Hostitelé (no flame, pouze konstruktivní názory)
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Flame
.. Asi to nechápu.. Je napsáno no Flame.. a mě se zdá že je to tu plné Flamu.. .. Asi nevím co znamená Flame..
( Jinak jediné co se mi nezdá na Systému hostitelů (Starších hráčů ) Tak jsou to asi možnosti.. :) které starší hráči mají.. )
( Jinak jediné co se mi nezdá na Systému hostitelů (Starších hráčů ) Tak jsou to asi možnosti.. :) které starší hráči mají.. )
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
No ani se nesnažim niějak zvlášt trollovat, na to máme PlacákaAkruo píše:..,
Popravdě řečeno, ani já si nemyslím, že je systém hostitelů nastavený ideálně. Ale stejnětak si nemyslím, že třeba donekonečna to řešit. Jsou zde daleko závaženější věci jako například samotná úroveň hráčů všeobecně. Nemohu si pomoci, ale já osobně za tímto stále vidím spíše osobní zášť, než morální dilema.
Nutno dodat, že mne k tomuto vede nejedna osobní zkušenost.
Naposledy upravil(a) Ungo dne 29. 3. 2013 12.39, celkem upraveno 1 x.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Re: Flame
To bude asi mými příspěvky, omlouvám se...DarckDewy píše:.. Asi to nechápu.. Je napsáno no Flame.. a mě se zdá že je to tu plné Flamu.. .. Asi nevím co znamená Flame..
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Taky netvrdím, že úmysly jsou vždycky u všech čisté, ale je třeba se nad problémy zamýšlet, a když je na ně upozorňováno dlouhodobě, tak to nebude jenom v osobní zášti, ale dost možná i právě v nějakém celkovém pohledu na danou problematiku a možná by se s tím mělo začít něco dělat. Pěkně v klidu, všechny strany. Jinak EQ nemá budoucnost, pokud tu nebude fungovat zdravá diskuze, pokud nebude dost transparentnosti, atd atd. ...a je třeba si uvědomit, že chyba je na všech stranách, každá se musí snažit zlepšit svůj problém, který ale bez opozice někdy nemusí vidět.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Sám jsi uznal, že ten systém je nastaven ne zcela dobře, tak se pojďme dobrat nějakého řešení. Určitě je možné. Ale dal bych si pozor na to "vytrvalé stěžování", nemusí to znamenat indikaci bezpráví, ale rozhodně by to mělo dohnat všechny k jakési reflexi a hledání... Já schválně debatuji takto obecně, protože nemám právo jako nehrající mít výtky vůči konkrétním hráčům, ale domnívám se, že pokud se změní nějaké obecné nastavení , tak to pomůže i v konkrétních případech.Hawkeye píše:Takže myslíš, že když si někdo dostatečně vytrvale stěžuje, mělo by mu být dáno za pravdu?
Stejně bych si rád poslechl konkrétní výtky na konkrétní hostitele, ta obecná debata je taková no... obecná.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rozdíl
Tady je rozdíl stěžovat si a stěžovat si.. ;)Hawkeye píše: Takže myslíš, že když si někdo dostatečně vytrvale stěžuje, mělo by mu být dáno za pravdu?…
Eluriorfin Patson- Mladý, depresovní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas
Ale všelidové hlasování ani nikdy na EQ být zavedeno nemělo. Nikdo o tom nemluví. Mluvím o "všelidové" debatě, která udělá dobré podloží pro rozhodování patřičných orgánů.Hawkeye píše:Jak jsem už mnohokráte řekl, je zde spousta daleko palčivějších problémů. Navíc si vůbec nemyslím, že toto je téma pro všelidové hlasování.Akruo píše:…
Palčivější problémy: sem s nimi! Proč o nich taky nediskutovat a vymyslet řešení.
Neodpustím si poznámku: když jsem si poprvé tyto dvě věty přečetl, tak mi vyzněly jako z úst zametajícího politruka. Snad se tak necítíš a nikdo tě tak nebere...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Jo.. pokud o někom něco říkám za jeho zády, místo jemu přímo... je to určitě přínosem a lidi si určitě nebudou myslet, že jim bylo ukřivděno...Hawkeye píše:...Ale ohledně onoho hlasování.
