Stránka 2 z 4

Napsal: 18. 3. 2013 20.41
od Alfray
Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.

Napsal: 18. 3. 2013 21.22
od Akruo
Samozřejmě, že "to", co píše Pavel je pravda. Ale tady nejde o některé jedince s určitým přístupem ke hře. Tady jde o prapodivně postavený systém, který nemá logické opodstatnění. Kdysi se mi někdo snažil vysvětlit, že je to tak u půlorků kvůli tomu, že prostě umírají příliš mladí... Počkat: A co Goro? A kde je v tom systému místo pro dlouhověké trpaslíky? Po elfech nejdéle žijící rasa Desky? Dbající na moudrost a tradice? Hm... HCRP hrajícímu hráči přirozeně nevadí to, že jej brzy všichni "předlevelují", ale nemá smysl, proč by trpaslíci měli být takto systémově diskriminování. Kdosi další říkal, že by nechtěl potkat trpaslíka na 20+ levelu, že jsou silní už tak dost... To je důvod? Na HCRP serveru?
Považuji se za hráče trpaslíků (přestože jsem s EQ už skončil) a docela mne uráží nastavení, které nedovolí podpořit trpasličího geroje systémem. Je fajn, že IC jsou určití trpaslíci považováni za skvělé válečníky a podobně. Ono to je pak podloženo i RP tím, že se trpaslíci mezi sebou učí (resp. minimálně učili) bojové taktice a podobně.… ale pak příjde na systémovou stránku věci a jakmile se dostane na hranici, již ji nepřekročí. RP růst je vskutku na EQ základ. Ale když příjde na boj, všichni vám praští přes oči větou: "SYSTÉM MÁ PŘEDNOST.… tak se klidně podělej..."
:crazy:

Napsal: 18. 3. 2013 21.47
od dráp
Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.

Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.

Napsal: 18. 3. 2013 21.54
od Onyx
Myslím, že je na čase se vyjádřit.

Přiznám se, že jsem to sem měl napsat dříve, asi bych hodně lidem ušetřil práci, za což se omlouvám.

Ale o tomto tématu jsem mluvil s Labirem asi před dvěma měsíci. Tehdy jsme se dohodli, že přesuneme trpaslíky z rychlých expů na střední, podobně, jako to mají lidé a hobiti. Vše vlastně čeká jen na update serveru, ale vzhledem k Labirově nemoci se hodně opozdil a momentálně nevím, kdy to bude. Možná až za několik měsíců.

Počítejte tedy s tím, že se expy u trpaslíků přesunou a budou dostávat expy stejně jako lidé.

Napsal: 18. 3. 2013 22.00
od Akruo
Děkujeme.
Přeji pěknou hru všem, kteří hrají trpaslíky nebo se chystají. Je to skvělá zkušenost...

Napsal: 18. 3. 2013 22.14
od dráp
V To jsem ani nedoufal, je to dobrá zpráva, třeba to pozvedne trpasličí populaci.

Napsal: 18. 3. 2013 22.19
od Lomylith
Tak to je pěkný. To snad přibude trpaslíků :clover: :clover:

Napsal: 18. 3. 2013 22.40
od Arto
Orčí a půlorčí bratři ve zbrani gratulují trpaslíkům :shades: :chris:

Snad po této změně přibude trpaslíků a Hag bude opět pořádně žít.

Napsal: 18. 3. 2013 22.45
od Alfray
dráp píše:
Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.

Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.
Vím, že jim to nebylo lhostejné. Nic takového neříkám. Jednou jsem se kvůli tomu s Labirem nehezky na foru chytil. Ale měl jsem za to, že odchod byl způsoben hlavně tím, že se jim trpasličí kultura na Desce zdála moc tolerantní, nějakým způsobem na to reagovali (to nechci šířit) a nepochodili s tím, respektive to nedotáhli do zdárného konce. Je pravda, že se snowmanem jsem moc nenahrál, spíš s Ježurou.

Napsal: 18. 3. 2013 22.46
od xondik
Tenhle systém xp mi taky nevoní, ale rozhodně není důvodem mojí neaktivity.

Jasný trpaslík je oproti elfům a o elfech čarodějích ani nemluvím v opravdu veliké nevýhodě se kterou neudělá ani Ň, ale (a teď mluvím asi jen za sebe) i kdyby byla možnost, tak stejně volím rychlý xp.
Z jedinýho prostýho důvodu nemám čas levlit hvězdný levly, který mají elfský hráči. Proto si smrdím na svym 13lvl a těžko ho přelezu, ale na hře mi to rozhodně neubírá.
Hrát se dá i na 13 a přežívat skoro taky

Ale když to vezmu globálně, tak jsem jakožto trpaslíkař naprděnej kvůli týhle vynucený a naprosto zbytečný diskriminaci.

Jsem zvyklej, že většina omezení na eq je kvůli přesílení , ale ruku na srdce. Proč zrovna trpoši a půlorci to takhle ošklivě odnesli? Copak jsou tak ohromně silní oproti lidským nebo elfím mágům?

