Lékárna

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
dráp
Příspěvky: 392
Registrován: 1. 4. 2012 1.26

Příspěvek od dráp »

Hele, okecat se dá všechno, jako hájit. Myslím, že tahle debata zajíždí někam do zbytečností a detailů. Na EQ se toto nikdy neřešilo a všichni hráli spokojeně, proč to najednou řešit?

Na mě to působí jako sněm HCRP egoistů, kteří si honí svoje triko, co dělají a nedělají, co je RP a co ne a nad čím jsou zhnuseni. Jde tu o banality. Ta hra má své nedostatky a hráč není vždy schopen během vteřiny vyhvězdičkovat co postava dělá do detailu. Postava to prostě udělá a je někdy na ostatních, zda si domyslí hvězdičky.

Už vidim, jak v krizové situaci, ještě třeba v CvC, kdy je hráč zavalen emocemi hvězdičkuje jak pije lektvar. Postava by prostě vzala flakonek a vypila ho rychle.

Všeho s mírou jak říká Braenn. S jejím názorem souhlasim.

Kdo chce psa být, hůl si najde.

A popravdě, na foru se kecá spousty věcí, ale realita je mnohdy jiná. U některých z vás by mě zajímalo jak byste v krizovém CvC kontaktu jednali :bigwink:
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

dráp píše:A popravdě, na foru se kecá spousty věcí, ale realita je mnohdy jiná. U některých z vás by mě zajímalo jak byste v krizovém CvC kontaktu jednali :bigwink:
Dík, vidím to stejně jak píšeš. A k tomu poslednímu cos napsal. Víš že jsem zrovna na tohle myslela, a to zcela na konkrétní CVC při užití hvězdiček? No nenaštvalo by tě pak poslouchat něco o lektvarech, lékárnách a HCRP? :angry:
Uživatelský avatar
dráp
Příspěvky: 392
Registrován: 1. 4. 2012 1.26

Příspěvek od dráp »

Braenn píše:
dráp píše:A popravdě, na foru se kecá spousty věcí, ale realita je mnohdy jiná. U některých z vás by mě zajímalo jak byste v krizovém CvC kontaktu jednali :bigwink:
Dík, vidím to stejně jak píšeš. A k tomu poslednímu cos napsal. Víš že jsem zrovna na tohle myslela, a to zcela na konkrétní CVC při užití hvězdiček? No nenaštvalo by tě pak poslouchat něco o lektvarech, lékárnách a HCRP? :angry:
Nenaštvalo, já se nad tím usmívám, protože mezi tím vším vidím kecálisty , kteří káží vodu a pijí víno, nebo lidi bez zkušennosti ale taktéž lidi, kteří své názory dodržují ( nevím zda ze 100%, ale něco určitě, zkušennost ze hry )

Ještě doplním. EQ je vlastně takové divadlo, hrají se zde role a mělo by to tak být. Mnohdy však je ve hře mnoho emocí a kdejakých škodlivých věcí. Namísto toho, aby se řešily důležité věci, řeší se ptákoviny.

EQ je divadlo, hra, tak si z toho nedělejte pakárnu a povinnost. Primárně má bavit, né buzerovat. :shades:
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Braenn píše:
dráp píše:A popravdě, na foru se kecá spousty věcí, ale realita je mnohdy jiná. U některých z vás by mě zajímalo jak byste v krizovém CvC kontaktu jednali :bigwink:
Dík, vidím to stejně jak píšeš. A k tomu poslednímu cos napsal. Víš že jsem zrovna na tohle myslela, a to zcela na konkrétní CVC při užití hvězdiček? No nenaštvalo by tě pak poslouchat něco o lektvarech, lékárnách a HCRP? :angry:
Posouváš význam jinam, spojuješ dvě nesouvisející věci. Hvězdičkami nelze nahradit herní systém (něco jako napsat *píchne ho do srdce* nebo seslat ve hvězdičkách smrtící kouzlo a čekat, že dotyčný hráč spáchá postavou sebevraždu), pokud je to to, co máš na mysli. Systém totiž udává to, čeho je postava schopná (i vůči někomu jinému), co zná a dovede.

