Stránka 1 z 1
Behani se zranenim
Napsal: 20. 3. 2006 18.11
od Psanec
Labire slo by nejak osetrit, aby clovek co je tezce ranen sel pomalu, jako kdyz ma mod vyhledavani a kdyz je temer mrtvev, aby se sinul jak snek ?
Uz me docela prestava bavit koukat na pobihajici camrdy, kteri jsou tezce raneni autikaji skrz vodu, aby se co nejrychleji vylecili a mohli se vratit znova bojovat …

Napsal: 20. 3. 2006 18.25
od Arto
Podle mě by to mělo záviset na odolnosti, nebo na rase. Každej vydrží něco jinýho že...
Napsal: 20. 3. 2006 18.29
od TheStoupa
Arto píše:Podle mě by to mělo záviset na odolnosti, nebo na rase. Každej vydrží něco jinýho že...
vsak to taky na odolnosti zalezi, ne? odolnost -> pocet zivotu -> mez pro tezce zranen/temer mrtev.
Napsal: 20. 3. 2006 18.56
od labir
Což o to udělat by to šlo. Když by se to navázalo na již existující cykly tak by to snad ani moc nelagovalo. Ale mělo by to za následek např. to, že efektivní mez životů by se scvrkla na cca 1/2. Protože když tě něco zraní na "těžce zraněn" tak většinou postava začne ustupovat pokud nevidí, že co nevidět vyhraje. Teď by ustupovala dříve, protože ustupovat se zpomalením je skoro jistá smrt. V kombinaci se sílou NPC potvor by to bylo dost smrtící.
Tohle je spíš na kultuře hráčů. Skuste "běhačům" třeba OOC vysvětlit co a jak by se patřilo, když nepochopí příklad. Vysvětlení od hráče je kolikrát lépe přijato než od DM.
Napsal: 20. 3. 2006 19.09
od Arto
TheStoupa píše:
vsak to taky na odolnosti zalezi, ne? odolnost -> pocet zivotu -> mez pro tezce zranen/temer mrtev.
Měl sem namysli že takovej gnóm mág se nebude pohybovat těžce raněn rychleji než třeba člověk barbar.
Napsal: 20. 3. 2006 20.13
od Ixtremist
Ale zase pořád všechno omezovat systémem... to za nás už ten systém může hrát.
Napsal: 20. 3. 2006 21.19
od Ethernity
Jo to nechte na hráčích. Já třeba běhavý otroky na ostrově střílim

Napsal: 20. 3. 2006 22.23
od Psanec
hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))
Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …
Vypada to smesne …
Napsal: 20. 3. 2006 22.35
od Ixtremist
Psanec píše:hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))
Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …
Vypada to smesne …
Tak se začni ve hře smát a ptát se jak se mu běhá bez nohy

Napsal: 20. 3. 2006 22.50
od Fantalas
Psanec píše:hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))
Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …
Vypada to smesne …
No můžeme bejt hustý a z near death se léčit měsíc ig
Ale to zpomalení pohybu by bylo fajn.
Napsal: 20. 3. 2006 23.27
od Ethernity
Psanec píše:Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …
Smrt dává křídla

Napsal: 20. 3. 2006 23.46
od Danseur
Jasne, muzeme to stale priblizovat realite, jak vtipne poznamenal Fantalas s tim lecenim

. Ale zkuste se zamyslet jakej by to melo dopad. Barbar by se citil sice jeste vic barbarem, protoze fakt neco ustoji se svym poctem zivotu, ale predstavte si kouzelnicka, nebo zlodejicka co schyta jeden sip a soura se krokem ?
Ja vim, vypadalo by to supr, ale aby tu pak nebehali sami barbari a monkove napriklad.
S tim behanim near death hracu nejlepe pres rybnik. Nemuze byt kazdy hned zkuseny hrac po pripojeni na hcrp server. Mne taky notnou chvili na alhambrii trvalo nez jsem zjistil co a jak a ti kdo pamatuji uz jen to jak vypadala moje prvni postava mi daji za pravdu
Oni na to proste casem prijdou, navedte je at ctou forum. Pokud je vidi pri tom DM, muze jim to osladit..napr. zakopnutim a topenim a pekne se po nich povozit

