Tos mi to nandalLomylith píše:Máš s tím velké zkušenosti.
A jinak. On to Zdech nepopsal špatně
Ono obecně není závažný problém, když se zmateně dobrý občas chová zákonně. Neurál občas chová jako dobrý nebo si lehce zazlobí. Kvuli tomu si nikdo límec trhat nebude. Ostatně ty definice přesvědčení si každý stejně vykládá trochu jinak. Problém nastává (a to celkem často) kdy postavy bez uzardění mění přesvědčení o celé řády. Netvrdím, že z neutrála se nemůže stát evilák. Jen si myslím, že právě na tuhle cestu se postavy nevydávají na základě příběhu, ale spíše hráči uměle tvoří ten příběh, aby měli odpovídající přesvděčení „ke kamarádům do party“Na přesvědčení je dobré nahlížet jako na tendence chování, ne jeho pevné hranice. Tedy ne "nesmí" nebo "nemůže" ale "má/nemá sklon k". Dostatečně závažná situace může přimět kohokoli v čemukoli, což se může projevit změnou tendence daného charakteru.