Jiné Nwn servery

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od kokosak »

K tomu válčení - na Thalce se něco takovýho zkoušelo a dodnes je to pro Dx velké varování - něco takového NEDĚLAT! Protože to znamená závazek prakticky stálé přítomnosti, řešení hráčů, rozvíjení situací, naklikávání lokací... prostě spousta práce, odpovědnosti, rizika. Na Thalce to navíc dopadlo tak, že odpovedná osoba to rozjela a pak vyzmizíkovala.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Braenn »

...ale přesto na to většina hráčů vzpomíná jako na něco úžasného - a to se spoustu času strávilo jen tím, že prostě válka "byla", a hráči se přijímali do obou frakcí, povídalo se, intrikovalo se, piklilo se, plivalo se na neoblíbené vůdce stran... Pro mě to bylo neopakovatelné. Pro DM hádám taky. :D
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od zdech »

Zkušenosti odjinud nemám, ale padla tu věta, na kterou bych rád reagoval:
Lomylith píše:Proč vlastně zachraňovat Desku před zlobry atd. když vím, že dojde mocnost a všechno bude v cajku.
Mocnosti zasahují, když jim někdo leze do zelí případně ohrožuje jejich hračky, ne když lidé umírají po desítkách a stovkách na obětních oltářích či bitevních polích (opravte mě jestli se mýlím). Nemyslím si, že by měl kterýkoliv hráčský charakter nabýt podloženého dojmu "beze mne se Deska zlomí", to je skutečně parketa těch nahoře. Zato takové "bez mé pomoci budou hynout nevinní/Hargud povstane o sto let později" zní nejen přirozeněji, ale navíc tím člověk nekonkuruje bohům.
Mám za to, že je dobré držet dění ve světě spíš "při zemi" a eskalovat jen velmi vzácně, protože zatímco války a konce světa se skutečně rozřeší ať se postavy zapojí či ne o životě unesené Rozárky Potůčkové může reálně rozhodnout jediný stopař a jediný hargudovec.

P.S. Dynamika ve světě důležitých NPC by byla skutečně pěkná.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Nalk »

zdech píše:Zkušenosti odjinud nemám, ale padla tu věta, na kterou bych rád reagoval:
Lomylith píše:Proč vlastně zachraňovat Desku před zlobry atd. když vím, že dojde mocnost a všechno bude v cajku.
Mocnosti zasahují, když jim někdo leze do zelí případně ohrožuje jejich hračky, ne když lidé umírají po desítkách a stovkách na obětních oltářích či bitevních polích (opravte mě jestli se mýlím). Nemyslím si, že by měl kterýkoliv hráčský charakter nabýt podloženého dojmu "beze mne se Deska zlomí", to je skutečně parketa těch nahoře. Zato takové "bez mé pomoci budou hynout nevinní/Hargud povstane o sto let později" zní nejen přirozeněji, ale navíc tím člověk nekonkuruje bohům.
Mám za to, že je dobré držet dění ve světě spíš "při zemi" a eskalovat jen velmi vzácně, protože zatímco války a konce světa se skutečně rozřeší ať se postavy zapojí či ne o životě unesené Rozárky Potůčkové může reálně rozhodnout jediný stopař a jediný hargudovec.

P.S. Dynamika ve světě důležitých NPC by byla skutečně pěkná.
Problém je, že já hráčsky zažil mnoho sporů se zlobry, takže pro mě osobně představa války se zlobry byla na začátku komedie, kterou není třeba brát vážně. Prostě nápad s útoky zlobrů tu byl od EQ1 a táhl se celou dobu. Obvykle to probíhalo tak, že zlobři náhodně zaútočili na vodopády, nebo se tam servali se skřety, občas tam zlobři zůstali, došlo k zatlačení a tak. Bylo to tu vždy a tak prostě "další válka se zlobry" zněla jako kratičké zkrácení chvíle v říše. Vyklubala se z toho mnohem větší bitka nakonec, jedna z nejzajímavějších na EQ (i přes spoustu nedomyšlených momentů).
Výhodou bylo, že nemám už těch IC 40 let (v momentě války o něco méně) jednu a tu samou postavu na EQ, takže Van se mohl "nadchnout" pro boj se zlobry, ačkoliv hrát jednu a tu samou postavu od začátku (třeba jako tehdy prostě fungovala Kat Boleynová), tak prostě tu hrozbu už nejde v podstatě brát vážně, protože by si postava vzpomněla na to, jak zlobříci vždy příjdou, pobijou pár rýžujících chudáčků, pak tam vlítnou dobrodruzi/trpaslíci/stráž a je zase pár let klid. Protože zlobři vždy prohrají. To mimo jiné patří k těm nedomyšlenostem, jak bych řekl, že zlobři celou dobu drtili a v době, kdy měli logicky mít nejvíce zajatců (na ty jejich megaspelly) a dva finální cíle, tak jim došli síly najednou a Mithallir je zcela jednoduše rozstřílel na kusy.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od zdech »

