Stránka 1 z 1

Barana v Mithalliru a Chram

Napsal: 26. 3. 2006 4.14
od Psanec
Je tu jeden problem, kterej mi RP nesedne …

Chapu, ze se brana na noc zavrem, ale co se stane, kdyz nekdo nemocny, ci raneny potrebuje pomoci. Straze ho dovnitr proste nepusti (pokud neni DM online a neresi se to IC).
Takze musi jit do Mamonina a nebo HagHargolu.

Coz se dostavam k onomu problemu. Jelikoz se mi nechce verit, ze by knezky Ajris , nechvali chodit sve ovecky k jinemu bohu, aby pak knemu presli.

Slo by prosim treba udelat maly chram v podhradi a tam dat knezku, ktera umi lecit a odstranovat choroby ?

Ne jako ve velkem chramu, kde se clovek rodi a muze si zjistit auru. Co se ozivovani tyce, tez mi prijde blbe behat s nekym kdo uctiva Ajris k jinemu bohu, aby ho ten ozivil, jelikoz proste Veleknezka Ajris je zavrena v hradu a nemuze se kni.
Nejen ze to skodi moralce poddanych , ale i samotnemu krali a bohyni …


Spravne jste pochopili, ze uz me nebavi behat pokazde do Mamonina a nebo Hag Hargolu, sotva dostanu breberky a sem treba polomrtvej. Zatim se to nestalo, ale mohlo by to nekoh stat kejhak, coz by nemuselo.
Jednou jsem Klerik Ajris , tak chci kni a ne k jinemu bohu …

Dik za pochopeni


Ps: co treba pridat straznym do vetve , moznost, ze kdyz je clovek nemocen a nebo ma u sebe telo, tak ho do hradu pusti. Pokud je zdravej, odmitnou. Preci se to da naprogramovat ne? A nemuselo by to ani zatezovat server.

Napsal: 26. 3. 2006 9.58
od photter
zase strážnej neni doktor a měl by tudíž pustit i simulanta :bigwink:
zjišťování, jestli je postava fakt nemocná nebo to předstírá je zase zásah scriptu do IC (stejně jako nějaký klacky, co maj o postavě něco zjistit)

trošku mi to zavání "sběratelstvím vejhod" - zamčená brána = bezpečný útočiště pres noc ale když teče do bot - vyjímku plz :megalol:

spíš se k tomu postav tak, že na noční vejpravu deš s tím rizikem, že nemáš klerika na dostřel

btw. podívej se na chudáčky vyvrheláčky, který na pevnině vesměs do slušnyho chrámu nepustěj a nejbližší funkční klerik pro ně může bejt vzdálenej taky 8 hodin cesty
žijou s tim a nestěžujou si, sou dobrodruzi, tak si poraděj :bleh:

Napsal: 26. 3. 2006 12.01
od snowman
photter píše:chudáčky vyvrheláčky
:megalol:

Napsal: 26. 3. 2006 13.18
od Psanec
Ty sicaku :biggrin:

Ne vazne. Me jde o to, ze se mi to stane kolikrat i pres den a pak proste to nestihnu do hradu, nez se zavre brana.
Co se tyce toho co jsi napsal poprve, mas urcite pravdu, da se to ochcat :no:

No rozhodnuti nechame na Labirovi :smile:

Napsal: 26. 3. 2006 20.58
od Jezura
Tady bych to na Labirovi nenechával, ale doporučil mé oblíbené:

Řeš to IC.

Např. mému trpaslíkovi se v Hag Hargolu nelíbí, že je brána otevřená pro kohokoli. Ale Onyx mi jednoduše řekl, že když bude mít můj trpaslík náležitý vliv, může to změnit. Dokonce může změnit i některou výzdobu v Hag Hargolu, která se mu nelíbí, když bude mít vliv. A to je imho nejlepší odpověď. A samozřejmě velká motivace pro mého trpaslíka :biggrin:

Napsal: 26. 3. 2006 21.33
od labir
Brána Mithalliru je zamčená z IC důvodu. (DM ten příběh znají :bigwink: ) Když chcete tak jak píše Jažura - co se IC důvodem stalo, IC jednáním jde odestát (když je snaha a vliv). Ohledně nemocí - řešil bych to nákupem provizorního nouzového balíčku proti dané chorobě. Navíc to jde řešit i maxováním skillu Přemlouvání - pak se dovnitř i ven dostanete celkem snadno, když se vám povede ukecat stráž.

Napsal: 26. 3. 2006 22.37
od Rahwin
To DC na premluvanie je tam hodne vysoke, a ziaden rp hrac to nebude skusat stale dookola, takze sanca, ze sa to podari je pomerne nizka, aj pri maxovanom persuade...:)

Napsal: 26. 3. 2006 23.05
od labir
Rahwin píše:To DC na premluvanie je tam hodne vysoke, a ziaden rp hrac to nebude skusat stale dookola, takze sanca, ze sa to podari je pomerne nizka, aj pri maxovanom persuade...:)
Jistě, ten strážný má dobrou motivaci (přišel by o žold) a tak tam nepustí každého hejhulu co se umí usmát. :bigwink:

Napsal: 27. 3. 2006 2.00
od Rahwin
Mozno by nebolo od veci tam prihodit moznost ho uplatit a podla ponuknutej sumy znizit dc...:)

Napsal: 27. 3. 2006 9.36
od snowman
Rahwin píše:Mozno by nebolo od veci tam prihodit moznost ho uplatit a podla ponuknutej sumy znizit dc...:)
Tady klidně. Ale v Hargolu nikdá né ! *zavrčí a naježí se mu vousy*

Napsal: 28. 3. 2006 15.33
od Fantalas
Labir píše: Navíc to jde řešit i maxováním skillu Přemlouvání - pak se dovnitř i ven dostanete celkem snadno, když se vám povede ukecat stráž.
A to jako nabídne větev v rozhovoru? Dal jsem si tam teď na přestupu asi 5 bodů ale nevim jak to mam v tomhle případě použít...

Napsal: 28. 3. 2006 15.39
od kolja
Labir píše:...nepustí každého hejhulu co se umí usmát. :bigwink:
To je nějaká konkrétní narážka? :mad: :megalol:

JInak si myslim že muj persuade neni marnej, ale bez šance. Spíš mi přišlo, že to nefunguje, pořád to tam házelo to samý a pak se to kouslo a už to nešlo ani dát. A jinak u persuade dou dělat opakovaný pokusy? :dry: Určitě je fce kerá si pamatuje minulej hod, ne? To by možná nebylo od věci.… :smile:

Napsal: 28. 3. 2006 15.41
od Rahwin
Opakovane pokusy funguju...