Hostitelé (no flame, pouze konstruktivní názory)

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Hawkeye píše:...George má opět to nejlepší info o tom, co tentokráte já dělám či nedělám, ač aktivně nehraje...
Hodnotím tvoji aktivitu na fóru, přece by hostitel neřešil OOC problémy ve hře... nebo ano?
zdech píše:XP bonus Hostitelů už rozhodně neslouží jako náhrada rozdaných odměn. Hlasování o případné změně skončilo poměrem 1 pro změnu 2 proti, přitom padl zajímavý argument: "Epizodní postavy". Má-li být Hostitel něco jako miniDx (a je kvůli tomu i "v hledáčku"), nepřijde mi až tak nepatřičné, aby byl zvýhodněn při vytváření postav "spotřebovaných" v jeho vlastním ději (Hostitel takovou postavu musí vytvořit stejně jako kterýkoliv jiný hráč, "z klobouku" je vytáhnou jen skuteční Dx).
K tomu se samozřejmě váže otázka, zda pro tyto "Epizodní postavy" nestačí 5. úroveň (Runa). Určitě záleží na roli, kterou mají sehrát.
Věřím, že kdyby si zaměstnanci svobodně volili výši platů, taky by to dopadlo podobně. Pro epizodní postavy stačí runa 5. úrovně... ostatně pro ostatní hráče (možná ne pro SH) je, pokud vím, zablokovaná, takže k tomu asi přímo slouží.
zdech píše:...těžko odehrát zkušeného šermíře na 1. (pokud ho zároveň nestihnete nějakou hodně zlou kletbou), XP tedy určitou roli hrají i když nemyslím, že je tak velká jak je jim často přisuzováno.
Pokud někdo bude hrát něco, čím systémově není (tím myslím například zkušeného šermíře na prvním lvlu), nebudu s ním hrát... takže podle mě role XP bude velká tak, jak je jim přisuzováno. Vzhledem k tomu, že jejich role se přímo projevuje na IC stránce hry.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

Hawkeye píše: Mourisson velice obratně soudí na základě cizích či vydedukovaných informací, ač sám má máslo na hlavě.
Chtěls konkrétní kritiku, dostals konkrétní kritiku (btw to co jsem sepsal je názor víc lidí než jen mně) tak tady kolem sebe hned nekopej a nezačínej každýho urážet, kdo má pak mít náladu se s tebou bavit? (A znova, to kritérium snášenlivosti :biggrin: )
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

Hostitelé nemají požadavky na snášenlivost jiné než zbylí hráči.
Mithirwen Celeavaeil
Lassair
Příspěvky: 492
Registrován: 3. 3. 2009 22.59

Příspěvek od Lassair »

Je to trochu mimo ale týká se to i tohoto. Prosím vás, nejsem vaše sova.. takže pokud si chcete něco vyřídit se Zdechem, pište JEMU, máte PM, případně ho poproste o icq (neberu domluvy na hře.. to mi vůbec nevadí a ráda to vyřídím) ale tlumočení vašich postojů, názorů..faktů.. nevím čeho ještě.. mám už toho plné zuby.
Béééé...
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

George píše:Věřím, že kdyby si zaměstnanci svobodně volili výši platů, taky by to dopadlo podobně. Pro epizodní postavy stačí runa 5. úrovně... ostatně pro ostatní hráče (možná ne pro SH) je, pokud vím, zablokovaná, takže k tomu asi přímo slouží.
A tento názor s tebou část (a věřím že dost velká část) lidí sdílí. Jen z toho ještě není EQ konsensus, takže zvýhodnění v tomhle směru určitý základ má.
George píše:Pokud někdo bude hrát něco, čím systémově není (tím myslím například zkušeného šermíře na prvním lvlu), nebudu s ním hrát... takže podle mě role XP bude velká tak, jak je jim přisuzováno. Vzhledem k tomu, že jejich role se přímo projevuje na IC stránce hry.
Množství XP se do IC projevuje přímo jen v případě, že je postava buildována a RP hrána na co největší systémovou efektivitu. Což není jediný validní způsob hry. Úroveň postavy (XP) "opracovaná" jejím buildem udává její maximální systémové možnosti, pravda. Těchto hranic ale nemusí charakter po aplikaci "RP vrstvy" nikdy dosáhnout (což se přiznávám vidím osobně jako lepší). Množství XP se pak do IC promítá v menším měřítku...jejich role je menší.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2700
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ungo »

