i o nějaké RP, takže to je fajn. Osobně bych zrušil veškeré bonusy, postihy regenerační a možný BAN bych tam nechal.

Obchody
Jo... chtělo by to protřídit zboží a dát na specifická místa víc specifické itemy. Ale jediný problém, který vidím, je Drehan jako celek. A pak je to myslím dosti specifické. Osobně nevím, kde vidíš větší problém, typické výrobky jsou na typických místech pokud vím (Hag - pavéza, žoldácké vybavení, Mith - Mithallirské zbraně a zbroje, Amfi - pláště, boty, oblečení, luky). Jinak mě nic podstatného nenapadá.

EXTRAS
Extras mi třeba příjde jako velká kravina. Uznávám, že v současném nastavení si bojovník bez runy teplotní odolnosti moc nevrzne, ale jinak jsou to víceméně ptákoviny, které nejsou ani tak pro RP, jako pro vytváření ještě silnějších postav. Není nad to si vždy namodlit nedispelnutelný bonus +3, mít odolnosti na všecky možný druhy zranění atd. XP jsou prý dražší, protože tehdejší rádci Pavlu Urbanovi to přišlo jako přílišné rozvracení nastavení světa :megalol: . To že starší sráči mají výhody další, je něco dalšího mno.

Systémy těžby & Looty
Osobně vidím víceméně pozitivně - nacházet zdroje je těžší než jen mačkat tabulátorem, mělo smysl prozkoumávat důkladně Desku a zaobírat se každým podivným šutrem, který lze najít. Co se výdelku týče, tak mi vadí pár věcí, které shrnu na konci odstavce. Looty mají zásadní problém - trojí ztížení - rozbité věci, zvýšení TO zámků a pastí na nehorázně vysoké úrovně (protože tehdejší rádce Pavel Urban považoval automatický hod +20 za neferové přesílení :megalol: ) a podivný systém placosu&štěstí&nevím čeho, díky čemuž se většinou nic moc nenajde. Co mi vadí na současném nastavení je to, že jsou asi tři metody, kterýma se na EQ vydělává a ten zbytek je leda pro RP, nebo pro "nooby", kteří nevědí co a jak. První věc je chození na růže, není to tak výdelečné jak zbylé dvě, ale dělá to takřka každý low lvl, protože to tak nežere placos a jedna rudá růže je asi jako pět kusů smrkového dřeva. Purpurová růže pak dosahuje skoro ceny tisového dřeva a přitom neudělá takovou regeneraci. Snadný a rychlý rozjezd bez placosového postihu a nutnosti kupovat náčiní. Druhá činnost je zlato. Každý kdo může chodí na zlato. Vtipné je, jak rychle se to rozšířilo a k tomu dle mě stačili dva hráči, kteří to dokázali rozkecat po celém serveru, tak jako dříve adamantium. Momentálně je jediné štěstí, že je mithril tuším systémově u obchodníků prodatelný za míň, protože jeho lokaci zná taky už kde kdo. Třetí metoda - Mamonští lvi - zlodějové a čarodějové s pixie sem rádi chodí na jistý loot. Ačkoliv je to lokace z EQ3, tak je zde dobrý loot, nízká TO zámků a pastí, takřka žádný nepřítel (kolem lvů v hidu invisu, případně lze jít i odspawněnou lokací :smile: ). Prostě nuda.

K Lootu taky patří otázka artefaktů - dříve relativně snadno najitelné, aspoň různé krámy. Nyní je to skoro mission impossible. Existuje snad jedno místo, kde se dají jakž takž sehnat, jinak je to všechno vyblokované vysokými TO na truhlách a tím, jak snadno se rozbíjí věci uvnitř (pokud tam vůbec jsou nějaké).

Aura
SMAZÁNO

Informace
Prolezl jsem většinu Desky. Hádám, že mi na prolezení zbývá opravdové minimum (aneb támhle ta chodba v dungu, kam jsem nelezl, protože to zabíjí na základě nějakého divného systému a nemám DM za prdelí, které mi řekne, jak to funguje). Trvalo to docela dlouho, řekl bych odhadem dva roky práce na těch podstatnějších věcech. Za poslední asi půlrok dokázali jistí hráči tajemství Desky rozkecat takovou rychlostí, že i světlo bledne závistí. Dle mého jsou informace, resp. tajemství Desky, jeden ze tří pilířů hry na EQ. Děkuji za jeho zborcení. Pánové Aefar, lordaladar, sonny"Robert" a někteří další si mohou podat ruce.

