Stránka 1 z 8

Filtr na skrytí povolání a úrovní hrajících postav

Napsal: 16. 5. 2012 15.56
od Anade
Napsal jsem program, který umí skrýt povolání a úrovně hrajících postav na serveru NWN. Není potřeba modifikovat původní server.

EDIT 2015: Existuje linuxová a nově též windowsová verze, zde je popsaná linuxová, windowsová verze je popsaná na serveru Neverwinter Vault.

Program funguje na principu modifikace paketů. Jedná se o uživatelský filtr do iptables. Filtr tedy musí být spuštěn v Linuxu. Může být nainstalovaný přímo na stejném systému jako server NWN nebo kdekoli na síťové trase od serveru ke klientům.

Použití:
  • Stáhnout zdrojové kódy: http://neverwintervault.org/project/nwn … characters
  • Instalovat potřebné balíčky pro kompilaci (na Debianu/Ubuntu jsou to zejména balíčky iptables-dev a libnetfilter-queue-dev).
  • Zkompilovat program (Makefile přiložen).
  • Spustit zkompilovaný program jako root.
  • Nastavit iptables, aby se filtrovaly pakety jdoucí od serveru NWN přes uživatelský filtr:
    Pro (doporučenou) verzi nfq (vyžaduje jádro Linuxu verze 2.6.14 nebo novější):
    iptables -t mangle -A POSTROUTING -p udp --sport 5121 -j NFQUEUE --queue-num 5121
    Pro (starší) verzi ipq:
    iptables -t mangle -A POSTROUTING -p udp --sport 5121 -j QUEUE
Všem klientům (nezávisle na platformě) se pak zobrazí v seznamu uživatelů pouze jména postav. Řádek s informací o povoláních a úrovních zcela chybí.

UPDATE 10. 6. 2012:
Udělal jsem ještě verzi pro novější rozhraní NFQUEUE. Tato verze lze kombinovat s jinými uživatelskými filtry, ale vyžaduje jádro Linuxu verze 2.6.14 nebo novější. (Verzi jádra zjistíte příkazem „uname -r“.)
Obě verze jsou dostupné nyní na severu neverwintervault.

EDIT: 31. 8. 2014:
Nahrazena adresa nwvault.ign.com za adresu neverwintervault.org:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot … il&id=1533http://neverwintervault.org/project/nwn … characters

EDIT: 19. 3. 2015:
Windowsová verze pro 32- a 64bitové verze Windows 7, 8 a 8.1:
The Windows Network Filter to Hide Classes and Levels in the List of Playing Characters

Napsal: 22. 5. 2012 0.23
od Anade
Takto vypadá okno se seznamem postav při přihlašování, pokud je filtr na povolání spuštěn:

Obrázek

Napsal: 22. 5. 2012 1.55
od Olymar
To je hezká vychytávka a já bych byl pro, jenže se bojím, že nemáme přístup k žádnému routeru na serverovně Equilibrie. :bigwink:

Napsal: 22. 5. 2012 8.13
od Anade
Může to být spuštěno i přímo na stejném stroji jako NWN-server EQ. Předpokladem je, že ten běží na Linuxu.

Napsal: 22. 5. 2012 8.51
od The_Balrog
AFAIK Equilibrie běží na Windows

Interaktivní vysvětlovač neznámých zkratek (Aefar):
AFAIK - As Far As I Know
Český ekvivalent PV - pokud vím

P.S.: Píšu to hlavně pro sebe


EDIT Balrog: Nene, Interaktivní vysvětlovač neznámých zkratek má zkratku IVNZ, a ne Aefar. :))

Napsal: 26. 5. 2012 21.53
od xondik
No i když by teoreticky tenhle program fungoval, tak je to stejně k ničemu.
Aneb když se chce vždycky si každý může zjistit nejen lvl, ale i featy a body postavy.
A to z jednoho prostého důvodu.
V NWN nefungují hesla, tudíž se stačí přihlásit jako předem vytipovaný (kýžený) ACC a kliknout na Log in.
Voilá každý si může zjistit aktuální stav postavy cizího hráče - od hp přes xp,featy,skilly všechno.

Zkrátka: Myslím, že nemá cenu to aplikovat.

BTW: Anade - smekám před skillem v psaní těhle zlepšováků!

Napsal: 26. 5. 2012 22.08
od Aefar
Myslím si, že to smysl má. Je krajně nepohodlné zjišťovat ty věci u každého zvlášť tímto podvodem (krom toho, že je to podvod na permanentní BAN s okamžitou platností). Takhle tě to prostě neláká se kouknout, protože to nevidíš. Je jen škoda, že to nejde aplikovat na EQ, pač jede na Windowsu, no.