Stejně zůstávám fascinovám. Ony ty všechny uvahy mají něco do sebe. Ale pouze v případě, že e automaticky předpokládá, že hotitelé jsou vlastně prospěcháři a jejich prvotním zájmem je se na statusu hostitel napakovat v jakémkoli slova smylu. Zajímalo by mne, zda někdo také uvažuje z druhé strany. Tak, že hostitelé se snaží něco dělat pro svět a výhody, které mají, jsou prio ně nástrojem, nikoli předmětem zisku.

Jak je zde na foru vidno, hráči očekávají od hostitelů, že je budou bavit, ale současně jim někteří vytýkají, že k tomu mají prostředky.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

zdech píše:
George píše:Věřím, že kdyby si zaměstnanci svobodně volili výši platů, taky by to dopadlo podobně. Pro epizodní postavy stačí runa 5. úrovně... ostatně pro ostatní hráče (možná ne pro SH) je, pokud vím, zablokovaná, takže k tomu asi přímo slouží.
A tento názor s tebou část (a věřím že dost velká část) lidí sdílí. Jen z toho ještě není EQ konsensus, takže zvýhodnění v tomhle směru určitý základ má.
George píše:Pokud někdo bude hrát něco, čím systémově není (tím myslím například zkušeného šermíře na prvním lvlu), nebudu s ním hrát... takže podle mě role XP bude velká tak, jak je jim přisuzováno. Vzhledem k tomu, že jejich role se přímo projevuje na IC stránce hry.
Množství XP se do IC projevuje přímo jen v případě, že je postava buildována a RP hrána na co největší systémovou efektivitu. Což není jediný validní způsob hry. Úroveň postavy (XP) "opracovaná" jejím buildem udává její maximální systémové možnosti, pravda. Těchto hranic ale nemusí charakter po aplikaci "RP vrstvy" nikdy dosáhnout (což se přiznávám vidím osobně jako lepší). Množství XP se pak do IC promítá v menším měřítku...jejich role je menší.
1. Chtěl bych vidět hostitele, kterej by zvýhodnění XP využíval pro to, aby mohl epizodní postavě nahrát vyšší lvl... z 95% se zvýhodnění XP promítne do jejich dlouhodobých neepizodních postav.

2. Částečně s tebou souhlasím... ale nemůžeš říct, že by hostitelé hráli o 1/3 slabší postavy, než je systémově mají... to je totiž minimální část tak, aby se systémovýma prostředkama vůbec srovnali s ostatníma. Když si ještě uvědomíš, že to tak může, nebo nemusí hrát i ostatní, zjistíš, že hostitelé buď mají jasnou výhodu, která se promítá i do čistě RP hry, nebo mají systémový prostředky, který nevyužívají (tím myslím, že by měli tak strašně slabý postavy, že by byly vlastně tak slabý, jako postavy ostatních hráčů za stejnou časovou dobu hraní), o čemž pochybuju.
Hawkeye píše:Stejně zůstávám fascinovám. Ony ty všechny uvahy mají něco do sebe. Ale pouze v případě, že e automaticky předpokládá, že hotitelé jsou vlastně prospěcháři a jejich prvotním zájmem je se na statusu hostitel napakovat v jakémkoli slova smylu. Zajímalo by mne, zda někdo také uvažuje z druhé strany. Tak, že hostitelé se snaží něco dělat pro svět a výhody, které mají, jsou prio ně nástrojem, nikoli předmětem zisku.

Jak je zde na foru vidno, hráči očekávají od hostitelů, že je budou bavit, ale současně jim někteří vytýkají, že k tomu mají prostředky.
Předně děkuju za smysluplnou reakci...
Představ si status hostitele jako politika... má něco lidem přinášet, zastupuje lidi a lidi mu musí důvěřovat, jinak to fungovat nebude. I slušnýmu politikovy se může stát, že mu lidi nebudou věřit a budou ho odsuzovat za určitý věci, co udělal.. třeba jen pro to, že do toho nevidí (vidíte tu analogii?). Další věc je to, že se často zasadí semínko nedůvěry ještě hlouběji tím, že se k nepolitikům mluví jaksi.. nevhodně, nepolitik zkritizuje politika a politik řekne, že nepolitik závidí/že do toho nevidí/že to tak není. A když nepolitik chce politika sesadit, politik začne kolem sebe kopat. To je už všechna důvěra pryč.. a to se nesmí stát u někoho, kdo vlastně zastupuje ostatní, kdo má být ten zodpovědnej, co ostatním bude vzorem.

