Stránka 2 z 2

Re: Druidoviny

Napsal: 24. 11. 2020 16.19
od placidity
zdech píše: 24. 11. 2020 16.15 Zkušenost z druhé ruky: Opakované používání hromadného tišení zvěř v okolí "znehybňuje", čímž se dá zabránit masakru v případě splašení (druid zadržuje, zbytek vyklidí pole). Hádám, že se to dá "využít" i k zabíjení.
Jo, tohle se děje taky, ale doufám že nikdo soudný to nezneužíval k lovení, protože při spamování tišení se zvířata v okolí ani nehnou (děje se tam nějaký reset).

Re: Druidoviny

Napsal: 24. 11. 2020 20.11
od Nalk
K tomu tišení:
Za mých druidích časů jsem měl zkušenost, že tišící moc funguje správně, pokud někdo nenapadne modré zvíře. K masakrům prakticky nedocházelo, pokud se nesešla situace útok na zvíře a tišení ve stejný moment. Pokud se to stalo, tak to obvykle vypadalo tak, že člen party útočil na rudé zvíře, rána ale dopadla často už na modré zvíře (tišení není vázané na kola a dá se jich za kolo nacpat celá řada), což způsobilo agresivitu prakticky celé lokace. Druid pak mohl jen stát a spamovat hromadné tišení, dokud parta nevyklidila lokaci, popř. nechat zvířata pochcípat.

Pokud do toho nikdo nešahal, tak by tišení mělo fungovat v zásadě správně. Z tohoto důvodu druidí kruh míval takřka tabulky na to, kolik osob provede jeden druid. Problém tvoří kočkoidní šelmy v hidu, ale při dlouhodobém hraní v divočině jsem znal jejich spawny a hromadné tišení lze klikat i bez cíle a zasahuje i příšery v hidu, takže při chůzi lesem jsem průběžně klikal tišení a vše se vyřešilo.

+ Už se nepamatuju, zda se to opravovalo, ale dřív druid přicházel o auru, když zvířata byla pobita členy party. V rámci hratelnosti by nebylo asi marné to zohlednit.

Re: Druidoviny

Napsal: 24. 11. 2020 21.12
od BlueOne
A Animal Empathy by ti zásadně mělo pomoct. Určitě změní odpor mezi PC a NPC (pokud samozřejmě to PC pořád do toho zvířete nemlátí, to je pak těžký).

Když parta neví, že jde s nimi někdo, kdo utiší zvěř a prostě se parta brání, pak to nemá smysl ani po RP stránce. Pokud utišíš zvíře a někdo do něj bací, nedivím se, že se zvíře už neuklidní :D

Nicméně podle mě AE určitě bude pomáhat. Pokud ty máš zvíře modré, ale utočí na někoho z tvojí party, tak ho ochoč pomocí dovednosti a pusť, mělo by to zabrat. A parta samozřejmě nesmí útočit pořád dál.

Re: Druidoviny

Napsal: 24. 11. 2020 22.38
od Stalker19
Proč by se vlastně nemohl u vodního zdroje napít kdokoliv, bez předmětu? (hrníčku). Mně třeba při dnešním pádu hry zmizel spacák, samozřejmě můžu hru vypnout a počkat na ráno, kdy si koupím nový. Přitom se bez spacáku nemůžu vyspat ani ve vlastní posteli v bytě. Ale co když se to stane někomu v divočině? Takže myslím, že by se mělo pití u vodního zdroje vyřešit pro všechny bez předmětu. Zrovna tak bych nahradil smrt vyčerpáním bez spacáku, omdlením a pomalým čerpáním bodů odpočinku, které ve hře je implementováno a podle mé zkušenosti také slouží spíš k naštvání hráčů na nízkém levelu, než k čemu jinému. Myslím, že by také šel upravit systém vody, aby nejen zpomalovala, ale i studila. Teď, když je někomu při rýžování zima, tak si potopený ve vodě vezme kožich a je v pohodě. Možná je to trochu OT, ale proč řešit něco speciálně pro druidy v proměně, když to nemá logiku všeobecně?

Re: Druidoviny

Napsal: 11. 7. 2021 13.05
od The_Balrog
placidity píše: 23. 11. 2020 13.14 Zrušení nakouzlení odstraňuje i kouzla, které by nemělo
- tenhle spell jsem vždycky chápal především v tom smyslu, že měl odstraňovat kouzla s viditelnými grafickými efekty na postavě, aby po městě nechodily vánoční stromečky
- u druida ale ruší i spelly které žádné efekty nemají, jmenovitě Camouflage, One with the land, Owls insight, skrytá kamenka, Death ward... Kromě Ultravision a Bulls strength v podstatě shodí všechno co jsem zatím zkoušel, a to mi přijde trošku divné (resp. k čemu je to kouzlo dobré, když si můžu/musím stejně restnout a přečarovat všechno znovu)
Také by se mi moc líbilo, kdyby Zruš nakouzlení nerušilo Skrytou kamenku. @_@