Stránka 1 z 1

TS/invis

Napsal: 16. 11. 2020 8.49
od redo
Ahoj,

napadlo mě možné řešení TSka u příšer. Co zkrátka nedávat NPC "nelogicky" TS a dát jim jen naslouchání a všímavost (s citem samozřejmě) a místo toho omezit invis/vylepšený invis a hromadný invis třeba na 3kola/lvl sesilatele? Chápu, že Tskem vyrážíte jiný klín, ale možná by stálo za zvážení omezit invis. Tak jak labir omezil dark fire na 1/2 tahu za lvl sesilatele.

U příšer se dá nastavit s citem hide/move siletnyl/listen/spot.

Re: TS/invis

Napsal: 16. 11. 2020 12.22
od BlueOne
Když už tak bych neomezoval invis a dal jim prohlédnutí neviditelnosti a zmiňované listen/spot. Prohlédnutí má asi lepší vysvětlení než TS? Ale záleží asi jak u čeho...

Re: TS/invis

Napsal: 16. 11. 2020 12.33
od redo
BlueOne píše: 16. 11. 2020 12.22 Když už tak bych neomezoval invis a dal jim prohlédnutí neviditelnosti a zmiňované listen/spot. Prohlédnutí má asi lepší vysvětlení než TS? Ale záleží asi jak u čeho...
To jim právě nejde nastavit.

Re: TS/invis

Napsal: 16. 11. 2020 13.16
od placidity
To už pak je lepší udělat stejnou úpravu jako byla/je na Thalii: TS je obyčejný see invis doplněný o bonus do spot a listen.

Re: TS/invis

Napsal: 18. 11. 2020 7.11
od Stalker19
Podle mé zkušenosti se TS v EQ, docela plýtvá pro různé nepřátele i tam, kde to podle mne, nemá důvod. Trochu mě otravuje, když na mou neviditelnou postavu, která se navíc poměrně slušně plíží ve tmě (to nevím, jestli má tma v dungeonech EQ nějaký vliv v mechanice hry), z dálky mimo můj dohled útočí nepřátelé u kterých bych normálně TS nepředpokládal (nejsou kouzelníci ani klerici), ale mohu se s tím naučit žít.
EDIT 1:
Přeci je možné, doplnit někdy normální hlídku (spawn), pod velením DM něčím smysluplným a nemusí být pokaždé nastavený odpor lokace jako smrtící. Protože přiznejme si, že nepřátele a kreatury by měly být spíše ztratné a postavy spíše vítězit a i když jim DM "zatopí". Mělo by se jednat o zpestření hry a ne o vyhlazení družiny, aspoň ne hned napoprvé.
(Moje postava v lokacích o které se jedná, v důsledku standardního spawnu nikdy nezemřela, takže se v žádném případě nejedná o stížnost)

Re: TS/invis

Napsal: 18. 11. 2020 12.35
od zdech
Z hlediska průchodnosti lokací je TS binární řešení stavějící mágy a specialisty na infiltraci do stejné pozice. Nahradit ho ať už tím či oním způsobem s touto zamýšlenou "průchodností" výrazně zaštěrchá. Což nemusí být vyloženě špatně, ale je to nezanedbatelná věc ke zvážení.
Sáhnout na (Greater) Invisibility srazí užitečnost lahviček nebo vyšroubuje jejich cenu do výše a sníží použitelnost v boji. Mohlo by být zajímavé sledovat takový zásah, ale je to další krok ke stížení světa.

Pokud jde primárně o zvýšení smysluplnosti, tak by možná mohlo postačovat rozšířit spawn humanoindních TS hlídek o jednoho či dva kouzlící jedince, kteří *posilují vnímání* spolubojovníků. Pro magické příšerstvo se dá ukecat cokoliv a i obyčejná zvěř může pro vysvětlení sáhnou po skvělém čichu nebo šestém smyslu.

Re: TS/invis

Napsal: 18. 11. 2020 17.30
od Pipi_CZ
placidity píše: 16. 11. 2020 13.16 To už pak je lepší udělat stejnou úpravu jako byla/je na Thalii: TS je obyčejný see invis doplněný o bonus do spot a listen.
Tohle se mi líbí

Re: TS/invis

Napsal: 18. 11. 2020 17.36
od Braenn
Ne/průchodnost s invisem jde ošéfovat/zhoršit více způsoby.

Třeba pás dispell/jiných pastí. (Šly by vymyslet variace na EQ pasti, kdy například spuštění pasti krom např. znehybnění/zpomalení zasaženého přivolá všechny hlídky v dohledu na dané místo?)
Případně nějaká forma zpomalení, jako je v horách, (v lokacích, kde to dává smysl), aby nešlo "proběhnout" kolem hlídek. Něco jako pás bodců u barikády.
Nebo to TS dát pouze nějakému stvoření/formě hlídače, která ho má IC smysluplně. (Netopýr a něco takového...?)
Takový ochočený hlídač, nebude pro dotyčného smrtící, ale znepříjemní mu cestu, upozorní hlídky, které se seběhnou, případně na jehož reakci teprve začnou mágové to TS sesílat?

Varianta jako na Thalii by taky šla, ale chtělo by to pak možnost relevelu či něco takového pro ty, kteří by na to jinak dbali.

Ani nevím, co a jak je složité, ale v současné době to vypadá, že PC stráže houfně odevzdali své amulety příšerám z okolí.

Re: TS/invis

Napsal: 19. 11. 2020 10.51
od Pipi_CZ
Braenn píše: 18. 11. 2020 17.36 Ne/průchodnost s invisem jde ošéfovat/zhoršit více způsoby.

Třeba pás dispell/jiných pastí. (Šly by vymyslet variace na EQ pasti, kdy například spuštění pasti krom např. znehybnění/zpomalení zasaženého přivolá všechny hlídky v dohledu na dané místo?)
Případně nějaká forma zpomalení, jako je v horách, (v lokacích, kde to dává smysl), aby nešlo "proběhnout" kolem hlídek. Něco jako pás bodců u barikády.
Nebo to TS dát pouze nějakému stvoření/formě hlídače, která ho má IC smysluplně. (Netopýr a něco takového...?)
Takový ochočený hlídač, nebude pro dotyčného smrtící, ale znepříjemní mu cestu, upozorní hlídky, které se seběhnou, případně na jehož reakci teprve začnou mágové to TS sesílat?

Varianta jako na Thalii by taky šla, ale chtělo by to pak možnost relevelu či něco takového pro ty, kteří by na to jinak dbali.

Ani nevím, co a jak je složité, ale v současné době to vypadá, že PC stráže houfně odevzdali své amulety příšerám z okolí.
Tohle se mi líbí