1) Nechceš diktovat Hostitelům, jakou rasu apod. mají hrát, že ne? Většina H má několik postav, nezřídka různých ras. Některé z těch postav jsou alternativní postavy k hlavní postavě daného H, jiné jsou jen epizodní postavy.dráp píše:Za znásilnění systému považuji to, že mezi hostiteli jsou především hráči (převažuje elfí populace), kteří hrají hlavně mezi sebou. Původní myšlenka, domnívám se měla být taková, že hostitel je hráč, který vede spolek, případně má kolem sebe jiných hráčů, které vtahuje do hry, vymýšlí zápletky a oživuje svět. Né banda lidí, která spolu kamarádíčkuje a odhlasovává se mezi sebou. Takto to na velmi mnoho lidí působí. Bohumžel, přijde mi divné, že hostitelů je tolik, když není tolik spolků. Toto je znásilnění tohoto systému, hlasování kamarád pro kamaráda, spoluhráč pro spoluhráče.
Velice by mě zajímalo vyjádření Aefara, Arta a Olymara a také Nayluna. Zajímají mě názory.
Pavel se již vyjádřil.
2) Hostitelé nehrají především mezi sebou. Na mnoho akcí, které tak či onak pořádají se ale příliš hráči nehrnou, pokud tedy zrovna nejde o nějaké procházení dungeonů nebo boj obecně. To zvlášt u některých H vedlo k frustraci (mnoho snahy, příprav a stráveného času a mizerný zájem se účastnit odměnou).
3) I Hostitel je hráč. Má stejný nárok na to bavit se a být zabaven, jako kdokoliv jiný.
4) Protlačování kamarádů je další oblíbená fáma. Hráč buď na H má (splňuje kritéria) nebo ne. Pokud ne, stačí jediný hlas proti, od hostitele nebo ze strany týmu, a daný hráč se H nestane.