Viděl jsem několik CvC, kde se hráči pokoušeli odehrávat ho ve hvězdičkách (a dokonce i bez vzájemné dohody) a téměř nikdy to nedopadlo dobře a musela to řešit DX. Navíc takové obcházení systému je trestuhodné.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
dráp
Příspěvky: 392
Registrován: 1. 4. 2012 1.26

Příspěvek od dráp »

Pavel Urban píše: Viděl jsem několik CvC, kde se hráči pokoušeli odehrávat ho ve hvězdičkách (a dokonce i bez vzájemné dohody) a téměř nikdy to nedopadlo dobře a musela to řešit DX. Navíc takové obcházení systému je trestuhodné.
To záleží na tom, koho potkáš. Já si už prárkrát CvC jen ve hvězdičkách naprosto skvěle užil a byla to příjemná změna. Dopadlo to v 90% dobře a myslím, že si to obě strany užily.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Nikdo nečekal, že se po odhvězdičkovaném úderu odklikne sebevražda, to je hloupost, to s tebou souhlasím. Ani to od nás nebyl pokus o vraždu, jako spíše takové "a co se bude dít dál".

Ale také by nikdo nečekal, když čtu tvé příspěvky o HCRP, že bude reakce nulová, totální vyiignorování jakéhokoli hraní, a nějaké řešení "sakra, mám dýku v krku" nebude mít přednost před "rychle, vyskočím, dám se prakticky nezraněn na bleskový běh ke stráži, dýka sem, dýka tam". Jak pak můžeš soudit hráče, kteří si nesundají helmu či hledí při pití lektvarů? To je to, o čem tu mluvím. Lámání chleba. :clover:

Systém je možná systém, ale pokud chceš rozebírat z hlediska RP schopnosti postavy, která blaženě spinká v šatech, odvrátit úder dýkou do krku, potom můžeme začít.

Prostě když jde o život, je každá hvězdička drahá. Uznání tomu, kdo na to nehledí, a vím o takových, to je pravda, ale z hráčů co jsem měla tu čest v presu zažít za ty roky co tu jsem, tak bych řekla snad dva, tři. U těch novějších nemohu soudit. Ale ty to Pavle nejsi. Ani já to nejsem. Neznamená to, že bych se mazala v průběhu boje, ale znám své hranice a proto nebudu nikoho soudit za to, že chlemtá léčící lektvary bez zvednutí hledí, a zachrání spolubojovníka lékárnou.
Naposledy upravil(a) Braenn dne 12. 12. 2012 15.57, celkem upraveno 9 x.
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

dráp píše:
A popravdě, na foru se kecá spousty věcí, ale realita je mnohdy jiná. U některých z vás by mě zajímalo jak byste v krizovém CvC kontaktu jednali :bigwink:
Rozhodně bych na sebe nehodil lékárnu nebo si nesedl s regen mastičkou na zadek. A vzhledme k tomu že nemám flašky na quickslotu ale vždycky je lovím z inventáře, nejspíš bych hrdinně umřel nebo zbaběle utekl. Záleží s kterou postavou bych se do toho dostal.
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

AD Braenn: Už rozumím. No jenže toto je způsob, jak jsi to CvC viděla ty. Já ho z mé strany viděl tak, že jsem čekal na akci po tvém odhvězdičkování a ta nepřišla, až do tebe nakonec Onyx z konzole strčil (zaútočil tvou postavou). Má postava se pak po tom ne příliš vážném zranění nejprve chvíli ležela, pak se pokoušela dostat od útočníka (tvé postavy) a to docela pomalu - odvalila se pryč a pak se belhala dál (popoběhla krok, a pak se šourala dál). Při tom dostala od tvé postavy ještě četné rány až byla těžce raněná.
Tak si to pamatuji já, ale už je to dlouho a tak tam mohou být nepřesnosti. Každopádně nemám mně nevadí smrt mé postavy a leckdy se jí přiblížila jen proto, že se zraněná vlekla, zatímco jí ostřelovala NPC, několikrát i zemřela jen proto, že někdo (PC) něco udělal, co nepřímo vedlo ke smrti postavy (spáchal jsem sebevraždu, nikoliv postava, samozřejmě). Má postava ale neumře jen proto, že někdo jiný chce. :bigwink:

Doufám, že ti to takto postačí a budeme se moci dál věnovat tématu vlákna. :smile:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Z mé strany žádný systémový útok nepřišel. Jak říkáš, čekala jsem, co jako bude. Za vynucení nemůžu, zastavila jsem to jak to šlo. Shrnul jsi to celkem přesně - dokud nedošlo na systém, nebral jsi v úvahu nic, protože se ti to nehodilo. Neumřeš jen proto, že někdo jiný chce - a někomu se zas nechce umírat, když může kliknout na lektvar nebo lékárnu. Kruh toho, proč jsem to vytáhla, uzavřen. Prostě nesuď. :smile:

Své jsem si řekla - tedy zpět k tématu.
xondik
Příspěvky: 208
Registrován: 3. 8. 2009 22.50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xondik »

Je super, jak si tady každej měří pindíka v tom, že jeho RP je lepší než tvoje RP a pak do toho ještě zatahovat starý hovadinky který jednu či druhou stranu urazily …

když nevidíte že někdo vyhvězdičkuje vypití lektvaru, tak si to domyslete.
Ne každej umí psát tak rychle aby se mohl zdržovat hvězdičkováním během souboje, nebo blbě položí ruce na klávesnici a napíše úplnou hovadinu (stalo se mi to několikrát) nebo musí běhat s postavičkou. V takových případech raději nic nepsat.
Samozřejmě je hezký, když během souboje vyskočí pár vyhvězdičkovanejch věcí, ale kdyby mi mělo každý dvě vteřiny lítat nad hlavou
*sekne shora*
*sekne spodem*
*vyskočí a sekne*
*bodne*
*nazančí bodnutí*
*vykreje útok tercií*
*plynule přejde do kvinty*
*zablokuje úder štítem*
*kreje se štítem a nalábe se lektvaru*
*zranění se mu zacelují*
*poškrábe se na zadku a je po boji*
Nezlobte se na mě, ale asi budu hrát ono hrozivé a špatné RP kdy se souboj obejde s jedním či dvěma hláškama ve hvězdách.
Každej tady pořád mele že HCRP je o představivosti. Tak proč si sakra nespokojení nepředstaví, že postava má kolem pasu navěšené malé flakonky s léčiváky (přesně jako v quick slotu) který je lehký vylemtat i během boje. Vzheldem k tomu, že to nepříteli dá systémovou šanci k útoku tak vidím debatu o pití lektvarů jako zcestnou.

Věc s lékarnou BTW tématem tohohle topicu už je na delší debatu a uvážení každýho jak je použije.
Selský roum mi říká, že obvazovat někomu zranění během boje je přehnaný, ovšem když je léčící postava drobná a šikovná a léčený třeba zatarasil úzký průchod pavézou, tak v tom nějak velký antiRP nevidim. (například půlorčí pavézy jsou jak jedno křídlo vrat do stodoly) za to by se schoval regiment trpaslíků a mohli by si namazat i … a pak si v klídečku strkat topůrka od seker do...

Sorry že jsme trošku nabroušenej, ale tahle debata je jak mezi děckama na pískovišti. hawk

EDIT: Jsem pro ponechání lékaren tak jak jsou
Naposledy upravil(a) xondik dne 12. 12. 2012 17.05, celkem upraveno 1 x.
barely playing

Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Eltharion
Příspěvky: 92
Registrován: 7. 6. 2011 1.29

Příspěvek od Eltharion »

Mimo téma a zároveň k tématu, kromě toho, že především souhlasím s poznámkou, že nic se nemá přehánět (ale odehrát je hezké - a například lékarnů si také dovedu představit hlavně jako tu "první polní pomoc" někde za liniemi, narozdíl od lektvaru, který si opravdu dovedu představit rychle použít i ve víru boje za cenu systémového odkrytí). Začalo se tu ale obecně mluvit o tématu, které se mi často honilo hlavou :-) Tak jen takové zamyšlení.

Jsou lidi, kteří boj či jiné krizové situace zvládají chladnokrevně. Asi pak nemají ani problém hvězdičkovat každou blbost. A jo, je to atmosferické :-) Ale pak jsou lidi jako já, kteří na hvězdičkování v boji... no, sice myslí, ale často ve spěchu a stresu buď neudělají a nebo, co je horší, udělají a třeba je to stojí drahocenný čas. Který v extrémním případě může skončit smrtí, což se mi zatím nestalo, ale přesto. Padla tu věc se zvednutím hledí v průběhu boje. A já osobně vím, že mne v boji bude mnohem kratší dobu trvat zvednout hledí, než to vyhvězdičkovat v systému :-) Je to tedy samozřejmě extrém, ale pointu snad chápete.