A kde je ten problém?
Z IC pohledu postavy tu máme pravidelné pohraniční třenice, máme tu jednu, která přerostla v otevřený konflikt. Máme tu horkou krev "svolávající národ do zbraně", máme tu veterány sedící u piva s "už se zase rvou" v hlavě. A máme tu Říši, které nějaký čas zabere zjištění, že nejde jen o třenici, mobilizace a čekání na oblevu (by mě zajímalo jestli to byla náhoda nebo záměr). I jeden organizovaný a částečně neúspěšný protiútok se našel. To přece není problém, to je uvěřitelná realita.

Tak jak to popisuješ bych jediný problém viděl v deklasování dění čistě na základě OOC myšlenky "NPC nakonec vždy prohrají". NPC většinově prohrávají napříč spektrem RPG a přece si rád zahraju. Zábavu tu představuje celá cesta od začátku do konce a i ten konec může mít spoustu podob (i když se dá třeba stále shrnout pod "NPC prohrálo").
IC myšlenka "zlobři vždy prohrají" už je vpořádku a postava, která se jí držela po celou dobu války se dá označit za značně paličatou.

P.S. Ano, zůstávají ještě věci jako "proč jim došly superkouzla" atp., ale to osobně zahrnuju do kolonky "chybný odhad/těžká realizace/IC neznalost souvislostí".
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od George »

Co se týče mocností.. teď si vzpomenu na dva zásahy.. proti Morxasovi a proti Arnudenu ( + proti drowům byli jednoznačně zaujatí, jen drowové prohrávali, tak proč se do toho míchat). Proti Morxasovi to bylo možná ještě odůvodnělé... chtěl ovládnout desku... jakožto jedinec.. a ještě k tomu nějakej démon, kterej je schopnej ohrozit samotný mocnosti. Arnuden mocnosti v podstatě zrušily... přitom to byla říše jako každá jiná. Drowům by taky mocnosti zasadily poslední úder, kdyby nevyhrálo Království samo. To, uznáte, není moc motiva pro hráče cokoliv řešit.. když něco, mocnosti zasáhnou.

Všichni jsme věděli, že Zlobři prohrají.. teda já si tím byl jistej.. Zlobři celou dobu vyhrávali, uplně drtili lidi a najednou bum.. konec války, vyhráli jsme. A nezáleží na tom, že si postava bude říkat "Sice nejspíš prohrajou i bez mý pomoci, ale chci to riskovat? Musím se zapojit do boje"… protože hráč ví, že nemusí, že to tak prostě dopadne.

Dál bych k tomuto tématu řekl, že souhlasím s Braenn v tom, že "EQ nepotřebuje epické Q, ale žijící reálie".

Nechtěl jsem se k tomuhle tématu vůbec vyjadřovat, protože souhlasím téměř se vším, co tu padlo a není ani moc dodávat. … když už jsem ale přecejen napsal, zopakuju to, co omílám pořád dokola.. co mi na EQ chybí...

