Ohledně protekcí zde atd.
Co se týče teamu nemyslím si že to tak úplně je, spíše vidí jak jsou postavy hráči hrány, sledují je a vidí jestli hrají život postavy a postavu jako celek, prostě jak tomu všichni říkáte hraju teď RP, ale mě tahle hláška přijde stupidní, s prominutím.
Jdu si do dungu a pak si zahraju RP v hospodě, slyšíte to....dle mého je prve si uvědomit co to RP vlastně je, dle mé zkušenosti to zde dosti hráčům nedochází, že se to netýká pouze částí hry, ale mělo by to být po celou dobu co se lognou, být vcítěný do postavy, řídit se jejím dopředu vymyšleným charakterem, snažit se přemýšlet a ještě jednou to slovo plně se vžít do psotavy jak by se v každé chvilce zachovala atd atd.
(vždy je dobré si sepsat aplikaci před hraním nové postavy, i když pro nové hráče, kteří hru na EQ neznají to může být těžké a omezující, každopádně kdo tu hraje déle měl by tak vždy činit, přeci jen aplikace pomáhá pro DX team cosi o ní vědět a případně na ní pak reagovat)
Trochu jsem odbočil a vrátím se k té protekci, dle mého jde o to, že to je syndrom závisti, kdo si toto myslí, kdo hraje zde postavu a její život, sám pozná, že když se fakt snaží hrát charakter postavy, její cíle atd., tak svět - DX na to reagují, to souvisí i právě výše s tou aplikací postavy. Nemusí se dít třeba dva měsíce nic....a pak najednou si vás někdo všimne, je to tu o trpělivosti, viz. článek Braen o nedostatku DX, to tak bohužel zde je, ale svět je nastaven tak, že ku běžné hře nepotřebujete DX(pokud se nejedná o větší ovliňování světa) jen trochu větší představivost.
A ještě poznámka, myslíte si, že Ti kdo tady pláčou a stěžují si jak je to děsné s tím protěžováním, že na vás pak ty lidi co dělaj DX budou mít náladu, nebo je lepší zavřít ústa a snažit se zamyslet sám nad sebou, trochu sebereflexe a udělat něco se svou hrou více se do ní vžít, snažit se bavit sebe a ostatní a najednou bum....jejda všimlo si mě DX a pomáhá mi s mou hrou, protože třeba jsem zapojil do svých AQ více postav a hru si všichni užívají?
Jinak na konec zmíním, že v minulosti jsem tu taky zaprudil ohledně DM, že na nás kašlou a že hrajou jen se svými oblíbenci, v té době jsem to tak viděl, neuvědomoval jsem si ještě na tolik samotný smysl a styl hry na EQ, a také jsem jen chtěl a na oplátku je otázka jestli jsem něco dal. A pokud na tom bylo něco pravdy, v dnešní době je tomu již zcela jinak, team se obměnil a v současné době si nemyslím, že tomu tak je, spíše je to hodně o času lidí z teamu, který jak každý ví se postupně změnšuje jak se člověk sociálně zapojuje v reálném životě, práce, jiné koníčky, rodina atd.
Dle mého hráč, který zde začne hrát, řídí se pravidly a opravdu se snaží hrát postavu, její charakter, touhy, emoce, cíle. Tak pro něj nebude problém skončit ve větším měřítku DX, či ve větší oblibě. Je to jen o tom nepřemýšlet co za co, ale prostě bavit sebe a ostatní, i když tahle hláška zní jako klišé je to prostě tak.
Ohledně Thálie, abych nebyl až toliko OT, zkusil sem starou Thálii a nezaujala mne, nebo spíš hrál sem jí necelý měsíc a radši si zahraji DDO, když si chci zakidlit.
Pro mě je EQ nejlepší český HCRP server, může mít mouchy, je to dosti stará hra, která má své limity, a je tu ten věčný metagame a další věcičky co kazí hru, ale pro mě to tak je. A samozřejmě kvalitu světa kor EQ určují především hráči co na ní hrají, a jejich schopnost odpoutat se od postavy a brát její smrt sportovně, což zde bohužel hráče v reálu kolikrát staví k sobě a vytvářej se tady pak právě ty partičky co mezi sebe další nepouštějí, čímž OOC zasahuje i do IC chování, ne vždy, ale jistě to dosti hráče ovlivňuje,
To je právě jeden z velkých problémů na EQ dle mne...nevraživost a braní si útoku na postavu, s jasným a dostatečným IC důvodem, osobně.
Myslím, že by jsme se všichni měli podat ruce v kruhu a tancovat kolem ohně, třeba by to pomohlo.