Stránka 1 z 1

Efekty psychických kouzel

Napsal: 8. 1. 2012 16.14
od Strigo
Měl bych takový dotaz, když někoho omráčím, ovládnu apod. jde vidět grafický efekt nad danou postavou.

Chtěl bych se zeptat, zda-li ten grafický efekt vidí i postavy, nebo to je jenom indikátor pro hráče.

Třeba srážející bigbiovka funguje tak, že ho prostě silou srazí a přesto se ukáže nějaký grafický efekt nad hlavou postavy, přičemž si myslím, že postavy tento efekt nevidí.

Napsal: 8. 1. 2012 16.17
od Olymar
Úzus je, že všechny visuální efekty jsou pozorovatelné IC a i v případě, že kouzlo je z principu "interní", bere se visuální efekt jako nevyhnutelný vedlejší projev.

Napsal: 8. 1. 2012 16.18
od Nalk
Kdysi bylo kdesi napsané info, že veškeré efekty kouzel v NWN jsou viditelné i IG. Bylo to v informacích o světě, ale v té "nové" modernizované více IC verzi jsem to po zběžném prohledání nenašel.

Důvodem bylo, aby se nemuselo řešit, která kouzla jdou poznat a která ne, tak prostě všechny efekty, které vidíte u počítače, jsou viditelné ve hře.

Napsal: 8. 1. 2012 19.15
od Aefar
Však proto je asi spousta efektů odebraných (ultravidění, TS) a existují skryté kamenky.

Napsal: 8. 1. 2012 19.21
od Nalk
To už je dost možná i otázka zmenšení lagovitosti hry a posílení mágů atd. :bigwink:

Napsal: 8. 1. 2012 19.27
od placidity
...Nebo obecného vizuálního vjemu, kdy populace serveru nemusí svítit jako vánoční stromeček kvůli každému kouzlu, které má dobu trvání v desítkách minut (a víc). Ale kdo ví, kde je pravda...

Napsal: 8. 1. 2012 19.43
od Naylun
Když jde do tuhýho, tak má systém v tomhle přednost a efekty jsou viditelné i IC. Za běžných okolností ale hře spíš pomůže, když nebudeš slepě trvat na každé z těch hvězdiček nebo andělíčků, co létají kolem cíle omráčeného Bigbiovkou a budeš to brát spíš jako OOC indikátor toho, co engine NWN nemůže jinak lépe vyjádřit.