Stránka 1 z 11

Hra Pavla Urbana

Napsal: 13. 2. 2012 11.54
od LordAladar
Tak je to tady, kazdy si mi stezuje, tak by me zajimal nazor vsech. Nebojte se psat, DX jsou jen lidi :-)
Neni to prvni nespokojenost.

Napsal: 13. 2. 2012 12.08
od Nalk
Souhlasím s bodem 2, i když je nepřesný. :ermm:

Napsal: 13. 2. 2012 12.09
od LordAladar
nemam v tom zkusenosti si na nekoho ztezovat a definovat to, jak bys to napsal? :bigwink:

Napsal: 13. 2. 2012 12.12
od Nalk
Já to napsat nemůžu, protože pak bych měl BAN a měl bych nepříjemnosti s odehráváním Total War. :bigwink:

Napsal: 13. 2. 2012 12.55
od Aefar
Zpětnovazební fórum pro Pavla není sám o sobě špatný nápad, ale ta anketa není moc šťastně strukturovaná. Hráči spíše odpoví ve stylu:

Hraje se mi s ním dobře.
Nehraje se mi s ním dobře.
Nehraje se mi s ním dobře a nechci aby byl DM.

Přičemž teda celkově takováto "kritika" není moc konstruktivní a bude spíše zvedat jakousi vlnu protipavlovských nálad (pro změnu) a nic kromě hádek nepřinese.

Osobně si myslím, že každý, kdo se chce vyjádřit, by měl slušně napsat něco takového:

1) Co mi konkrétně vadí na Pavlových questech (které konkrétní přesílené potvory a proč, které neukončené situace a proč atd.)
2) Jaké nároky mi vadí, že má Pavel na hráče.

A aby to bylo vyvážené, bylo by fajn k tomu napsat také:

1) Co se mi na Pavlových questech líbí
2) Jaké nároky mám na hráče já.

Zkuste to takto, bude to mít hlavu a patu, Pavel zjistí, komu co opravdu vadí a naopak co se vám na jeho hře líbí, kritika bude konstruktivní a dá se z ní něco vzít :clover:

Re: Hra Pavla Urbana

Napsal: 13. 2. 2012 13.00
od Pavel Urban
LordAladar píše:Tak je to tady, kazdy si mi stezuje, tak by me zajimal nazor vsech. Nebojte se psat, DX jsou jen lidi :-)
Neni to prvni nespokojenost.
Mne by zajímalo, kdou jsou ti všichni ("každý si mi stěžuje") a jejich konkrétní připomínky a stížnosti. Z položené ankety. Mám své tipy na několik hráčů, ale to je jen můj osobní odhad dle zkušenosti s nimi ze hry za poslední dobu.

Napsal: 13. 2. 2012 13.01
od Nalk
Tady myslím mohl Pavel zjistit spoustu věcí, ale posun nula... :bigwink: nebudu tím víc marnit čas a rozepisovat. Škoda, EQ by jinak byla fajnově hratelná.

Napsal: 13. 2. 2012 13.05
od Tomyn
Já ze své zkušenosti jsem zvolil číslo 1, jelikož to tak je, osobně nemám negativní zkušenost.

Napsal: 13. 2. 2012 13.24
od sircervic
Možnost 3 a rozepisovat to moc nebudu.Někdo ví někdo neví, ale Pavel určitě ví.
Nejvíc mi pije krev něco snim řešit po PM, kdy se nevyřeší nic a akorát mě slušně posílá .. do věčnejch lovišt.

Napsal: 13. 2. 2012 14.19
od Ondrasman
Rozhodně možnost 1, negativní názor na něj nemám a zahrál jsem si s ním vždy dobře. A tací, kdo zvolili možnost 3, budou asi hráčí, kterí byli opakovaně zabiti v dungu, za účelem lootu...

Napsal: 13. 2. 2012 14.30
od Mourisson1
Něco mezi 1/2, Pavel jako DM mi nevadí, osobní zkušenosti s komunikací a tak byly v pohodě, jediné co mi trošku vadí jsou ty opravdu táhnoucí se questy viz pouš´t a tak, ale tam zase je otázka toho nakolik se na quest kašle z pozice hráčů, kteří ho neřeší, nebo nakolik ho nechtějí řešit DM. A ohledně přesílených příšer, jasně, docela mě překvapilo když měla Imploze TO v nebeských výšinnách, ale zase ...prostě...jsou to démoni, je to brutálně silná, a mocná..rasa....takže s takovýmhle pohledem zase... přesílený jsou, a prostě nemůžeme počítat s tím že každý quest bude procházka růžovým sadem, to´t můj osobní názor.

Napsal: 13. 2. 2012 14.45
od Woxa
S Pavlem už problém nemám :) Dříve jsem měl z komunikace s ním noční můry, ale v poslední době už se s ním zvládnu bezproblému domluvit.

