Lomylith píše:Třeba takové Clair se snad o permku postaral Din? A pokud se postaral více lidem, tak by ji mohl dostat, taky od hráčů pokud ho někdo zabije.
Labir vytvořil cosi jako pravidlo, kdy se postava, která zavraždí na permku (myslím si, že jen na ni) X jiných postav, sama dostane runu permanentní smrti (v CvC). Jenže s tím se pojí několil ale.
Např. Co znamená to "zavraždí?" Je samozřejmé, že je to někdo, kdo prostě někoho druhého podřízne. Ale je to i ten co mu pomohl dotyčného udolat? Je to i ten, kdo dotyčného (tedy zabitého na permku) udal stráži? Je to i ten, kdo dosvědčil, že dotyčný ono cosi spáchal? Je to i vyšetřovatel, který případ vyšetřuje? Je to i strážný, který dotyčného zatkl? Je to i kat? atd.
Pohled z jiného úhlu:
Sedlákovi vypálí skupina padouchů jeho dům a zabijí tak i jeho rodinu. On je udá a usvědčí, stráž (4 strážníci) viníky dopadne, soudce je odsoudí a kat je popraví. Kdo všechno by měl mít permku?
Braenn píše:Jednou jsem zkusila takové velmi pečlivě sestavené a napůl falešné udání dodat vrchnosti já, s nadějí že by to třeba mohlo fungovat alespoň na bázi vyšetřování, ale bohužel. Tenhle kanál funguje - nebo fungoval - jen směrem ke zlu.
To, že se něco rozumně připraví ještě neznamená, že to musí na 100% uspět. Záleží na dalších faktorech, jako jsou postavení obvoněného a žalujícího, zda jde o Říši nebo království, schopnost obžalovaného bránit se, samotný vyšetřující a mnohé další. Při dobré kontrole situace a přípravě lze jistě úspěšně falešně někoho jiného obvinit.
Osobně jsem viděl jediný podobný případ a ten byl úspěšný. Mnoho postav se něco podobného bohužel nepokouší. Je to jistě náročné a ne každý na to má schopnosti u postavy nebo povahu a pečlivost, ale jde to.
zuzuPD píše:Že od té doby nebyla záporná postava, která by stála za řeč, je věc druhá - low-life do záporných postav nepočítám. Jestli jsem nějakého hráče záporné postavy, která by se nepovažovala za low-life, urazil, se omlouvám, možná si jen nemůžu vzpomenout.
V podstatě se mi vybavují dva pořádní záporňáci za celou historii EQ - Asar a Kat Boleynová. Ostatní pro mne buď byli slabé a dost často umělé odvary nějakého vzoru (Clair), low-lifové (drtivá většina), partyzáni (udeří a zmizí, dlouhodobý plán ale neměli nebo nebyl vidět - Awrixel), kluboví hráči (skupinka, co si hraje sama se sebou a s NPC - Bhaalovci) nebo byli neutrální a okolnostmi donucení provést nějaké nepravosti (Naylun).
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.