1. Konflikt - konflikt je motorem všeho dění, dává postavám motivaci cokoliv řešit.
2. Dynamika - EQ je strašně statická, za dobu, co tu hraju (resp. se vyskytuju) se na EQ stala válka se Zlobry a rozšířilo území Říše (resp. bezpečný území).. vzniklo několik spolků (např. Černá růže, Hrebogovci, Tvrz).. mnohem víc jich vymřelo (Všechno ostatní). Zavřela se spousta dungeonů - ano, dynamika, ale rozhodně ne taková, která by přispěla čemukoliv. Neumřelo jediný důležitý NPC, několik málo jich přibylo, budiž. Celkově se toho na EQ vlastně za těch IC přibližně 40 let, co tu hraju, nic nestalo. Můžu mít motivaci jakou chci, ale pokud vím, že se nic nezmění, že nic nemůžu dokázat, nemá to smysl.
3. Reakce světa - věc, co mi třeba za Nicky strašně chybí.. ani ne tak od hráčů, jako od tý neživý části světa - NPC. Za dobu, co jsem za Nicky hrál, se ozvalo jednou NPC s tím, jestli mám glejt (jestli to vůbec bylo NPC, jestli to nebyl Tonny) a že bych si ho měl zařídit, ještě ten den jsem zašel na MUNI a pak na hrad a vyřídil to.. to to se mnou odehrával tuším Cymermisa. … Dál reakce od světa na to, že se tu prohání půldrak nulová. V životě jsem nezažil od NPC jakoukoliv kontrolu, rasismus.. reakci. Dodnes jsem se nedozvěděl, jak by na Nicky reagovali Trpaslíci. To mi strašně vadí, můžu mít jakýkoliv motivace cokoliv řešit, ale pokud mě ta hra nevtáhne jako živoucí svět a vidím, že jsou to jen čísilka, jen hra... nebaví mě to.
Od DM by stačilo jednou denně, ba dokonce jednou týdně se pár minut věnovat každýmu hráči... jen nějakou obyčejnou reakcí světa a bylo by to super.

Podle mě je zbytečný vymýšlet nějaký questy a lepší by bylo soustředit se na oživování světa... nevyžaduje to tolik času a úsilí a přesto to přinese užitek.
Hráčům bude připadat hra uvěřitelná. Pak by měl tým udělat (nebo minimálně neničit) nějakej konflikt.. ne nutně něco, čemu by se museli kdovíjak aktivně věnovat, ale co by hráče přimnělo hýbat se... A to stačí, o zbytek se postarají hráči.. hráčů je hodně a často mají spoustu času - můžou se věnovat třeba válce naplno.

Momentálně vím hned o několika místech, kde by byl takovej konflikt vhodnej. Dejte hráčům konflikt a uvidíte, jak se z přežívajících čísel stanou živoucí charaktery. (O tom, kolik toho konfliktu vlastně zabilo PGR (a jeho špatný nastavení) se snad nemusím zmiňovat).
V tuto chvíli nevím o jediným konfliktu, na takovým světě nehodlám hrát - není pro co.

EDIT: Jistý neznámý hráč mi právě napsal "EQ je prostě z***** plyšová, ale to tam napsat nemůžu."
Naposledy upravil(a) George dne 17. 7. 2013 15.21, celkem upraveno 1 x.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od The_Balrog »

Konflikt? Jaký jako konflikt, když, jak píšeš, ho lidi stejně nebudou řešit?

A jak by takový konflikt měl vypadat, aby přežil například dvoutýdenní výpadek jakékoliv aktivity DX a přitom navíc byl i stále fungující, aby bavil hráče?
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Nalk »

Říše vs Tirian
Udělat konečně čáru, žádné že někteří slouží v říši a jsou občany Tirianu apod. Udělat hranici, tam nebo tam a tlačit tam na rivalitu. Hráči se pak zabaví sami.

Jeden z mnoha mnoha příkladů
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od George »

Nalk píše:Říše vs Tirian
Udělat konečně čáru, žádné že někteří slouží v říši a jsou občany Tirianu apod. Udělat hranici, tam nebo tam a tlačit tam na rivalitu. Hráči se pak zabaví sami.

Jeden z mnoha mnoha příkladů
Přesně tak.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Woxa »

Jojo, ten konflikt ani nemusí být o nějaké "válce", bohatě postačí, když nebude moci každý spolupracovat s každým. Vytvořit dojem nějaké konkurence, ať už politické, církevní, obchodní... Naopak MUNI od tohodle může stát trochu stranou a říše/království se může o její přízeň tak trochu prát.