Abych shrnul svou myšlenku - jsou lidé, kteří píší různě rychle, různě přesně, jsou schopni tyto věci více nebo hůře zvládat, jsou na to více zvyklí. Některí lidé píší na normální klávesnici, někteří píší na notebooku v obtížnější poloze, někteří mají hlášky připravené dopředu a někteří maji qucksloty plné všech možných jiných akcí a ani v nich se pomale neorientují (no, možná zas mluvím o něčem, co znám O:-) ). A teď je otázka - co po hráčích je ještě možné, nutné, slušné, v pořádku, chtít ve jménu RP? Chtít je toho možné spoustu, ale ne vždy jde o lenost nebo nerespekt hraní role. Někdy... jde zkrátka prostě o možnosti hráče. Tím nechci omlouvat nehraní RP tam, kde to jde (mimo boj). V boji je to těžší. Sám vím, jak mám občas problém vymýšlet motlitby v bitevní vřavě (a přiznám se, někdy se na to prostě už vykašlu). A je asi jedno, jestli jde o pití lektvaru, lékarničku nebo vlastně cokoli. Prostě... trochu té tolerance i v tomhle směru. Ne každý je hvězdičkový robocop.

EDIT: A Xondik to těsně přede mnou popsal vlastními slovy :)
Účet "Kocourmodroocko"

Eldir Alcaseä - elf ze zlata
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

V boji se psát nedá, což je škoda, ale i přes labirovu snahu (čtěte redukční opasky) se věci dějí příliš rychle. Postava sice lektvar vypije rychle (efektem), ale pak se zbytek kola musí nudit, ve kterých by stihla zvednout hledí či lektvar najít a otevřít. Stačilo by pozdržet efekt o půl kola a už by vše bylo správně uvěřitelné.
Mithirwen Celeavaeil
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Ono v boji moc nejde psát, to je pravda. A vlastně to je právě ono. Ono v boji nejde ani moc dobře mluvit. Nevím kdo jste si to zkoušel v reálu nějakou formu profesionálního nebo amaterského šermu s kamarády, ale při výměně úderů se toho moc namluvit nedá, teprve až se dostanete od sebe, z dosahu. Ale nevím jak to mají dámy, já jsem chlap a víc věcí naráz nezvládám. :biggrin:

Podobně to je ale i v boji na tvrdo, možná ještě hůře, když člověk musí reagovat štítem i zbraní (případně dvěma zbraněmi) na dotírajícího soupeře, obzvlášť, když jich je víc. Nedokážu si představit, že bych v takové situaci lovil něco u pasu (ano, počítám s tím, že tam ty flakonky jsou).
Proto je pro mne stravitelnější, když postava odběhne z vřavy a nechá chvilku spolubojovníky, aby se na chvíli postarali o nepřátele sami (nebo uteče nepřátelům), a tam si sáhne k pasu a něco do sebe vyklopí. Proto mi bohatě stačí, že postava jen *vyklopí hledí* případně *si sáhne k opasku* (pokud má otevřenou přilbu) a pak si vypije systémově onen lektvar - prostě to není je tak a něco udělat "musí." Je to tak přirozenější a pro mne uvěřitelnější, než postava, která stojí obklopená nepřáteli, kterým rozdává rány a kryje se před těmi jejich... a při tom do sebe lije jeden lektvar za druhým (a případně se u toho občas pozvrací).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Selvagion
Příspěvky: 1250
Registrován: 30. 8. 2011 10.14
Bydliště: Praha

Příspěvek od Selvagion »

Eltharion píše: A já osobně vím, že mne v boji bude mnohem kratší dobu trvat zvednout hledí, než to vyhvězdičkovat v systému :-) Je to tedy samozřejmě extrém, ale pointu snad chápete.
Tohle já třeba řeším tak, že mám helmu v quickslotu a prostě se snažím, abych když piju lektvar nejdřív odložil meč, sundal helmu, kopnul do sebe lektvar, nandal helmu, popadl meč - stejně lektvar obvykle piju někde stranou od boje nebo po něm. Nehvězdičkuji nic, protože si říkám, že je vidět, co dělám. Obecně věci, které jsou vidět většinou nehvězdičkuju. Samozřejmě určitě jsem už někdy v tísni ten lekvar vypil i s helmou na hlavě, to je prostě pud sebezáchovy :)

Na mast si teda zbroj nesundavám, protože mi přijde divný se uprostřed dungu vysoukat ze zbroje, ošetřit a zase na sebe navlíknout pláty, když každou chvíli může odněkud přijít nějaká potvora. Myslím, že i v reálu by se jen sundalo to nejnutnější nebo prostě rána zamázla mastí dírou ve zbroji.