Napsal: 21. 3. 2006 0.54
od Alcatraz
Danseur píše:
Oni na to proste casem prijdou, navedte je at ctou forum. Pokud je vidi pri tom DM, muze jim to osladit..napr. zakopnutim a topenim a pekne se po nich povozit

to ne

pud sebezachovy je pud sebezachovy. Myslim, ze nekteri to znaji moc dobre

Napsal: 21. 3. 2006 9.13
od Para
Mě se take moc realisticke nejeví, když polomordovaná postava pobihá mezi městy či při sběru jahod, nebo je ji prostě lhostejné, že je polomrtvá a ona klidne klábosí o počasí na nároží...
V boji je to ale o něčem jiném, každému z bojovniků se přeci už od přírody vyplaví do krevniho oběhu takové množství hormonů a dalšich látek, které otupují bolest a umožnují bezprostřední zvýšení výkonnosti tim i přežití. Daní za to ale pravidelně bývá následná celková rychlejší vyčerpanost.
Jestli bych si tedy moh přát - rád bych, kdyby se nějak povedlo zařidit, že třeba spotřeba jidla, pití a spánku by při běhu vzrůstala alespon na dvojnasobek a při poraněni obdobně.
Vim, že se to hezky povidá a jiný s tím může mit naprosto neadekvátní hromady práce - a tak to prosím berte jen jako mou fantazii. Na druhou stranu už jsem na EQ mnohokrát zažil, že nějaký nápad dokáže někdo zrealizovat obdivuhodně brylantně.

Napsal: 21. 3. 2006 12.24
od slupka
jestli vam vadi, ze nad postavou sviti napis near death, tak reknete labirovi, at ho odmaze a mate to

nebude vas to pak vzrusovat. jinak zpomaleni v oblasti near death neni spatny napad.
Napsal: 21. 3. 2006 12.34
od Alcatraz
slupka píše:jestli vam vadi, ze nad postavou sviti napis near death, tak reknete labirovi, at ho odmaze a mate to

nebude vas to pak vzrusovat. jinak zpomaleni v oblasti near death neni spatny napad.
Ja bych prosil jedno odmazani meho jmena z postavy a pokud mozno i z logu. A taky nechci aby se zobrazovalo moje povolani a level ve vypisu hracu pri loginu.
((P.S. Mysleno ironicky. Takoveto pozadavky se museji rikat BW ne labirovi a BW s tim evidentne nic delat nechce))
Napsal: 21. 3. 2006 12.37
od labir
Zpomalení nebude, je to příliš ultimativní a pokud mám volit mezi hratelností a pseudorealitou tak volím hratelnost. Ovšem zvýšená spotřeba jídla při větším poranění... hmmm.. to není až tak problém udělat...to se mi líbí. Díky za nápad.
2Slupka: Nápis nad postavou je skriptově neuchopitelný. Tj. nejde změnit nebo nechat zmizet ani kdybych chtěl. Navíc i kdyby to šlo tam zůstane - vzhledem k omezeným grafickým možnostem NWN jinak nejde poznat zranění postavy. A že takové zranění near death musí jít poznat na první pohled...
Ovšem teď mě něco s tím near death napadlo.… Použiji náhodu. Kdo bude těžce raněn bude mít šanci na to, že když nepřehodí DC výdrže dle velikosti zranění tak prostě omdlí. Takže spěšný ústup z boje bude zachován a postih na postavy ignorující své zranění aplikován taky.

Napsal: 21. 3. 2006 12.52
od Para
A ještě jeden aspekt bych uvítal a to rozšiření rozsahu ve kterém je postava v bezvědomí - tedy již nehybně ležicí ale spolubojovnikem spasitelná pomocí obyčejné lékarny. I mnohá zviřata v realitě vetřelce jen "uzemní" a pak jdou po svém... Posílilo by to pospolitost v boji a taky by to víc odpovidalo realitě, kdy mnozí nejsou hned fatálně K.O.
Je ale obecně na EQ velmi pozitivni, že si zadarmo hraju prakticky novou hru a navíc, že si ještě takto můžu o něco požádat, že si toho někdo všimne a úpně zadarmo zas zainvestuje svůj čas..., zapřemejšlí a udělá třeba něco ještě lepšího
