Stránka 1 z 2

mizející těla a mrtvoly

Napsal: 9. 2. 2012 16.23
od placidity
terminus technicus:

tělo = hráč se ještě neodklinul na DS, a postavička zevlí na povrchu Desky jako *mtvý*
mrtvola = zvednutelný item který zbyde po odkliknutí

problém: před chvílí se nám stalo, že v jedné lokaci zmizelo jak "tělo" hráče1, tak "mrtvola" hráče2. je dost pravděpodobné že oba leželi na tom samém místě, protože je sesmahly potvory na přechodu. Stáli jsme u "těla", viděli jej, mrtvý házel hvězdičky jak moc je vlastně mrtvý, a najednou to udělalo *pop* a koukáme na čistou zem.

Napsal: 9. 2. 2012 16.28
od Woxa
imho hráč dva se odkliknul, když jsme začali mluvit o tom, že ho vezmem do chrámu. Takže zmizlo tělo, ale už se neukázala mrtvola.

Napsal: 9. 2. 2012 16.58
od The_Balrog
A bylo to u amfi,na tom tilesetu se zelenou travou? Pak se asi to telo naspawnulo pul metru pod zem.

Napsal: 9. 2. 2012 18.10
od Pipi_CZ
Co zkusit příkaz na sebrání itemu?

Napsal: 9. 2. 2012 18.11
od placidity
Teď už ho nezkusíme... Ale je možné že těla zapadla.

Napsal: 9. 2. 2012 18.17
od Paklic
Pokud vím, tak není dobré umírat na přechodu, páč tam se ani tělo zvedout nedá.

Napsal: 9. 2. 2012 18.18
od Mourisson1
Když se ti ani nenačte lokace a už ležíš mrtvý kvůli tomu že za přechodem něco bylo, těžko se rozhodneš kam si lehnout :smile:

Napsal: 9. 2. 2012 18.28
od Paklic
Proto je tu systém hlášení, zda-li něco nečeká za přechodem.

viz: TIS - informační systém na OOC přechodech

Napsal: 9. 2. 2012 18.32
od placidity
Což ti ale moc nepomůže, když tam jít potřebuješ ;)

mimochodem: s creepem za přechody jste to moc nevychytali, jsem si skoro jistý že tam dřív nebo později zařve i nějaká výprava, protože než se načte celá, polovina mezitím umře ;) :clover:

Napsal: 9. 2. 2012 18.59
od Wolf
Ta postava ale nechcípla hned za přechodem, nýbrž před.
Tedy ohledně té situace - tu postavu ty potvory udodaly ještě než došla k přechodu.

Napsal: 9. 2. 2012 19.19
od Mourisson1
Paklic píše:Proto je tu systém hlášení, zda-li něco nečeká za přechodem.

viz: TIS - informační systém na OOC přechodech
čeká..někdy třeba netopýr nebo jezevec...někdy démon s IGMSkama

Napsal: 9. 2. 2012 21.00
od Pipi_CZ
placidity píše:mimochodem: s creepem za přechody jste to moc nevychytali, jsem si skoro jistý že tam dřív nebo později zařve i nějaká výprava, protože než se načte celá, polovina mezitím umře ;) :clover:
Toto na prosto sdílím. Tenhle nešvar je s prominutím pěkně na nic. TIS je sice dobrá věcička, ale když nevím, co tam je, jak to tam je, s kým to tam je, kolik toho je, tak je mi to úplně na nic.

Napsal: 9. 2. 2012 21.43
od Selvagion
no já si s TIS moc nerozumím, protože mi kolikrát vypíše x hlášek, já tam vlezu a širokodaleko není ani žabí stehýnko, tak já nevím

Napsal: 9. 2. 2012 21.48
od The_Balrog
*s vážnou tváří* To jsou pak ti drowí neviditelní špehové...

Napsal: 9. 2. 2012 23.02
od Pavel Urban
NPC se při přechodech nespawnují. Jinými slovy, pokud vlezete do lokace přechodem, kde je nastaven spawn NPC u něj, nespawne se vám tam nic... NPC ale může někdo přivléct odjinud. Pokud ho NPC zabije na tom místě nebo ho nepronásleduje do další lokace, pak na něj narazíte u přechodu.

TIS je třeba používat se znalostí prostředí. Když budete v bažinách, nejspíš budete tušit, že tam budou krokodýli, pijavice nebo jiná bažinná havěť. Pokud jste v lokaci, kde je nahlášený nestandardní spawn (pekelníci v lesích, nemrtváci na poušti), dá se očekávat, že za přechodem bude něco takového.

Napsal: 9. 2. 2012 23.03
od Pipi_CZ
Já ale mluvil o tvém rozmístění bestií.

Napsal: 10. 2. 2012 0.24
od Pavel Urban
Jakmile jsou bestie zperzistentněny, mají na tom místě spawn-point a tedy se na něm spawnují. Jinými slovy se tam neobjevují, pokud do lokace přijdete daným přechodem. Pokud přijdete z druhé strany, (přechodem na druhé straně mapy), již se na tomto míst objeví, ale zase se pro změnu neobjeví NPC daná k tomuto přechodu (a obyčejně se ani k přechodům nedávají).

Napsal: 10. 2. 2012 0.43
od The_Balrog
V tom lese je pár míst, kde se objevíš a už do tebe šijí, například při příchodu do brlohů od amfiberaiské brány, jsem se načetl a ihned schytal dvě střely od malejch hajzlíků. A než jsem utekl za přechod zase zpět, měl jsem v sobě další dvě a třetinu životů v háji.

Napsal: 10. 2. 2012 0.53
od Woxa
Já mám hlavně tušení, že třeba ty co dneska vraždili byli jen jednorázový. Jako tehdy ten IGMS demonek, kterýho jsme potkali tehdy na procházce.

Jako jasne, TIS máme, ale furt je rozdíl mezi tím, že tam čekám maximálne vydru nebo nějakýho malýho zmetka a tím, že se sotva loadnu a už požírám dmg za dejme tomu za 1/4 celkových HP.

Napsal: 10. 2. 2012 1.01
od Niko
No a pak je problém u přechodu z lokace Druidí hájek do lokace Amfiberaiské brány.