Stránka 1 z 1
Zkamenění, aneb jak na to
Napsal: 22. 8. 2012 21.10
od Zlofas
Ahoj, potřeboval bych poradit, pokud dostanu zkamenění a objeví se mi tabulka že jsem umřel, ale když ji odliknu tak můžu znovu psát, můžu se sám z toho zkamenění dostat? Protože jako měňavci mi mi stačila proměna do dráčka aby zkamenění spadlo a já si mohl odkráčet. Proto se chci zeptat jestli je to bug nebo jestli to lze, protože pokud můžu jako socha myslet tak by mi to mělo stačit na proměnu. A rovnou se chci zeptat jestli když mě pak někdo odkamení "legálně", tak budu mít všechny vzpomínky i na toho kdo mě přepadl.
Napsal: 22. 8. 2012 21.19
od Olymar
No, to není úplně jednoduchá otázka. Zkamenění samotné je permanentní persistentní (a pokud se stane, že ne, je to bug, kterého nelze zneužívat), nicméně konkrétní situace mohou mít konkrétní řešení. Pošli ty i útočník report z CvC a pak se uvidí.
Napsal: 22. 8. 2012 22.57
od kokosak
Ugh. Kámen nemůže myslet. Jako šutr je člověk šutr, cokoli jiného je jednoznačně bug. Zašutrování není zabití, takže není důvod k zapomínání. Pokud je zašutrovaný umlácen, je mrtvolka a zapomíná.
Pokud jsi se bugem dostal ze šutru, měl by ses nechat zpátky zašutrovat a zpytovat svědomí. Nějak si pořád nedokážu představit, jak by sis mohl myslet, že je odšutrování přes proměny v pořádku.
Napsal: 22. 8. 2012 23.02
od Strigo
kokosak píše:Ugh. Kámen nemůže myslet. Jako šutr je člověk šutr, cokoli jiného je jednoznačně bug. Zašutrování není zabití, takže není důvod k zapomínání. Pokud je zašutrovaný umlácen, je mrtvolka a zapomíná.
Pokud jsi se bugem dostal ze šutru, měl by ses nechat zpátky zašutrovat a zpytovat svědomí. Nějak si pořád nedokážu představit, jak by sis mohl myslet, že je odšutrování přes proměny v pořádku.
Dle mého kouzlo se jmenuje jasně … Maso na Kámen … tím pádem veškerá tkáň se proměním v kámen a tím pádem postava není nic jiného než šutr (nemůže myslet, nemůže si nic z té doby pamatovat, neměla by jakkoli reagovat a vytvářet jakoukoli činnost).
Napsal: 23. 8. 2012 5.50
od bart 23
Ale jo! např.*stojí nehybně jako kámen kterým ve zkutečnosti je*

Napsal: 23. 8. 2012 8.26
od Zlofas
kokosak píše: Nějak si pořád nedokážu představit, jak by sis mohl myslet, že je odšutrování přes proměny v pořádku.
No řídím se starým pořekadlem EQ, systém má přednost.. jenže občas je těžký rozlišit mezi systémem a bugem a proto se zeptám na foru, kde mi všichni očividně moc mile odpovědí

Napsal: 23. 8. 2012 10.35
od Lomylith
No řídím se starým pořekadlem EQ, systém má přednost.
Ten dobře znám

Napsal: 23. 8. 2012 16.21
od kokosak
Zlofas píše:No řídím se starým pořekadlem EQ, systém má přednost.. jenže občas je těžký rozlišit mezi systémem a bugem a proto se zeptám na foru, kde mi všichni očividně moc mile odpovědí

Nebo taky člověk něco udělá, pak cítí, že by z toho moh mít průser a tak postne "dotaz", aby byl přinejhorším za prosťáčka, kterého netřeba trestat za zneužití chyby k prospěchu svému. Byli dokonce experti, kteří se bugováním dostali z Druhé strany, kde byli na permku. Pak se to snažili všemožně okecat a bublíkovali za to, aby mohli nahoře zůstat. Tuším dostali permaban. To jen tak mezi řečí.

Napsal: 23. 8. 2012 17.54
od Asce
Jak řikal Strigo, nejspíše to promění tkáň na kámen, takže nemůžeš nic... Dokážu si představit, kdyby to kolem tebe vytvořilo jakousi kamennou lasturu, že by změna například v mínotaura dokázala tu lasturu rozbít... bohužel jen kdyby.
Navíc, i kdyby jsi přemýšlet mohl, si nemyslím, že by byla proměna uskutečnitelná, protože měníš tkáň na tkáň... Nikoli kámen na tkáň.
Napsal: 23. 8. 2012 18.27
od Zlofas
Už je to vyřešené, dík za odpovědí, radši už nebudu psát než mě Kokosák přetáhne tím ohnivým mečem co má v avataru.
Napsal: 23. 8. 2012 18.34
od Jesper
Zlofas píše:Už je to vyřešené, dík za odpovědí, radši už nebudu psát než mě Kokosák přetáhne tím ohnivým mečem co má v avataru.
Já myslím, že bude stačit, když se příště zeptáš dřív, než se uchýlíš k nějakému pochybnému jednání na hranici pravidel

.
Edit: Popis kouzla z NWN wiki: "The subject and all possessions it carries turns into a
mindless, inert statue...". O proměnách tedy podle mého názoru nemůže být ani řeč.
Napsal: 27. 8. 2012 12.39
od Aefar
Na jaké bugy vy nepřijdete. Mě by to v životě nenapadlo vyzkoušet, když jsem zkamenělý, tak jsem zkamenělý

Napsal: 27. 8. 2012 13.09
od Mourisson1
Tak ono když hraješ Shiftera, tak tě to třeba napadne. S Hraničářem těžko

Napsal: 27. 8. 2012 14.40
od Akruo
Aefar píše:Na jaké bugy vy nepřijdete. Mě by to v životě nenapadlo vyzkoušet, když jsem zkamenělý, tak jsem zkamenělý

Já nevím, zda je někdo záměrně vymýšlí, spíš jsou lidé, na které se přímo lepí...
Napsal: 27. 8. 2012 15.45
od dráp
Akruo píše:Aefar píše:Na jaké bugy vy nepřijdete. Mě by to v životě nenapadlo vyzkoušet, když jsem zkamenělý, tak jsem zkamenělý

Já nevím, zda je někdo záměrně vymýšlí, spíš jsou lidé, na které se přímo lepí...
Naštěstí je to jen tvůj pocit. Zlofas se podle mě zachoval korektně a je dobře že to postnul sem. Ve fantasy je možné mnoho věcí a nejsem si zcela jistý, ale v mnoha knížkách a filmech zkamenění fungovalo jinak. Třeba někdo nezná Forgoten realms, pravidla D&D, ale viděl film, nebo knížku a proto mu něco přijde korektní. Zejména, když jde třeba o nováčka.
Občas mě některé útočné agresivní reakce překvapují. Nevím co tím chtějí dotyční dosáhnout. Ale naštěstí to je taky jen můj pocit a snad to tak není.

Napsal: 27. 8. 2012 15.45
od zuzuPD
Vyřešeno, uzavřeno.