Systém dorovnávání příšer k charakteru

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Calcathea píše: Naylune čaroděj opravdu nemusí chodit nakouzlený. Máš pracky, slow, a kdovíco ještě takže minimálně můžeš pokaždý zdrhnout.
Jono, takové sražení, nebo dřív seslaná pracka ti toho totiž umožní děsně moc dělat, když nejdeš nakouzlený. :megalol: :megalol: (BTW nikdy jsem si nevšiml že bys hrál na EQ wiznu, pokud to není pod nějakým uber super tajně skrytým accem, takže z čeho že tu vycházíš?)

IMHO Pitomost tohle vůbec řešit. Je to na každém čaroději a jeho charakteru. Můžu mít arogantního sebejistýho mága co se nikam nenakouzlí a bude si myslet jak všechno dá (chudák), můžu mít paranoika co nevystrčí paty z města aniž by svítil jak vánoční stromeček...proč se tohle vůbec řeší?
Calcathea píše: Znám jednu hru kterou udělali Blizzardi a díky flamu na forech jak je všechno těžký a jak se k něčemu nedostanou nerfovali tak dlouho že teď v tý hře není o co usilovat..
Jméno? Her od Blizzardů je trochu víc.
Calcathea píše:Pokud to nezvedá HP a počet útoků a nepřidává nějaký skilly je to zanedbatelný. Jezevce utlučeš i tak.
(ty HP to zvedá, takže jsi s tím systémem trochu mimo)
Jono, vůbec není rozdíl když máš AC 37, příšera tě netrefuje a ty jí ubiješ těch 300 HP, než když má najednou AB 50, trefuje tě každým útokem, má šanci ti něco zlomit a ty jí musíš ubít 600 HP :biggrin:
Calcathea píše:Můj názor je takový: Žádný nerf! Víc medvědů s AB 50 dát jim HP navíc a třeba KD aby byli fakt na boj s partou.
Ano, na co dělat nějaké dungeony které můžou být epické, postavy budou vědět že tam nemají lézt, a budou tam drsné příšery. Zaplníme les jezevci s AB 40, medvědy s AB 50, ať se kdokoliv bojí sám procházet les :blink:
"Dobrý den, potřeboval bych projít lesem do Drehanu"
"No, myslím že do dvou týdnů bych mohl sehnat tak pět, šest lidí, ale nebude to málo pokud potkáme medvěda?"
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Ano ano. Přesně jak píšeš. Tak si tu partu do drehanu seženeš.
Sorce jsem hrál na PvP serverech a jiných serverech. Kde bylo trošku častější KD nejen od potvor a nevim proč ty spelly fungovaly pořád stejně.
To že to zvedá HP je taky dobrý. Jsou tu postavy který si nikdy neztěžovali tak nevim proč vy tu musíte zrovna bečet.

Hra od Blizzu je WoW. Kdysi jsem byl v top guildě a equipoval jsem postavu přes rok a neměl jsem vše.
Dnes se dostaneš všude a za 2 měsíce máš postavu vyexpenou a skoro top equiplou podotýkám s public guildou. Jediný o co tam ted jde jsou achievmenty který děláš jen proto abys je měl.

Hmm... takže kdo se přidá do party a pujde semnou si prosekat cestu do drehanu? Myslim že přesílený potvory by v tomto případě co píšeš mohly zvýčit četnost společenských akcí :-)
Smrt sólistům sláva partě!!!
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Van »

Dle mé zkušenosti:
- dorovnávání nereaguje příliš na partu, či jedince - zažil jsem dorovnání sólo, v partě dvou, v partě čtyřech, ve více členných partách to nebývá už tak přehledné, takže nevím
- nejvíce reaguje na první útok - pokud zaútočíte z hidu, či invisu, tak jsou šance podstatně vyšší, taktéž je tam problém se spawnem, kdy monstru postava problikne z modré na rudou a tím pádem asi jakoby "vyskočí" z hidu a to vede k častému dorovnání (pozorovatelné velmi často u gargoyl)
- dorovnává se HP, AB, AC, přibývají spešl útoky, obyčejný kostlivec s halapartnou je schopný dvou epicům nasázet několik různých zlomenin a postižení a je ubit jen s pomocí takových věcí, které osobně užívám na ty nejtěžší místa

1% jsem nezažil, ale imho by dnes neuspěl, hráči se postupně vzdělávají a oproti EQ1 tu má 99% lidí build (neříkám, že dobrý, ale je to lepší než jet dle NWN "doporučené").
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Tak WoW... Equipovat přes rok... jak dlouho jsi hrál a jakou že pozici jsi měl v té top guildě?