Co se týče prostředků, problém bude, myslím, v tom, že hráči tyto prostředky nemají. Politici taky mají spoustu výhod, zdarma dopravu (jestli se nemýlím) a tak. Je to údajně pro to, aby mohli dělat to, co mají a nezatěžovat se maličkostma. Kdoví, možná to i pomáhá a bez tady těch věcí by to, co dělají, nedělali tak dobře (ok, teď si zkuste představit nečeský politiky :bigwink: ).. pokud mají ale takovýhle výhody oproti ostatním, nepůsobí to dobře, obzvlášť, pokud se jich nechtějí vzdát i přes nátlak ostatních - těch, pro které to vlastně dělají a bez kterých by nebyli tam, kde jsou.
Hostitelé mají kopu výhod, spousta z nich je rozhodně ku prospěchu RP a zabaví ostatní hráče, např. popisky atmosféry. Spousta z nich je ale řekněme... velmi rozporuplných... muly, expy, předměty a nevím, co ještě... jasně předměty jsou fajn, ale co expy? jak ty pomůžou ostatním hráčům k zábavě? a mula? v čem z ní budu mít dobrý rp? jak může být mula součástí nějakého Q? Přitom zrovna mula přináší postavě, která jí může používat, ENORMNÍ IC výhody(sociální statuty i systémovější možnosti).

Co se týče mě, já nikdy neviděl ani SH, ani hostitele, ani DMs jako někoho, kdo mě má zabavit.. viděl jsem je jako někoho, kdo mě pravděpodobně zabaví, protože prostě to, co dělá, baví. A proto je tím, čím je.
Bohužel teď mi příjde, že je to spíš naopak.. že je někdo hostitelem aby mohl bavit (a kdo jen může vědět, že není hostitelem pro něco jinýho?). Dobrýho hostitele by měli uznávat nebo alespoň snášet všichni hráči, jinak to nemá cenu. Vzpomeňte si na Ježuru.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Třeba Grik je epizodka, pro kterou by runa 5.lvl byla prd platná a nebýt hostitelského bonusu a trpasličích expů, zcela jistě bych se na něho vyprd. Runa pro 5.lvl stojí kolem 34 bodů, ty musíte vyvážit negativy, zkuste si to někdy, úplně sranda to také není. Navíc celkový limit pro runy je tuším 40b, takže i když se vám to podaří, už té postavě obvykle nedáte nic moc zajímavého či k jejímu konceptu sedícího.



Na mém levelu bych mohl mít Caleda mnohem silnějšího, pokud bych se nepodřizoval i nějakému RP konceptu té postavy a jel to prostě na sílu. Něco je o runách, featech a skillech, které sem nabral jak jsem nabral, byť co do síly to nebylo nejvýhodnější. Něco je pak o samotném stylu jakým ji hraju, co (ne)používám za věci a tak dále.

Jen jisté "IC zásady" mi brání obden otočit jistý možný zdroj příjmů, za prachy nakoupit drahé svitky a vesele se boostnout. Nu a pak se ještě hodit do "top" equipu, který též nenosím, protože ony zásady. Ona by ta postava pak nebyla o 1/3 silnější, ona by pak byla možná i 2x tak silnější.



Příprava nějakého toho questu, sepsaní nějaké knihy, vymyslet si pitomý příběh k něčemu, vytvoření blbých itemů do tomboly, to všechno stojí čas. Obvykle je to čas, po který netečou časovky (protože valnou většinou děláte v offlinu). Jak by se vám líbilo, kdyby hostitelé kašlali na AQ a vůbec zábavu okolo, na kvalitu své hry, vlastně na všechno a jen si svačinkovali XP a creepili dungy?

