Postele v dungeonech
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Postele v dungeonech
Ono třeba kutání v dolech někdy k těmto stavům vede, neboď systém únavy má rád skokové zhoršení. Takže nejen magie, ale i práce umí poměrně dobře přivést do stavu blízkého smrti.
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Re: Postele v dungeonech
Taky nemoci umí únavou pěkně pohnout.
Re: Postele v dungeonech
A zranění. Dostatečně pocuchaná postava stihne cestu Odpočatý -> Mrtvý za 10-15 minut.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Re: Postele v dungeonech
Tak práce není něco nečekaného, co by tě rozhodilo. To se plánuje.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky.
Na nemoce jsem zapomněl, pravda. Vzpomínám, jak Aris málem umřela na únavu v důsledku rýmičky.
Re: Postele v dungeonech
Ženská na rýmičku? Ten systém je celej špatně
Dle mého názoru se to tedy dá rozdělit na:
1. Kontinuální činnosti - běžné činnosti, svačinkování, dolování, nemoci
2. Nárazové záležitosti - náročná magie, …?
Celkově bych si dovolil navhrnout úpravu aby se na následky únavy z první skupiny nedalo jen tak snadno umřít. Normální reakce na přemíru únavy je spavost/omdlení a celkové oslabení (viz. výše nástřel od Braenn). Zároveň by se zdroji únavy z první skupiny nedalo klesnout pod určitou hranici - každé např. "omdlení" postavy by doplnilo únavu nad stanovenou hranici.
Reakce na extrémní jednorázovou únavu z druhé skupiny by skutečně mohla vyústit ve smrt - rázový pokles na 0
Re: Postele v dungeonech
Stačí když u hry usneš jako hráč. Postava pak zemře čímkoliv, třeba přímo nad talířem jídla a v posteli. Mně osobně přijde rychlost, jakou se načítá hlad, žízeň a únava, příliš vysoká. Myslím si, že smrt ze všech těchto důvodů by měla být nahrazena postihem. Systém mi přišel nastavený na svačinkáře, aby měli aspoň nějaké vzrušení při hře. S.T.