Co ale absolutně stále nestíhám je hvězdičkovat něco bojového jako třeba *usekne mu hlavu* a dohvězdičkovávat to poté je mi blbé.

Lékárnu osobně taky chápu jako určenou pro použití na klidnějším místě. Na druhou stranu si dokážu živě představit hobita, co se plete zuřivě bojujícímu rytíři pod nohy ve snaze ošetřit mu ránu a vzájemně si přitom nadávají. Podle mě hodně záleží na situaci a na tom, jak se to sehraje.Asi sotva takhle někomu srovnáte zlomeninu, ale ovázat sečnou ránu by se tak podle mne i dalo.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Selvagion píše:Obecně věci, které jsou vidět většinou nehvězdičkuju.
Přesně tak, není třeba hvězdičkovat úplně vše, to ani nemůže nikdo chtít. Stačí to co není vidět nebo z případné animace patrné (pach, způsob pohybu (únava, rozjařenost atd.), výraz tváře, barva hlasu apod.).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

V ostrém boji nejde spousta věcí. Ukažte mi hráče, co s postavou spáchá sebevraždu pokaždé, když ho obstoupí nepřátelé aby byl fér k uvěřitelnosti. Ukažte mi lukostřelce, co pálí 4 přesné střely v deseti vteřinách a mezitím si ještě stíhá zaběhat (ukažte mi lukostřelce co nosí v toulci 99 šípů). Ukažte mi, jak s pomocí obvazu pomoci postavě, ze které magie vymačkává silou život. Ukažte mi spícího, k jehož zaříznutí nepostačí nůž a trochu jistá ruka...a dá se pokračovat dál a dál.

Jenže to povede k tomu, že si vlastně nebudeme moct mít jak zahrát. Když plánujete bojovou taktiku, nepočítejte s tím, že felčar vzadu mění chlapy vpředu v zakrvácené mumie. Když už to ale sviští kolem, felčar-klerik se válí s vyrvanou duší, chroptící paladin se motá z posledních sil stejně jako lich a roztřesený zlodějíček vytáhne z kapsy zapomenutou roličku obvazů...máme tu zlom. Bude hráč toho zlodějíčka dostatečně HCRP?

Hrajeme hru, v klidu se dá rozmýšlet, plánovat a utvářet spousta věcí do detailu. V boji jsou ale postavy v prostředí, které je tvrdě dimenzované v jejich neprospěch i ve chvíli, kdy nebudou nijak "omezovány" RP přístupem svých hráčů. A ne vždy je poblíž Dx, které by mohlo usoudit, že příběh náhle plný mrtvých by si přecijen zasloužil trochu jiné zakončení a vdechne jiskřičku života do mrtvého klerika.
Dovedu si představit, že vypravěč může být zklamán z "kopnutí" lahvičky v komorním představení pro postavu a dvě NPC. Pro divočejší situace mě ale napadá jako nejstriknější jen "snažte se tomu vyhýbat".

P.S. Davové bitvy, prolínající se řady, felčaři v zázemí, skvělé parádní a úžasné. Škoda že se ohlásí realita spolu s lagy, výpadky spojení nebo rovnou serveru a podobné maličkosti.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Anade
Příspěvky: 947
Registrován: 20. 8. 2008 23.54
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Anade »

zdech píše:
Podepisuji.
Anade Be'lein – rozporuplná, (pro některé) nevypočitatelná, nedůvěřivá elfka za půl druhé platinky
We do what we must because we can.
O papoušcích…
xondik
Příspěvky: 208
Registrován: 3. 8. 2009 22.50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xondik »

Anade píše:
zdech píše:
Podepisuji.
K tomu není co dodat. *namáčí palec do inkoustu a otiskem "podepisuje" taky*
barely playing

Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

xondik píše:
Anade píše:
zdech píše:
Podepisuji.
K tomu není co dodat. *namáčí palec do inkoustu a otiskem "podepisuje" taky*
Moc pěkné,….