Svedete si představit co by se dělo, kdyby návrhy na SH nebo nedej bože hostitele, byly vyřejné, nebo snad dokonce hlasování o nich? Že přínos pro nezvolené hráče? Ale kdeže, obyčejná prachsprostá závost by opět zatnula svá kusadla. Proč ten byl navržen? Proč já ne? To neni fér, To je protože to to to a to a to je špatné!. Brr, uplně se mi ježí chlupy.
…
Akruo píše:Taky netvrdím, že úmysly jsou vždycky u všech čisté, ale je třeba se nad problémy zamýšlet, a když je na ně upozorňováno dlouhodobě, tak to nebude jenom v osobní zášti, ale dost možná i právě v nějakém celkovém pohledu na danou problematiku a možná by se s tím mělo začít něco dělat...
Jo, přesně to Akruo říkal.. tvá dedukce a porozumění psanému textu je přímo geniální. .. Nebo jsi možná jen troll a překrucuješ slova jiných, aby byla ta diskuze trochu delší a zajímavější.Hawkeye píše:Takže myslíš, že když si někdo dostatečně vytrvale stěžuje, mělo by mu být dáno za pravdu?…
Je zde spousta daleko palčivějších problémů? tak je vyřeš... Zatím jen sedíš se založenýma rukama a místo toho, abys řešil problémy, řekneš, že jsou daleko palčivější... a ty palčivější nejsou řešitelný, tak vlastně neřešíš nic. Vítejte v Česku.Hawkeye píše:Jak jsem už mnohokráte řekl, je zde spousta daleko palčivějších problémů. Navíc si vůbec nemyslím, že toto je téma pro všelidové hlasování.
Navíc si nemyslíš, že je toto téma je o všelidovém hlasování? .. Jasně, to je fakt... kterákoliv věta, ve které se nevyskytuje slovo "Hostitel" je vlastně flame a vůbec se netýká hostitelů.
Sorry za flame, ale tenhle topic, co si tak matně vzpomínám, už tu před několika měsícema byl..tam jsem řekl vše, co jsem potřeboval a STÁLE TO PLATÍ.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Terčík na obličeji má každý s pramomocí a to i mimo EQ. Když někdo takový zadrbe, může to schytat (a zabrat dá i pouhé podezření z chyby).
Je pravda, že v relativně nedávné minulosti se na delší čas sešlo na jednom místě víc postav Hostitelů než by bylo "zdrávo". Když se IC dění pohnulo, pohnuly se i postavy a momentálně bych se nebál mluvit o relativně rovnoměrném rozložení po světě. Ve výše uvedeném bych tedy spíš viděl neochotu lámat charaktery než spolčování kamarádíčků.
Hostitelé by měli v rámci charakterů svých postav tvořit i hru pro ostatní. Ono to ale funguje spíš z opačné strany, tedy hráč který v rámci charakteru své postavy tvoří hru pro ostatní bude pravděpodobně navržen na Hostitele. Ne nutně přijat, protože tvorba hry není jedinou nutnou podmínkou (stačí trochu prolistovat Pravidla). Neznalost hry navrženého vede k ohodnocení "zdržuji se" což bych zrovna jako "negativní" neoznačil (rozhodně to nezablokuje přijetí).
Ke generování předmětů nemám moc co říci. Snad jen, že jsem byl několikrát svědkem toho jak byla generická, zcela neupravená Mithalirská horská zbroj běžně dostupná u platnéře považována za "zakázkové dílo". Nemyslím, že by se podobně zmýlil opravdu zkušený hráč, ale pokud si utváříte názor i dle toho co se kde říká, počítejte raději s určitým procentem nepravd.
XP bonus Hostitelů už rozhodně neslouží jako náhrada rozdaných odměn. Hlasování o případné změně skončilo poměrem 1 pro změnu 2 proti, přitom padl zajímavý argument: "Epizodní postavy". Má-li být Hostitel něco jako miniDx (a je kvůli tomu i "v hledáčku"), nepřijde mi až tak nepatřičné, aby byl zvýhodněn při vytváření postav "spotřebovaných" v jeho vlastním ději (Hostitel takovou postavu musí vytvořit stejně jako kterýkoliv jiný hráč, "z klobouku" je vytáhnou jen skuteční Dx).