Hiearchie
Je k smíchu. Začnu "odspodu". Staršími hráči se stávají hráči, které jsem viděl 90% času svačinkovat a zbytek času lootit a výjimečně se účastnit nějakého drobného questíku. SMAZÁNO
Hostitelů netuším kolik je. Osobně jsem tento post chápal tak, že jsou ještě lepší starší hráči, kteří zařizují velké akce celoserverového rázu (ač kokosák nikdy hostitel nebyl, tak to byl IMHO on, kdo dokázal svými aukcemi, bály a nevím čím, obstarat zábavu celému serveru). Takové jsem tu aspoň posledního půlroku neviděl.
Rádcové... no.. kapitolka sama o sobě, těžko říct, co můžou rádcovat, když není WB, které by ten modul dále vyvíjelo že?
DM, DS... no pokud se vrátila Piti ze svého úžasného NWN RP serveru, kde se jí tak úžasně skvěle hraje, tak jsou momentálně tři. Dinovská síla. Z toho co o aktuální situaci vím, tak jeden si hraje se svými kamarády, další skoro nehraje a Piti nevím jestli se vrátila úplně bo jen vypomáhá, ale defakto taky nic.
WB nejsou.

Chcete to zlepšit? Zařiďte aktivní WB, tím + trochou přesvědčování dosťante Nayluna na post hlavního DM. Předtím samozřejmě vyházejte všechna současná DM. Pak nechte Nayluna, aby vybral rozumné dobře hrající lidi, aby dostali post DM, ideálně aby bylo 5 aktivních DM, která mají celkově dostatek volného času. Naberte jedno nebo dvě DS, která budou opravdu jen oživovat svět v podobě NPC apod. Hospodský, který si pokecá se štamgastem, horník, nebo strážný, který si příjde na jedno. Zvířátka, která se budou strachy klepat někde v doupěti, když se na ně ženě krvelačná banda dobrodruhů. Vyřizování objednávek.
----------------

Takhle to vidím já... pokud se vám něco nezdá, PM mám volné (víceméně).

EDIT Pavel
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Textu spousta, poctivě sem si ho přečetl. Pár připomínek
- dobří hráči (většinou) neodešli (nebo nepřestali dělat "akce pro celý server"), protože by museli svačinkovat. Někteří objevili jiné priority, jiní byli vyštváni Dx, další prostě ten cirkus přestal bavit. Několik odešlo na protest.

- Ez nebyl na akce sám (ale je milé, že si někdo vzpomene)

- celej text je leda k tomu, abychom si společně poplakali a zasnili se nad tím, co by mohlo být. Ale nebude. Labir otěže nepustí a i kdyby je pustil, tak jen do správných a prověřených rukou. A tak by to bylo správné, protože všechno je v POŘÁDKU. Koblížek?
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

re Obchody:Právěže nejen ty speciality bývaly jiný, uplně běžnej sortiment zboží se lišil podle toho, kde si byl. O to mi nejvíc jde, u těch specialit jako takových mi jen vadí to, že jsou odlišený od ostatního, což taky tak nevadí až na Mamonín, kde to nejsou vůbec žádný speciality, ale jen mají nahrazovat běžný zboží tímto nekvalitním. Takže pak je to úsměvný.

re Systémy těžby a looty:Momentálně to vpodstatě funguje tak, že tohle, co si vyjmenoval jsou díry, který by byly zalepený, kdyby byl Labir aktivní. … Už dávno by ani růže, ani jakejsi šaman, ani lvi, a už vůbec ne zlato nefungovali, kdyby byl Labir aktivní a to je to, co sem psal v Přístupu týmu... omezování a omezování. Vpodstatě můžeme být rádi, za to, co je, protože kdyby to nebylo, nic jinýho by nebylo. (Bylo, ale bylo by to jen furt a furt těžší.)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Za mě.…
Placos: No...geniální systém a to myslím bez ironie, ale znevýhodňování těch hráčů, kteří víc bojují? Trpaslík co jen sedí u svačinky? Aha vlastně U Sekery.….ne u sekery nesedí, páč by hrál sám a PGR by nerostlo. Za čaroděje PGR pohoda. Ale za bojovníka? Který to musí všechno rozsekat? Nad 1 se nedostanete, jako možná jo, ale ne s NORMÁLNÍ hrou.
….jinak proti zneužívání docházení pro mtrvé, přendávání apod je víc než dobrý.