Když nyní někoho odmítnu jako nedůvěryhodného pro nějakou záležitost (protože má závazky v Říši nebo naopak nemá žádné ke Království), tak se citím, jako bych udělal něco neslýchaného, neskutečně drzého a dotyčný se ještě urazí. Přitom mi taková reakce připadá jako správná a logicky předpokládaná.
Naopak když musí "moje frakce" něco řešit, přijde mi nejvhodnější dát přednost nejprve těm z "mých řad", pak dalším zpřízněným a teprve potom šáhnout po každým kdo přijde a "konkurenci" brát jen když fakt není zbytí.

Něco takového by mohlo udržet rozprostřenou hráčskou základnu, protože by postavy museli volit čeho se zúčastní a čeho ne. Nebylo by to pouhé "chci si zahrát, tak se tam přivařim". A když pak nebude 99% populace na jedné haldě, kde se zrovna něco děje, pak i DX budou mít snažší práci s oživováním jiných koutů Desky (protože tam budou mít hráče, s kterými mohou pracovat).
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Alquist
Příspěvky: 3700
Registrován: 11. 2. 2012 10.47

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Alquist »

K tomuhle bych se vyjádřil já tak nějak obecně. (George, Nalk atd)
Prosím berte to jako můj postoj a ne postoj týmu.
….
1. Věc : Každý den věnování se hráčům.
Já proti tomu nic nemá a rád zahraju něco. Jenže na servru je běžně večer cca 15 hráčů. Z toho jich 6 dělá prd (doslova) 4 - 5 jsou v dungu. A zbylých pár jedinců má nějaký Q se mnou nebo s nějakým jiným DX.

Já rád oživím cokoliv ale nehodlám nic nosit na stříbrným podnose. Jsou PM, jsem ve hře napiště. ( Klidně i mě na postavu s DM věcma mě to nevadí )
Navíc nevím charaktery a postavy některých hráčů - Nicky, nemám tucha kdo to je. Na EQ jsem nováček ( nemám odehráno ani dva roky), takže je jasný že se sem tam nechytám a prostě mi to nejde,takže prosím o schovývavost.

Rád cokoliv oživím ale nebudu hrát jednomu hráči co je na rybách kapra ( blbej příkald ale snad to pochopíte)
Navíc je zde kanál : Družina.
Tam kdo napíše tak já v 80% reaguju. ( Kromě MUNI a tu hrát nebudu... )

Další věcí jsou reálie a zahrání charakterů NPC. :

Jelikož jsem v 90% hrál za Alquista (a hraju pořád) v Říši tak mám jistou představu o tom kdo co a jak se chová a jak hraje.
S Královstvím s tímhle mám problém proto to přenechávám jinačím DX (ZuZu, Olymar, Jon, Arto …)

Rád zahraju cokoliv o čem mám přehled a vim co.
Denně dělám nějaký miniQ pro nějaké hráče.

Zatím tedy v 3/4 v Říši ale už se přesouvám do Království pomalu.

Menší výzva : Pokud máte někdo nějaký nápad , připomínku, přání , AQ kde byste chtěli nějaký WTF moment - napiště do PM prosím ! (Nemůžu bejt všude a je škoda aby pěkný AQ a momenty odezněli bez nějakýho "efektu" který bohužel může udělat jen DX)
+ Prosím hráče kteří si myslí že jsou nějak významní pro dění ve světě ( Caled , Alkaran, Maireg, Nephtys, Goro, Van, atd) Pošlete mi moc moc prosím nějakou stručnou historii ( Protože nemám tucha co ty postavy udělali a byl bych nerad aby došlo k nějakému faux-pas )


3. Věc - Konflikty

Tirian vs. Říše : Fajn...
Cokoliv vs. Někdo : Fajn..

Jenže i z mého pohledu je tenhle svět statickej a neměnej = "sluníčkovej".