K tomu se samozřejmě váže otázka, zda pro tyto "Epizodní postavy" nestačí 5. úroveň (Runa). Určitě záleží na roli, kterou mají sehrát.
Faktem také zůstává, že zatímco Dx může "sypat NPC z rukávu" jeho případná hráčská postava není zvýhodněna na rozdíl od "hlavní postavy" Hostitele. Tady bych vás chtěl poprosit, vzhledem k tomu, že množství nastřádaných XP a nabuildování postavy jsou dvě na sobě závislé, avšak ne zcela totožné věci, vyjmenujte mi postavy, které jsou ve vašich očích systémově vysoce efektivní (a efektivně hrané) u nichž máte zároveň podezření, že jde o postavy Hostitele. Dostaneme se alespoň na číslo 3?
P.S. XP jsou na Equilibrii zvláštně ošemetná věc. Rozhodně se dá prohlásit, že na nich naprosto nezáleží. RP rozvoj postavy skutečně žádnou systémovou berličku nepotřebuje. Ovšem hrajeme v rámci určitého systému, tedy RP rozvoj musí být ve značném počtu případů podepřen i rozvojem systémovým jinak nepůsobí věrohodně. Například slabý stařec nad hrobem XP nepotřebuje, naproti tomu mladý rekrut, který má mít možnost stát se časem kompetentním vojákem se bez nich neobejde. Je možné hrát vetchého starce nad hrobem i když je na 20. úrovni, těžko odehrát zkušeného šermíře na 1. (pokud ho zároveň nestihnete nějakou hodně zlou kletbou), XP tedy určitou roli hrají i když nemyslím, že je tak velká jak je jim často přisuzováno.
Je pravda, že v relativně nedávné minulosti se na delší čas sešlo na jednom místě víc postav Hostitelů než by bylo "zdrávo". Když se IC dění pohnulo, pohnuly se i postavy a momentálně bych se nebál mluvit o relativně rovnoměrném rozložení po světě. Ve výše uvedeném bych tedy spíš viděl neochotu lámat charaktery než spolčování kamarádíčků.
Hostitelé by měli v rámci charakterů svých postav tvořit i hru pro ostatní. Ono to ale funguje spíš z opačné strany, tedy hráč který v rámci charakteru své postavy tvoří hru pro ostatní bude pravděpodobně navržen na Hostitele. Ne nutně přijat, protože tvorba hry není jedinou nutnou podmínkou (stačí trochu prolistovat Pravidla). Neznalost hry navrženého vede k ohodnocení "zdržuji se" což bych zrovna jako "negativní" neoznačil (rozhodně to nezablokuje přijetí).
Ke generování předmětů nemám moc co říci. Snad jen, že jsem byl několikrát svědkem toho jak byla generická, zcela neupravená Mithalirská horská zbroj běžně dostupná u platnéře považována za "zakázkové dílo". Nemyslím, že by se podobně zmýlil opravdu zkušený hráč, ale pokud si utváříte názor i dle toho co se kde říká, počítejte raději s určitým procentem nepravd.
XP bonus Hostitelů už rozhodně neslouží jako náhrada rozdaných odměn. Hlasování o případné změně skončilo poměrem 1 pro změnu 2 proti, přitom padl zajímavý argument: "Epizodní postavy". Má-li být Hostitel něco jako miniDx (a je kvůli tomu i "v hledáčku"), nepřijde mi až tak nepatřičné, aby byl zvýhodněn při vytváření postav "spotřebovaných" v jeho vlastním ději (Hostitel takovou postavu musí vytvořit stejně jako kterýkoliv jiný hráč, "z klobouku" je vytáhnou jen skuteční Dx).
K tomu se samozřejmě váže otázka, zda pro tyto "Epizodní postavy" nestačí 5. úroveň (Runa). Určitě záleží na roli, kterou mají sehrát.
Faktem také zůstává, že zatímco Dx může "sypat NPC z rukávu" jeho případná hráčská postava není zvýhodněna na rozdíl od "hlavní postavy" Hostitele. Tady bych vás chtěl poprosit, vzhledem k tomu, že množství nastřádaných XP a nabuildování postavy jsou dvě na sobě závislé, avšak ne zcela totožné věci, vyjmenujte mi postavy, které jsou ve vašich očích systémově vysoce efektivní (a efektivně hrané) u nichž máte zároveň podezření, že jde o postavy Hostitele. Dostaneme se alespoň na číslo 3?