Obchody:
No je jako problém, že se dá snadno najít tajný obchůdek kdesi v nějaké městě ehm a tak dále...jinak promyšlené, možná něco doladit.

Extras:
Ano -5 bodů za zpomalení nebo zrychlení expů to je opravdu úsměvné :smile: Co se stane když má někdo pomalejší expy...nic. Znemožnění přístupu některých run...a proč? Proč to nemůžou mít všichni, když je za to stejně hodně bodíků.

Těžba:
Stát vedle stromu a nemoct ho nasekat je docela problém když je to strom.….no a k kamínkování...jako kdysi bylo kamínkářů opravdu hodně. jenže teď není nikdo takový, protože to ničí uplně epicky PGR a nic z toho.

Aura:…*pokrčí rameny* Nikdy mi nějak moc nevadila, snad jen, že je na Desce spousta pseudoevilů s Bílou aurou. nevadí no..

Looty:
No...tady je sranda, bojovník an 15tém lvlu.….(který byl na EQ2 kdysi fakt hodně drsnej a nebyl snad nikdo, kdo by překročil lvl 20 s tím, že to byl photter tuším, který hrál od EQ1 už hodně velkou dobu....teď člověk vypustí na půl roku EQ a ejhle 4 nové 22. lvly které jsme vživotě neviděl, ale to jsem dál od lootů)….si nic neotevře nikam se nedostane a má tak leda koňksý prd...úsměvné. Vydělá si víc postava na 4tém lvlu.…

Hiearchie
Nikdy jsem neměl moc problémy, akorát mi vadí, že záleží na tom, jaké skupinky se chytneš...můžeš hrát sám a dost dobře a prd. Nemožnost hrát subrasu bez staršího hráče....WTF, podle mě starší hráč moc o kvalitě nerozhoduje, ale ok.…...subrasu by možná zvládl i někdo jiný a tisickrát lépe. Například člověk zvyklý z DnD hrát drowa apod...Bonusy do expů jsou nehorázný a dá se k nim dostat za cenu lichocení vyšší moci...



Za mě EQ2, sice chápu, že se k ní navrátit asi nedá, ale prostě je to nostalgie u které jsem strávil mnoho měsíců a let....škoda, že se to změnilo a že se toho moc neděje a vše je víceméně na systémech. Kde jsou ti epičtí hráči, kteří měli 16tý lvl a byli uznávaní téměř jako bohové za svou hru....vyjmenuju pár, na kterých si vzpomenu, budou to převážně postavy nebo acc.……..Zachariash-Jiper?….,sciorp, Adalbert Bezradný-drake 127, Tonny Signerr, Paleas Atheron, Petr Ohnivý výbušný, Khadur syn Aghduv(Areena Weteel)Asar-photter, Elian lelly, Ez a Alkaran. A na závěr velký dík Ježurovi a jeho Hromvalovi....dky kterému jsem hrál trpaslíka Govana, což byla ohromná zábava :)
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Na EQ jsem relativně krátce, předchozí verze neznám, ale k pár věcem se vyjádřím, jak to vidím já...

Placos: nemám s ním nějaký větší problém, ale teda občas je to na hlavu... mnohdy lognu, nemam s kym hrat a jit "farmit" stejne nemuzu/nechci, protoze placos a tak spis tu hru vypnu = udělá to takhle víc lidí a v té hře je prázdno. Podle mě je lepší, když ty lidi budou aspoň online a klidně ať "farmí", furt je větší šance je potkat a něco podniknout, než když jsou off.

Zrušit penalizaci za zabíjení potvor a nebo ji nějak rozhodit na členy party. Je fakt na pytel, když to všechno odnese postava, která je v té grupě právě od toho aby zabíjela a ostatní se jen vezou.

Možná bych i zrušil celé PGR, protože z něj mám pocit, že je to jen o tom, jak moc v té hře kdo sedí a jak moc dobře zná systém (a ví, jak to obcházet).

Těžba: je fakt, že nebojový postavy jsou odkazaný buď na ty kytky a nebo šutry z potoka. Kytky jsou hrozný žrout času, šutry prozměnu děsný žrout placosu. A když srovnám zisk z těžby rudy, dřeva a nebo stavebního kamene, tak je to rozdíl docela velký.

Rozdíl jednotlivých "prací" je fakt znát, takže není se co divit, že některé způsoby vedou a jiné jsou skoro nevyužívané.