Napsal: 18. 3. 2013 22.47
od xondik
hrozně by mě potěšilo vidět na EQ jedinýho konkurence schopnýho trpoše vůči epickým postavám... co vím, tak na EQ není jedinej trp, kterej to vytáh na epickou postavu a to je škoda.

Napsal: 18. 3. 2013 22.55
od dráp
Arto píše:Orčí a půlorčí bratři ve zbrani gratulují trpaslíkům :shades: :chris:

Snad po této změně přibude trpaslíků a Hag bude opět pořádně žít.

Brzy zase může začít hon na trpaslíky! Lovná sezóna brzy vypukne!
:diablo:

Napsal: 18. 3. 2013 23.21
od Akruo
Alfray píše:
dráp píše:
Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.

Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.
Vím, že jim to nebylo lhostejné. Nic takového neříkám. Jednou jsem se kvůli tomu s Labirem nehezky na foru chytil. Ale měl jsem za to, že odchod byl způsoben hlavně tím, že se jim trpasličí kultura na Desce zdála moc tolerantní, nějakým způsobem na to reagovali (to nechci šířit) a nepochodili s tím, respektive to nedotáhli do zdárného konce. Je pravda, že se snowmanem jsem moc nenahrál, spíš s Ježurou.
Je pravda, že to není jediný problém EQ trpaslictva, ale ostatní už nejdou řešit čistě změněním OOC systému...

Napsal: 18. 3. 2013 23.34
od xondik
hou hou hou, to je lepší jak vánoce :biggrin:

Napsal: 19. 3. 2013 10.01
od Tomyn
Já jen písnu svůj názor, protože už bylo rozhodnuto pozitivně, a pro trpaslíky to dopadlo dobře a snad to pomůže ku zvýšení populace a životu v Hag Hargol.

Mě samotného to deprimovalo hrát na 16. lvl se svou postavou trpaslíka jen 2XP za minutu, důvodu bylo více, ale písnu ty stěžejní:

1. Postava trpaslíka, který je hraný na EQ již skorem od jejího počátku nebo několik real let a její životní příběh se nějak vyvíjel a postava díky zážitkům získávala hodně zkušeností(ne XP) jak v boji, tak i znalostech a vlastně má za sebou dosti obdivuhodný životní příběh, se zasekne někde na 16.lvl systémově, do toho někdo začne hrát elfa či člověka, který hraje OOC hodin na EQ méně a vlastně i IC roků třeba (případně stejně času) a ve finále je systémově silnější a schopnější než ošlehaný dwarf, to beru jako diskriminaci

2. pro mě nelogické rozdělení na skupiny dle expů (dlouhověcí trpaslíci oproti lidem i když více učenlivým dle systému NWN, podobní dle mého gnómům, kteří mají lidské expení)

Škoda jen, že chudáci půl orkové stále asi zůstanou tak jak jsou.

Jen ještě písnu, že i přes veškerá tyto XP omezení mě trpaslík bavil hrát díky atmosféře, jaká panovala mezi trpaslíky a vždy jsem se mezi nimi moc bavil, i přes toto omezení, a to hrál jsem ho velmi dlouho i na tom 16.levelu a bavil se velmi moc jeho hrou a zážitky, kdy jsem se kolikráte válel smíchy a to pro mě mělo více určující hodnotu, než-li levely.

Napsal: 19. 3. 2013 12.45
od Ungo
Mě by jen tak pro zajímavost...
Trpaslíci nyní opatřeni runou převádějící jejich expy na „lidské“ záískají expy „elfí“ či jim zůstanou „lidské“

Postavy s runou, která jejich expy změní na „trpasličí“ budou nějak zasaženy?

A jinak super změna tedy :smile:

Napsal: 19. 3. 2013 12.49
od dráp
Hawkeye píše:Mě by jen tak pro zajímavost...
Trpaslíci nyní opatřeni runou převádějící jejich expy na „lidské“ záískají expy „elfí“ či jim zůstanou „lidské“

Postavy s runou, která jejich expy změní na „trpasličí“ budou nějak zasaženy?

A jinak super změna tedy :smile:
Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.

Napsal: 19. 3. 2013 13.00
od Mini
dráp píše:Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.
Stále tu zůstává to nešťastné expení pro půlorky ne? Takže runa možná bude i nadále? I když bych teď čekala odezvu od "obrů"… proč zrovna oni.

Napsal: 19. 3. 2013 13.37
od dráp
Mini píše:
dráp píše:Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.
Stále tu zůstává to nešťastné expení pro půlorky ne? Takže runa možná bude i nadále? I když bych teď čekala odezvu od "obrů"… proč zrovna oni.
Aha, já myslel, že se to týká úplného zrušení těchto XP

Napsal: 19. 3. 2013 17.45
od Akruo
..nejlepší (IMHO) systém by bylo, kdyby všechny rasy bez výjimek měly "normální" tok expů (známý jako "lidský") a přes runu by si pak daný hráč mohl vybrat, jestli nechce tok expů "urychlit" (tj. jako teď mají trpaslíci a půlorkové) a nebo naopak...

Teď jde o to, jak se to udělá s již existujícími postavami...