P.S. XP jsou na Equilibrii zvláštně ošemetná věc. Rozhodně se dá prohlásit, že na nich naprosto nezáleží. RP rozvoj postavy skutečně žádnou systémovou berličku nepotřebuje. Ovšem hrajeme v rámci určitého systému, tedy RP rozvoj musí být ve značném počtu případů podepřen i rozvojem systémovým jinak nepůsobí věrohodně. Například slabý stařec nad hrobem XP nepotřebuje, naproti tomu mladý rekrut, který má mít možnost stát se časem kompetentním vojákem se bez nich neobejde. Je možné hrát vetchého starce nad hrobem i když je na 20. úrovni, těžko odehrát zkušeného šermíře na 1. (pokud ho zároveň nestihnete nějakou hodně zlou kletbou), XP tedy určitou roli hrají i když nemyslím, že je tak velká jak je jim často přisuzováno.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Tak já se třebas ozvu (bude to bráno jako strašná osobní zášť a to že tě nemám rád, ale k čertu s tím)Hawkeye píše:Takže myslíš, že když si někdo dostatečně vytrvale stěžuje, mělo by mu být dáno za pravdu?
Stejně bych si rád poslechl konkrétní výtky na konkrétní hostitele, ta obecná debata je taková no... obecná.
V první řadě nechápu jak jsi ty prošel kritériem snášenlivosti, protože co vidím na foru, to mi moc k snášenlivosti nesedí (ano, snášenlivost mám i já mizernou, ale já nejsem ani SH, ani Hostitel)
Druhá věc jsou tvé questy (no, spíš quest protože víc jsem jich nezažil) připadalo mi že se jen snažíš (po tom co jsi v jistém topicu byl označen za hostitele a to ne moc dobrého) zachránit svůj post, a metáš kolem sebe questy kulometnou rychlostí. Bohužel kvantita neznamená kvalitu, a co se týče toho questu co jsem zažil já : Začátek mi přišel celkem fajn, ale pak mi přišlo že jsi děsně vařil z vody, tak nějak tomu chybělo to napětí, přišlo mi to všechno stejné a tak.
Takže například já (i když s tebou nehraju) mám k tobě jako hostiteli tyto konkrétní výtky.
EDIT : A ještě (což ale nesouvisí asi s hostitelstvím) mi přišla zajímavá situace na tvrzi. Kdo loguje každej den, je do hry zažraný jako zbytek, tens e bere na questy apod. Kdo prostě některý den nemá čas (například pracuje apod) ten má smůlu, a jediný co může tak může na tvrzi afkařit. (Ale na tvrzi jsem moc dlouho nebyl, takže to je možná jen můj pohled ohromně zkreslený mou nesnášenlivosti k tobě)
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Tvoření questů je asi strašně lehká záležitost... zkus si to, z pozice hráče, né DX.
Zrovna co jsem já stihl poznat, tak Hawkeyeho questy baví a dělá je (několikrát jsem se mu divil, proč, když je to tak nevděčná práce, jak teď můžeš sám u sebe vidět).
Buď je někomu z nás vyčítáno, že nedělá questy, nebo jich naopak dělá až moc?
Hawkeye dost přispěl a spousty toho vymyslel (a né jen questy, i reálie a další věci, které pomohly ke tvoření dalších her).
Je dost aktivní a já osobně říkám díky za něj.
Zrovna co jsem já stihl poznat, tak Hawkeyeho questy baví a dělá je (několikrát jsem se mu divil, proč, když je to tak nevděčná práce, jak teď můžeš sám u sebe vidět).
Buď je někomu z nás vyčítáno, že nedělá questy, nebo jich naopak dělá až moc?
Hawkeye dost přispěl a spousty toho vymyslel (a né jen questy, i reálie a další věci, které pomohly ke tvoření dalších her).
Je dost aktivní a já osobně říkám díky za něj.
