Vycházím z tohoto:
- Na těch nejvyšších úrovních je tok XP tak zpomalný, že už téměř nic nepřibývá. Další úroveň po 30 vychází třeba na 2–3 roky aktivního hraní. Postup postav je tedy tímto dost omezený a nebál bych se proto, že si lidé začnou najednou stavět buildy, které počítají s levelem 30+, přinejmenším protože by to obnášelo děsně dlouhou dobu hraní.
- Na 31. úrovni získá postava jen +1 AB. První zajímavá věc, +1 do vlastnosti, přijde až na 32. (takže třeba po pěti, šesti letech hraní po 30. levlu) společně s +1 do záchran. Feat a ještě jedno +1 AB pak na 33. (a pak dva levely krom +1 nic). Získat jednou za pár let k postavě takový malý "bonus" je docela milé a rovnováhu to snad neporuší.
- A je docela milý pocit vědět, že "jednou nový level přijde". Hraju postavu na 30. levelu už přes šest let a to, že jsem na konci, mi problém nedělá, ale s tím pocitem, že nový level ještě někdy přijít může, by to bylo o chlup lepší. :)
Jsem si vědom, že tenhle návrh přináší nejvíc zisku hlavně mně, a proto ho dávám sem na veřejné fórum a zajímá mne, jestli to i jiným přijde jako něco, co by stálo za to zavést.