Systém dorovnávání příšer k charakteru

Chyby v systémových věcech

Moderátoři: World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od George »

Od toho tu máme 1% spawny, resp. nemáme, protože byly (téměř) zrušeny kvůli nevůli hráčů.
Případně ten starý, protřelý medvěd je grizzly, autobusák, nebo lítej. Stejně jako protřelý jezevec je litý jezevec. Starý protřelý vlk je litý vlk.

Tenhle systém je uplnej nesmysl, kterej naprosto nepatří do HCRP (ani do RP).

A ty, Hawkeyi, jak se opovažuješ mluvit hráčům do jejich hry?
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2723
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Ungo »

ehm, co? já? kde? kdy? :smile:
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od zdech »

Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?

P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

zdech píše:Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?

P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
1% spawn jsem zažil 2x od startu serveru a po zkušenosti s posílenýma mi přišel k smíchu :bang:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Dnešní průzkum desky:
Obrázek

:megalol: říkám tomu kámoš :shout:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

No.…..a?
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Docela by mě zajímal širší screen i s postavou :-) AB49 je hezký ale co ho má si tam neukázal. Navíc kolik to má útoků a jaký dmg taky ne.
Navíc co ukazuješ je Touch attack. Co je to za potvoru?
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od George »

zdech píše:Počkej Georgi, to mluvíš o rozdílných živočišných druzích, ne životních zkušenostech toho kterého kusu. Obyčejní jezevci/vlci/medvědi s tím jak stárnou nezačnou porůstat kostěnými pláty stejně jako z brtníka nikdy nevyroste grizzly a člověk se po sto letech nestane elfem. Podívejte se na nárůst moci hráčských postav v rozsahu 1.-30. úroveň. Srovnejte to s nárůstem moci u toho medvěda a řekněte mi co je tak zjevným nesmyslem (hlavně proti uvěřitelnosti)?

P.S. 1% Smrtící spawn jsem osobně nezažil, ale z toho mála co kde kdo utrousil šlo o věc "těžko přežitelnou", ne jen "těžko porazitelnou". Jinými slovy onomu medvědovi se dá alespoň zdrhnout.
Pardon, zapomněl sem reagovat:
No počkej, snad nechceš, aby NPCs expili? To by mělo 95% Neutrálních NPC 30. lvl. U creepů by záleželo, jak k tomu přistupuješ. Nemůžeš srovnávat hráče s nehráčema. Krom toho medvěd se nevyvíjí. Vyroste do dospělosti (největší síly) a pak pomale stárne a slábne. Může se mírně lišit kus od kusu, případně se po dospělosti bude držet trochu dýl největší síly, protože i zvíře se nějakým způsobem učí, takže navzdory ubývajícím fyzickým silám je bojeschopný, ale není to drak. Pokud teda budem předpokládat, že je lítý zvíře jinej živočišnej druh.

Co se týče 1% spawnu, tak já ho zažil na lowlvlu a dal se přežít, pokud sis ho všiml dost brzo a utekl si (nesměl to být hidař :) ), jinak tě zabil.
Když se na to podívám dnešníma očima, řekl bych, že dorovnaná příšera má větší statistiky, než 1% spawn. S tím rozdílem, že jednoprocentní spawn má nějakou chuťovku jako paralýzu nebo vylepšenej vířivák a často útočí z hidu nebo neviditelnosti.
Když si vzpomenu na to, že se gargoyla dorovná (nevím, jestli ABčkem, nebo OČ) na úroveň mýho OČ v plnoplátovce s vyl. útokem v obraně... pak se dá těžko mluvit o přežitelnosti - jedinou možností je pak utéct - good luck všem, co nemají imku na oheň.
Vtípek:
tehiluminatieq.png
Calcathea: Osobně bych to tipoval na mantikoru, u který by mi to AB nepřišlo tak divný.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Calcathea píše:Docela by mě zajímal širší screen i s postavou :-) AB49 je hezký ale co ho má si tam neukázal. Navíc kolik to má útoků a jaký dmg taky ne.
Navíc co ukazuješ je Touch attack. Co je to za potvoru?
K čemu ti to bude?
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 389
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Rodrigo »

No trošku posélenaá mata navíc ta krajina v pozadí tomu velice dobře opovídá, navíc ten počet útoku po sobě po sobě je podobný tomu jak litají její ostny. A vzhledem rychlosti postavy a abbsenci DMG a tomu že ten obrazek není editovaný.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Ogar »