Co se týká questů, poušť se docela vleče, ale nemalý podíl na tom má dle mého i neustálé střídání vůdčích postav a tak podobně. Jiné táhnoucí se questy si nevybavuji.

A pokud jde o přesílené potvory, tak to je takové dvousečné, ale když vezmu pro a proti, tak jsem za to asi spíše rád. Alespoň řešení nespočívá v pouhém "půjdeme tam a vše vyrubeme" a musí se přijít s něčím víc sofistikovaným.

Napsal: 13. 2. 2012 14.58
od Aefar
Hlavně by tedy podle mě byla opravdu nuda, kdyby všechno šlo vyřešit tím, že se to zabije. A tedy, spoustě postav chybí pud sebezáchovy, což si myslím, že je důsledkem toho, že hráči nepohlížejí na svět očima postavy, ale očima systémů a čísel.

Osobně si myslím, že je lepší dlouhodobá kulisa v podobě pouště, která se pomalu vyvíjí, než neustále stejný statický svět.

Ale za to, že někteří stále narážejí hlavou proti zdi, se nedá zlobit na Pavla.

Hráči by měli hrát tak, aby zabavili sebe, ty okolo i DX. DX by měl hrát tak, aby zabavil sebe i hráče. Je zde ale dost hráčů, kteří mají DX za poskoka, když se to hodí, ale který je děsně obtěžuje, když jim postaví něco obtížného do cesty.

Jo, Pavel je dost přísný, co se týče toho nechat postavy pomřít. Zažil jsem si to na vlastní kůži, ale vždycky to byla fakticky moje blbost.

Jinak co se týče démonů a drowů, tam vím přesně, oč jde, a nemyslím si, že by tam bylo cokoli přesíleného. V poušti nevím, oč jde, a z pohledu hráče vidím dvě přesílené potvory. Obě mají důvod být silnější než jakákoli skupina obyčejných smrtelníků... a bylo by smutné, kdyby přišli naboostění hráči a hned to všechno vyřešili tím, že to zabijí.

Co možná zaráží je to, že postup říše působí jaksi liknavě. Že to nechali zajít příliš daleko a že nic nedělají. Že mi z reakcí říše nečiší paladinský hrdinský duch. Ten quest mi prostě přijde utahaný atmosférou, ale to je tak všechno. Ale ať je Pavlův styl jakýkoli, nevidím nic, co by mělo hráčům (!) na těch questech vadit. Zato vidím spoustu věcí, které by měly vadit postavám.

Proč vlastně nadáváte na quest? Protože quest způsobuje omezení vašim postavám? Chápu, že se spousta postav snažila pouštní quest řešit a nakonec jsou všechny zoufalé, protože si na všem vylámaly zuby... a teď neví jak dál a jsou bezradné. Ale co to má společného se hrou Pavla?

Napsal: 13. 2. 2012 15.15
od LordAladar
me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem. Nebo prvni setkani s demonem, kdy byl malem porazen a taky si jen tak uletel.

Napsal: 13. 2. 2012 15.21
od Mourisson1
LordAladar píše:me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem. Nebo prvni setkani s demonem, kdy byl malem porazen a taky si jen tak uletel.
Už sjem viděl i téměř mrtvého hráče v klidu popíjet u svačinky, takže nevím jak to přesně s těmi stavy je :smile:

Napsal: 13. 2. 2012 15.22
od Nalk
Anebo elfa s mečem v krku, který si dal lehce raněn a klidně utekl. :bigwink:

Napsal: 13. 2. 2012 15.22
od LordAladar
tak ze takovou chybu udela hrac se da snest.…...ale ze si to dovoli dm :biggrin:

Napsal: 13. 2. 2012 15.34
od Woxa
Ty "popisky" obvykle neřeší ani hráči, tak proč by je měl řešit DM? Navíc tyhle stavy jsou dost prapodivné, přecijen asi jinak ponese "těžká zranění" někdo, kdo má 100/500hp a někdo kdo má 10/50hp.

Já být v kůži DM, tak svá těžká zranění rozhodně nezačnu nějak erpit dříve než hráči. A čistě z mého pozorování mi připadá, že jen málokdo nějak řeší svá zranění, či zranění spolubojovníků.

Napsal: 13. 2. 2012 15.39
od bart 23
No mělo by spíš záležet na odolnosti je trochu rozdíl bojovník zraněn a mág zraněn ….. bojovník je zvýklý rozdýchá to mág nebo zloděj těžko.… ty už to nesou špatněji … aspon by to tak být mělo. :)

Napsal: 13. 2. 2012 15.47
od Woxa
právě magové tu odolnost mají mnohdy vyšší jak válečníci, protože narozdíl od těch oni příliš ostatní staty nepotřebují a mohou narvat dost i do té odolnosti, ale to odbíham ;)

Dělit to podle classu je hloupost, když už tak záleží na povaze postavy. To, že jsi systémově mág/tulák/bojovník ještě neříká nic o tom, jak jsi otrkaný a zvyklý na pravidelné "rozbíjení tlamy".