Zjisti auru … dřív, či později, to je to, oč tu běží
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Zjisti auru … dřív, či později, to je to, oč tu běží
Zdravím nevím jestli to dát do otázek , ale sem mi to sedí víc...
Paladin má na EQ unikátní kouzlo zjisti auru a později zobraz auru...
Proč je tohle kouzlo dostupné až na Xtém lvl? (myslím, že 12)
Nebylo by lepší a zároveň smysluplnější kouzlo "zjisti auru" přesunout o okruh níž? A tudiž ho zpřístupnit na 9.lvl, na který se dá s přehledem dostat.
Příjde mi divné, že boží bojovník může vycítit auru bytosti až tak pozdě.
Na 9.lvl by měl mít již dost zkušeností, aby tu zlou, černou, ošklivou a smrdutou auru vycítil stejně snadno jako tu blyštivou a bílou, vyvoněnou odpustkama.
Dá se s tím hrát dobré RP a zároveň by to bylo dostupné pro většinu hráčů... ne jen pro nonstop vypařený mástry (nic ve zlém, kdybych mohl, bych rozšířil řady)
Paladin má na EQ unikátní kouzlo zjisti auru a později zobraz auru...
Proč je tohle kouzlo dostupné až na Xtém lvl? (myslím, že 12)
Nebylo by lepší a zároveň smysluplnější kouzlo "zjisti auru" přesunout o okruh níž? A tudiž ho zpřístupnit na 9.lvl, na který se dá s přehledem dostat.
Příjde mi divné, že boží bojovník může vycítit auru bytosti až tak pozdě.
Na 9.lvl by měl mít již dost zkušeností, aby tu zlou, černou, ošklivou a smrdutou auru vycítil stejně snadno jako tu blyštivou a bílou, vyvoněnou odpustkama.
Dá se s tím hrát dobré RP a zároveň by to bylo dostupné pro většinu hráčů... ne jen pro nonstop vypařený mástry (nic ve zlém, kdybych mohl, bych rozšířil řady)
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Stejně jako True seeing?
V tomhle musím nesouhlasit... zas tak nebezpečný to není. Pořád je to tvrzení proti tvrzení. Jiné by to bylo u "zobraz auru", kde by byla aura vidět pouhým okem pouhého smrtelníka. Samozřejmě dá se to zneužít, ostatně jako spousta jiných kouzel.
EDIT: Tvrzení proti tvrzení PC , protože vždyť se jedná spíše (aspoň jak já si tohle představuju) jako jistý pocit, který mi říká co vězí uvnitř oné osoby. Ona to samozřejmě může popřít a až se sežene někdo, kdo umí auru zobrazit pro všechny , tak potom je to problém...
A jak říkám 12lvl - 13lvl je pro člověka, který hraje tak 3h za den (né každej den) skoro maximum … samozřejmě, pokud si nevybere jediný char, jiný hrát nebude a pojede si to své, ale po čase to nějak omrzí, nebo člověk zjistí, že ta jeho postavička neumí to co by od ní nyní chtěl atd... ale to už je mimo topic sorry
V tomhle musím nesouhlasit... zas tak nebezpečný to není. Pořád je to tvrzení proti tvrzení. Jiné by to bylo u "zobraz auru", kde by byla aura vidět pouhým okem pouhého smrtelníka. Samozřejmě dá se to zneužít, ostatně jako spousta jiných kouzel.
EDIT: Tvrzení proti tvrzení PC , protože vždyť se jedná spíše (aspoň jak já si tohle představuju) jako jistý pocit, který mi říká co vězí uvnitř oné osoby. Ona to samozřejmě může popřít a až se sežene někdo, kdo umí auru zobrazit pro všechny , tak potom je to problém...