Kdybych se vykašlal na nějaké RP, hrál na hraně pravidel, tak za tu dobu, co Caleda mám, bych byl někde úplně jinde. Díky větší orientaci k PB, by to byla postava mnohem silnější. Díky kolečkování dungů, bossů a dalších srandiček, bych měl i slušný přísuny XP. Nepsal bych se s nějakýma knížkama, nezatěžoval se přípravou nějakých AQ a mohl si vesele tikat časovky u Svačinky. Nu, asi bych na tom s levelem nebyl o nic hůř než nyní.

Neměl bych nějaké zbytečné "RP zábrany", tu bych si pojel brabence, tu bych vylootil dračí doupě, tu bych si párkrát protočil platinové doly a peněz bych měl doslova jak nakadíno. Ne jen těch pár drobných z platu strážného. A kdyby mě náhodou tohle přestalo bavit, tak bych si přišel ohřát polívčičku na AQ, který nějaký blbec nachystal. Nu, a aby se neřeklo, tak bych mu pak ještě hezky vynadal na fóru, jak málo se snaží, jak to bylo na houby a cože si to vůbec dovoluje být hostitel.

A dokonce bych byl na fóru ušetřen toho věčného remcání, protože bych to vše měl vydřeno jen mizernou RP hrou. Nemusel bych věčně číst, jak si to či ono nezasloužím a jak špatný pro EQ (spolu se svým hostitelským kultem) vlastně jsem. Byl bych prostě jen další šedá myš, která balancuje na pomezí pravidel, nic EQ nedala, ale ani neudělala nic, proč by tu být nemohla.



P.S.:
- mula, SH záležitost a ke zpestření použít jde (Zeptej se třeba Selva na Arnagol). Pro AQ ne, sice jsme měli jeden, kde muly byly klíčové, ale zájem o účast projevil jen další H.
- xp a další bonusy, mají je i SH, ale kope se jen do hostitelů (překvapivě)
- atmosféry, SH záležitost
- úpravy předmětů, ano hostitel
- a nakonec, jsou všichni hostitelé špatní? nebo jen někteří? pokud nejsou špatní všichni, tak proč SAKRA nejste KONKRÉTNÍ, rád bych totiž věděl, zda i já jsem ta špína co ničí EQ.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

Woxa píše: - a nakonec, jsou všichni hostitelé špatní? nebo jen někteří? pokud nejsou špatní všichni, tak proč SAKRA nejste KONKRÉTNÍ, rád bych totiž věděl, zda i já jsem ta špína co ničí EQ.
Protože když už je někdo konkrítní tak ten konkrétní hostitel tady začne kolem sebe kopat a urážet? Kdo se s tím pak má...štvát...to tady zbytečně rozepisovat když vidí tu reakci? Kdyby normální reakce byla ěnco jako : No, možná to tak vidíš, ale je pravda že se mnou moc nehraješ, takže jsou některé tvé informace zřejmě zkreslené. Fajn, to bych bral, ale ta reakce jaká byla s tou....nic
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Ale prosímtě, vždyť to v podstatě napsal. Nicméně chápu, že je pohodlnější a snažší jen slovíčkařit a špínu házet na všechny rovným dílem. Přecijen je lepší urazit jiné, než se sám cítit uražen, protože na mou kritiku přišla nepřiměřená reakce.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2700
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ungo »

Já bych to asi za sebe již uzavřel, debata se stává stále obšírnější a smysl se dle mého vytratil dávno.

Bonus na XP je pro epizodní postavy a podobné účely více než žádoucí. U halvní postavy je to pak adekvátní vynahrazení času, který hostitel strávi s přípravou AQ a s dalšími povinnostmi. Abych parafrázoval: "Každému jde o expy a kdo říká že nem tomu o ně jde nejvíc"

Z technických důvodů budu citovat lehce pozměně citoval z fóra SH, byť se tím vystavuji možnosti postihu.
Labir píše:Postavy starších hráčů mají automaticky zisk xp zvýšen o XX% jako odměnu za svou činnost pro svět.
U hostitelů do to jisté míry není jinak

Vypíchl bych i druhou část postu
Labir píše: Pravidla pro použití:

Prakticky nejsou. Ovšem zvažte šíření informace o tomto bonusu, ze zkušeností je patrné že toto velmi rychle u jistých hráčů vzbudí pocit křivdy a generuje pomluvy.

Generátor předmětů slouží jednak jako prostředek pro AQ a druhak jako ulehčení práce DM. Hosttielé jej samozřejmě používají i pro své postavy, ale je nutností, aby to dělali s mírou a nezneužívali ho.

