Stránka 1 z 6
Maxování životů
Napsal: 22. 3. 2006 19.46
od OneIceOne
Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomí

Proste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.
Re: Maxování životů
Napsal: 22. 3. 2006 21.03
od labir
OneIceOne píše:Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomí

Proste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.
To jsem moc nepochopil. Jak to myslíš?
Napsal: 22. 3. 2006 21.06
od Rahwin
Naklikavanie lvl kym na kocke nie je hodene maximum...
Cize ak ma hrac fightera s odolnostou 16/+3. tak si pocka kym mu to neprida 13hp...
Napsal: 22. 3. 2006 21.08
od labir
Rahwin píše:Naklikavanie lvl kym na kocke nie je hodene maximum...
Cize ak ma hrac fightera s odolnostou 16/+3. tak si pocka kym mu to neprida 13hp...
Hmm..myslel jsem si to. To myslím ani ošetřit moc nejde.…
Napsal: 22. 3. 2006 21.09
od OneIceOne
Postava si nahazuje uroven, koukne na vysledek a koukne na životy, pokud neni max, zrusi a rozdeluje dokud neni max. první tři urovne dava hra max, pak nahazuje bonus za povolaní nahodne. Ptám se zda se neplánuje uprava,kdy vysledek nebude videt, tedy bude to nahodné. Projeví se odolní jedinci s větší počtem životů, jako válečníci a tak a kouzleníci se budou trochu více bát. uprava byla na arkh 2, kdy zaverečná tabulka v oblasti zivotů byla začernená.
edit. když to bylo tam snad to jde a co jsem videl ve hre, tak jsi pomerne tvrdák na tvorbu v nwn

, podle mě by se to na rp server pomerne hodilo...
Napsal: 22. 3. 2006 21.10
od Talmarin
Reseni maji treba myslim na Ark2 … tu hozenou hodnotu prekryje cerny flek

Napsal: 22. 3. 2006 21.10
od labir
Začernalá..hmm..to by snad šlo, ale to bude zásah do haků. Takže případně až v rozšíření.
Napsal: 22. 3. 2006 21.12
od Alcatraz
Labir píše:Hmm..myslel jsem si to. To myslím ani ošetřit moc nejde.…
Jediny, kde sou napsany zivoty, tak v tom dialogu na konci levelup. A ten de nechat zakryt, takze neni videt ten hod a bud to prijmu, nebo odmitnu, ale nevim kolik sem si hodil.
Problem je, ze na tomhle serveru za soucasnyho stavu by takove opatreni nebylo nic platne.
… i kdyz .. po par zmenach ..
Napsal: 22. 3. 2006 21.12
od photter
já se obávám, že Labir je tolik vzdálenej PG, že neví přesně, co myslíš
když házíš lvl, vidíš na závěrečným screenu, kolik si dostal HP - pokud nehodils plnej počet, nic ti nebrání dát "cancel" a házet znova...a to tak dlouho, až se ti plnej počet povede
A2 a mintaka to maj ošetřený maskou přes tenhle screen, takže víš prd, koliks hodil
další takovej často a brutálně zneužívanej bug je tzv. věčnej první útok
pokud po prvním útoku přehodíš zbraň, začnou se útoky počítat znova vod začátku - stačí dát dvě zbraně do dvou vedlejších quickslotů a jen tak prstíčkama kmitat a to je pane AB :)
na alhambrii to bylo ošetřený tak, že tasení zbraně přerušilo všechny akce postavy
Napsal: 22. 3. 2006 21.23
od Rahwin
Tam ani tak nejde o to AB, ako o skoro nekonecny pocet utokov...:)
Napsal: 22. 3. 2006 21.25
od photter
tam teda kurva de vo AB, těch útoků zase tolik neuděláš, nějaká prodleva tam je

Napsal: 22. 3. 2006 21.27
od Rahwin
Dobre teda, na nizkych urovniach je to o utokoch, na vyssich o ab...
Moze byt? :D
(a aj na nizkych a aj na vysokych urovniach je to bugusing :) )
Napsal: 22. 3. 2006 21.29
od photter
Napsal: 22. 3. 2006 21.50
od Fantalas
lol

Napsal: 23. 3. 2006 10.51
od snowman
Doporučení: nepsat o takových zneužitelných věcech moc na forum, ale kdyžtak PM WB... což?

Napsal: 23. 3. 2006 12.52
od kashe
s maxovanim je to težky...tose da soudit až podle vyššího lvl ..to nahazovani funguje tak že vetšinou ten prvni pokus da maximum ( na 6 lvl mi to zatim dalo pokaždý plnej )
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
Napsal: 23. 3. 2006 12.54
od Alcatraz
kashe píše:s maxovanim je to težky...tose da soudit až podle vyššího lvl ..to nahazovani funguje tak že vetšinou ten prvni pokus da maximum ( na 6 lvl mi to zatim dalo pokaždý plnej )
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
ne, hazi to random. Ale prvnich par levelu (4 nebo 5) ti to da vzdycky max. Abys nezacinal jako fighter s 1 zivotem.
Napsal: 23. 3. 2006 13.14
od snowman
kashe píše:
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
Já ale mluvil o tom, co psal Photter.… To by se šířit nemuselo, to už tak "obecné" není
Napsal: 23. 3. 2006 13.15
od Rahwin
Myslim, ze snowman narazal na trik s menenim zbrane...:)
Ale on uplne nepochopil prisne tajnu akciu s utajovanym nazvom "Oddelit zrno od pliev"
Labir napisal script detekujuci taketo spravanie a po spravnej motivacii na fore sa hraci ochotni zneuzivat system zapisovali na dm tabulku, a Ix ma pre nich specialny daresek (ci deresek? :) )
Napsal: 23. 3. 2006 13.22
od snowman
A hody jsou opravdu RANDOM - to, že to někomu dá 6 nebo 10 levelů maximum, je prostě možné, i když méně pravděpodobné.
Celkově ale když se zamyslíte, tak v tom také není zas takový problém, který by nějak kazil hru - protože prostě každá postava má dané maximum dle bonusu odolnosti tj. víceméně ve výsledku ty HP odpovídají realitě - to spíš bych viděl jako problém, kdyby to díky randomu způsobilo, že ork bojovník, který trénuje tělo, boj a kondici má na 10. levelu 50HP a gnom mág na 10. levelu by měl to samé - nevidím v tom moc logiku a to, že se to odvíjí od odolnosti, což JE logické, by ztratilo z 99% procent na významu - to bychom pak mohli chtít, aby při postupu se taky do skillů body rozhodily náhodně - i to by odporovalo IC realitě...
Prostě to není problém a hru ostatním to nekazí - tu kazí úplně jiné věci...