A jak říkám 12lvl - 13lvl je pro člověka, který hraje tak 3h za den (né každej den) skoro maximum … samozřejmě, pokud si nevybere jediný char, jiný hrát nebude a pojede si to své, ale po čase to nějak omrzí, nebo člověk zjistí, že ta jeho postavička neumí to co by od ní nyní chtěl atd... ale to už je mimo topic sorry
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Můj návrh zní takto... ( kdyžtak mi to vyvraťte nebo mě ukamnujte zamítavými odpověďmi :D )
nejdřív jak ta kouzla vnímám (je to pouze osobní, skoro laický pohled na věc)
Zjisti auru - má začínající paladin a jedná se o jisté tušení či 6. smysl … takový čuch na parchanty … pomocí boží síly dokáže vycítit zlo
Zobraz auru - Schopnost, která se postupem času vyvine ze zjištění aury. Schopnost boží mocí zobrazit auru člověka, k čemuž je zapotřebí velkých zkušeností sesilatele a klidně i rituál , který by napomohl auru zobrazit.
No proto mi přijde (nic ve zlém proti nastavení a labirovu nápadu) ,že hlavní moucha tohoto je v tom, že obě tato kouzla (nebo jak jsem nahoře psal schopnosti) jsou ve stejném okruhu, i když se diametrálně liší svým dopadem na okolí.
Proto by myslím bylo fajn, kdyby se "zjisti auru" hodilo na druhý okruh a zobraz auru ponechat na třetím, nebo, což by asi bylo lepší, posunout ho na čtvrtý okruh, protože tohle kouzlo je už pro zlouny vážně problém.
Ták... snad je z toho pznat co tím chtěl básník říci.
nejdřív jak ta kouzla vnímám (je to pouze osobní, skoro laický pohled na věc)
Zjisti auru - má začínající paladin a jedná se o jisté tušení či 6. smysl … takový čuch na parchanty … pomocí boží síly dokáže vycítit zlo
Zobraz auru - Schopnost, která se postupem času vyvine ze zjištění aury. Schopnost boží mocí zobrazit auru člověka, k čemuž je zapotřebí velkých zkušeností sesilatele a klidně i rituál , který by napomohl auru zobrazit.
No proto mi přijde (nic ve zlém proti nastavení a labirovu nápadu) ,že hlavní moucha tohoto je v tom, že obě tato kouzla (nebo jak jsem nahoře psal schopnosti) jsou ve stejném okruhu, i když se diametrálně liší svým dopadem na okolí.
Proto by myslím bylo fajn, kdyby se "zjisti auru" hodilo na druhý okruh a zobraz auru ponechat na třetím, nebo, což by asi bylo lepší, posunout ho na čtvrtý okruh, protože tohle kouzlo je už pro zlouny vážně problém.
Ták... snad je z toho pznat co tím chtěl básník říci.
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
no hele,já potkal mithallirské paladiny, kteří nepoznali upíra když ho měli přímo před sebou, takže o jejich schopnosti vycítit zlo bych diskutoval
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
hmmm na tom něco bude, ale to bylo ještě v dobách před mým magakrutým návrhemMourisson1 píše:no hele,já potkal mithallirské paladiny, kteří nepoznali upíra když ho měli přímo před sebou, takže o jejich schopnosti vycítit zlo bych diskutoval
Ne sorry to bylo trochu přehnaný … třeba to byli pouze řadoví vojáci, kteří měli k paladinovi stejně daleko jako já k ajťákovi... a nebo si může odpustky kupovat i upír a pak se jedná pouze o rozlišení druhů... a řekněme si to na rovinu. Paladiné a vojáci nebývají z nejchytřejších a nejvšímavějších. (Má postavička, která viděla upíra asi ze dvou metrů taky ani na chvíli nezapochybovala o tom, že se jedná o pocestného)
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Jde o to, že Paladin jako takový vycítí zlo. Pokud je to nějaký podřadný kostlivec, obživlá kostra, může cítit třeba to svrbění prstů, při upírovi má už vážně nepříjemný pocit a špatně se mu dýchá a kdyby byl v blízkosti nějaký Lich, třeba by pociťoval bolesti a další příznaky. Je to dlouho, co jsem četl příručku paladina. Každopádně toto všechno na EQ není. Jen se už nepamatuju, kdo mi to sdělil.
Omlouvám se smíchal jsem jabka a hrušky...zuzuPD píše:Je to kouzlo a není určené k poznávání zla, ale poznávání aury. Aura a dobro/zlo nemají moc společného. A když kouzlo nepoužívají, nevycítí vůbec nic.
Tím zlem jsem myslel pokleslou auru.