Rodrigo píše:No trošku posélenaá mata navíc ta krajina v pozadí tomu velice dobře opovídá, navíc ten počet útoku po sobě po sobě je podobný tomu jak litají její ostny. A vzhledem rychlosti postavy a abbsenci DMG a tomu že ten obrazek není editovaný.
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Ano jedná se skutečně o Mantikoru, dmg na ránu 15-20
Obrázek
Jen jsem šel s postavou v hoodně uctivé vzdálenosti kolem jejího brdlohu a ona okamžitě z okraje zorného pole, poslala dáreček :clover: Ten útok má "dostřel" neuvěřitelnej :bb:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1735
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Mourisson1 »

Ve skutečnosti jen "obrovský" :D
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Mourisson1 píše:Ve skutečnosti jen "obrovský" :D
No dle wikie jen střední :megalol:
Manticore spikes
Range: medium (20 meters)
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Proč mám takový pocit že se tu zase řeší nesmysl?
Stěžujete si na něco čemu se dá vyhnout nebo si s tim poradit pokud člověk použije třeba mozek a nejen tupý autoattack.
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Ono se da systemu dorovnavani nejak vyhnout?? Davam screeny co zrovna po ceste vidim, narazil jsem i na takove mravence v lese.. Manta je hl bestie samozrejme .. Ale system ti takto muze nabudit i jezevce u cesty .. A to se tu snazim zviditelnit..
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Calcathea
Příspěvky: 127
Registrován: 11. 12. 2006 22.33

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Calcathea »

Pokud to nezvedá HP a počet útoků a nepřidává nějaký skilly je to zanedbatelný. Jezevce utlučeš i tak.
U medvědů mi to přijde úplně v pořádku. Bylo mnoho postav co mlátily medvědy pěstmi.
Co se nerfů týká je to naprd. Znám jednu hru kterou udělali Blizzardi a díky flamu na forech jak je všechno těžký a jak se k něčemu nedostanou nerfovali tak dlouho že teď v tý hře není o co usilovat.
Co je těžký zabít je výzva. Navíc EQ setings se mi líbí také proto že je třeba partu a občas uvažovat.
Medvědi v realu taky nejsou na ránu pěstí.
Každá hra je spíš o lidech.
Můj názor je takový: Žádný nerf! Víc medvědů s AB 50 dát jim HP navíc a třeba KD aby byli fakt na boj s partou.
Myslim že je to bezpředmětný tahle debata.
Naylune čaroděj opravdu nemusí chodit nakouzlený. Máš pracky, slow, a kdovíco ještě takže minimálně můžeš pokaždý zdrhnout.

A vůbec. Prdim na to. Příští týden si beru dovolenou a jedu do tater skopat pár medvědů :-)
Calcath: Bývalý otrok poznamenaný Ostrovem.
Vallador: "Jsem lovec. Luk pasti a tak."


Každý z nás žije ne každý ale skutečně umírá!
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4943
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Braenn »

Je ti Vugi jasný, že v současné době není a asi ani nikdy nebude někdo, kdo by tuto věc opravil? :biggrin:

BTW má nějaký vliv na dorovnávání, jestli je postava v družině, nebo sama? Jako četnost výskytu atd.? Já měla postavu do přední linie tak strašně dávno, takže nemám nejmenší přehled.
Vugi
Příspěvky: 859
Registrován: 25. 10. 2007 14.14
Bydliště: Luštěnice - Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od Vugi »

Braenn píše:Je ti Vugi jasný, že v současné době není a asi ani nikdy nebude někdo, kdo by tuto věc opravil? :biggrin:

BTW má nějaký vliv na dorovnávání, jestli je postava v družině, nebo sama? Jako četnost výskytu atd.? Já měla postavu do přední linie tak strašně dávno, takže nemám nejmenší přehled.
Ano je :beby: (naděje umírá poslední) V družině jsem nikdy dorovnanou potvůrku neviděl .. je to možné :blush2:
EQ screeny: http://vugi.xf.cz/
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Systém dorovnávání příšer k charakteru

Příspěvek od placidity »

Ze svého zcela laického pozorováni bych tipoval, že tenhle systém je myšlený jako stopka pro sólování, takže čím méně lidí v partě, tím větší šance že se něco podobného zjeví (+ samozřejmě level postavy a povolání). Na druhou stranu, já snad potkal vždycky jenom potvoru co měla násobně vic hp, ale jinak byla nezměněná, takže ji jen trvalo ubít déle (a potkal jsem ji v partě i na sólo)… Těžko soudit jak to má doopravdy fungovat :)

Každopádně, čím víc toho zabijete a/nebo potkáte, tím větší šance že něco zabije vás. Se stim smiř(te) :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Odpovědět