Já jako DS s tím nic neudělám. Nedokážu udělat Chcípákovi mrtvici, Mardovi prousnout krkavici myší a nebo umrtí na neprokrvení mozku z věčného stání za pultem.

Rád bych ale nejde to. Můžu dělat jen malá spetření a menší konflikty typu. Lapkové, Banda tupých zlobřích rebelů ukradla krávu etc.
Nic globálního co by mělo za následek změnu.
Dokud nebude možnost přepracovávat modul jako takový není tohle možné... a s tím je spojeno dalších spoustu věcí.

Rád podpořím konflikty ze strany hráčů. Snahu cokoliv udělat protože ano : Konflikt je hybná síla pokroku.

Závěrem :
Chápu že asi spousta lidí na mě může nadávat a tak ale : Já jsem taky jen člověk.… a nemám možnost být pořád ve hře.
Můžu něco prošvihnout. Neco na co se dá reagovat. Pokud si myslíte že se něco takovýho stalo pošlete PM a udělám na to třeba nějakou reakci světa( města, NPC)
Snažím se hru pro mnohé zpříjemnit ale nemůžu bejt všude.
Díky a snad jsem se nevyjádřil uplně mimo mísu.
RIP
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Mourisson1 »

http://galerie.westgard.cz/seznam.php sice tam nejsou všechny postavy, ale některé tam najdeš a ty infa tam se hodí :)
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Alquist
Příspěvky: 3700
Registrován: 11. 2. 2012 10.47

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Alquist »

Mourisson1 píše:http://galerie.westgard.cz/seznam.php sice tam nejsou všechny postavy, ale některé tam najdeš a ty infa tam se hodí :)
Děkuju :smile:
RIP
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Pavel Urban »

1) Mocnosti zasahují pouze, pokud je ohrožena Deska nebo její rovnováha.

2) Zlobři nemuseli prohrát a nemuseli prohrát tak, jak se to nakonec stalo. Stačilo, aby se objevila nějaká postava, která by se rozumně ve věci angažovala na straně zlobrů. A tím nemyslím prostý boj za ně. Zlobři měli totiž z počátku silově navrch a Říše tak "snadno" zvítězila jen díky lsti. Mít zlobři patřičné informace, válka dopadla nejspíš zcela jinak. Byla to nevyužitá příležitost pro záporňácké postavy.

3) Zlobří "superkouzla" byla rituální magie, kdy množství zlobřích šamanů po provedení určitého rituálu vytvořilo daný efekt. Rituál ale trval dlouho, i příprava na něj, a později byl omezený počet oněch zlobřích šamanů v bojích zredukován. Nešlo tedy ta kouzla sesílat během boje a později na jejich seslání nebyl už ani dostatek schpných šamanů.

4) "Čára" mezi královstvími není tak snadná, jak se na první pohled zdá. Zkoušel jsem něco podobného prosadit již dávno, ale Deska je na to prostě moc malá. V současné době probíhá jen částečné omezení na úrovni politicky významných osob.

5) Trpaslíci by asi Nicky hnali svinským krokem. Konec konců to snad byla ona, koho vyhnali na svém turnaji, nebo se pletu?

6) DX by měla IMHO hlavně svět oživovat, moderovat dění a události v něm... od reakcí kolemjdoucích, přes debaty s hosty v hospodě, až po politické dění v nejvyšších kruzích. Oživení světa je od zábavného zpetření, po mrazivé nepříjemnosti v dungu, od vlídného poplácání až po drsné pronásledování a persekuci. A svět by měla DX vyvíjet a posouvat dál, což si ale vyžaduje většinou i zásah WB (málokterá změna ve světě ne), což znamená i tak málo jako pozměnit spawn NPC, jejich frakce atd. A to, pokud se nic nezměnilo, vyžaduje Labira, který věci uvádí do modulu (Onyx prý zkusí/zkusil zjistit, jak to udělat, jelikož Labir má nyní jiné RL starosti než EQ).
Na vývoji ve světě nezávislé Q by měly být spíš zpestřením, než hlavní aktivitou.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Lomylith
Příspěvky: 1340
Registrován: 13. 8. 2008 12.28
Bydliště: Druhá strana

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Lomylith »