A pro zbytek - řešíte tu strašné kraviny, místo toho, aby jste se zamýšleli nad skutečným HCRP ve smyslu mnohovrstevně strukturovaných charakterů a jejich vztahů, politiky ve světě atd.
Až budu mít jistotu, že všichni hráči budou CvC pěkně odehrávat ve hvězdičkách, po každém kole v souboji bude 5 minut pauza na hvězdičkové shrnutí událostí a hlavně, že každý před vypitím lektvaru sundá helmici a odstoupí z boje a nebo pokusí se sundat (v boji to systém nedovoluje!) brnění a potom teprve patlat lékarnou, tak rád přistoupím na takovou formu hry (já bych byl pro, proč ne), ale dokud to tak nebude, tak si nenechám zabít svoji postavu, protože budu psát jednu hlášku za druhou a sundávat a nandávat předměty, když mezitím mi druhá strana rozseká skvěle zahraný charakter a pošle ho na Druhou stranu.…

….zatím jsem nebyl v žádném CvC, které by bylo nějak pěkně RP (rozuměj: ve hvězdičkách) odehráno, snad jedno přepadnutí, které jsem prováděl se mi jakžtakž povedlo, ale jenom díky tomu, že bylo jisté, že druhá strana nemůže zvládnout nápor mojí strany - kdybych se o svou postavu bál, tak kašlu na hvězdičky a zajímám se o systém, protože proč? Systém má přednost.

Edit: K poslednímu odstavci: Neznamená to, že bych nikdy nehrál souboje - právě naopak, zažil jsem bohužel hned několik porážek jenom z toho důvodu, že jsem dal systémovou příležitost proti straně tím, že jsem se snažil o HCRP hvězdičkování.…
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

The_Balrog píše:Hrál jsem tu asi dva roky, když mi labir udělal na cestě do Amfiberai malé přepadení se dvěma zlodějíčkama, co Alkaran obelstlili, pak se na ní vrhli a nezbývalo, než s nimi bojovat. byli docela silní a Alkaran začala umírat; já měl na jedom z quickslotů full heal, tak když už nebylo jiné záchrany, lektvar jsem vypil. Neměl jsem na sobě ani helmu a rapír v jedné ruce, takže by to i teoreticky šlo. Zlodějíčky se mi tak podařilo porazit a černovláska přežila.

Později jsme se dozvěděl, že si labir ve svém DM deníku nad tímto povzdechl, že ho to zklamalo a že si nemyslel, že bych to udělal. A já se docela zastyděl. Jo, mohl jsem počkat na nějakou klidnou chvíli; a když by nepřišla, holt bych v přepadu podlehnul, a oni by mne zajali, nebo men tam nechali ležet.. nebo zabili... to už jeden neovlivní. Nicméně se za to vypití lektvaru v takhle nevýznamné chvíli stydím dodnes a myslím, že mi ta chvíle dala jednu z největších lekcí, co jsem na EQ ohledně hry dostal.

A třeba to i tady někomu pomůže v jeho názoru na to, jak moc je fér pít lektvary ve víru boje, o používání lékárny nemluvě.

Teď, když jsem se, milý deníčku, z toho traumatu vypsal, by mi mohlo být trochu líp. *písmo je roztřesené a stránka navlhlá*
Promiň, ale tohle mi vážně nepříjde normální - jak to, co píšeš, tak Labirův komentář - Labir měl možnost lektvary úplně zrušit, pokud nechtěl, aby byly používány.… :no:
Edit: Vím, že je to přehnané (zakázání lektvarů), jen jsem chtěl poukázat na šílenost celé věci. IMHO je HCRP trošku o něčem jiném a že hra, kterou tu popisujete je možná až potom, co si na určitých základech vybudujeme fungující HCRP svět s nějakými pevnými základy. Snad už to tu někdo řekl, HCRP není o tom, kolik textu dokážete vyblít do kanálu mluva (a je ve hvězdičkách). Je o něčem takovém …. *hledá to slovo* … jiném prostě! :D
Naposledy upravil(a) Akruo dne 13. 12. 2012 1.25, celkem upraveno 1 x.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Odpovědět