Pěkné rozvržení, Naylune.
Jen bych u Ajris dal jako primární ono léčení (Healing) a možná, možná bych jí přidal Travel; Artea by měla asi hlavní doménu Animal; Gharma by mohl mít ještě domény Animal a Plant; Kana by měla mít jak Good, tak Evil, a z tvého výčtu bych jí tam nechal ještě Knowledge, Protection, Travel a Trickery, možná Magic, a hlavní doménou by měla být nejspíš doména Protection; Hargudovi bych přisoudil ještě doménu Trickery a hlavní doménou v současné době bych udělal Death; Nyrtis bych namísto Magic dal Evil, a přidal bych Protection; Solarovi bych zrušil Protection a jeho hlavní doménou by mělo být Sun; Tawwabovi bych přidal Air a Water a Travel; Matce poušti bych Travel sebral.
Takže by to vypadalo nějak takto:
Ajris -
Healing, Good, Protection, Travel
Artea -
Animal, War, Travel, Strength
Durmin -
Earth, Strength, Fire, Protection
Gharma -
Knowledge, Travel, Trickery, Animal, Plant
Kana -
Protection, Good, Evil, Knowledge, Magic, Travel, Trickery
Hargud -
Death, Evil, Fire, Trickery
Hrebog -
War, Strength, Destruction, Protection
Nyrtis -
Trickery, Knowledge, Evil, Protection
Solar -
Sun, Good, War, Fire
Bhaal -
Evil, Death, War, Destruction
----------------------------------------------------------------
Tawwáb -
Knowledge, Sun, Travel, Air, Water
Matka poušť - Earth, Sun, Fire, Knowledge, Animal
Matka příroda - Animal, Plant, Knowledge, Air, Earth, Fire, Water
Ovip - Earth, Plant, Strength, Trickery
Domény nejsou určující každého jednoho vyznavače daného boha, pouze popisují nějaký z principů a zaměření dané víry. Někteří kněží tedy nemusejí brát všechny domény za své, někteří se mohou ztotožňovat s více než dvěma doménami, klidně i s většinou nebo se všemi. Zde je pak prostor pro různé umírněnější nebo extrémnější výklady toho kterého vyznání.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.