To, že jde těžit jeden strom a druhý ne, nám nikdy problém nedělalo. Vždy to lze hrát tak, že ten "netěžitelný" má kůrovce, je nejaký nemocný atd... A že chodíme kácet stále jeden a ten samý? Téměř vždy jsou v okolí toho těžitelného stromu i další stromky, takže my vždycky *chodili do toho lesíku*


Obchody: To, že není moc rozmanitá nabídka by mě až tolik netrápilo. Spíše mě vadí, že většina zbrojí a zbraní je děsně znevýhodněna oproti jiným. Vesmes je jeden štít, jedna helmice a dvě tři zbroje, které ma smysl nosit. U zbraní je to lepší, ale také žádné extra terno.

Z mého pohledu pak dochází k tomu, že tu máme tři skupiny
1) ty co nosej hargolskou pavézu, žoldáckou zbroj a křídlatou helmu
2) ty co nacpali šílený prachy do toho, aby měli něco extra (a statama srovnatelný s tou první skupinou)
3) a ty co hrajou na vzhled, pro RP atd... a dostávají na hubu

Kdyby šlo itemům nějak rozumně měnit vzhledy, tak by to podle mého až tak na škodu nebylo, alespoň by byl svět víc rozmanitý co se vzhledu hrdinů týká. Teď se liší hlavně barevně a tím to končí :)

Hierarchie, team: Lhal bych, kdybych říkal, že team je skvělý, bezchybný a se všema si rozumím... nicméně neshledávám ho až tak závadným. Zažil lepší teamy, zažil sem horší teamy (všeobecně, ne jen na nwn). Podstatná vada EQ, ale je ten chybějící WB, bez toho prostě EQ stojí a nějak přežívá, rozhodně však nežije.

Ale uvědomte si, že nikdy nikde nebude team, na který by byla jen chvála. Vždy budou pomluvy a kecy o supportu a jak je to doopravdy se stejně nikdo nedozví.


Klerici: Ještě jedna věc mi tu děsně pije krev, klerici. :) Zkrátka a prostě, díky tomu, že "lepší" věci tu lze sehnat jen velmi obtížně, nebo vůbec, tak klerici se mi tu zdají děsně silní. Ani ne týden zpátky jsem vymýšlel nějaký tankovací build a dospěl jsem k dvoum závěrům. Měňavec (a tím si až tak jistý nejsem) a nebo klerik, vše ostatní číselně vycházelo hůř.

Klerik všeobecně je silná postava, ale na EQ mě to přijde znát ještě víc. Krom toho mi připadá, že někteří zdejší klerici jsou v těch buildech jen "protože klerik" a postavy do víry nějak extra zapálené nejsou (nicméně zdání může klamat).
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Woxa píše: Kdyby šlo itemům nějak rozumně měnit vzhledy, tak by to podle mého až tak na škodu nebylo, alespoň by byl svět víc rozmanitý co se vzhledu hrdinů týká. Teď se liší hlavně barevně a tím to končí :)
To za mě bych neměnil, pak to dopadne jak na Thalii, že tu budou běhat postavy na 1, lvlu s epickýma zbrojema se sekerema místo chráničů a takovýma epic vzhledama....takhle aspoň vynikne když má někdo něco unikátního.……………..a u těch obchodů nejde o výběr, ten myslím hodně dostačující, ale o to, že ty obchody mají stejnou nabídku
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4056
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Placos absolutně ignoruji. Nikdy se mi nestalo, že by mi snad kvůli pobíjení potvor či kvůli dolování hrozil Ban nebo něco podobného. Když to nedělám pokaždé, když jsem ve hře loglý, tak ten placos okolo té nuly držím vždycky. A jestli mi to píše 10 hodin na regeneraci nebo 20, tak si řeknu fajn, omezím to, ale jinak si toho prostě nevšímám. Mě připadá, že jak tam vidíte ty čísla, máte nutkání mít prostě PGR v plusu, což pro hru není nezbytné.
To, že to omezuje loot je možná trochu problém, ale problém pro hráče, co si hrají samy. Docela chápu, že chtěl Labir ošéfovat hru, aby tu nelítali postavy z hadích jam přes jezevčiny k vlkům, vybrali všechny doupata a za pár IC hodin letěli zase (Jako je tomu na neHC RP serverech).

