Stránka 1 z 1
Ultravidění a kouzelntá temnota
Napsal: 27. 8. 2011 7.41
od Mourisson1
V popisu kouzla Ultravidění (hraničář 1.kruh) je napsáno že pokud je toto kouzlo sesláno, působící kouzelná temnota je rozervána.Kam a kdy je potřeba to kouzlo seslat?V okamžiku sesílání temnoty,nebo to jde i když už je seslána?A na sebe nebo do místa kde je temnota?
Napsal: 27. 8. 2011 8.26
od placidity
Stejně jako TS a jiné vidění/slyšení to sesíláš na sebe/cílovou potvoru.
Napsal: 27. 8. 2011 8.27
od Mourisson1
To jo, ale když jsem to včera seslal na sebe tak temnota u sochy zůstala, takže je potřeba stát v té temnotě a seslat to na sebe aby se zrušila?
Edit : od sochy jsem stál cca 15-20 metrů
Napsal: 27. 8. 2011 8.31
od The_Balrog
Mezi magiky se povídá, že prý jde vyčarovat i tma jejím vytržením ze samotné sféry Tmy, která ani magicky posílenýma očima prohlédnout nelze.
Každý zkušený čeroděj se vám na toto téma sice vysměje - každý ví, že to je hloupost, přeci - ale popravdě, příliš sebejistě pánové nezní...
Napsal: 27. 8. 2011 8.32
od placidity
Sešleš to na sebe, vidíš skrze temnotu stávající i budoucí. Tečka.
Pokud to nefunguje, je někde něco rozbité a stálo by za to otestovat kdesi na palouku co je špatně.
//edit: když pominu Balrogův fluff ( :) ), já ve vyvolané temnotě včera pod vlivem Zesílení "slyšel" kdo se kolem mě motal do vzdálenosti cca 5-10 metrů, jakmile kouzlo spadlo byla zase tma jako v pytli.
Napsal: 27. 8. 2011 8.36
od Mourisson1
No já jsem to hodil že si nakráčím do temnoty abych tam viděl.Nakráčel jsem a kolem mně tma tak jsem byl překvapenej no

Napsal: 27. 8. 2011 8.42
od placidity
Napsal: 27. 8. 2011 8.50
od placidity
placidity píše:Tma bude pořád, ale v momentě kdy máš TS/UV měl bys vidět přes [tab] co se kolem tebe děje pokud do temnoty vlezeš.
Jen si nejsem jistý jak to funguje v případě vícenásobných temnot na sobě/přes sebe.
//edit: a jak tak koukám do wiki, Temnota občas trochu buguje nakouzlené vidění a své vlastní efekty :)
Napsal: 27. 8. 2011 8.55
od Mourisson1
hm,hm

takže když uvidím temnotu...tak si počkám až z ní ten někdo vyleze

Napsal: 27. 8. 2011 9.25
od Rodrigo
Pokud potřebuješ otestovat temnotu au travidění napiš mi ve hře a já vemu Nordi ta ti s testováním pomůže.
Napsal: 27. 8. 2011 9.41
od zuzuPD
Co to je zas za spekulace, ultravidění tam normálně fungovalo
True seeing and ultravision do not remove the darkness visual for a character. Rather, they allow a character to target items and creatures normally without being hindered by blindness or the target's invisibility. A player can use the <tab> key to highlight enemies when he/she has one of these effects active in darkness.
Napsal: 27. 8. 2011 9.44
od Mourisson1
Ono je vlastně možné že já hodil ultravidění, ale jak jsem v té temnotě Taboval tak jsem ho neviděl protože mněl invis, žejo?
Napsal: 27. 8. 2011 9.46
od placidity
Ano, to je druhá možnost. UV invis nevidí :)
Napsal: 27. 8. 2011 15.24
od klika
je to asi tak, tu temnotu nerozerveš a ani nezmizí...jde o to že když máš na sobě ultravidění nebojuješ s postihem za slepotu a tvé cíle nemají 50% šanci že je netrefíš...je to prakticky podobné jako 50% kryt při vylepšené invis. ale píšou tam něco jiného, nepamatuju přesně....nicméně systémově to není dokucené a stejně musíš zaměřovat přes TAB. neboť jde prd vidět.…. tak jsem to vypozoroval ze hry :)