Stránka 1 z 1

Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 10.29
od The_Balrog
Mám takový návrh a zajímalo by mně, co si o něm myslíte. A ten návrh je zrušení maximální úrovně 30 s tím, že by žádný limit nebyl.

Vycházím z tohoto:
  • Na těch nejvyšších úrovních je tok XP tak zpomalný, že už téměř nic nepřibývá. Další úroveň po 30 vychází třeba na 2–3 roky aktivního hraní. Postup postav je tedy tímto dost omezený a nebál bych se proto, že si lidé začnou najednou stavět buildy, které počítají s levelem 30+, přinejmenším protože by to obnášelo děsně dlouhou dobu hraní.
  • Na 31. úrovni získá postava jen +1 AB. První zajímavá věc, +1 do vlastnosti, přijde až na 32. (takže třeba po pěti, šesti letech hraní po 30. levlu) společně s +1 do záchran. Feat a ještě jedno +1 AB pak na 33. (a pak dva levely krom +1 nic). Získat jednou za pár let k postavě takový malý "bonus" je docela milé a rovnováhu to snad neporuší.
  • A je docela milý pocit vědět, že "jednou nový level přijde". Hraju postavu na 30. levelu už přes šest let a to, že jsem na konci, mi problém nedělá, ale s tím pocitem, že nový level ještě někdy přijít může, by to bylo o chlup lepší. :)
Takže když to shrnu, myslím, že zrušením maximální úrovně by se vyvážení světa a postav prakticky nenarušilo. Postavy by totiž dostávaly jen drobné vylepšení v řádu několika let aktivní hry (ale hráči by se cítili trošku líp :)). Taky bych řekl, že nedávnými úpravami run na tok zkušeností mohlo dost z vás přesedlat na "elfí" expy a možná by i pro vás byla vidina stálého postupu zajímavá.

Jsem si vědom, že tenhle návrh přináší nejvíc zisku hlavně mně, a proto ho dávám sem na veřejné fórum a zajímá mne, jestli to i jiným přijde jako něco, co by stálo za to zavést.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 10.36
od Ungo
Já bych k tomu rád neco dodal, ale napsal jsi to tak hezky, že nejde než souhlasit.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 11.23
od pipinzjablickova
Při současném nastavením toku xp mi to přijde v pohodě :-). Takže taky souhlasím.

Jen termín neomezeně je pro WB docela zapeklitý termín. Možná si říct jen těžko dá někdo víc jak 40lvl, tak WB udělají speciální EQ familiary postav apod. jen do 40lvl. (Souběžně s nastavením je potřeba analyzovat všechny souvislosti). Na co se zatěžovat prací třeba do 60lvl když to nikdo nedá.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 11.47
od pipinzjablickova
Datadisky bioware počítají taky s max 40. lvl. pokud jde o společníky. Screen z toolsetu. (Jen tohle bez úpravy, která zobrazuje všechny položky v paletě u sebe neuvidíte).

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 12.47
od The_Balrog
A jo, tam je pousta konsekvencí, familiaři a companioni mne nenapadli - speciálně tady kde jich mají ta povolání mrtě, to může být dost práce :O

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 13.07
od Woxa
Familiari / companioni nefunguji dobre ani na nizsich levelech, ne?

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 13.10
od The_Balrog
Woxa píše: 13. 2. 2019 13.07 Familiari / companioni nefunguji dobre ani na nizsich levelech, ne?
jestli fungují nebo nefungují, to je jednda věc, ale myslím, že každý bfamiliar má vždycky v paletě svoji verzi pro každý level. (Jak to ostatně je na pipinově screenu tak trochu vidět.) Takže každý "nový" level znamená vytvořit verze pro všechny přítelíčky - a to ideálně takové, co fungují (abych teda zahrnul tvoji připomínku :D).

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 13.28
od Braenn
Proč ne a proč jo, pričemž to první asi převládá, pokud se to nebude ohodnocovat zpětně. Je to takový úsměvný problém, ale argumenty chápu. Jen trochu podceňuješ ten "malý" bonus, protože kouzlící a pod. postavy nejsou živy jen z featů a bonusů do vlastností.

Ale bylo by docela fajn krom podpory postav důchodových uvažovat i o podpoře vzniku postav nových, třeba umožnit časovkami rychlejší start na nějaký smysluplný lvl (10?12?), případně (k tomu) časovkami bonusovat jako na Th hru většího počtu hráčů... Teď, když je výrazně méně hráčů než při tvorbě, znamená založit si novou, expy nepoděděnou postavu třeba v Tirianu nebo na Ostrově nutnost měsíců a měsíců solo logování jen pro expy, případně styl hry "průlet hvězdokupou dungů". Což je dost odrazující.

Zkrátka jestli už s tím hýbat, tak proč ne víc.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 13.34
od pipinzjablickova
Woxa píše: 13. 2. 2019 13.07 Familiari / companioni nefunguji dobre ani na nizsich levelech, ne?
Tuším, že ty speciální z EQ nefungují od 21 lvl (někde to tu na foru je - jen zrovna nemám moc času to hledat :D), ale ty základní by normálně fungovat měli do 40lvlu.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 13. 2. 2019 14.25
od Morgie
Taky jsem pro zrušení. Když už má někdo 30. level, tak asi něco s postavou odehrál. Ono postav, co se tam dohrabou moc není a asi ani nebude. Ale ta motivace růstu je vždycky fajn.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 15. 2. 2019 10.27
od The_Balrog
Dovolím si rozdělit toto téma, protože se začalo zabývat i tou podporou nových postav, a to si zaslouží vlastní dohledatelný topic. Třeba se v něm najde nějaké zajímavé řešení.

Omlouvám se, že tam jsou asi dva příspěvky, které se zabývají oběma tématy stejným dílem, a musel jsem je přehodit taky na „nováčky“, tak tam pár vět bude trošku mimo téma.

Ještě sem dám útržky k tématu z přesunutých postů:
zdech píše: 13. 2. 2019 23.42 Případná pracnost zvednutí stropu je asi jediný důvod proti, který mě teď napadá (a pokud to prácné není...). Na balanc ve světě to vliv moc mít nebude, vzhledem k časové náročnosti.
Wolf píše: 13. 2. 2019 23.49 Zvýšení maximalniho lvlu zni fajn.
Van píše: 14. 2. 2019 9.44 Jinak já bych řekl, že Labirova myšlenka byla, že si postava odehraje příběh a před 30. lvlem postava ukončí příběh a nahradí ji nová postava . Lvlení po lvlu 30 pak nedává smysl. Ale v zásadě tu nehraju, takže mě neřešte.
Snad to je vše.

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 15. 2. 2019 23.43
od George
Jsem 100% pro zrušení. Lvl capy na EQ nechceme!

Re: Zrušení lvl. cap 30

Napsal: 21. 2. 2019 20.08
od Anade
Mě se to také týká, takže jsem pochopitelně pro zrušení. ;-)