To Pipi: Ano jistě zlo (zlé umysly) smozřejmě nevycítí … ale jak by měl cítit tu auru? Je to čistě vizuální vjem? Asi jako *přimhouří oči , pomodlí se a ejhle vidí kolem postavičky její auru*?
Nějak nevím jak si to vysvětlit a podle čeho to hrát...
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
No jo … ale jen tobě. Okolí ne. A v tom vidím zakopaného psa.
Jestli kromě vizulní stránky té aury to kouzlo působí i tak, že třeb pokleslá aura = pocit chladu , kdežto bílá aura = pocit tepla a svěžesti … to je asi vedlejší a je si na způsobu hráče jak si to zahraje.
Jestli kromě vizulní stránky té aury to kouzlo působí i tak, že třeb pokleslá aura = pocit chladu , kdežto bílá aura = pocit tepla a svěžesti … to je asi vedlejší a je si na způsobu hráče jak si to zahraje.
Naposledy upravil(a) xondik dne 16. 3. 2012 23.19, celkem upraveno 1 x.
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Mě tahle diskuze stejně přijde trochu zbytečná, protože reálně čtení aury postihne jen začínající postavu, nebo takovou, která něco spáchala teď hned fčil a ještě si nestihla auru vyhojit na normální hodnoty (což je skoro hned když pravidelně háže věci na oltář).
Jinak tedy za celou tu dobu co tu hraju, za všechny postavy, mi auru četla jen jedna jediná postava, a byl to kocour :)
Jinak tedy za celou tu dobu co tu hraju, za všechny postavy, mi auru četla jen jedna jediná postava, a byl to kocour :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Já auru vnímám spíš jako svědomí než nějaké dobro/zlo. Něco spácháš, posklesne ti aura, tak si koupíš odpustek, aby ti bylo dobře na duši a hajzl můžeš být vesele dál až na půdu.
Takovou věc podle mne paladin vycítit nemůže. Může mít ale z chování té osoby podezření a tak požádá svého boha, aby mu dovolil okouknout, jestli dotyčný nemá náhodou černé svědomí.
Co se týče toho vycítít zlo. Nikdy jsem si nemyslel, že by paladin kouknul na chlapíka, rozbolela ho hlava a tak by věděl, že je to hajzl. Už jen proto, že by to měli paladini hrozně jednoduchý. Spíš si myslím, že paladin je ke zlu vnímavější v obecné rovině. Když do zatuchlé hrobky licha vleze bojovník, mág a paladin. Představuju si, že bojovník řekne, že se mu to tady nelíbí, mág prohlásí, že cítí mocnou magii a paladin řekne, že tu sídlí velké zlo, protože v jistém smyslu ho opravdu cítí, ale už to musí být opravdu místo tím zlem přímo prosáklé.
Tak nějak si to představuju já.
Takovou věc podle mne paladin vycítit nemůže. Může mít ale z chování té osoby podezření a tak požádá svého boha, aby mu dovolil okouknout, jestli dotyčný nemá náhodou černé svědomí.
Co se týče toho vycítít zlo. Nikdy jsem si nemyslel, že by paladin kouknul na chlapíka, rozbolela ho hlava a tak by věděl, že je to hajzl. Už jen proto, že by to měli paladini hrozně jednoduchý. Spíš si myslím, že paladin je ke zlu vnímavější v obecné rovině. Když do zatuchlé hrobky licha vleze bojovník, mág a paladin. Představuju si, že bojovník řekne, že se mu to tady nelíbí, mág prohlásí, že cítí mocnou magii a paladin řekne, že tu sídlí velké zlo, protože v jistém smyslu ho opravdu cítí, ale už to musí být opravdu místo tím zlem přímo prosáklé.
Tak nějak si to představuju já.
Aura tak jak ji chápu já - je cosi neuchopitelného, nepopsatelného, ale pro vnímavavé lidi (v nwn settingu paladiny) naprosto zřejmá a cítit na první pohled. To že systémově prodražuje smrt s tím nemá co dělat. Jako zlá postava bych asi neměl nikdy potřebu si kupovat krásnou světloučkou auru. Aura je prostě takovej tag postavy, kteréj by měl být nepopiratelným podpisem skutků, které postava spáchá. a nějakej systém odpostků je IMHO stejně blbost
PODPIS