Hra Pavla Urbana

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno

Jste spokojeni s hrou Pavla Urbana?

Jsem spokojen, jeho hra mi vyhovuje
16
35%
Nejsem spokojen, neuzavrene questy, presilene potvory, obrovské naroky na hru ostatnich hracu
7
15%
Souhlasim s bodem 2 a nechi aby byl DM
23
50%
 
Celkem hlasů: 46

LordAladar
Příspěvky: 139
Registrován: 5. 8. 2009 20.39
Bydliště: sever
Kontaktovat uživatele:

Hra Pavla Urbana

Příspěvek od LordAladar »

Tak je to tady, kazdy si mi stezuje, tak by me zajimal nazor vsech. Nebojte se psat, DX jsou jen lidi :-)
Neni to prvni nespokojenost.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Souhlasím s bodem 2, i když je nepřesný. :ermm:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
LordAladar
Příspěvky: 139
Registrován: 5. 8. 2009 20.39
Bydliště: sever
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LordAladar »

nemam v tom zkusenosti si na nekoho ztezovat a definovat to, jak bys to napsal? :bigwink:
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Já to napsat nemůžu, protože pak bych měl BAN a měl bych nepříjemnosti s odehráváním Total War. :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Aefar
Příspěvky: 3237
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Zpětnovazební fórum pro Pavla není sám o sobě špatný nápad, ale ta anketa není moc šťastně strukturovaná. Hráči spíše odpoví ve stylu:

Hraje se mi s ním dobře.
Nehraje se mi s ním dobře.
Nehraje se mi s ním dobře a nechci aby byl DM.

Přičemž teda celkově takováto "kritika" není moc konstruktivní a bude spíše zvedat jakousi vlnu protipavlovských nálad (pro změnu) a nic kromě hádek nepřinese.

Osobně si myslím, že každý, kdo se chce vyjádřit, by měl slušně napsat něco takového:

1) Co mi konkrétně vadí na Pavlových questech (které konkrétní přesílené potvory a proč, které neukončené situace a proč atd.)
2) Jaké nároky mi vadí, že má Pavel na hráče.

A aby to bylo vyvážené, bylo by fajn k tomu napsat také:

1) Co se mi na Pavlových questech líbí
2) Jaké nároky mám na hráče já.

Zkuste to takto, bude to mít hlavu a patu, Pavel zjistí, komu co opravdu vadí a naopak co se vám na jeho hře líbí, kritika bude konstruktivní a dá se z ní něco vzít :clover:

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Pavel Urban
Příspěvky: 5886
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Re: Hra Pavla Urbana

Příspěvek od Pavel Urban »

LordAladar píše:Tak je to tady, kazdy si mi stezuje, tak by me zajimal nazor vsech. Nebojte se psat, DX jsou jen lidi :-)
Neni to prvni nespokojenost.
Mne by zajímalo, kdou jsou ti všichni ("každý si mi stěžuje") a jejich konkrétní připomínky a stížnosti. Z položené ankety. Mám své tipy na několik hráčů, ale to je jen můj osobní odhad dle zkušenosti s nimi ze hry za poslední dobu.
Naposledy upravil(a) Pavel Urban dne 13. 2. 2012 13.01, celkem upraveno 1 x.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Tady myslím mohl Pavel zjistit spoustu věcí, ale posun nula... :bigwink: nebudu tím víc marnit čas a rozepisovat. Škoda, EQ by jinak byla fajnově hratelná.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Tomyn
Příspěvky: 2668
Registrován: 12. 11. 2007 10.10
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyn »

Já ze své zkušenosti jsem zvolil číslo 1, jelikož to tak je, osobně nemám negativní zkušenost.
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
sircervic
Příspěvky: 224
Registrován: 5. 3. 2007 22.45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sircervic »

Možnost 3 a rozepisovat to moc nebudu.Někdo ví někdo neví, ale Pavel určitě ví.
Nejvíc mi pije krev něco snim řešit po PM, kdy se nevyřeší nic a akorát mě slušně posílá .. do věčnejch lovišt.
Uživatelský avatar
Ondrasman
Příspěvky: 511
Registrován: 5. 4. 2010 17.21
Bydliště: Ostrov vyvrženů

Příspěvek od Ondrasman »

Rozhodně možnost 1, negativní názor na něj nemám a zahrál jsem si s ním vždy dobře. A tací, kdo zvolili možnost 3, budou asi hráčí, kterí byli opakovaně zabiti v dungu, za účelem lootu...
Chard
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

Něco mezi 1/2, Pavel jako DM mi nevadí, osobní zkušenosti s komunikací a tak byly v pohodě, jediné co mi trošku vadí jsou ty opravdu táhnoucí se questy viz pouš´t a tak, ale tam zase je otázka toho nakolik se na quest kašle z pozice hráčů, kteří ho neřeší, nebo nakolik ho nechtějí řešit DM. A ohledně přesílených příšer, jasně, docela mě překvapilo když měla Imploze TO v nebeských výšinnách, ale zase ...prostě...jsou to démoni, je to brutálně silná, a mocná..rasa....takže s takovýmhle pohledem zase... přesílený jsou, a prostě nemůžeme počítat s tím že každý quest bude procházka růžovým sadem, to´t můj osobní názor.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

S Pavlem už problém nemám :) Dříve jsem měl z komunikace s ním noční můry, ale v poslední době už se s ním zvládnu bezproblému domluvit.