Volba hostitelů probíhá co nejobjektivněji to jde. Nikdy nikdo nebykl a nebude zvolen za hostitele, protže je s někým kamarád.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

George píše: 1. Chtěl bych vidět hostitele, kterej by zvýhodnění XP využíval pro to, aby mohl epizodní postavě nahrát vyšší lvl... z 95% se zvýhodnění XP promítne do jejich dlouhodobých neepizodních postav.
Minimálně ten jeden, který argument o Epizodních postavách vznesl toho využívá hodně. Samozřejmě, že profitují i dlouhodobě hrané postavy. Ovšem 100 000 XP je nutných k přestupu 20.->21., oproti tomu za podobnou částku (105 000) dojde k přestupu 1.->6., přidej si k tomu nesnížený tok XP na menších úrovních, pravděpodobné užití lidských/trpaslíčích XP pro epizodní postavy...Nemohu to samozřejmě podložit žádným záznamem, ale nebál bych se říci, že Hostitelský bonus přinesl epizodním postavám přinejmenším stejně množství XP a úrovní jako těm hlavním. Můj odhad je tedy polovina, ne dvacetina.
Což samozřejmě může být střela vedle, i když bych neřekl, že moc vedle. Navíc můžeme (pro změnu) začít vést debatu o tom, zda efektivitu postavy zvedají víc počáteční nebo koncové úrovně.
George píše: 2. Částečně s tebou souhlasím... ale nemůžeš říct, že by hostitelé hráli o 1/3 slabší postavy, než je systémově mají... to je totiž minimální část tak, aby se systémovýma prostředkama vůbec srovnali s ostatníma. Když si ještě uvědomíš, že to tak může, nebo nemusí hrát i ostatní, zjistíš, že hostitelé buď mají jasnou výhodu, která se promítá i do čistě RP hry, nebo mají systémový prostředky, který nevyužívají (tím myslím, že by měli tak strašně slabý postavy, že by byly vlastně tak slabý, jako postavy ostatních hráčů za stejnou časovou dobu hraní), o čemž pochybuju.
Také pochybuju o tom, že by šlo o 1/3 oslabení i když spíš z opačného směru než to myslíš ty. Postava plně využívající build, vybavení, magii a zdroje světa bude i několikanásobně silnější než postava neužívající vše. Pravdu máš ale v tom, že takto nemusí nutně hrát všichni Hostitelé..proto jsem vám také položil otázku, které jsou dle vás postavy hrané na systémovou efektivitu, u nichž máte podezření že patří Hostiteli. Také souhlasím s tím, že styl hraní nezaměřující se na vysokou systémovou efektivitu je vlastní značnému množství hráčů (nejen nutně Hostitelům).
V mých očích ale taky tohle není argument proti odebrání XP bonusu. Uvedl jsem ho jen proti tvrzení, že XP se přímo promítají do IC roviny.
George píše: Představ si status hostitele jako politika...
Důvěra je hodně důležitá pro každého Vypravěče (Dx...), tedy i pro Hostitele (jakožto miniDx). Naštěstí jsem se nikdy v minulosti nesetkal s tím, že by došlo ke ztrátě úplné. Což naneštěstí znamená, že nemám osobní zkušenost s možným řešením. Vzhledem k výše uvedenému (pořád ty "Epizodky") nevidím odebrání XP jako bezchybné (přecijen když někomu nevěříte, začnete věřit proto, že mu snížili "plat"?).
Znovuposouzení statutu mi přijde jako lepší, ale ani to není bez výhrad. Zaprvé to padne na ramena 2-3 lidem (Dx), které práce navíc sotva potěší. Zadruhé odhaduju, že až se tím prohrabou, budou Hostitelé z 80% ti samí (takže to může být chápáno jako práce zbytečná).