Napsal: 27. 5. 2012 10.05
od Ankar
xondik píše:No i když by teoreticky tenhle program fungoval, tak je to stejně k ničemu.
Aneb když se chce vždycky si každý může zjistit nejen lvl, ale i featy a body postavy.
A to z jednoho prostého důvodu.
V NWN nefungují hesla, tudíž se stačí přihlásit jako předem vytipovaný (kýžený) ACC a kliknout na Log in.
Voilá každý si může zjistit aktuální stav postavy cizího hráče - od hp přes xp,featy,skilly všechno.

Zkrátka: Myslím, že nemá cenu to aplikovat.

BTW: Anade - smekám před skillem v psaní těhle zlepšováků!
Zaprvé je to nepohodlné a zadruhé to stejně využije jen pár blbečků, takže pro většinu to stejně bude jen výhoda. ;-)

Napsal: 27. 5. 2012 14.17
od George
Smysl to má, já se koukám do playerlistu na levely, ale je to uplně něco jinýho, než kdybych se někomu logoval na účet... to fakt ne... a zároveň bych tenhle systém chtěl zavézt (už min. dvakrát jsem tenhle systém navrhoval... jestli si pamatuju, tak už z principu se tohle nezavede, protože to nepsal Labir).

Napsal: 27. 5. 2012 14.25
od Anade
xondik: Tak z tohoto důvodu má Labir implementován systém ISA. Bez klíčů toho hráče (který si zapl ochranu účtu pomocí ISA) to crackerovi odpojí ovládání a vytvoří report pro DM.
Být crackerem, tak si rozmyslím, jestli zkusím zjistit někomu levely za cenu reportu pro DM. A určitě to není snadné hromadně pro více postav.

Aefar: Až to nastuduji, budu schopen ten filtr udělat i pro Windows. Akorát nevím, jestli bych měl studovat novější technologii pro Windows Vista a novější nebo tu starší pro Windows XP/2000. „Windowsák“ teda nejsem, takže mi to bude trvat. Hlavně taky najít na to čas.
V Linuxu je to tak snadný…

Napsal: 27. 5. 2012 15.34
od Olymar
Anade píše:xondik: Tak z tohoto důvodu má Labir implementován systém ISA. Bez klíčů toho hráče (který si zapl ochranu účtu pomocí ISA) to crackerovi odpojí ovládání a vytvoří report pro DM.
Být crackerem, tak si rozmyslím, jestli zkusím zjistit někomu levely za cenu reportu pro DM. A určitě to není snadné hromadně pro více postav.
Drobné varování pro hráče: ty reporty to opravdu vytváří (častěji se ale skutečný majitel snaží připojit někde na návštěvě), a pokud nás něco donutí to poctivě projít, mohli by se někteří divit. U podobných prohřešků skutečně neplatí "prošlo mi to jednou, projde mi to vždy". A pokud bychom jó chtěli, tak jsou k dispozici i surové logy serveru, z kterých také lze vyčíst řadu zajímavých věcí.

Napsal: 27. 5. 2012 22.16
od xondik
Anade píše:xondik: Tak z tohoto důvodu má Labir implementován systém ISA. Bez klíčů toho hráče (který si zapl ochranu účtu pomocí ISA) to crackerovi odpojí ovládání a vytvoří report pro DM.
Být crackerem, tak si rozmyslím, jestli zkusím zjistit někomu levely za cenu reportu pro DM. A určitě to není snadné hromadně pro více postav.
Neříkám, že to je špatný nápad. Zamlouvá se mi to, jen mi to přijde zbytečné. Pořád totiž platí, že pokud chci, tak vím. (ač o tom vědí třeba DM, ale vím)

Nechci, aby to znělo nějak urážlivě, nebo že si necením té práce, která s tím musela být. To vůbec, ale když máš takovej megaskill (není to myšleno ironicky) co se NWN+scriptování a bůhvíčeho s tím spojnýho týče. Proč to nevyužít k vytvoření nové lokace, k přetvoření staré lokace, k vytvoření nového předmětu, k vylepšení a rozhejbání světa? Vždyť je to úžasný, že to tady dokážete. Já jsem na tohle totální dement, ale kdybych to uměl, tak bych se o to pokoušel... ale to už jsem zabrousil mimo téma, omlouvám se

Napsal: 28. 5. 2012 7.56
od Aefar
Uf, tohle nepochopím *rozdýchává*. Chceš říct... když chci vykrást zlatnictví, tak můžu zámek navíc vylomit, tak proč ho tam dávat.

Tomu prostě neporozumím.

Tady jde o to, aby, když se chceš jen podívat, kolik hráčů je ve hře, to do očí nebily ty lvly a classy. Většina je dle hlasování silně pro a ne proto, že by to obešla, ale proto, že chtějí nevědět a nechtějí zjišťovat, jen teď to prostě vidíš, i když nechceš.

Popravdě jsem za takovou aktivitu Anadeho rád... stejně jako třeba za odblokovanou kameru, kterou používám.

Napsal: 28. 5. 2012 9.07
od Malae
Je to tak, jak říká Aefar. Jde o to aby si to udrželo i trochu magičnost, aby to člověk netušil ooc co může od té a té postavy čekat. Je to takové zajimavé a rozhodně to jen RP hře pomůže. A když náhodou dojde k CvC tak to nebude založené na tom že by si někdo řekl jo, to pude je jen (např.) 6. lvl

George: Ano, ale tuším že tento systém nikdo nenavrhoval. Byli tu způsoby, které se dali lehce obejít
:yes:

Určitě by to stálo za to :bigwink:

Napsal: 28. 5. 2012 9.18
od Ankar
Aefar píše:Chceš říct... když chci vykrást zlatnictví, tak můžu zámek navíc vylomit, tak proč ho tam dávat.
Vaaau, opravdu hezky řečeno.

Co jsem slyšel tak ale Labir stejně nepřijímá nic co není jeho kód ne? To je stejné jako když mu, co jsem slyšel, Croden nabízel kód na to, když napíšete *sedne si* aby se provedla animace ve které se postava posadí.

Napsal: 28. 5. 2012 9.33
od Mourisson1
Takovou úpravu bych nebral ani z ..hm..praktičnosti... vždyť to každý vidí že si moje postava sedá, ne? A když se omylem ukliknu abych znova psal *sedne si*...no nevím

Napsal: 28. 5. 2012 9.50
od Braenn
Ankar píše:Co jsem slyšel tak ale Labir stejně nepřijímá nic co není jeho kód ne? To je stejné jako když mu, co jsem slyšel, Croden nabízel kód na to, když napíšete *sedne si* aby se provedla animace ve které se postava posadí.
Nepřijímá žádné cizí skripty, ale všimni si, že Anadeho fičurka jede pouze na lokálním počítači toho, kdo si ji nainstaluje. Do systému serveru nijak nezasahuje. Je pouze pro ty, co ji u sebe na PC mít chtějí (třeba jako portréty).
Snad pojede brzo i pod Windows.

Edit - Díky Georgi za opravu. Systém tedy funguje pro server, ale nezasahuje do něj žádným skriptem.

Napsal: 28. 5. 2012 10.39
od Ankar
Mourisson1 píše:Takovou úpravu bych nebral ani z ..hm..praktičnosti... vždyť to každý vidí že si moje postava sedá, ne? A když se omylem ukliknu abych znova psal *sedne si*...no nevím
To byl příklad, jde tady o labira a přijímání scriptů. ;-)
Braenn píše:
Tak to by pak bylo určitě fajn...

Napsal: 28. 5. 2012 10.53
od The_Balrog
Tak ta aplikace má smysl jen když je na serverovém počítači, nebo nějakém routeru po cestě.

Aby si to instaloval u sebe ten, kdo chce - to mi přijde mnohem snazší se na ten playerlist vůbec nedívat. A když má někdo tu strašnou potřebu se koukat na playerlist, aby si rozmyslel, zda se podle něj lognout, či ne, může na pár vteřin skočit do hry a prohlédnout si playerlist ve hře, kde to má bez těch delikátních informací.

Napsal: 28. 5. 2012 12.42
od xondik
Aefar píše:Uf, tohle nepochopím *rozdýchává*. Chceš říct... když chci vykrást zlatnictví, tak můžu zámek navíc vylomit, tak proč ho tam dávat.

Tomu prostě neporozumím.
No, dalo by se to tak říci.
Proč tam dávat zámek? Vždyť jde o zábavu. Když se někdo chce dobrovolně připravit o ono "tajemno a překvapení", budiž. Jeho hloupost.
Dle mého jde spíš o to, aby si každý uvědomil, co vlastně chce.
Když si chce člověk zahrát, tak k tomu lvl hráčů nepotřebuje. Když nechecš, nechtěj. Ochudíš sám sebe o část hezkýho napětí.
Stačí spustit hru, ignorovat tu záložku s "player listem" a zkrátka se lognout.

Myslím, že nejsou podstatné systémy zabraňující zjišťování informací, ale mentalita člověka, který se může rozhodnout, jestli si ty informace zjistí, či nikoli.