Když se zavedl Placos, tak jsem byl trochu zklamaný, to asi ano, ale teď jsem si na to zvykl a už mi vůbec nevadí. Sice jsem Eq2 zažil krátce, ale na Eq3 jsem si zvykl rychle, takže mě Eq bavila a baví stále.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Nojo, ale to není moc objektivní názor sem :smile: Vždyť už kolikrát se to tu řešilo a nakonec se řeklo, že placos nevadí a že si na něj hráči zvykli.…..zvykli…..na vše se dá zvyknout, ale tohle trochu tu hru osekává, postavy se nedají hrát úplně tak jak by se hrát daly. Hlavně ze mě mluví trochu nostalgie
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Vugi
Příspěvky: 836
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Vugi »

Co se Q a srandy při hře týče byla nej EQ1, to člověk hrál 72h nonstop a ani mu to nepřišlo, teď se odpojuji znechucen po 20m :clover:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

PLACOS
Má své mouchy, ale obecně funkci asi plní. Knihu jsem (po první postavě když zjistila, že existuje rýžování asi po dvou týdnech na EQ) už nikdy znovu nedostal, BAN jednou (za zabíjení modrých NPC trpaslíků při Naylunově Questu v Bolthormově snu vyvolaném skřetím velemágem :smile:).

OBCHODY
Jiný obchod znám jen ze singlu (a stejný z Thalie). Mě se líbí ty rozházené truhly, skříně, bedny, pytle a tak. Ale je pravda, že ta univerzální nabídka je taková... univerzální. Ty podpultovky by mohly být třeba na klíč od některé z truhel, kterou dá z rozhovoru obchodník... šlo by to podle mě taky udělat.

EXTRAS
Zde viewtopic.php?p=70274#70274 je zdůvodněno, proč Labir zavedl omezení. Osobně jsem vždy volil runy dle charakteru (a pěkně mi to obvykle zatopilo). Nevím, zda se dělo, co Labir píše, či nikoli. Mezi rádci žádná diskuse na toto téma neproběhla, ale byly omezeny zneužitelné runy a těžko hratelné runy. Může za to ArashX a nikoli Pavel Urban, viz zde: viewtopic.php?p=69887#69887. Labira to pěkně naštvalo a ani se mu nedivím.
Nemám problém s bojovníkem bez runy teploty.
Jinak se mi extras líbí a udělal bych jich tak desetkrát více, aby mohla být různorodost charakterů opravdu pestrá. Zpestřil bych hlavně negativní a klidně odebral ty, co jsou zneužitelné.

SYSTÉMY TĚŽBY
Mě se líbí, že se musí suroviny objevovat a nejsou objevitelné pomocí TAB.

AURA
Nemám problém. Přešla do IC nastavení světa. Jen jedné mé postavě na ní záleží. Podle mě nikoho neomezuje, je dobře, že se hříchy na postavě podepíší. Jen ať si (nejen) vrazi dávají pozor. A odpustky jsou podle mě v pohodě... vždyť se každý může z hříchů vykoupit jen za peníze, tak oč jde. Podle mě je výzvou být vrahem chlubícím se zářivou aurou.

LOOTY
Looty bych vypnul a dal místo nich RP předměty charakteristické pro daná místa. Některé klidně i hodnotnější.

PŘÍSTUP TÝMU, HIERARCHIE
Labirův přístup je, aby byli dobří hráči odměňováni (a ne špatní perzekuováni). Přečtěte si řádně kritéria zde https://www.equilibrie.cz/pravidla_hierarchie.php. Jejich hodnocení zde https://www.equilibrie.cz/pravidla_ … notime.php. A například Nalka co vím nikdo ani nikdy nenavrhnul (navrhovat může zcela kdokoli), takže ho nikdo nehodnotil.

Jinak mě mrzí způsob odchodu CM a jsem rád, že se Labir alespoň omluvil, i když to zpátky nic nevrátí.

Informace
K tomu chci jen říct, že prakticky žádná tajemství desky neznám. Zjistil jsem, že existuje několik chodeb, které zabíjí na základě nějakého divného systému... a to je tak vše. Nevím, co jsem podle tebe Nalku vykecal, ale můžeme si to vyjasnit, stojíš-li o to. EQ je pro mě kulisa k PnP na internetu. Čím více se blížíme k PnP, tím lépe. Jediné, co mě mrzí (a na tom se shodneme všichni) je neaktivita WB.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Musím to opět nerad opakovat... Neber si mě do huby!
Dodal bych "špíno", ale to už bys mi asi zakázal i avatara ne?
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Aefar píše:PLACOS
BAN jednou (za zabíjení modrých NPC trpaslíků při Naylunově Questu v Bolthormově snu vyvolaném skřetím velemágem :smile:).