Neutral Good Dungeon Master
No musím říct, že jako jediný opravdu něco dělá veřejně pro všechny hráče. To se snad o ostatních říct nedá. Pak ještě bardi dělaj ty slavnosti ale třeba, abych řekl pravdu Serbitara jsem neviděl nikdy nic udělat. Neber to osobně já s tebou nehraju. To je jen můj názor.
Naposledy upravil(a) Lomylith dne 29. 3. 2013 14.08, celkem upraveno 1 x.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Nikdo neříká, že je to lehká věc, proč ten "tón" (pokud se to dá použít u internetové písemné diskuze)? Já si to zkusil mnohokrát a vím, že se prostě nelze zavděčit všem. Ale někdo tu chtěl konkrétní přímou kritiku a dostalo se mu jí.…Wolf píše:Tvoření questů je asi strašně lehká záležitost... zkus si to, z pozice hráče, né DX.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Nu, od mourissona mi ten "tón" přišel ještě horší. Stěžovat si "Začátek mi přišel celkem fajn, ale pak mi přišlo že jsi děsně vařil z vody, tak nějak tomu chybělo to napětí, přišlo mi to všechno stejné a tak." mi příjde dost nesmyslné, i když jasně, kritika proč ne.
Ale myslím si, že každý víme, že se vaří z vody a že to pak nedopadne, jak jsme třeba chtěli :)
EDIT:
Jinak Zdech to popsal opravdu moc hezky
Ale myslím si, že každý víme, že se vaří z vody a že to pak nedopadne, jak jsme třeba chtěli :)
EDIT:
Jinak Zdech to popsal opravdu moc hezky
Neutral Good Dungeon Master
On začátek je tak to jediné, co si může vypravěč předem promyslet, protože pak se do hry pustí hráči. A totálně rozbijí, pokoní a zmotají všechno co se jim dostane do rukou. Je-li vypravěčem Dx (PJ, GM...) má ještě po ruce jakés takés nástroje hráče navádět (stejně ale většinou skončí před výběrem "improvizovat nebo vést až moc nápadně"). Vypravěč-hráč má k dispozici jen tu improvizaci. Na druhou stranu vždycky se najde prostor ke zlepšení.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Sakra, teď jsme si nějak smazal celou odpověď. Tak teď již jen ve zkratce.
Mourisson velice obratně soudí na základě cizích či vydedukovaných informací, ač sám má máslo na hlavě.
George má opět to nejlepší info o tom, co tentokráte já dělám či nedělám, ač aktivně nehraje.
S Zdechem by se dalo v podstatě souhlasit, i když si nemyslím že síly hostitelů jsou uplně rovnoměrné. Našlo by se dost hluchých míst, kam by hostitelská postava zapadla a byla k užitku. Potíž je v tom, že nikdo tam cíleně svou postavu ohýbat nebude a řekl bych, že asi ani zakládat. Nezbývá než doufat, že někdo z těchti "hluchých míst" to na hostitele dotáhne.
Sružení více hostitetlských postav na jednom místě není sice zrovna žádoucí věc, ale těžko bude hostitel, zvolen do této pozice za dobrou RP hru, z ooc důvodů (myšleno Jsem teď hostitel) ohýbat charakter postavy a směřovat její hru jinam. IC hra na prvním místě hostitel nehostitel
Mourisson velice obratně soudí na základě cizích či vydedukovaných informací, ač sám má máslo na hlavě.
George má opět to nejlepší info o tom, co tentokráte já dělám či nedělám, ač aktivně nehraje.
S Zdechem by se dalo v podstatě souhlasit, i když si nemyslím že síly hostitelů jsou uplně rovnoměrné. Našlo by se dost hluchých míst, kam by hostitelská postava zapadla a byla k užitku. Potíž je v tom, že nikdo tam cíleně svou postavu ohýbat nebude a řekl bych, že asi ani zakládat. Nezbývá než doufat, že někdo z těchti "hluchých míst" to na hostitele dotáhne.
Sružení více hostitetlských postav na jednom místě není sice zrovna žádoucí věc, ale těžko bude hostitel, zvolen do této pozice za dobrou RP hru, z ooc důvodů (myšleno Jsem teď hostitel) ohýbat charakter postavy a směřovat její hru jinam. IC hra na prvním místě hostitel nehostitel
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus