Stránka 9 z 10

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 23. 7. 2015 0.31
od Ungo
Lomylith píše:Máš s tím velké zkušenosti.
Tos mi to nandal :smile:

A jinak. On to Zdech nepopsal špatně
Na přesvědčení je dobré nahlížet jako na tendence chování, ne jeho pevné hranice. Tedy ne "nesmí" nebo "nemůže" ale "má/nemá sklon k". Dostatečně závažná situace může přimět kohokoli v čemukoli, což se může projevit změnou tendence daného charakteru.
Ono obecně není závažný problém, když se zmateně dobrý občas chová zákonně. Neurál občas chová jako dobrý nebo si lehce zazlobí. Kvuli tomu si nikdo límec trhat nebude. Ostatně ty definice přesvědčení si každý stejně vykládá trochu jinak. Problém nastává (a to celkem často) kdy postavy bez uzardění mění přesvědčení o celé řády. Netvrdím, že z neutrála se nemůže stát evilák. Jen si myslím, že právě na tuhle cestu se postavy nevydávají na základě příběhu, ale spíše hráči uměle tvoří ten příběh, aby měli odpovídající přesvděčení „ke kamarádům do party“

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 14.18
od Ungo
Hledal jsem a nenašel. Myslíte, že je nějaký IC důvod k tomu, proč Anebrion Leskva diskriminuje krátké luky? Zrovna jsem teď luk kupoval a zvolil jsem nakonec dlouhý, protože je mezi nimi výrazně větší nabídka. Krátké luky se omezují na obyčejný a vylepšený.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 17.32
od placidity
IC nevím (krom obligátního "já dělám jen dlouhé"), systémově ale každopádně snad ani žádné pořádné krátké luky neexistují, takže není moc co prodávat (proč tomu tak je by ale asi bylo na jinou diskuzi).

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 18.13
od Van
Krátký je pro děcka a má jim je vyrobit každý pořádný rodič/rodičem zvolený příbuzný-známý.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 19.11
od Wolf
Kratkych v palete moc neni. Mozna jsoz i jen tyhle dva. A kratkej luk je pro hobity a gnomy ne pro elfy prece! Fuj :D

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 20.47
od Van
Pro hobity jsou praky... od té doby, co jsem viděl Perida s prakem vyčistit skupinku banditů, se děsím takové kombinace. :biggrin: Myslím, že tehdy Alquist psal něco o vybití "velké skupiny banditů za pár vteřin".

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 20.48
od Ungo
No tak ono když to máš v kombinaci s bojem nablízko tak je divný tahat na hřbetě dlouhej luk.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 12. 5. 2018 20.57
od Wolf
Jasne ale pro elfy je kratkej luk po deti a nezkusene si myslim. A dlouhy luk je silnější a dostreli dál atp...

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 9.32
od Braenn
Otázka by měla spíš znít, proč krátké luky diskriminuje NWN. Krátký luk přece není jen "zmenšenina" od dlouhého! Vzhledem k tomu, z jaké vzdálenosti a s jakou požadovanou rychlostí se tady luk obvykle užívá, by byl krátkej reflexní mnohem lepší volba. Na prostřelení člověka na padesát metrů fakt nepotřebujete sto padesát liber v nátahu, a co do rychlosti krátkej rozhodně vede. O pohybu v terénu, v lese, jízdě na koni ani nemluvě. Pro NWN oblíbený střelecký styl "na ježečka" ideální!

Konec reklamního okénka.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 10.00
od Ungo
Zhruba tak jsem to myslel :smile: Příště použiju jen hesla a Braenn to za mě vysvětlí :biggrin:

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 11.49
od Wolf
Jo tak to taky nevim proc v nwn nejsou a proč je na eq nikde nedelaj ve vice variantach. Ale neni problem se IC tohle dozvedet vlastne pripadne si i kratky luk vyrobit. Jednou jsem tohle resil s Caledem dokonce.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 11.56
od Braenn
Ony tam ale jsou. Jen stojí za dvě věci. Nejlepší krátký ani nepřiblíží průměrnému dlouhému. To není IC věc, to je spíš věc nastavení NWN a z něj i EQ.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 13.34
od Woxa
Samotné NWN krátké luky nijak zvlášť nediskriminuje (když opomenu drobný rozdíl v DMG). Samotné NWN má i pěkné krátké kousky. Co se týká EQ, tam je to prostě jinak.

Pokud jde přímo o dostupnost těch krátkých luků u Anebriona, tak tam to jsou spíš IC důvody a jeho charakter. Sám jsem tenhle problém s Caledem řešil, vím o tom své. Ale nemyslím, že je záhodno tu všechno vyslepičit skrze fórum.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 16.05
od Wolf
Braenn píše: 13. 5. 2018 11.56 Ony tam ale jsou. Jen stojí za dvě věci. Nejlepší krátký ani nepřiblíží průměrnému dlouhému. To není IC věc, to je spíš věc nastavení NWN a z něj i EQ.
To si prave nemyslim. I kdyz vzhledem k malemu prostoru na desce by byl asi praktictejsi kratky luk.
Kazdopadne kdyby Labir s Onyxem chteli tak ty kratky luky do eq klidne dají. Nemyslim si ze by to byl problem jen nwn. Ze je nikde neprodavaji a respektive ani nejak nejsou v palete - to nevim proc tomu tak je.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 19.01
od Brambor
Tak se naskýtá otázka, zda nedat nějaké nové krátké luky třeba do Hobitína? 😁

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 19.16
od Wolf
Hobitín si žije spíš farmama a klidem vesnice než vyráběním lepších krátkých luků na lov a jiné než je +1, imho.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 19.43
od Brambor
Wolf píše: 13. 5. 2018 19.16 Hobitín si žije spíš farmama a klidem vesnice než vyráběním lepších krátkých luků na lov a jiné než je +1, imho.
Já jsem si to myslel.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 20.07
od Woxa
Do Hobitína spíš ty praky :)

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 20.23
od Braenn
Wolf píše: 13. 5. 2018 16.05...Ze je nikde neprodavaji a respektive ani nejak nejsou v palete - to nevim proc tomu tak je.
Počkej, jak neprodávají. Pokud se něco nezměnilo (což teda mohlo), tak krátké luky na EQ byly. Na 100%, sice max +1 na jejich už tak bídných hodnotách, ale byly.

Re: Koutek realističnosti

Napsal: 13. 5. 2018 20.32
od Wolf
Braenn píše: 13. 5. 2018 20.23
Wolf píše: 13. 5. 2018 16.05...Ze je nikde neprodavaji a respektive ani nejak nejsou v palete - to nevim proc tomu tak je.
Počkej, jak neprodávají. Pokud se něco nezměnilo (což teda mohlo), tak krátké luky na EQ byly. Na 100%, sice max +1 na jejich už tak bídných hodnotách, ale byly.
No já myslel jako máš v Amfiberai hafo druhů dlouhých, tak že nikde není místo, kde by bylo hafo druhů krátkých. Ani u beduínů to systémově v obchodě není. Což má svá IC opodstatnění asi.…
V paletě i ve hře máš prostě jen dva krátké, to jsem myslel. Že není víc druhů jako u dlouhého luku - to nevím proč tak je. Ale myslím si, že pokud někdo chce krátký luk, není problém když se k němu IC nějak dopracuje.