OBCHODY
Jiný obchod znám jen ze singlu (a stejný z Thalie). Mě se líbí ty rozházené truhly, skříně, bedny, pytle a tak. Ale je pravda, že ta univerzální nabídka je taková... univerzální. Ty podpultovky by mohly být třeba na klíč od některé z truhel, kterou dá z rozhovoru obchodník... šlo by to podle mě taky udělat.

EXTRAS
Nevím, zda se dělo, co Labir píše, či nikoli. Mezi rádci žádná diskuse na toto téma neproběhla, ale byly omezeny zneužitelné runy a těžko hratelné runy. Může za to ArashX a nikoli Pavel Urban.

SYSTÉMY TĚŽBY
Mě se líbí, že se musí suroviny objevovat a nejsou objevitelné pomocí TAB.

AURA
Nemám problém. Přešla do IC nastavení světa. Jen jedné mé postavě na ní záleží. Podle mě nikoho neomezuje, je dobře, že se hříchy na postavě podepíší. Jen ať si (nejen) vrazi dávají pozor. A odpustky jsou podle mě v pohodě... vždyť se každý může z hříchů vykoupit jen za peníze, tak oč jde. Podle mě je výzvou být vrahem chlubícím se zářivou aurou.

LOOTY
Looty bych vypnul a dal místo nich RP předměty charakteristické pro daná místa. Některé klidně i hodnotnější.

PŘÍSTUP TÝMU, HIERARCHIE
Labirův přístup je, aby byli dobří hráči odměňováni (a ne špatní perzekuováni). Přečtěte si řádně kritéria zde https://www.equilibrie.cz/pravidla_hierarchie.php. Jejich hodnocení zde https://www.equilibrie.cz/pravidla_ … notime.php. A například Nalka co vím nikdo ani nikdy nenavrhnul (navrhovat může zcela kdokoli), takže ho nikdo nehodnotil.

Jinak mě mrzí způsob odchodu CM a jsem rád, že se Labir alespoň omluvil, i když to zpátky nic nevrátí.
re PLACOS: A to je TO špatně!

re Obchody: No.. protože asi nevíš, jak to bývalo.. představ si, že každej obchod má vlastní unikátní sortiment zboží.… a na EQ3 Labir prostě vzal kategoricky ty předměty a rozdělil je do truhel a pak rozmístil do obchodů (a možná jen vyjímečně něco někde ubral nebo přidal).

re Extras: Za runu zpomalení expů nemůže Arash, to zaprvé. Zadruhé zneužitelný je to UPLNĚ stejně, jako kdykoliv jindy, Labir to vůbec neošetřil. (resp. špatně)

re Systémy těžby: A co když postava, co už roky chodí rýžovat někam do hor.. takovej.. zlatokop, živí se tím... a jednoho dne má prostě smůlu a zapomene, kde vlastně ty kamínky jsou? A pak čeká 3 minuty? To je docela blbý... Nebo když postava někam přijde, zkusí utrhnout kytku, zjistí, že tu už někdo byl, tak jde jinam a čeká?… Jo, objevování by bylo možná fajn.. ale s tím, že si postava ZAPAMATUJE, co už objevila. Jinak to nedává smysl.

re Aura: 1. Aura se kupuje, zlá postava má dokonce větší potenciál vydělat peníze, než dobrá postava... takže není blbý, když má vrah bělejší auru, než paladin, kterej prostě nemá peníze na to, aby pořád zlepšoval auru? 2. V praxi hráči dělaj všechno proto, aby si nezkazili auru... takže se vyhýbaj zabíjení a dělaj postavám něco, co systém nezachytí. 3. Řekněme, že by byla aura dobrej systém, ale tak maximálně na zobrazení nebo na odběr xp na druhý straně (pojem Avatar neutrality je fakt zvláštní), ale určitě ne tak, aby to postavu zraňovalo. Takže když to shrnu.. OK, nechte auru, ale aplikujte jí i na NPC. (Stane se to, že žádný NPC do týdne nebude žít).

re Looty: No, já bych spíš hodně, hodně přidal RP předmětů, třeba i mizivý hodnoty. Ale teda představa, jak si všechny PC vydělávají tím, že těží nějaký suroviny.. no nic moc.

re Přístup týmu, hierarchie: Tak to nevím, na jakým serveru hraješ :) … A Nalk navrhnutej nebyl přesně proto, co sem psal... copak Nalk někdy hrál s DMs, hostitelama nebo staršíma hráčema? :dry:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

O Nalkovi tahle diskuze není, nevím, co mě sem zase motáš, mladší hráči Aefare.