Jak je to s výlučně Hostitelskými výhodami vám předložil Woxa.
Woxa píše: - a nakonec, jsou všichni hostitelé špatní? nebo jen někteří? pokud nejsou špatní všichni, tak proč SAKRA nejste KONKRÉTNÍ, rád bych totiž věděl, zda i já jsem ta špína co ničí EQ.
Konkrétní je třeba Lomylith, který docela trefně odhadl, že za ten skoro rok, co mám Hostitele přiklepnutého jsem k "tvorbě hry z ničeho" nepřispěl ničím, pokud nepočítáte systémem vynucené situace na téma "pojďte toho troubu zachránit, zase se válí".
Naposledy upravil(a) zdech dne 31. 3. 2013 12.50, celkem upraveno 1 x.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3507
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

Teda, koukám, že Mourisson je telepat, jasnovidec, nebo přecitlivělý. Prošel jsem si celé téma, prošel jsem si konkrétní výtky, ale stejně stále nemohu najít kde tě někdo uráží, nebo do tebe kope. Ty jsi, Mourissone, jak s tím psem a holí, co?

Ony i ty konkrétní výtky jsou fakt úsměvné. "Jsi špatný hostitel, protože děláš questy - ty bys je přece nědělal sám od sebe, děláš je jen pro to, že o tobě někdo říká, že jsi špatný hostitel." Ale dělá je, ne? Takže produkuje nějakou činnost, ne jen rejžuje bonusy za nic. Myslím si, že questy dělá z úplně jiného důvodu, protože dát dohromady nějaký quest je docela pracné na přípravu a dělat je jen pro obhájení nějakých bonusů je pěkná hovadina.
"Jsi špatný hostitel, protože mě tvé questy nebaví." To zrovna nezní jako objektivní důvod. Dokonce by se dalo předpokládat, že když někoho nemáš rád, tak tě jeho questy a priori bavit nebudou. Třeba jako v případě haló efektu, když se ti někdo na první pohled nelíbí, tak hodnotíš všechno další, co udělá, spíše negativně a naopak. U questu se ti často stane, že se někdo zachová neočekávaně a ty pak musíš zachraňovat situaci, což je vždy vaření z vody. V blahé paměti mám můj quest z poza konzole, kde mě zradil systém - nevypl jsem AI u jednoho NPC, které jsem měl posedlé, když jsem z něj vyskočil, abych se mohl pohybovat s jiným NPC, začalo mi tohle kouzlit kouzla vysokých kruhů a kosit PC. Jenže v ten moment jsem změnil frakci u toho druhého NPC na červenou a abych rychle zachránil situaci, zase jsem posedl toho kouzelníka, ale u druhého NPC jsem taky nevypl AI a tak začalo to masakrovat PC. Pak už jsem byl samo ve stresu a zklamanej, že to nejde podle mých představ a snažil se rychle to nějak napravit. A to jsem za konzolí měl o mnoho víc prostředků, než má hostitel. Zkus se na to podívat takle, třeba ti to osvětlí proč najednou scházel spád (a třeba ne).
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Ano, Lomyth byl konkrétní a jsem mu za to vděčný, ale je to jen taková kapka v moři. Za druhý konkrétní názor lze považovat ten Mourisonův souhrn Unga a zbytek je o ničem a něčem. Dva názory ze čtyř stránek flamu, trochu málo.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

No zase je to na dobrou třetinu aktivní Hostitelů a polovina je z toho dost trefná. Mně by k tomu stačilo, kdyby ještě někdo odpověděl na můj dotaz ohledně postav (těch, co odhadujete, že patří Hostiteli a jsou hrány na systémovou sílu) a budu spokojený.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Lomylith
Příspěvky: 1340
Registrován: 13. 8. 2008 12.28
Bydliště: Druhá strana

Příspěvek od Lomylith »

zdech píše:No zase je to na dobrou třetinu aktivní Hostitelů a polovina je z toho dost trefná. Mně by k tomu stačilo, kdyby ještě někdo odpověděl na můj dotaz ohledně postav (těch, co odhadujete, že patří Hostiteli a jsou hrány na systémovou sílu) a budu spokojený.
Tak abych řekl pravdu, tak já u hostitelů nespozoroval něco takového. Caled a Lenwe určitě nemaj zas nějaké slabochy ale jak psal Woxa, tak nejede na nejlepší věci. Netuším jak máte postavy nastaveny, tak nechci soudit.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE



Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Já si dovolím vzít si za příklad Alkaran, jakožto zatím jedinou postavu, co to dotáhla na level 30. Vyšší level mít nebude. Kdo s ní kdy byl v dunžnu, tak ví, že se jedná o (Balrog odpustí) systémově naprosto neschopnou postavu, která má problémy v místech, který se daj dát s třetinovym levelem naprosto bez obtíží. Protože nechodí navlečená v hagské zbroji se štítem, ale tlapká s v šatečkách s kordíkem. Jiné postavy se statusem u některého ze dvorů mají IC obrovskou moc, bez ohledu na level.