Mé zkušenosti z WoW, ne přímo top guilda ale jedna z nich.

Otevře se raid, jde se raid, jakožto top tank guildy jdu, padne loot na tanka, beru to protože pak můžu líp tahat celou guildu v raidu. Atd atd. ROK? Equipovat postavu ROK? To mi přijde lehce nemožný, ať už mluvíme o classicu či TBC. (Uznávám že pokud jsi v top guildě na nějakým newbie ranku a radši tě nikam nikdo nebere kvůli taktice, něco zmrvíš v raidu nedostaneš loot protože nedodržíš taktiku atd...pak to možné asi je, ale to nepředpokládám že je tvůj případ.) Pokud vím tak VELKÁ část nerfu ve WoWku spočívala v PvP, o kterém je zbytečné debatovat, to je kapitola sama o sobě.

Co se týče medvěda. Prostě a jednoduše mně zajímá proč dělat epického medvěda?

UVĚŘITELNOST... Ta by měla být rozumná... Docela pochopím že epického válečníka rozbije ještě epičtější kostěný ettin, ale to že někoho sežere medvěd je....já nevím... uznávám že nikam nejezdím kopat medvědy...ale pořád mi přijde trochu nelogické že postavy které mají dovednosti někde na úrovni kdo ví čeho... by měly být sežrány medvědem?

Přesílené potvory by nezvýšily počet společenských akcí. Jen počet VYBÍJECÍCH akcí. A počet zbytečných smrtí. Zvýšit četnost společenských akcí mohou charaktery které ty společenské akce pořádají, ať již turnaje, bály, plesy, soutěže, srazy, akce...cokoliv.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Wolf »

Postavy, které mají dovednosti někde na úrovní kdo ví čeho, rozhodně nesežere právě ten medvěd s AB třeba 50.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Ungo »

Asi by bylo fajn trochu utišit emoce, pánové :smile:

Já se musím přiklonit k názoru, že dorovnáváná nepřátel považuji za ne uplně logický systém. Dávalo by smysl kdyby se v rámci jedné rasy měnila síla o plus i mínus dejme tomu 25 %. Když se mezi desítkou stejných medvědů objeví jeden, na pohled nevyčnívající a je pak o 100 a více % silnější, působí to divně.

Na druhou stranu posílení běžných nepřátel bych se také nebránil. Zabít medvěda by skutečně nemělo být něco, co uděláte s prstem v nose. A jezevec? Prohlédněte si někdy lítého jezevce na EQ. Ten tvor má dobrých 30 kilogramů, tak proč by neměl být nebezpečný?

Do zmíněn divočiny by se postavy neměly bát chodit, ale ani by neměly brát za samozřejmé, že nemohou potkat nic, co by je ohrozilo.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Wolf píše:Postavy, které mají dovednosti někde na úrovní kdo ví čeho, rozhodně nesežere právě ten medvěd s AB třeba 50.
Hmm, sežere. Ono třeba za válečníka ač je na lvlu 20 se AC nad 50 nevytáhne(bez pomoci). Zlomená ruka od medvěda a upustíš zbraň a jsi v.….

Válečníkem myslím nemagickou postavu bijce. Fighter, nebo něco v tom smyslu.
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Wolf »

Nj, nemohu soudit, nikdy jsem to ale právě nezažil, že by postavy na 15lvlu + (cca) zabíjeli jezevci, medvědi atp...(klasické zvířata EQ)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Je to nafouklý podle mě. Každy vyscreenoval staty a log ale každý to taky přežil :-)
Jen se jim nelíbí to že je nečekaj.