George: hrál jsem se dvěma staršími hráči dlouhodobě, neměli s mou hrou nejmenší problém. Ale naopak veřejně se do mě někdo furt sral, jak jsem strašný builder atd. atd. atd. a že neumím hrát atd. atd. atd. a že moc lootím atd. atd. atd. :megalol:

Milé děti, vraťte se k EQ … od Nalka ruce dál... Aefare ty ideálně mě oslovuj jen jako "Ten-jehož-jméno-mám-zákázáno-vyslovit", protože mě opravdu štveš už.
Naposledy upravil(a) Nalk dne 16. 7. 2011 0.22, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

PLACOS
Nalk vystihl pěkně, bonusy by zasloužily vymazat od základu. Situace aktivně osamocených postav je sice někdy svízelná, ale většinou se dá vyjít. Nějaká ta rekalibrace by ale na místě byla.

OBCHODY
Mám zažitý jen jeden druh, takže porovnávat nemohu. Výbroj a výstroj by ale opravdu zasloužila rozšířit rozmanitost v kategorii "nej běžně dostupné" (nebo tuhle kategorii rovnou zrušit a nechat volně vybírat v tom méně kvalitním?). Pohled na vyrovnané šiky různobarevných okřídlených přilbiček je někdy tragikomický.

TĚŽBA
Je celkově docela fikaná. Jen ten interval možnosti "hledat zdroje" by snad zkrácení na polovic snesl. A celé by to nemuselo směřovat k tak výraznému sklízení konkrétních zdrojů (chuděry kytky). Rýžováním se přežít dá...asi ne zrovna rychle zbohatnout, ale přežít ano.

HIERARCHIE
Není pravda, že "kdo nehraje s těmi správnými lidmi, nemá nárok". Pokud ale zároveň nemá dotyčný štěstí, může se hodně, hodně, hodně.….hodně prodloužit doba, než si někdo všimne a odváží se nějakému Hostiteli/Dx napsat "hele támhletomu to jde, co myslíte vy?".
Subrasy nejsou vymezené jen pro starší hráče.
Nalku, nesouhlas jde vyjádřit i slušně...když nic jiného, mysli na tu menšinu se zmiňovanými třemi, čtyřmi včele, které spolu se zbytkem osočuješ.
Hostitelé - systém "nesmí být nikdo proti" je extrémně husté síto, které nebere ohled na počet nebo míru (ne)viny obětí.
Rádcové - zásah, není vpodstatě komu a v čem radit. Tak se alespoň za sebe dvojnásobně snažím neplácnout někde nějakou blbost. Výměnou za usvědčující nálepku je to doufám férový obchod.

KLERICI
pijí nám krev dvěma. Když pak jeden pohlédne směrem k některým kleričkám, je z toho do breku, protože...ono to jde hrát pěkně, stylově, vystříhat se výrazným aspektům tohohle "přirozeného powerbuildu". Jenže když jen tak málo lidí se odhodlá vzdát těch našlapaných možností. Je to povolené, bude se to dělat.
Naposledy upravil(a) zdech dne 16. 7. 2011 1.01, celkem upraveno 1 x.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

zdech píše:Rádcové - zásah, není vpodstatě komu a v čem radit. Tak se alespoň za sebe dvojnásobně snažím neplácnout někde nějakou blbost. Výměnou za usvědčující nálepku je to doufám férový obchod.
Tak +50% do expů za to, že nebudu psát na fórum bych bral. :shades:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

George píše:
zdech píše:Rádcové - zásah, není vpodstatě komu a v čem radit. Tak se alespoň za sebe dvojnásobně snažím neplácnout někde nějakou blbost. Výměnou za usvědčující nálepku je to doufám férový obchod.
Tak +50% do expů za to, že nebudu psát na fórum bych bral. :shades:
Taky bych nebyl proti. Ale ty se v Rádcovském balíčku nefasují. Leda by se dělaly levlíky na fóru a o tom nevím.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

zdech píše:
George píše:
zdech píše:Rádcové - zásah, není vpodstatě komu a v čem radit. Tak se alespoň za sebe dvojnásobně snažím neplácnout někde nějakou blbost. Výměnou za usvědčující nálepku je to doufám férový obchod.
Tak +50% do expů za to, že nebudu psát na fórum bych bral. :shades:
Taky bych nebyl proti. Ale ty se v Rádcovském balíčku nefasují. Leda by se dělaly levlíky na fóru a o tom nevím.
OK, ale i přesto sáhnu do tmy a navrhuju oficiálně, že výměnou za rádcovskej balíček nebudu psát na fórum. :shades:

EDIT: No ale začínám být OT, takže se přestávám vyjadřovat...
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

PLACOS
Jak se už psalo, nechat systémy dohlížející na pravidla, zrušit PGR a věci s ním související.