Co se týká questů, poušť se docela vleče, ale nemalý podíl na tom má dle mého i neustálé střídání vůdčích postav a tak podobně. Jiné táhnoucí se questy si nevybavuji.

A pokud jde o přesílené potvory, tak to je takové dvousečné, ale když vezmu pro a proti, tak jsem za to asi spíše rád. Alespoň řešení nespočívá v pouhém "půjdeme tam a vše vyrubeme" a musí se přijít s něčím víc sofistikovaným.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Aefar
Příspěvky: 3237
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Hlavně by tedy podle mě byla opravdu nuda, kdyby všechno šlo vyřešit tím, že se to zabije. A tedy, spoustě postav chybí pud sebezáchovy, což si myslím, že je důsledkem toho, že hráči nepohlížejí na svět očima postavy, ale očima systémů a čísel.

Osobně si myslím, že je lepší dlouhodobá kulisa v podobě pouště, která se pomalu vyvíjí, než neustále stejný statický svět.

Ale za to, že někteří stále narážejí hlavou proti zdi, se nedá zlobit na Pavla.

Hráči by měli hrát tak, aby zabavili sebe, ty okolo i DX. DX by měl hrát tak, aby zabavil sebe i hráče. Je zde ale dost hráčů, kteří mají DX za poskoka, když se to hodí, ale který je děsně obtěžuje, když jim postaví něco obtížného do cesty.

Jo, Pavel je dost přísný, co se týče toho nechat postavy pomřít. Zažil jsem si to na vlastní kůži, ale vždycky to byla fakticky moje blbost.

Jinak co se týče démonů a drowů, tam vím přesně, oč jde, a nemyslím si, že by tam bylo cokoli přesíleného. V poušti nevím, oč jde, a z pohledu hráče vidím dvě přesílené potvory. Obě mají důvod být silnější než jakákoli skupina obyčejných smrtelníků... a bylo by smutné, kdyby přišli naboostění hráči a hned to všechno vyřešili tím, že to zabijí.

Co možná zaráží je to, že postup říše působí jaksi liknavě. Že to nechali zajít příliš daleko a že nic nedělají. Že mi z reakcí říše nečiší paladinský hrdinský duch. Ten quest mi prostě přijde utahaný atmosférou, ale to je tak všechno. Ale ať je Pavlův styl jakýkoli, nevidím nic, co by mělo hráčům (!) na těch questech vadit. Zato vidím spoustu věcí, které by měly vadit postavám.

Proč vlastně nadáváte na quest? Protože quest způsobuje omezení vašim postavám? Chápu, že se spousta postav snažila pouštní quest řešit a nakonec jsou všechny zoufalé, protože si na všem vylámaly zuby... a teď neví jak dál a jsou bezradné. Ale co to má společného se hrou Pavla?

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
LordAladar
Příspěvky: 139
Registrován: 5. 8. 2009 20.39
Bydliště: sever
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LordAladar »

me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem. Nebo prvni setkani s demonem, kdy byl malem porazen a taky si jen tak uletel.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

LordAladar píše:me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem. Nebo prvni setkani s demonem, kdy byl malem porazen a taky si jen tak uletel.
Už sjem viděl i téměř mrtvého hráče v klidu popíjet u svačinky, takže nevím jak to přesně s těmi stavy je :smile:
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2616
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Anebo elfa s mečem v krku, který si dal lehce raněn a klidně utekl. :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
LordAladar
Příspěvky: 139
Registrován: 5. 8. 2009 20.39
Bydliště: sever
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LordAladar »

tak ze takovou chybu udela hrac se da snest.…...ale ze si to dovoli dm :biggrin:
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Ty "popisky" obvykle neřeší ani hráči, tak proč by je měl řešit DM? Navíc tyhle stavy jsou dost prapodivné, přecijen asi jinak ponese "těžká zranění" někdo, kdo má 100/500hp a někdo kdo má 10/50hp.

Já být v kůži DM, tak svá těžká zranění rozhodně nezačnu nějak erpit dříve než hráči. A čistě z mého pozorování mi připadá, že jen málokdo nějak řeší svá zranění, či zranění spolubojovníků.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
bart 23
Příspěvky: 53
Registrován: 20. 12. 2011 21.18

Příspěvek od bart 23 »

No mělo by spíš záležet na odolnosti je trochu rozdíl bojovník zraněn a mág zraněn ….. bojovník je zvýklý rozdýchá to mág nebo zloděj těžko.… ty už to nesou špatněji … aspon by to tak být mělo. :)
Toruk syn Arkarůf
Wiliem Daivis
Woxa
Příspěvky: 3737
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

právě magové tu odolnost mají mnohdy vyšší jak válečníci, protože narozdíl od těch oni příliš ostatní staty nepotřebují a mohou narvat dost i do té odolnosti, ale to odbíham ;)

Dělit to podle classu je hloupost, když už tak záleží na povaze postavy. To, že jsi systémově mág/tulák/bojovník ještě neříká nic o tom, jak jsi otrkaný a zvyklý na pravidelné "rozbíjení tlamy".
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Zamčeno