Pavel Urban píše: Byla to nevyužitá příležitost pro záporňácké postavy.
No ono těch zlých postav zas tolik není na Desce, taky chyba. Příjde mi, že Hargudovci sou jen NPC. Občas se ukáže nějaký padouch jako Františka zrovna. Bhaalovci, taky toho moc nedělají protože se jim moc do ničeho nechce.
Gebris si myslím toho dělá zrovna hodně pro svět EQ. Občas si pokecám s někým v hospodě, na hlídce a Q vytváří pro hráče.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE



Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od George »

Alquist: Tebe seslalo snad samo nebe.
Alquist píše:1. Věc : Každý den věnování se hráčům.
Já proti tomu nic nemá a rád zahraju něco. Jenže na servru je běžně večer cca 15 hráčů. Z toho jich 6 dělá prd (doslova) 4 - 5 jsou v dungu. A zbylých pár jedinců má nějaký Q se mnou nebo s nějakým jiným DX.
Já osobně bych se věnoval těm, co dělají prd.. ty, co jsou v dungu častěji otravíš a i kdyby ne, ti se zrovna baví sami.
Pavel Urban píše:1) Mocnosti zasahují pouze, pokud je ohrožena Deska nebo její rovnováha.
A právě tu rovnováhu my nepotřebujeme. Nepotřebujeme zachovat status quo..rovnováha znamená nicnedění. … Pokud samotný mocnosti jsou proti tomu, aby se něco dělo, pak se dá těžko něco dělat.
Pavel Urban píše:5) Trpaslíci by asi Nicky hnali svinským krokem. Konec konců to snad byla ona, koho vyhnali na svém turnaji, nebo se pletu?
Nojo, na to už jsem zapomněl, myslel jsem, že za to mohl bug.. teď jsem si to přečetl v logu. Jenže říkáš, že by jí hnali svinským krokem.. přitom z turnaje ji vyhnali proto, že se chtěla účastnit, velitel sekerníků přímo říkal, že koukat může, ale účastnit se ne. Což mi zrovna nepřipadá jako honění svinským krokem. Nakonec se jí oba přítomní PC trpaslíci zastávali, ať jí to dovolí. No a nakonec 90% PC trpaslíků k ní mělo velmi dobrej postoj... pro její slušnost i lepší postoj, než k ostatním postavám (v případě, že všichni byli cizinci samozřejmě). Takže pak to je těžký.. s PC trpaslíkama se konflikt nikdy ani neblížil (co si pamatuju) a když se někoho ptám OOC, tak většinou řekne, že by jí trpaslíci hnali.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Pavel Urban »

Ona rovnováha je myšlena ve velkém měřítku. Opravdu velkém. Mocnosti se nebudou starat o to, kdo kde vládne, ale když někdo bude ohrožovat to, co je pro všechny bytosti na Desce stejné, zasáhnou (viz Arnuden a snaha o získání Srdce země nebo Drowské snahy o ovládnutí brány na Druhou stranu). Proti drtivé většině toho, co by mohla PC svou činností způsobit, tak odpor Mocností nebude žádný.

Status quo není daný Mocnostmi, ale OOC schopností či ochotou majitelů světa dělat nějaké změny.

Venku by asi Nicky trpaslíci tolerovali, v Hag Hargol by to bylo horší.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Nalk »

Pavle, máš pravdu.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Braenn »

Bod pro Nalka. :biggrin:

A k Alquistovi - to, cos napsal, jsi napsal dobře. A díky ti za to.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiné Nwn servery

Příspěvek od Mourisson1 »

Pavel Urban píše: 2) Zlobři nemuseli prohrát a nemuseli prohrát tak, jak se to nakonec stalo. Stačilo, aby se objevila nějaká postava, která by se rozumně ve věci angažovala na straně zlobrů. A tím nemyslím prostý boj za ně. Zlobři měli totiž z počátku silově navrch a Říše tak "snadno" zvítězila jen díky lsti. Mít zlobři patřičné informace, válka dopadla nejspíš zcela jinak. Byla to nevyužitá příležitost pro záporňácké postavy.
Jsem se doslechl že Din situace využil.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Odpovědět