OBCHODY
Větší rozmanitost by neškodila, ale celý problém by řešila možnost měnit vzhled věcí bez DM nebo Hostitelského balíčku.

EXTRAS
Dokud by to zůstalo u drobných bonusů do skillů a změn nových systémů (teplota, hlad, žízeň, únava,…) myslím, že by to bylo v pořádku.
XP systém by to chtělo jednotný pro všechny rasy, neznevýhodňovat hráče některých ras a nezvýhodňovat hráče elfů. (v dlouhodobém hledisku) Anebo dát možnost si vybrat (bez nutnosti brát nějakou negativní runu), který systém XP chceme využívat.


TĚŽBA
Zas tak velký problém mi současné nastavení nedělalo, co se týče hledání. Výhodnost některých činností oproti jiným pak už problém je.

AURA
Naprostá konina, zrušit.

LOOTY A SPAWN
Dynamické looty a dynamický spawn, obojí v závislosti na velikosti party a spawn pak i na složení class v partě - jedna z nejhorších možných variant spawnu, jakou si dovedu představit. Nevidím absolutně problém v tom, že je někdo natolik mocný, že si bez problémů podá sídliště skřetů. Od toho je to kruci hrdina.

HIERARCHIE
Rozdělení hráčů do skupin podle "kvality hry" je opravdu velmi podivné. Ale nebyl by to takový problém, možná bych ho i podpořil, kdyby nebyly zavedené různé bonusy pro ty "kvalitní hráče" - bonusy k XP, hledání surovin atp., který nadále boří už tak značně pobořenou rovnováhu (tady je jméno serveru hodně zavádějící)

PŘÍSTUP TÝMU
Jon a Naylun byli perfektní, podle mého názoru nejlepší DM na Equilibrii vůbec (to se týká jak hry, tak i fora). Hodně dobrý byl taky Ikstremist, pokud si ho ještě někdo pamatuje.
Všechny ty systémy, které se mi nelíbí, nebo které bych změnil by se ale daly přežít nebýt jednoho člena týmu - Pavla Urbana. Nikdy nepochopím, jak se do týmu dostal, ani proč si (z toho, co od ostatních v týmu vím) nechaly ty jeho kraviny líbit, bohužel to vyvrcholila nedávným incidentem, který zapříčinil (nejen) můj odchod. Co se mě týče, Pavel je ten nejhorší element EQ.[/b]

EDIT:
Nikdy nepochopím, jak se do týmu dostal, ani proč si (z toho, co od ostatních v týmu vím) nechaly ty jeho kraviny líbit,…
Tedy, důvody znám a částečně je chápu, abych byl přesný, ale mrzí mě, že to nechali zajít až takhle daleko.
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

zuzuPD píše:Protože jsem poslední dobou hrál (tedy budu těžko označen za neaktivního), asi podle Nalka hraju jen se svými kamarády. Teda docela by mě zajímal Nalkuv zdroj tohodle (všiml sem si že on poslední dobou tak nějak obecně nehraje), protože by mi mohl říct kdo všechno patří mezi mé kamarády (a musím se jim omluvit, doteď sem je za kamarády neměl).
Pitikule není součástí týmu.
Třeba se ten zdroj ozve sám a osvětlí nám ty informace, i když u Nalka je dost možný, že to vyčetl z věštecké koule, nebo prostě přihodil pár žbleptů aby zkazil náladu co nejvíc lidem.
….
Uff, tak a můj žblept je vyplozen. Když se tak znova koukám na některý pasáže přemejšlim, jestli mi fakt stojí nechat si neustále kálet na hlavu. Tady setrvávat vyžaduje jistou dávku masochismu. A přitom odinstalovat nwn a napsat něco pěkného do rozloučení je tak snadné *povzdech*.
1) PM + kdybych mi šlo o nasrání, co nejvíce lidí, tak jsou účinnější metody :smile:


2) vítej v realitě některých hráčů, kterým bylo (a některým možná je) neustále sráno na hlavu :biggrin:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Odpovědět