Stránka 1 z 1

Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 17.00
od Misas
Vyšší startovní úroveň by do hry mohla přitáhnout lidi typu, mám chuť a čas dvakrát týdně večer si odehrát nějaké rp a projít si s kamarády dungeon, ale jinak mám spoustu povinností IRL.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 17.39
od Pipi_CZ
V tomto ohledu přemýšlím už třetí den: chtěl bych udělat epizodní děj pro ostatní s jinou postavou, ale nechce se mi trčet hodiny a dny ve hře pro hru na čtyři večery v AQ.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 18.29
od Zlofas
Ahoj, na hlavní postavu si myslím, že to není dobrý nápad. To, že člověk začíná jako slaboch má své opodstatnění ve vývoji postavy. Už takhle tu má spousta hráčů god komplex, takhle by to ještě narostlo. Navíc si pak člověk tolik neváží postavy a klidně jí vrhne vstříc smrtelnému nebezpečí, když má hnedle 10. Pro rekreační hráče tu je výrazné zrychlení expů, kdy dá člověk občasným hraním 10 do měsíce v pohodě (ozkoušeno na reálném člověku). Možná by se hodilo někde postnout pro příklad, kolik se na staré EQ expilo na prvním lvl s elfíma, lidskýma a trpasličíma expama :megalol:

Myslím si Pipi, že když načrtneš epizodní postavu s dobrým Q, co nebude vyhledávat CVC, tak se budeš schopen na nové EQ na lecčem domluvit. Rozhodně by to neměla být ale default volba, začínat na vyšším levelu.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 18.30
od Stalker19
No chápu, že hráči podobného druhu obohatí sebe, nebo své kamarády, se kterými budou 2x v týdnu hrát někoho, kdo jim chybí v partě a tak zbývá jen otázka, jak obohatí svět a jestli jim nedat rovnou 20. lv.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 18.43
od zdech
Pro epizodní postavy by nemuselo být na škodu vrátit do existence runy úrovní. Pokud by nutně muselo jít o postavu těžšího kalibru, tak bych osobně sáhl po předložení návrhu DM a zažádání o vytvoření dočasného charakteru.

Plošné zvýšení počáteční úrovně změní funkci výrazné části světa, vyzdvihne užitečnost povolání nezávisejících tolik na vybavení a za pár měsíců se řeší, že by se vlastně hodilo začínat na 15.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 13. 12. 2020 20.27
od DarckDewy
Upřímně souhlasím s touhle možností pro Epizodní postavy, přes runy bych to ale určitě netahal spíše přes vůli DX. IMHO Udělat pořádný AQ na nově založené postavě je sice hezké ale nejsou k tomu zdroje ani zázemí a je úplně jedno jestli je postava 5 lvl, 10 lvl nebo 20 lvl prostě to IC nedává smysl do světa.

Přes DX by to smysl dávalo jelikož není nutné vracet do hry runy, co osobně vím EXP může dát epizodní postavě DX bez problémů. A určitě bych udělal životnost postav např. na styl
"Kladná postava" pro AQ - Životnost pouze na dobu AQ. A nutnost postavu zakončit aby nikdo nemohl říct že prostě zmizela jako pára nad hrncem (epická smrt při hnaní se za cílem, odchod po dokončení cílů nebo jenom smutná smrt bez jeho dokončení - Postavám by to dávalo příběhy do budoucna a mohli by projevit lítost či se vyjádřit k postavě v dalším hraní byť ta by již tu nebyla)
"Záporná postava" například skupinka banditů, párek vyšších nemrtvých či tak něco ať pro AQ nebo pro možnost zpestření a udělání nějaké výzvy pro hráče. (Přeci jen bandité co odchytávají pocestné nepotřebují předtím strávit 100h u svačinky a trháním kytek) - Všichni povinně runu permky v CvC a pak už je jen na DX jestli je znovu oživí nebo řekne že stačilo. Navíc by nebyla potřeba DX podpora pro většinu hry jelikož by postavy museli furt posílat Report z CvC

Ale na hlavní postavu tedy ne. Nebo zvednout o ty samé EXP všem ostatním postavám na EQ4. Já osobně jsem spíš pro to NE.

