Stránka 1 z 1
CEPove zbrane
Napsal: 20. 3. 2006 11.07
od Lord Xeen
Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
Re: CEPove zbrane
Napsal: 20. 3. 2006 11.54
od TheStoupa
Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
obavam se, ze tohle reseni je stejne problematicke - ony ty zbrane maji mam pocit novy typ aby mely take nove zakladni vlastnosti. pokud ji priradis k standardnimu typu, tak se z toho stane jen novy vzhled pro standardni zbran. tedy moc do toho nevidim, ale mam dojem, ze tak to v NwN funguje. kdyztak me nekdo opravte...
Napsal: 20. 3. 2006 16.18
od labir
Přiřadit to ke stávajícímu typu nejde už jen díky modelu - nejsou kompatibilní. Stejně tak jak píše Stoupa charakteristiky typu poškození, velikosti poškození, rozsah critikalu, koeficient kritikalu a další desítky parametrů jsou vztaženy ke skupině. Navíc by se muselo jednat o zásah do haků a navíc do CEPu (např. nějakým přepisným hakem) což by mohlo vnést dost nestability.
Re: CEPove zbrane
Napsal: 21. 3. 2006 18.27
od snowman
Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)
Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
To přece není problém, ne?
