Stránka 1 z 3

Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 27. 6. 2018 21.16
od Niko
Jelikož je dost pravděpodobné, že se brzy budou rozšiřovat haky, tak jsem si řekl, že by bylo fajn se zeptat hráčů na nějaké tipy, které by se do haků mohli zapracovat.

Uvažujte reálně, vzhledem k reáliím EQ (tj. fakt sem nedávejte bambitky apod.) a zda bude mít daná úprava/novinka nějaké využití.

Tohle téma by mělo sloužit k tomu, abyste sem dávali tipy na nějaké zajímavé věci z https://neverwintervault.org, odkazy na zajímavou muziku (hlavně do lokací), grafiku na přechodové obrazovky apod.

Ideální příspěvek by měl mít nějaký (váš vlastní) popis a odkaz. Pokud by odkaz nevedl přímo na vault, tak třeba u hudby stačí nějaké ukázky (YouTube...) a pokud to zaujme, tak se domluvíme na něčem konkrétnějším.


Chci říct, že nejde o diskuzi (jen by mi to komplikovalo případný budoucí výběr). Stejně tak prosím, abyste si hlídali případné duplicity, ať se tu jedna věc neopakuje několikrát.

Upozornění na konec: celá tahle aktivita je z vaší strany dobrovolná, ale vítaná. Mějte na paměti, že vložení návrhu neznamená to, že se někdy objeví ve hře. Všechny návrhy budeme posuzovat a pokud se nám budou zdát dobré, zkusíme je implementovat.

P.S.: o novější verzi CEPu vím ;)

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 14.36
od Khazad2
Když jsem uvažoval nad svým modulem, tak jsem ho vždycky chtěl udělat v základu takto. Jenomže jsem strašně línej to dotáhnout :D
https://neverwintervault.org/project/nw … /project-q
https://www.youtube.com/watch?v=JZwzbNdu5F0

Ještě pošlu nějaké screeny v dalším postu.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 15.03
od Khazad2
Přílohy

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 15.05
od Khazad2
Ještě jsem vždycky chtěl vrátit nějaký drobnosti do classů z předchůdců nwn, ale jen opravdu drobnosti, protože sám nesnáším balanc povolání na jinejch serverech.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 15.15
od Khazad2
Jenom pro představu. Starý dobrý Icewindale.

Třeba barbar získal imunitu na strach při zuřivosti nebo černý strážce vysával životy (v nwn má místo toho náhražku, která je k smíchu - možná použitelný jako léčení nemrtvých).

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 15.58
od PAO_CZ
Ahoj, pokud by byl o to zajem, muzu sehnat vsechny haky ze Sferie se souhlasem majitele, predevsim lokace, itemy a obleceni (popripade i skripty s craftem, emoce atd, ale nevim kdo by se v tom chtel hrabat, je to pres 2000 skritpu). Pry je to cele kompatibilni s Eq protoze to na bazi Eq bylo vytvorene.
Dale bych rad uvital i Thalijske haky s oblecenima, vicemene je vsechno z vaultu ale uz sem v nem dlouho nehledal a nejsem moc v obraze, proto se omlouvam ze zadny odkaz v mem prispevku neuvidite, pokud by byl ale zajem, muzu zjistit ktery konkretni hak z Thalie to je.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 12. 7. 2018 16.07
od Khazad2
Ještě nešťastně předělaný Kensai v nwn Pán zbraně. V nwn se musí max zranění naklikávat ručně. Dříve to fungovalo po dobu jednoho kola bez nutnosti furt klikat jak blázen.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 16. 7. 2018 14.49
od Khazad2
Tak tady je malý tileset se zajímavými věcmi. Osobně jsem ho chtěl využít pro seveřanské interiéry (longhouse). Má, ale i jiné zajímavosti. Například trpasličí haly, které by se dali využít například na palác v Hag Hargol. Jestli ho někdy rozšířím, tak klidně pošlu i rozšíření.

https://neverwintervault.org/project/nw … nteriors-0

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 16. 7. 2018 15.03
od Brambor
Hodně pěkné.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 16. 7. 2018 20.03
od Khazad2
Vytvářeli jste vzhled postavy a ve hře ta hlava vypadá jinak než v malém náhledu? Tak tohle by měl být standart při vytváření postavy. Stačí dát rozbalené soubory do složky override. Opravuje to odfláknuté okno s postavou při vytváření.


https://neverwintervault.org/project/nw … del-viewer


PS:
Rotace postavy pomocí šipek. Nyní ve velkém.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 16. 7. 2018 21.51
od Khazad2

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 17. 7. 2018 9.38
od Khazad2
Ještě jsem zapomněl na podivný chování kouzla zapletení.