Takže ano, na jednu stranu na "expech nesejde". Ale na druhou stranu jsou i na EQ expy brány jako odměna a je pouze přirozený, že když přijdou (opět, bez urážky) opičky s nataženejma tlapkama a ošetřovatel dá jedné dva banány, zatímco všem ostatním po jednom, tak opičky na ní nebudou moc milé. Vzpomeňte si, jak se za školních let chovaj děcka k učitelově miláčkum. Začnou se učit o to víc, aby měly taky dobrý známky? V ideálním světě ano, v realitě ani omylem.

To celý rozkastování považuju za nešťastný. Lidi, co se z nějakejch důvodů nedostanou do nějaký kasty to dycky budou brát jako příkoří. A to vede k další separaci a všeobecně blbý náladě, kdy jedny hráči brblaj a druhý si o nich myslej, že sou sobecký idioti, protože sytý hladovému nevěří. Nikde jinde, než na EQ jsem neviděl tolik politikaření, narážek a ukřivděnosti. Forum je díky tomu skoro uplně mrtvý (aspoň ve srovnání třeba s thalkou). Nemyslim si, že je to něčí vina, myslim si, že to je přirozenej důsledek nastavenýho systému. A myslim si, že by se měl změnit, protože lidi se nezměněj. A opravdu si myslím, že obecně by pomohlo, kdyby nebyly ty XP bonusy. Když přece o XP nejde, tak by to neměl bejt takovej problém, no ni? ;)

Ještě dodatek - většinu věcí by mohli mít klidně všichni - popisky, muly, koně, generátory - kdyby ale byla jistota, že to nebudou zneužívat a že to využijou k prospěchu všech, ne jen sebe. Ale osobně stačilo, když sem viděl, co všechno sou lidi schopný udělat i s bllbou změnou jména počátečních itemů. *Jí: letadlo*. Ha ha ha, to je legrace. *protočí oči* A nebo co jsou lidi schopný nosit za vygenerovaný "brnění" na thalce.

TL;DR: Myslim, že to všechno není nastavený blbě, ale ty expy bych zrušil.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Mimochodná poznámka přihlížejícího:

Opravdu mě fascinuje, jak se vytahují čím dál tím větší nesmysly a používají se jako argument.

Muly můžou mít i starší hráči a tedy neviděl jsem žádného, který by jí nějak zneužíval nebo ji používal jako "IC postavení" (fakt mě nenapadá, co by se tím, že někam přijdu s mulou, dalo získat - ale rád se nechám nějakou teorií potěšit :D )

IC postavení postav je pak záležitost IC hry. Ano, hostitelé asi vesměs zastávají v rámci IC institucí posty vyšší než "řadový obyvatel", ale to je dané tím, že se o ně - a teď se normálně podržte, protože tomu určitě nebudete věřit - zasloužili svým IC konáním a nějaký status hráče či co s tím nemá co do činění.

Diskuze o expech a pomalosti/rychlosti expení je naprosto mimo mísu. Pokud hrajete častěji, uděláte lvl 15 minimálně a snad vždycky (někdo dříve, jiný později). Pokud hrajete postavu pravidelně každý den, a po cca rok, dostanete se někam k 20-21. A to počítám JEN časovky. Tolik můj názor na levelování a na to jak tu na něj řvete. A fakt je úplně fuk jestli jedete elfa nebo člověka, cokoliv nad 15 už prostě trvá poměrně dlouho (trp je výjimka, ten prostě na 15 ostrouhá a už to neleze. Ale doufám že chápete, že mluvím o becně a nebudete tu šaškovat a vytahovat něco o tom jak jsou trpaslíci úplně strašně mocinky moc znevýhodnění. Nejsou. Jen si musí vzít lidský exp, pokud je člověk plánuje hrát déle než pár měsíců) a nad 20 nemá smysl řešit, protože je to v časovém horizontu vždycky "strašně daleko".
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Souhlasím s Kokosem.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2052
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Hostitelé (no flame, pouze konstruktivní názory)

Příspěvek od Pipi_CZ »

I já.
Zamčeno