Jinak zkusit třeba barbara co má AC 20 ale zase 500HP a dmh redukci je proti velkýmu AB lepší.
Všechno má plus a mínus.
Ale jak říkáš Wolfe.
A já říkám utýct můžeš vždy.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Van
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 2. 2012 19.50

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Van »

Jedno z posledních setkání byl právě přesílený halapartník, který zvládl sundat Selvagiona a skoro i Vana... takže o tom přežívání bych lehce pochyboval.
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Prostě za života byl asi dobrej bojovník a má tvrdý kosti no :-)
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Calcathea píše:Každy vyscreenoval staty a log ale každý to taky přežil :-)

Každý jeden člověk Vugi. :smile: A barbarova "epická" redukce, těch 3-5 dmg nebo kolik to je mi na EQ nastavení přijde těžce k smíchu
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Můžu potvrdit, že i medvěd /černý/ mi jednu postavu 1v1 zabil, plné HP (300HP) 15lvl barbar .. :shades: -od té doby tu postavu nehraji, protože mě tento systém totálně znechutil. Když bojovníka kterého v té době na desce porazil málokdo "SEŽRAL" medvídek.

Ano Vugi to přežil, protože prozkoumával new lokace s fullbuff mnichem s OČ 50 plus, které mu stejně byli k xxxxx :wink: nemít bonus do rychlosti tak je denně mrtvej na procházce :wacko:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od placidity »

Jestli ono to nebude i tím (živě si představuju nwn kostku sedící za ovládáním hry jak škodolibě mačká spawnům tlačítko "nastavit všechny vlastnosti ekvivalentní tomu maníkovi ve fulbuffu") :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Nojo. Tak tam nezkoumej sám... co na to říci.
Nebo si sežeň slow a schod medvídka na 1 útok v kole... nebo vymysli něco jinýho.
Boha ta hra má bejt o lidech a o RP a ne o solování. Sólovat můžete na demoně, thalii a kdovíkde v řiti ještě nebo hrát diablo či skyrim.
S tím fullbufem to asi taky počítá.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Jistě.. průzkumník co hledá něco "tajného" si sebou vezme tři společníky čistě z OOC důvodů, aby uspokojil systém EQ, který stanovuje: jak hrát správně RP (bez party lidí se teda zřejmě hrát nedá) to snad nemyslíš vážně :beby:

Tento systém je dělaný na looter/XPhunter lidi, ale já s tou postavou pouze procházím svět NIC nezabíjím, plížím se s postavou kolem a prozkoumávám, kde co je / cosi hledám, postava chodí většinou solo z IC pohnůtek.. kdyby jsem chtěl tak s tou postavou (OOC prasečina) vezmu do ruky luk a můžu plundrovat svět do haleluja a žádný systém ho nezastaví .. ale to nedělám a dělat nechci. -takže teď "všichni" dojíždí na pár prasečů jako byla As.. a automaticky jdeš sám = jsi CREEPER a já nevím co všechno a chcípnx ! :megalol:

Ano systém počítá zřejmě s tím, že určitá kombinace povolání na epic lvlu může dát OČ 70, tak to automaticky sem tam šoupne i na nenakouzlenou postavu s oč např 30 … :pinch: :pinch:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Tak jsem to nemyslel. Ale jde o to že i v DnD settingu a i v reálném světě můžeš narazit na leccoc co prostě nedáš a na co nemáš... tak musíš buď požádat o pomoc nebo tam nelýzt.
Navíc přijít do města a říct s epikem že mě někde zmlátil medvěd a že jsem taktak přežil ať tam nelezou taky nemusí bejt zlý.
Přijde mi mnohem zábavnější svět nepřátelský kde musí být jeden na každym kroku opatrný a ne se vším počítat než místo kde zabiju všechno s klidem sám.
Navíc jak říkám. Není jen AB a AC a autoattack ta hra nabízí mnohem víc.
Nevidim důvod proč by každá postava musela být superhrdina.
Kor na RP serveru kde by buildy a levely neměly být pro hru to nejdůležitější
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4080
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Wolf »

Btw Erumoico mohl kolem medvěda projít v tichosti, nemusel do něj mlátit, ne?
(pokud mu jde o ten průzkum...)
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Wolf píše:Btw Erumoico mohl kolem medvěda projít v tichosti, nemusel do něj mlátit, ne?
(pokud mu jde o ten průzkum...)
Pokud by mu ho systém nespawnl přímo před něj a on do něj nenarazil, tak by jistě hide fungoval parádně, do doby než medvědi dostanou TS :smile:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Noco :-) skočil na něj ze stromu? Nebo ho prostě přehlídl?
Se může stát.
Si zapni zpomalení a budeš chodit třeba pomaleji než ti co nemaj monka běhaj.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Odpovědět