Například: dám zapletení a protivníci proběhnou bez jakýchkoliv hodů na záchranu, jako by neběželi žádnou překážkou. Z pozorování jsem zjistil, že kouzlo funguje vždy na konci každého kola (tzn. cca v každé 7 vteřině). Takže si musím spočítat rychlost protivníků a umístění zapletní, tak aby zapletením probíhali někdy v 7 vteřině. Asi nejlepší je to zapletení hodit na sebe :D (samozřejmě s patřičnou imunitou). Sice nepřátelé budou moc kolo bušit i na blízko, ale doběhne časový posun a hodu na záchranu se zázračně nevyhnou.

Nevím jestli je to, tak schválně, nebo se vývojáři uklikli při vytváření, ale v předchozích dílech to nebylo. Fungovalo to hned stejně jako sádlo.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 17. 7. 2018 12.52
od Khazad2
Posílám další návrh na hudbu. Tentokrát soundtrack z LoG2.

https://www.youtube.com/watch?v=GeWjQxZotns

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 17. 7. 2018 13.16
od Khazad2
Trpasličí brána (tileset viz. výše). Trpasličí hlavy jsou z Projektu Q.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 1. 8. 2018 21.47
od Jesper
Já používám krom Q_projectu, který už tu Khazad zmiňoval, ještě tohle: https://neverwintervault.org/project/nw … elift-haks

Jediná nevýhoda, o které vím, je to, že nahrazuje povrch písku povrchem skály, takže poušť vypadá fakt divně (hak biorural). Ale jinak mi to přijde jako povedená věc.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 1. 2019 6.00
od pipinzjablickova
Další hudba:

https://www.youtube.com/watch?v=f_sMuo8Lujg Narnia - The Battle Song

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 2. 2019 10.59
od pipinzjablickova
Facelift některých Bioware hlav. Balík je ořezaný, aby nedošlo k přepisu hlav z CEPU a změně, která by hlavu úplně předělala. Pokud by náhodou byla hlava úplně jiná než ta původní, tak pls napište. Facelift hlav funguje i na tlusté postavy.


Výhody:
Možnost nastavení barvy očí (tetování 1) + modernější facelift.

Nevýhody:
Obličeje vypadají většinou mladě, takže bez vrásek.

Původní zdroj:
https://neverwintervault.org/project/nw … -nwn-heads

Další obsah v souboru (kvůli barvě očí, která je s tímhle líp vidět):
https://neverwintervault.org/project/nw … del-viewer


Instalace:
1) Rozbalit soubor v zipu a dát ho do adresáře patch (adresář je v adresáři hry).
2) Upravit soubor nwnpatch.ini (je v hlavním adresáři hry). Nejspíš v něm nic mít nebudete, ale kdyby náhodou, tak zvednete číslo PatchFile o 1 oproti poslednímu.

[Patch]
PatchFile000=patch_heads



Výčet změn:

Pulčice hlava 1
Elfka hlava 1-16
Žena hlava 1-24, 142, 155

Pulčík hlava 6,10
Trpaslík hlava 2-4
Elf hlava 1-6,8-9,11,13-17
Muž hlava 1-13, 15-17, 19-20
Půlork hlava 1


PS:
Pokud bude chuť tak v dalším patchy pošlu opravu všech rób, tak aby šli používat i na koni.

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 2. 2019 13.43
od pipinzjablickova
Návrhy na nové róby.

Popravdě nebaví mě furt klikat v návrhu na jednotlivý části těla. Radši kliknu na robu a většina práce je hotová :-). Nehledě na počet souborů potřebných k sestavení obleku a potřebných na jednu róbu. Nevýhoda rób je že většina není kompatibilní na koňi (ale to se dá celkem lehce opravit). Níže posílám ukázky obsahů, které stojí za to. Pokud bude zájem pošlu hak kompatibilní s róbami v EQ s přidaným obsahem nových + použitelnost na koních. Celkovou velikost všech nových rób odhaduju na cca 600MB.


Zdroj:
https://neverwintervault.org

Některé konkrétní:
https://neverwintervault.org/project/nw … sed-armors

https://neverwintervault.org/project/nw … patibility

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 2. 2019 15.02
od Ungo
ty roby jsou boží

Re: Tipy na konkrétní věci do modulu

Napsal: 9. 2. 2019 23.05
od camelie
Taky se mi ty šatičky líbí. Zdejší nabídka švadlen by zasloužila obměnu a u některých oblečků aspoň opravit nesmysly