Re: Start na 10. lvl

Napsal: 14. 12. 2020 10.13
od BlueOne
Trpasličí zkušenosti dávaj 64/minutu na prvním lvlu. Na 5. lvlu je postava za cca 15 hodin hraní jen na časovkách (nepočítám zkušenosti v partě, za zabitý NPC a to v partě myslím přibývají dokonce o +6? a odměnu za medialonek).
Co vím, tak byla runa lvl 5. Která teď nedává smysl díky zrychleným zkušenostem. Nebo teda bych vrátil runu lvl5, aby si to hráč s epizodkou mohl ještě zkrátit. Lvl 10 mi přijde moc. Jako vždycky je tu DM, se kterým se na epizodce určitě dá domluvit, nicméně v tomto stádiu vývoje EQ4 pochybují, že chtějí mít DM co dočinění s kontrolováním medailonků za epizodky a nějakým jejich schvalováním a hlídáním.
Pokud se už teď někdo nudí se svoji hlavní postavou nebo prostě má čas a nápad na epizodku, nepotřebuje k tomu pokaždé lvl 10 si myslím. A lvl 5 za 15 hodin hraní je ideální.
Tolik k propočtům těch expů :D

Re: Start na 10. lv

Napsal: 14. 12. 2020 11.54
od zdech
15 hodin na nasazení epizodní postavy 5. úrovně je o 15 hodin víc než se dalo usmolit ještě před rokem. Pro "hráčské NPC" co se do herního světa omezeně promítne na pár hodin je instantní vytvoření bez nutné pozornosti DM užitečná možnost. Je otázkou, zda taky přijatelná "shora".

Re: Start na 10. lv

Napsal: 14. 12. 2020 19.23
od Braenn
Epizodky (DM schválené) nejsou od toho, aby hráč musel trávit den, týden či dva tím, aby je naexpil, než se do něčeho pustí. Obvykle to zahrnuje lvl, který přežije nějaký střet s PC/NPC, příběh, někdy stopnuté XP a daná pravidla (ala "nezabij hráče" atd.).
Ve světě má smysl, protože dovoluje hrát třeba eviláka, jakože útočného eviláka, který svět oživí, ale hráči pak nebude líto, že ho po roce snažení sejmou lovci. Ale toto tu fungovalo a funguje, takže není problém.
Nicméně dát tuto možnost hráčům... chápu to z nedostatku času, ale asi to není věc, která by byla spravedlivě rozdělitelná na "on má málo času na hru, zaslouží si" a "on si chce vypomoct, protože výhoda". Na to trpí expy stačí bohatě.

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 6.35
od Spaja
Pro ty co mají rádi tabulky (ale pokud je mají rádi, tak to už beztak mají :megalol: )

XP tabulka, XP dle rychlých, středních a pomalých:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … sp=sharing

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 9.33
od Woxa
To jsou predpokladam cisla v hodinach. Kdyz to takhle vidim, tak je to docela desivy🙂

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 10.19
od Spaja
A teď vyhodnoťte kolik jste cca nechali vy ve hře.

No já si to sestavil, jen abych se podíval jak to vychází. A prostě pro mě jako hráče co nemá moc času jsou ideální lidské. Postavy od 10 lvlu jsou většinou už silné, a na to stačí bohatě lidské (střední) expy. Jde vidět progres a přesto se dá dojít docela vysoko. Každý si pak může říci jak dlouho vydrží :)

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 12.43
od placidity
Mě teda berou spíš grafy než tabulky :biggrin:
Obrázek

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 17.21
od Boomer
placidity píše: 15. 12. 2020 12.43
Tvůj graf může být pro někoho zmatený, jelikož je logaritmický

Tento bude snad čitelnější

Obrázek

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 17.34
od Woxa
Boomer píše: 15. 12. 2020 17.21 ...Tento bude snad čitelnější...
Není, alespoň za mě.
1) není z něho jasné, zda se týká lidských, trpasličích a nebo elfích expů
2) osa času není moc podrobná a u prvních levelů se ani odhadem nedá odvodit, kolik času zaberou (když už, tak bych osy prohodil, ať je na čas více místa)

Re: Start na 10. lv

Napsal: 15. 12. 2020 17.45
od Boomer
Woxa píše: 15. 12. 2020 17.34
Boomer píše: 15. 12. 2020 17.21 ...Tento bude snad čitelnější...
Není, alespoň za mě.
1) není z něho jasné, zda se týká lidských, trpasličích a nebo elfích expů
2) osa času není moc podrobná a u prvních levelů se ani odhadem nedá odvodit, kolik času zaberou (když už, tak bych osy prohodil, ať je na čas více místa)
Mě jde o tvar křivky. Popiskama sem se tolik nezabýval. Šlo mi o to ať je z něj patrné na první pohled, že růst je defakto exponenciální.